Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko sinä reinkarnaatioon eli jälleensyntymiseen?

Vierailija
23.03.2021 |

Tässä hyvä dokkari

Myös nettiflicksissä on hyvä sarja.

Valehteleeko ne vaan?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin kirjoittanut, että eräs tuntemani fyysikko sai tietää muinaista käsikirjoituksista, joissa puhuttiin jälleensyntymisestä. Se oli yksi luostari Egyptissä, ihan kristillinen luostari. En tiennyt aikaisemmin, mikä luostari oli kyseessä. Vasta tänään sain häneltä tietää, että se oli Pyhän Katariinan luostari. Ja hän kertoi, että jälleensyntyminen oli alun perin osa kristinuskoa. Mutta että kaikenlaisissa kirkolliskokouksissa ja niin edelleen oli tärkeää tieto jätetty pois. Ilmeisesti muitakin muutoksia atehtiin. Joten nämä munkit tietävät reinkarnaatiosta ja uskovat siihen, koska se on alkuperäisissä teksteissä.

No ei muuta kuin yksi näistä munkeista ottaa vain kamerakännykällä kuvat ja laittaa viestinä Paaville jos kerta asia on noin. Hänkin olisi varmasti kiinnostunut :D

Vierailija
42/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama, vaikka minä syntyisi uudelleen, jos se ei mitään muista.

Jos elämme monta elämää, miksi emme muista, keitä olimme ja mitä teimme?

Itse asiassa muisti ei petä meitä ainoastaan menneiden elämien osalta. Emme useinkaan muista, mitä tässä elämässä tapahtui: emme muista yksinkertaisimpia tietoja (esim. salasanoja), meillä kestää kauan oppia. Tämä osoittaa, että kannattaa luottaa mieluummin sisäiseen alitajuiseen kokemukseen kuin muistoihin. Menneiden elämien muistamisella olisi kielteisiä seurauksia. Karman lain mukaan vihollisemme voisi syntyä poikanamme, ja meidän olisi maksettava hänelle takaisin rakkaudella tässä elämässä. Joten "muista vähemmän, nuku paremmin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin kirjoittanut, että eräs tuntemani fyysikko sai tietää muinaista käsikirjoituksista, joissa puhuttiin jälleensyntymisestä. Se oli yksi luostari Egyptissä, ihan kristillinen luostari. En tiennyt aikaisemmin, mikä luostari oli kyseessä. Vasta tänään sain häneltä tietää, että se oli Pyhän Katariinan luostari. Ja hän kertoi, että jälleensyntyminen oli alun perin osa kristinuskoa. Mutta että kaikenlaisissa kirkolliskokouksissa ja niin edelleen oli tärkeää tieto jätetty pois. Ilmeisesti muitakin muutoksia atehtiin. Joten nämä munkit tietävät reinkarnaatiosta ja uskovat siihen, koska se on alkuperäisissä teksteissä.

No ei muuta kuin yksi näistä munkeista ottaa vain kamerakännykällä kuvat ja laittaa viestinä Paaville jos kerta asia on noin. Hänkin olisi varmasti kiinnostunut :D

Ei, koska koko kristinuskolta menisi pohja alta. Uskon, että paavikin tietää tästä, mutta miten käy tälle rikkaalle organisaatiolle, kun se tulee yleiseen tietoobn.

Kristillinen kirkko oli pitkään kieltänyt antiikin kulttuurin, koska se piti kreikkalaisten filosofiaa uhkana maailmankuvalleen. Piilottamalla kreikkalaisten tekstit luostareihin kirkko ei kuitenkaan voinut pitää niitä salassa munkeilta, jotka kopioivat ja säilyttivät käsikirjoituksia. Näin antiikin ajatus vaikutti kristilliseen maailmankuvaan, sillä jokainen maailmankatsomus tarvitsee vankan perustan.

Vierailija
44/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä täällä kannata edes yrittää keskustella.

Hullu ajatuskin se, että uskoisi voitavan.

Vierailija
45/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä munkit alkaisivat levittää sitä tietoa, nämä munkit ilmeisesti tapetaan. Vatikaanin kirjastossa on paljon sellaista tietoa, mita me tavalliset ihmiset eivät edes pystyy aavistamaan.  Vain osa materiaalista päättyy suuren yleisön tietoon.

