Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko sinä reinkarnaatioon eli jälleensyntymiseen?

Vierailija
23.03.2021 |

Tässä hyvä dokkari

Myös nettiflicksissä on hyvä sarja.

Valehteleeko ne vaan?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kuulemma usein muistavat entisiä elämiään ja ihmisiä siltä ajalta, tästä on mielenkiintoinen oma ketjukin tällä sivustolla. Itse en välttämättä kyllä haluaisi uudelleen syntyä, kun en jaksa tätäkään elämää sietää enää vaan toivon että pääsen pian pois.

Vierailija
2/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Minuus ei kuole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy katsoa. Muistatko sen Netflix-sarjan nimeä? Olen kiinnostunut.

Kyllä uskon siihen, että eläminen ei ole lineaarinen jana. Ulottuvuuksia on ja reinkarnaatioita voi käydä. Energia ei katoa (fakta). 

Vierailija
4/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Älä sinäkään usko.

Vierailija
5/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, enkä usko että muutkaan täyspäiset ihmiset uskovat.

Ihmisen olemisessa ja tietoisuudessa ei ole mitään mystistä, se on aivokemiaa ja biologiaa. Kun aivot kuolevat, loppuu kaikki toiminta. Mukaanlukien se minuus ja siihen liittyvä tietoisuus.

Lohdullista mielestäni.

Vierailija
6/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ei löydy perusteita.

Vierailija
7/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy katsoa. Muistatko sen Netflix-sarjan nimeä? Olen kiinnostunut.

Kyllä uskon siihen, että eläminen ei ole lineaarinen jana. Ulottuvuuksia on ja reinkarnaatioita voi käydä. Energia ei katoa (fakta). 

Surviving death. Jakso 6 käsittelee nimenomaan reinkarnaatiota.

Vierailija
8/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja siitä minulla io henkilökohtaista tietoa. Jotka tuntee samoin niin ymmärtää miksi ei esim täällä ei vaan voi puhua.

Vierailija
9/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kuulemma usein muistavat entisiä elämiään ja ihmisiä siltä ajalta, tästä on mielenkiintoinen oma ketjukin tällä sivustolla. Itse en välttämättä kyllä haluaisi uudelleen syntyä, kun en jaksa tätäkään elämää sietää enää vaan toivon että pääsen pian pois.

Linkki ketjuun?

Vierailija
10/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rei´ittäminen kartonkiin tai kaarnaan kuulostaa vähän samantyyppiselle sanayhdistelmälle kuin reinkarnaatio. 

Vierailija
11/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö jolla on neitsyt kuollessaan syntyy uudelleen toisessa maailmaassa, jossa on magiaa ja miekkoja.

Vierailija
12/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki ketjuun?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4063569/lapsi-puhuu-edellisesta-elamasta

Vierailija
13/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen olemisessa ja tietoisuudessa ei ole mitään mystistä, se on aivokemiaa ja biologiaa. Kun aivot kuolevat, loppuu kaikki toiminta. Mukaanlukien se minuus ja siihen liittyvä tietoisuus.

Lohdullista mielestäni.

Mietis nyt minuutta tarkemmin. Tällä hetkellä minuutesi on varattu kun olet elossa. Eli kun syntyy uusia ihmisiä niin heille tulee toinen minuus.

Mutta kun kuolet niin sinun minuutesi on vapaana joten siirtyy uuteen syntyjään ihmiseen ja ajattelet taas että minä olen minä mutta et muista edellisistä elämistä mitään.

Minuus = sieluksi kutsutaan myös.

Nämä jutut vaatii kyllä ÄO:määrää niin jos ei rahkeet riitä niin menee kieltämiseksi helposti

Vierailija
14/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienestä asti olen uskonut. Olin 4v. kun vaari kuoli, muistan miettineeni että jossain joku lapsi syntyy "vaarina". En tiedä mistä tuo ajatus tuli. Voi olla, että oli lohdutonta lapsen ikävää.

Mutta silloin jo ajattelin niin, ja ajattelen edelleen. Voi syntyä vaikka muurahaisena. Ehkä siksi en tapa ötököitä koskaan. Lihaa kyllä syön, ja kaiketi siinä teen karmean väärin.

Vierailija
15/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä.

Vierailija
16/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdullista mielestäni.

Mietis nyt minuutta tarkemmin. Tällä hetkellä minuutesi on varattu kun olet elossa. Eli kun syntyy uusia ihmisiä niin heille tulee toinen minuus.

Mutta kun kuolet niin sinun minuutesi on vapaana joten siirtyy uuteen syntyjään ihmiseen ja ajattelet taas että minä olen minä mutta et muista edellisistä elämistä mitään.

Minuus = sieluksi kutsutaan myös.

Nämä jutut vaatii kyllä ÄO:määrää niin jos ei rahkeet riitä niin menee kieltämiseksi helposti

Ei ole koskaan samanlaista minuutta kuin tämän minun minuuteni. Minuuksia on olemassa niin monta kuin maailmassa on ihmisiä, ja joka hetki syntyy uusia. Vanhoja ei vapaudu, syntyy vain uusia. Minuun on yhtä kuin aivotoimintaa, välittäjaineiden kulkua aivoissa.

Tämä tietysti on täyttä huuhaata ihmiselle, jolla on tapana selittää elämää itselleen yliluonnollisuuden keinoin.

Vierailija
18/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Reinikaiseen.

Vierailija
19/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Se on minun tapani pitää pää kasassa tässä sekasortoisessa ja epäoikeudenmukaisessa maailmassa. Jälleensyntyminen tasaa räikeitä eroja ihmisten elämänkohtaloiden välillä. Uskon myös, että koko elämän mittaisesta itsetuntemuksen syventämisestä on hyötyä vielä seuraavassa elämässä. Siksi ei ole koskaan liian myöhäistä tutustua itseensä ja omaan sielunelämäänsä. Kuulun ev. lut. kirkkoon, mutta uskon omalla tavallani, enkä taivu minkään uskontokunnan normeihin. Arvostan kuitenkin suuresti Jeesuksen opetuksia.

Vierailija
20/104 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa syntyy koko ajan enemmän ihmisiä kuin kuolee. Onko osalla vastaantulijoista täysin uusi sielu kun kuolleiden kierrätyssieluja ei riitä kaikille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi