Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jutussa kyllä haiskahtaa. Normaalissa tapailusuhteessa vieraillaan myös toisen kotona. Kuulostaa siltä kuin keksit syitä puolustaaksesi miehen käytöstä. Herää hei oikeasti. Sä olet salarakas jota kuskataan mökille. Eikä se, että sut on esitelty työkavereille todista mitään. Miehet ei kantele toisistaan noissa asioissa. Se hyvävelimeininki on niin vahvana.
Tiedän tapauksia joissa salarakkaasta on tiennyt työkaverit, mutta ei vaimo kotona. Vaimo on se joka kuulee asiasta aina viimeisenä. Äijät vaan taputtelee toisiaan selkään ja naureskelee.
Tuskin naureskelee. En ole ikinä tavannut sellaista vaikka kaveripiirissä onkin käyty aidan toisella puolella. Hiljaa saattaa olla ja lojaaleja kaverille. Miksi miehet kuvataan aina tolloina juntteina?
Sinulle on tässä ketjussa suurin osa antanut vastauksen kysymykseesi. Jos et hyväksy sitä, niin eikö silloin kannattaisi olla miettimättä koko asiaa? Mietit ja samalla annat ymmärtää ettei sillä ole merkitystä. Olet saanut faktat pöytään. Jos et edes halua ottaa puheeksi asiaa miehen kanssa, niin lopeta miettiminen. Vai pelkäätkö kuulevasi saman miehen suusta jonka olet jo kuullut täällä?
2 kk harvakseen tapailua ehkä vielä menis näkemättä toisen kotia, mut sen jälkeen outoa ja vaatii hyvän selityksen.
Älä ikinä lähde passaamaan ja hyysäämään miestä, jonka kanssa et ole naimisissa. Tämän tilanteen tekee vielä härskimmäksi se, että kyseessä on uusi tuttavuus. Ilmiselvää, että mies haluaa nauttia hotellitason kohtelusta kotonasi, koska siellä on paljon viihtyisämpää siisteyden, sisustuksen ja ruuan suhteen kuin hänen kotonaan. Mitä vaivaa mies näkee sinun eteesi? Onko koskaan edes tilannut jostain paremmasta ravintolasta ruokaa ja kattanut kynttiläillallisen viineineen?
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on tässä ketjussa suurin osa antanut vastauksen kysymykseesi. Jos et hyväksy sitä, niin eikö silloin kannattaisi olla miettimättä koko asiaa? Mietit ja samalla annat ymmärtää ettei sillä ole merkitystä. Olet saanut faktat pöytään. Jos et edes halua ottaa puheeksi asiaa miehen kanssa, niin lopeta miettiminen. Vai pelkäätkö kuulevasi saman miehen suusta jonka olet jo kuullut täällä?
Niin on ja se on mahdollista. Yhtä mahdollista on sekin, että ei ole mitään syytä. Meillä on rento ja iloinen suhde, joka ei ole vielä täysin vakiintunut enkä haluaisi, että mieskään kuulustelisi minua. Paras olisi, että asia ratkeaisi ja selviäisi jotenkin itsestään, mutta mahdollisimman pian, jotta en jää tähän liian pitkäksi aikaa.
Ap
Varmaan kapea 1 hengen sänkypahanen. Joudutte lattialla hommailee. Tääkin koettu. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä lähde passaamaan ja hyysäämään miestä, jonka kanssa et ole naimisissa. Tämän tilanteen tekee vielä härskimmäksi se, että kyseessä on uusi tuttavuus. Ilmiselvää, että mies haluaa nauttia hotellitason kohtelusta kotonasi, koska siellä on paljon viihtyisämpää siisteyden, sisustuksen ja ruuan suhteen kuin hänen kotonaan. Mitä vaivaa mies näkee sinun eteesi? Onko koskaan edes tilannut jostain paremmasta ravintolasta ruokaa ja kattanut kynttiläillallisen viineineen?
On nähnyt paljonkin vaivaa eikä kyllä rahasta pihtaa yhtään. Miehen asunto on tyylikäs, samoin mökki, joten se ei ole syy.
Ap
Mulle kävi noinja miehellä olikin perhe Hämeenlinnassa. Työmatkoilla olin minä ja seksiä oli todella paljon ja ilman kumia ☹️
Monella miehellä on 1 hengen sänky. Sekin riittää siihen ettei halua kotiinsa, mutta kaikilla naisilla on aina megasängyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä se mies on sanonut kun olette keskustelleet asiasta?
Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.
Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.
ApEli et ole puhunut miehen kanssa asiasta, mutta miehen pitäsi lukea ajatuksesi?
Mitä vaikeaselkoista on ehdotuksessa ”voisin tulla luoksesi”? Asia on alkanut viime aikoina ärsyttää, kun olen siihen kiinnittänyt huomiota, ei se alkuun haitannut. Ja siksi tässä nyt ihmettelen.
Ap
Onhan siinä sen verran vaikeaselkoista, että se voi kuulostaa vain idealta, ei siltä että todella kovasti haluaisit nimenomaan hänen luona tavata joskus. Selkeämpi versio olisi esim. "minua harmittaa kovasti että et koskaan kutsu minua kotiisi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jutussa kyllä haiskahtaa. Normaalissa tapailusuhteessa vieraillaan myös toisen kotona. Kuulostaa siltä kuin keksit syitä puolustaaksesi miehen käytöstä. Herää hei oikeasti. Sä olet salarakas jota kuskataan mökille. Eikä se, että sut on esitelty työkavereille todista mitään. Miehet ei kantele toisistaan noissa asioissa. Se hyvävelimeininki on niin vahvana.
Tiedän tapauksia joissa salarakkaasta on tiennyt työkaverit, mutta ei vaimo kotona. Vaimo on se joka kuulee asiasta aina viimeisenä. Äijät vaan taputtelee toisiaan selkään ja naureskelee.Tuskin naureskelee. En ole ikinä tavannut sellaista vaikka kaveripiirissä onkin käyty aidan toisella puolella. Hiljaa saattaa olla ja lojaaleja kaverille. Miksi miehet kuvataan aina tolloina juntteina?
Toi on naisten mielikuvitusta, jolla rauhoitetaan mieltä, kun halutaan alentaa toinen nainen.
Nyt vaan rennosti ja iloisesti kutsut itsesi miehen asuntoon kylään. Tuossa vaiheessa tapailua (2+ kuukautta) ehdotus ei ole ollenkaan ylimitoitettu, varmasti osaat esittää asian riittävän ei-painostavaan tapaan. Jos kyläily ei onnistu, sitten on aika vetää johtopäätökset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä se mies on sanonut kun olette keskustelleet asiasta?
Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.
Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.
ApEli et ole puhunut miehen kanssa asiasta, mutta miehen pitäsi lukea ajatuksesi?
Mitä vaikeaselkoista on ehdotuksessa ”voisin tulla luoksesi”? Asia on alkanut viime aikoina ärsyttää, kun olen siihen kiinnittänyt huomiota, ei se alkuun haitannut. Ja siksi tässä nyt ihmettelen.
ApOnhan siinä sen verran vaikeaselkoista, että se voi kuulostaa vain idealta, ei siltä että todella kovasti haluaisit nimenomaan hänen luona tavata joskus. Selkeämpi versio olisi esim. "minua harmittaa kovasti että et koskaan kutsu minua kotiisi".
Itse esittäisin asian mieluummin positiivisesti, en lähtisi harmistuksesta. Mutta noin muutoin, nyt vaan tosiaan ihan selkeästi pitää ilmaista että "sopiiko että tulen piipahtamaan".
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan rennosti ja iloisesti kutsut itsesi miehen asuntoon kylään. Tuossa vaiheessa tapailua (2+ kuukautta) ehdotus ei ole ollenkaan ylimitoitettu, varmasti osaat esittää asian riittävän ei-painostavaan tapaan. Jos kyläily ei onnistu, sitten on aika vetää johtopäätökset
Aion ehdottaa sitä seuraavaksi. Tänään me ei nähdä, sen tiedän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä on 1 hengen sänky. Sekin riittää siihen ettei halua kotiinsa, mutta kaikilla naisilla on aina megasängyt.
Jotkut miehet ei panosta leveämpään sänkyyn, jotta voisi vuorotellen yöpyä. Kivahan naisenakin olisi tulla valmiille hemmotteluun eikä aina naisen kotiin. Arvostan miehiä joilla on kunnon makuuhuone loikoilla ja levätä, tulee tunne että hän haluaakin sinne seuraa. Aika karua sellainen 1 hengen runkopatja nurkasssa. Pitäähän sen naisenkin oma parisänky huoltaa, pestä pyykit ja pitää se puhtaana. Aina miehen mentyä ala puunaamaa paikkoja. Ei jaksa enää.
"Me ollaan tapailtu jo useampi kuukausi lähinnä täällä mun luona. Haluaisin kovasti jo nähdä sinun kotisi ja millaisissa maisemissa asut. Tavataanko seuraavaksi siellä?"
No sanot ens kerralla kun haluaa nähdä, että jos sinä et voi mennä vuorostasi hänen luokse, niin ei sitten nähdä ollenkaan. Ihme tyyppi
Me ollaan miehen tykönä suurimmaksi osaksi, koska itse asun aikuisen tyttäreni kanssa ja on mukavampaa olla omissa oloissa ja en halua kovin usein ajaa tytärtäni pois kotoaan. Mieheni on käynyt täällä kotonani ja olen myöskin ollut avoin asumisjärjestelyistäni. Toivottavasti mua ei pidetä heti edelleen naimisissa olevana.
Tällä miehelläni on vielä omistusasunto toisella paikkakunnalla, jossa ex asuu yhteisen poikansa kanssa. Mun mielestä on ihan ymmärrettävää ettei halua saattaa poikaansa kodittomaksi eli ei tilanteet ole aina niin yksiselitteisiä. Toki avoimuutta ja rehellisyyttä vaaditaan molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap nostat kissan pöydälle ja vaadit päästä miehen luo kylään. Kerro sitten meille oliko siellä hämmästynyt vaimo vastassa.
Tää menee jännäksi!No siis en vaadi. En vaadi keneltäkään mitään, mutta toki haluan tietää, mikä on tilanne ylipäätään.
Ap
Selkeästi AP aavistaa asian todellisen laidan (että mies on varattu) mutta itseään suojellakseen yrittää kieltää asian. Et halua katsoa totuutta silmiin koska se tietää särkynyttä sydäntä.
Itse loukkaantuisin moisesta petoksesta niin paljon että menisin taatusti miehen kotiin tai mökille yllätysvierailulle.
Tiedän tapauksia joissa salarakkaasta on tiennyt työkaverit, mutta ei vaimo kotona. Vaimo on se joka kuulee asiasta aina viimeisenä. Äijät vaan taputtelee toisiaan selkään ja naureskelee.