Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tarvita muuta kuin hiljainen, vetäytyvä ja rauhallinen luonne, niin jäät ilman parisuhdetta?

Vierailija
23.03.2021 |

Sain maisterin paperit, mutta tärkein eli rakkaus, mies ja avioliitto on löytymättä. Ystäviä on tasan 3, joista kaksi pitkissä parisuhteessa. Ei löytynyt sielunkumppania koulusta, harrastuksista eikä töistä. Tinderiin en mene, seksisuhdetta en halua, joten älkää niitä ehdottako. Myönnettäköön, että tunnen oloni yksinäiseksi. Kaipaisin neuvoja mistä ja miten saada parisuhde?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

plajonko olet tehnyt aloitteita?

Vierailija
2/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö treffeille? Olen kiva liikunnallinen rauhallinen introverttimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollaisella luonteella päätynyt kahdesti naimisiin, ei 1800-luvulla vaan 2000 ja 2010. Eka sulho löytyi sinkut.netistä, toinen töistä.

Vierailija
4/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, käytsä usein tääällä.

Vierailija
5/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastat? Käytkö ravintoloissa?

Uskallan väittää että parhaat mahdollisuutesi pariutua ovat nettideitit ja baarit.

Vierailija
6/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaako miestä olet itse elämäsi aikana lähestynyt? 

Vierailija
7/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Pätee molemmille sukupuolille. Miehille ehkä jopa enemmän.

Vierailija
8/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin omaani yhteisten kavereiden kautta. Kumppanini sopii siis otsikon kuvaukseen, minä tein aloitteet. Yhden illan jutusta se tosin lähti :) Vasta muutama kuukausi sen jälkeen alettiin ihastua ja sen jälkeen seurustella.

Vierailija
9/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllähän esim jos ottaa katsekontaktin niin oppii tuntemaaan ihmistä. Miteen ihminen reagoi määärättyhin asioiihin esim. Mutta ei kannata varmaans elllainen hullunkiiltosilmissä tuijotttaaa vaan enemmän sellainen että tahtoo aidosti tutustua toiseeen.

Vierailija
10/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen parisuhteen todella haluaa, kannattaa ihan oikeasti opetella sosiaalisia taitoja. 

Vierailija
11/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tuu hakee siuu kotoo.

Vierailija
12/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain vetäytyy eikä lähesty ketään niin ei ihme, että jää yksin.

Vierailija
13/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen parisuhteen todella haluaa, kannattaa ihan oikeasti opetella sosiaalisia taitoja. 

Puhuutko miellyttämisestä. Munn esim kaverit on varmaan kaikki käynyt ammattikorkakoulun ja ihan luonnollista ollut kanssakäyminen. Eii mitäään ylimääääräistä ole tarvinnut miettiä.

Vierailija
14/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolla osalla suomalaisista miehistä on sen verran heikot sosiaaliset taidot, että ei siinä kovin sosiaalisesti lahjakas naisen tarvitse olla jotta löytää parisuhteen. Kunhan on huumorintajua, eikä ota asioita liian vakavasti, sekä mukava luonne niin kyllä miesystävä varmasti jostain löytyy.

Vierailija
15/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taidot = opetellaan teeskentelemään ja näyttelemään kiinnostunutta, hymyillään epäaidosti, puhutaan vaikkei ole asiaa...

En todellakaan halua mennä mukaan tuohon sirkukseen.

-Sinkkunainen

Vierailija
16/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltimmät pojat jäävät jo koulussa juttelun ulkopuolle... 🥺

Vierailija
17/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuutko miellyttämisestä. Munn esim kaverit on varmaan kaikki käynyt ammattikorkakoulun ja ihan luonnollista ollut kanssakäyminen. Eii mitäään ylimääääräistä ole tarvinnut miettiä.

Hmm Miellyttäminen ja sosiaaliset taidot ovat eri asia.

Jos haluaa, että sinuun tutustutaan, niin sinun vaan pitää antaa myös itse itsestäsi jotakin sille toiselle. Jos vaan vetäydyt, niin ei sua mitenkään pääse kokemaan.

Joskus vaan pitää tulla pois sieltä laatikosta... siis jos haluaa sen puolison.

Sä olet aapee just ittenäs hyvä.

Ehkä sä pelkäät, että sun epätäydellisyys paljastuu jollekulle?

Mut me ollaan kaikki täydellisiä tässä epätäydellisyydessämme.

Mulla oli sama. Sit mä vaan järkeilin, että nyt vaan tutustumaan, vaikkei olis ihan ykkösmies. Tutustuin eri tyyppeihin.

Sitten löytyi se just hyvä.

Samoista harrastuksista.

Että liikenteeseen vaan. Ole utelias. Osoita kiinnostus ihmiseen. Ihmiseen.

Vierailija
18/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliset taidot = opetellaan teeskentelemään ja näyttelemään kiinnostunutta, hymyillään epäaidosti, puhutaan vaikkei ole asiaa...

En todellakaan halua mennä mukaan tuohon sirkukseen.

-Sinkkunainen

Eihän sun tarvi. Ole sinkku.

Tutustuakseen toiseen Aapee tarvitsee kuitenkin aluksi noita sirkustaitoja. Ei sitten, kun tuntee, mutta aluksi kyllä, että liikettä alkaa tapahtua.

Vierailija
19/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen, vetäytyvä ja rauhallinen luonne on INTROVERTTI.

Jos hän olisi EKSTROVERTTI, hän ei olisi hiljainen (ei istuisi tuppisuuna joka paikassa) eikä vetäytyvä (ei erakoituisi kotiin).

Kyllä, ylivoimaisesti suurin syy ihmisten sinkkuuteen on luonne. Liian hiljaiset jäävät yksin ja liian äänekkäät jäävät yksin. Liian kiltit jäävät yksin ja liian aggressiiviset jäävät yksin.

Vierailija
20/74 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ittes joskus huumorilla. Ota miehetkin joskus huumorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi