12v haluaa lopettaa futiksen. Mitä tilalle?
Ilman harrastusta ei kyllä voi olla vaan jotain järkevää pitäisi keksiä.
Kommentit (83)
Joo pakkohan harrastus on olla, aikuinen ei pärjää ilman lapsen harrastusta.
Miksi ei voi olla ilman harrastusta
Kysy siltä ja tyydy vastaukseen. Vaikka se olis pleikkari.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitä lasta kiinnostaa?
Ehkä joku kitaransoitto luulen että voisi tykätä myös jostain itsenäisestä liikunnasta. Tai ehkä höntsäfutiksesta. Sanoo ettei jaksa pelata tosissaan. Ap
Skeittailua moni tuonikäinen näkyy harrastavan.
Niin, mitä lapsi vastasi kun sysyit häneltä itseltään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla ilman harrastusta
Pelottaa että alkaa tekemään tyhmiä juttuja kun on vähän isompi jos on liikaa vapaa aikaa ja hyvät kaverit on treeneissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku kitaransoitto luulen että voisi tykätä myös jostain itsenäisestä liikunnasta. Tai ehkä höntsäfutiksesta. Sanoo ettei jaksa pelata tosissaan. Ap
Entä frisbeegolf silloin kun ei soita kitaraa. Lajia voi harrastaa yksin ja itsenäisesti ilman tiukkoja aikatauluja.
Joku tupakanpoltto. keskikaljottelu ja nuuskaushan voisivat olla sopivia harrastuksia, entäs miedot huumeet?
Vierailija kirjoitti:
Meillä harrastaa kehonrakennusta. Voi treenata milloin vain ja salikortti on halpa.
Olen luullut, että 15v on ikäraja salilla. Pitää kai olla joku vähintään tuonikäinen kaveri tai veli siellä mukana?
Aika moni pisti pallon nurkkaan, kun Japani voitti Espanjan 4-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä frisbeegolf silloin kun ei soita kitaraa. Lajia voi harrastaa yksin ja itsenäisesti ilman tiukkoja aikatauluja.
Joo tykkää frisbeegolfista. Hyvä idea. Ap
Mikä lasta kiinnostaa. Hänen harrastaminen kyseessä.
Joukkuelajit ovat put, yksilölajit kuten yleisurheilu tai hiihto ovat in. Boomerit vaan ei tajua vielä.
Ehdottaisin futiksen tilalle 12 v- vuotiaalle mahdollisuutta tasapainoiseen lapsuuteen ilman koko elämää hallitsevaa kilpaurheilu "harrastetta".
Meillä harrastaa kehonrakennusta. Voi treenata milloin vain ja salikortti on halpa.