Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ap tulla sitten kertomaan miten meni.
Tää jää muuten ihan liikaa vaivaamaan...
Ehkä:) Tosin minä taidan tietää vähiten asioistani ketjusta päätellen. Menee turhaan energiaa ja ärsyttää puolustautua noihin vänkäämisiin.
Ap
Miehellä kotona HUUME viljelmä. Siksi et pääse katsomaan sisälle, ehkä kesällä kun sato valmiina ja rikoksen jäljet peitetty.
Kyllä siinä jotain outoa on
Jos ollaan vaan toisen luona.
Itse en haluaisi sellaista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei välitä koronasta, minä esimerkiksi. Lähdin nyt pääsiäisenä ex tempore -lomalle perustason alueelle, kun siellä oli eräässä kylpylässä tullut peruutus. Ja sain mukaan pari tuttua, molemmat kiihtymisalueilta. Itse olen leviämisalueelta :-) Ja miesystävän tapaan taas ensi viikolla enkä todellakaan laske, kuinka monta ihmistä olen tavannut niin ja niin monen päivän sisällä.
Ihan sama mitä mieltä koronakotoilijat on asiasta. Alapeukuttavat tietysti ankarasti :-D Pointtini on vaan, että ap ja ystävänsä eivät ole mitenkään poikkeuksellisia. Kyllä tätä showta on jatkunut jo vuosi eikä jonkun koronan mukaan terve ihminen voi elämäänsä järjestää.
Niin toistaiseksi terve?
Ja pakko huomauttaa, että toiminnallasi saatat ”järjestää” jonkun toisenkin elämän pitkille ulottuvin seurauksin.
Synteesi: Ap on tavannut varatun miehen. Mies teeskentelee olevansa sinkku. Ap epäilee alitajuisesti, että jotakin kuviossa on pielessä. Ap on kuitenkin tässä vaiheessa niin ihastunut, että toistaiseksi kieltää kaikki vaaran merkit. Ap haluaa kiihkeästi uskoa miehen puhuvan totta. Valtava pettymys odottaa nurkan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei välitä koronasta, minä esimerkiksi. Lähdin nyt pääsiäisenä ex tempore -lomalle perustason alueelle, kun siellä oli eräässä kylpylässä tullut peruutus. Ja sain mukaan pari tuttua, molemmat kiihtymisalueilta. Itse olen leviämisalueelta :-) Ja miesystävän tapaan taas ensi viikolla enkä todellakaan laske, kuinka monta ihmistä olen tavannut niin ja niin monen päivän sisällä.
Ihan sama mitä mieltä koronakotoilijat on asiasta. Alapeukuttavat tietysti ankarasti :-D Pointtini on vaan, että ap ja ystävänsä eivät ole mitenkään poikkeuksellisia. Kyllä tätä showta on jatkunut jo vuosi eikä jonkun koronan mukaan terve ihminen voi elämäänsä järjestää.
Niin toistaiseksi terve?
Ja pakko huomauttaa, että toiminnallasi saatat ”järjestää” jonkun toisenkin elämän pitkille ulottuvin seurauksin.
Joopa joo. Ja sinä käytit maskia jo ennen koronaakin, kun et halunnut tartuttaa tappavia kausiflunssia kaikkein hauraimpiin?
Lopettakaa jo hullut tuo psykoosissa eläminen ja palatkaa takaisin todellisuuteen.
Voiko pyörittää kotoa käsin jotain sivubisneksiä? Tilaa Hollannista tai Kiinasta huumeita tukkuerän, pussittaa kotona pienempiin paketteihin ja pudottaa mökkipaikkakunnan ja lähiseudun postilaatikkoihin lähetykset, jotka myy pimeässä verkossa. Hämärä kundi!
Aloitus kuullostaa lapselliselta huomionkipeältä prinsessakiukuttelulta, että AINA, EI IKINÄ, KAIKKI, MIKS MÄ EN IKINÄ SAA. Myöhemmistä viesteistä selviää että mies on huomioinut paljon aapeeta.
Voisiko olla että, kaveri pyörittää ns. Karusellia. Joku toinen voi olla tyttöystävä ehdokas ykkönen. Ja hänet on jo kotiin pyytänyt. Ei arvaa sitten useampaa kotiin pyytää. Itse jo muutaman kerran tapailun jälkeen menisin mielelläni miehenkin kotiin varmistuu että, ei oo salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ap tulla sitten kertomaan miten meni.
Tää jää muuten ihan liikaa vaivaamaan...
Ehkä:) Tosin minä taidan tietää vähiten asioistani ketjusta päätellen. Menee turhaan energiaa ja ärsyttää puolustautua noihin vänkäämisiin.
Ap
Tästä tiedämme, että jos ap:sta ei kuulu, veikkaukset miehen petturuudesta ovat osuneet oikeaan. Hän tuskin tulee siitä meille kertomaan. Sen sijaan hän varmasti tulee kertomaan, jos mies kutsuu hänet ensi tai ti-ke-yöksi luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin toistaiseksi terve?
Joopa joo. Ja sinä käytit maskia jo ennen koronaakin, kun et halunnut tartuttaa tappavia kausiflunssia kaikkein hauraimpiin?
Lopettakaa jo hullut tuo psykoosissa eläminen ja palatkaa takaisin todellisuuteen.
Sun kaltaiset pitäis viedä koronapotilaiden t o d e l l i s u u t t a katsomaan sairaalaan, jos se vain olisi mahdollista.
Ap, tapailin itse pari vuotta taaksepäin menestynyttä konsulttia, joka oli aikaisemman uransa tähden antanut muutamia haastatteluita. Miehellä oli lapset edellisestä suhteesta, ja tämä oli miehen perustelu sille, miksi hän ei halunnut meidän tapaavan hänen kotonaan: halusi kunnioittaa lastensa yksityisyyttä siihen saakka, kunnes olisin tavannut lapset ensin itse kasvotusten. Lisäksi minun asuntoni oli kätevämmän matkan päässä molempien työpaikoilta.
Miehen kanssa oli alusta asti hieman vaikeaa sopia tapaamisia hänen vaativan työnsä takia, aikataulut vaihtelivat usein ja jonkin verran tuli viime tipan peruutuksia lastenhoitokuvioiden tähden. Toisaalta hän saattoi esim. lentää työmatkalta saman päivän aikana edestakaisin ulkomailta voidakseen nähdä minut. Näistä signaaleista huolimatta 5kk tapailun jälkeen huomasin olevani rakastunut ja valmis vakavampaan suhteeseen. Mies oli myös rakastunut.
Otin esille lasten tapaamisen, ja kohta mies alkoi ghostailla. Hän vältteli oman kotinsa esittelyä ja saattoi perua yökyläilyn ilmoittaen jälkikäteen esim. että lapsi oli joutunut yllättäen lääkäriin ja joutui mukaan. Olin aivan varma, että mies on tahoillaan naimisissa, ja olin myös välillä huolesta kipeä, kun miehestä ei kuulunut mitään useampaan päivään, vaikka olimme sopineet treffit.
No, lopulta totuus paljastui kun mies paukahti maanisena kotiini keskellä yötä ja jouduin pelkäämään oman turvallisuuteni vuoksi. Sain somen kautta kontaktin erääseen miehen ystävään jonka kanssa olimme viettäneet aikaa, ja ystävä kertoi että miehellä on ollut vuosia aiemmin amfetamiiniongelma, mihin avioliittokin oli päättynyt. Nyt mies oli ilmeisesti retkahtanut uudelleen, mikä selitti myös haluamattomuuden hänen kodissaan vierailulle: oikeasti lapset eivät saaneet tavata isäänsä kuin valvotusti. Samassa sopassa kävi myös ilmi että mies oli pyörittänyt rinnallani ainakin kahta toista naista.
Kerron tämän jotta ymmärtäisit, että totuus voi olla sivusuhdettakin ikävämpi. Mikään miehen habituksessa ei antanut vihjeitä narkomaniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin toistaiseksi terve?
Sun kaltaiset pitäis viedä koronapotilaiden t o d e l l i s u u t t a katsomaan sairaalaan, jos se vain olisi mahdollista.
Ainahan sairaaloissa on sairaita ja kuolevia ihmisiä. Kaikenlaisia tauteja on aina ollut. Miten korona nyt on jotain ihmeellistä?
Olen itse sairastanut koronan ja oli helpompi kuin tavallinen kausiflunssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin toistaiseksi terve?
Ainahan sairaaloissa on sairaita ja kuolevia ihmisiä. Kaikenlaisia tauteja on aina ollut. Miten korona nyt on jotain ihmeellistä?
Olen itse sairastanut koronan ja oli helpompi kuin tavallinen kausiflunssa.
Koska sinä et kuulu riskiryhmään, et saanut taudin vakavaa muotoa. Ne, jotka saavat vakavan muodon, niiden keuhkot Tuhoutuvat. Siis tuhoutuvat. On todella tuskallinen kuolema, kun yrität hengittää monta päivää, mutta keuhkot lähtevät alta.
Musta on kyllä oudointa se, että ollaan jo useampi kk tapailtu, mutta yhtään kokonaista viikonloppua ei olla vietetty yhdessä vaikka on mökki ja kaikki. Kuka oikeesti jaksaa ajaa landelle kauppojen kautta jne eestaas yhden vuorokauden tähden
Vierailija kirjoitti:
Musta on kyllä oudointa se, että ollaan jo useampi kk tapailtu, mutta yhtään kokonaista viikonloppua ei olla vietetty yhdessä vaikka on mökki ja kaikki. Kuka oikeesti jaksaa ajaa landelle kauppojen kautta jne eestaas yhden vuorokauden tähden
Sä tiedät siis miten kaukana mökki on? Kertoisitko ensi viikon lottonumerot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kommentoin, siis meillä oli mökki tunnin ajomatkan päässä kotoa, mutta siltikin se mökille meno oli aina sellaista tavaran raahamista ja kaupassa käyntiä. Vaikka mökillä oli peruslämmöt yms niin kuitenkin kestää hetken ennen kuin mökki asuinlämmin yms. Ymmärrän kommentoijan pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin mun suhteissa on alussa haluttu panna kuin puput pari vuorokautta putkeen aina jos on ollut mahis, joten siksikin outoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi on defenssit päällä? No näistä hulluista julistuksista, jotka on lähteneet elämään ihan omaa elämäänsä ja joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ja siksi, että kuvitellaan, että elämässäni on tapahtunut ja sanottu vain se, mitä olen kirjoittanut. Viestit on tietenkin tiivistelmiä, en kirjoita jokaista sanaa ja käännettä. Esim. se, miten tapasimme. Lisäksi tuo jankkaaminen ja haukkuminen. Ja naurettavat käsitykset, millaista jokaisessa suhteessa kuuluu olla ja johtopäätökset, miten minä olen muka hyväksikäytetty hölmö. Tiedän kyllä itse, millaiset välit meillä on tai ei ole. Olen myös heti ketjun alussa kertonut, että otan puheeksi asian.
ApAp, tässä ketjussa on satoja viestejä ja vähintäänkin kymmeniä keskustelijoita. Kaikki eivät jaksa kahlata koko keskustelua läpi. Siksi kommentit saattavat tuntua jankkaamiselta. Ja toki tiedät itse teidän väleistä enemmän kuin kukaan tänne kommentoinut. Miehestäsi tiedät kuitenkin aika vähän. Kannattaa ottaa tämä asia puheeksi mahdollisimman pian, jotta JOS taustalta löytyy jotain kyseenalaista, selviät mahd vähin vaurioin. Jos miehen haluttomuudelle avata sinulle elämääsi löytyy päivänvalon kestävä syy, sehän on vain iloinen asia ja voit jatkaa rentoa tapailuanne kevein mielin. Eikä tarvitse enää vääntää tuntemattomien keskustelijoiden kanssa.
Tätä juuri tarkoitin. Näitä totena esitettyjä oletuksia. Et sinäkään tiedä, mitä minä tiedän miehestä. Mutta tämä ketju on avannut minulle hyvin sitä asiaa, miksi ihmisten välillä on usein kommunikointivaikeuksia. Ihmiset kuvittelevat asioita omista lähtökohdistaan ja reagoivat niihin kuvitelmiin eli johonkin, mitä ei ole koskaan sanottu tai tapahtunut. Täytetään aukkoja ja kirjoitetaan itse rivien väliin.
ApNo tämä on tuntemattomien ihmisten kasvoton keskustelupalsta, jossa kuka tahansa voi sanoa lähes mitä tahansa. En vetäisi tämän pohjalta kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä, miten ihmiset normaalielämässä kommunikoivat.
Tietenkin täällä on pakko kuvitella ja vetää johtopäätöksiä, koska kukaan ei tiedä kaikkea. Sinäkään et - ja hyvästä syystä - kerro täällä, missä asutte, onko kuviossa lapsia, mitä kaikkea tiedät miehestä, minkä ikäisiä olette jne.
Jos et halua ihmisten arvailevan, kerro kaikki detaljit. Jos et kerro, et voi tässä ympäristössä mitään sille, että ihmiset kommentoivat sen pohjalta, mitä olet heille kertonut. Ja sen pohjalta suhteessanne on paljon varoitusmerkkejä.
Tarkoitin lähinnä noita yksityiskohtaisia, keksittyjä ”faktoja” ja sitä, miten kaikki kuviteltu on negatiivista. Synkän mielen tuotoksia. Tuskin he mitään luottavaisia, kepeitä päivänsäteitä ovat omassa elämässäänkään. Tai ehkä kätkettyjä patoumia on helppo purkaa tuntemattomaan ihmiseen.
ApKertomastasi välittyy synkähkö kuva; kommenttien tyyli johtunee siitä. Minusta tämä ketju on AV:n ketjuksi kokonaisuutena harvinaisen asiallinen ja olet saanut paljon hyviä vinkkejä huolestuneilta, kenties vastaavassa tilanteessa olleilta. Tuntuu, että sivuutat ne täysin ja tartut vain negatiivisiin kommentteihin. Tuskin kukaan toivoo, että olisit jälkeen yksi petetyksi joutunut ihminen monien saman kokeneiden ketjussa, vaan haluaa herätellä sinua toimimaan. Ei suhteessa oikeasti pitäisi joutua miettimään, onko pikkumainen, jos haluaa nähdä kumppaninsa kodin! Siksi potkimme täällä sinua ottamaan asian puheeksi.
Heti alussa kerroin, että otan asian esille, mutta en rynnistä miehen lomareissulle kuulustelemaan. En kutsu häntä kumppaniksi, tämä on vielä tapailua ja tutustumista.
Ap
Mutta avaudut asiasta täällä, koska se ärsyttää sinua ja alitajuisesti tiedät, että jossain on jotain hämärää.
Olette tapailleet jo monta kuukautta ja useamman kerran viikossa ja saunoneet siellä täällä. Mies on aina tullut sinun luoksesi, sinä et pääse koskaan hänen luokseen. Etkä tule pääsemäänkään. Mies on kanssasi tasan niin kauan kuin olet ”helppo”.
Ei kirjoittaja noin sanonut vaan totesi, että jos mies olisi iso pomo, hänestä olisi henkilöjuttuja. Sen sijaan hän on pikkupomo/asiantuntija, jota satunnaisesti pyydetään antamaan omaan alaansa liittyvä kommentti.