Vierailija
46/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisen Egyptin papit olivat suurimman tiedon ja vallan kantajia, mutta tämä tieto hajosi yhä enemmän sirpaleiksi, kun maapallo koki katastrofin toisensa jälkeen ja kun korruptio ja poliittiset juonittelut saastuttivat papiston instituution. Tämä tieto on vähitellen hajonnut ja rappeutunut nykyään lukuisiksi uskonnollisiksi perinteiksi ekumeenisine neuvostoineen ja maallisine etuineen. Uskonnollisten liikkeiden johtajat muuttavat vähitellen opetuksia, kunnes alkuperäistä perinnettä ei enää tunnista.

Vierailija
47/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vatikani haluaa juuri hävittää sen tiedon.

Vierailija
48/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että vielä uskon reinkarnaatioon, mutta alan kokoajan enemmän kallistua sen puoleen. Ei sillä että se järkeen käy, mutta maailmassa tapahtuu ihmeellisiä asioita muutenkin mitkä ei aina käy järkeen joten miksei reinkarnaatiokin...

Vierailija
49/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Minuus ei kuole.

Minuus kuolee, tietoisuus jatkaa olemassa oloaan lähes loputtomasti!

Heck, jo vaikea dementia annihiloi minuuden!  😵

Ei ole niin. Sairaudet, sekä psyykkiset että fyysiset, päättyvät jälleensyntymiseen. Sairaudet ovat fyysisessä kehossa, mutta eivät sielussa, jota ase ei koske lainkaan.

Niin.

Vierailija
50/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinikaiseen uskon korkeintaan. Tää oli kohta täsä. Good times, never again.

Vierailija
51/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Sielunvaellus on vain ihmisten keksimä oppi kansan hallitsemiseksi.

Vierailija
52/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielunvaelluksella ei voi hallita yhtäkään ihmistä. Ja miten? Avaamalla jatkuvasti uusia mahdollisuuksia. Miten voitte hallita ihmisiä antamalla heille jatkuvasti uusia mahdollisuuksia.

Sen sijaan voi hallita tehokkaasti ikuisella helvetinopilla ja hallita julmasti. Yksi elämä ja yksi mahdollisuus. Jopa huonot vanhemmat antavat lapsilleen enemmän kuin yhden mahdollisuuden.

Vierailija
53/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielunvaelluksella ei voi hallita yhtäkään ihmistä. Ja miten? Avaamalla jatkuvasti uusia mahdollisuuksia. Miten voitte hallita ihmisiä antamalla heille jatkuvasti uusia mahdollisuuksia.

Sen sijaan voi hallita tehokkaasti ikuisella helvetinopilla ja hallita julmasti. Yksi elämä ja yksi mahdollisuus. Jopa huonot vanhemmat antavat lapsilleen enemmän kuin yhden mahdollisuuden.

On täysin absurdia, että ihmisiä voidaan hallita sielunvaelluksella.

Vierailija
54/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin ettei ole kuoleman jälkeen elämää.

Mä haluaisin sen ikuisen rauhan, sitten kun aika koittaa.

Ehkä yksi elämä ei siihen riitä.

Ja sitten, ovathan kaikki jälkeläisesi toteuttamassa aspektiasi, muiden aspektien kanssa, niiden keskinäisinä suhteina. Niin kauan kuin sukusi jatkuu, elät heissä erilaisina ominaisuuksina; et yksilönä, vaan yksilöihin pirstoutuneena... Mutta parhaiten eläisit sydämissä! Mitä sellaista teet toisille, jonka vuoksi sinut muistetaan sydämellä.

Jos tärkeää on nimenomaan ELÄÄ se, mikä on ajatonta... mikä on elämän tarkoitus, jos kaikki on aina ollut jo "olemassa"?

Vierailija
55/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten, ovathan kaikki jälkeläisesi toteuttamassa aspektiasi, muiden aspektien kanssa, niiden keskinäisinä suhteina. Niin kauan kuin sukusi jatkuu, elät heissä erilaisina ominaisuuksina; et yksilönä, vaan yksilöihin pirstoutuneena... Mutta parhaiten eläisit sydämissä! Mitä sellaista teet toisille, jonka vuoksi sinut muistetaan sydämellä.

Jos tärkeää on nimenomaan ELÄÄ se, mikä on ajatonta... mikä on elämän tarkoitus, jos kaikki on aina ollut jo "olemassa"?

Mieti sitä. Ei taida ihan heti paljastua edes se, onko elämällä mitään erityistä ihmisten ymmärrettävissä olevaa tarkoitusta.

Vierailija
56/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko jälleensyntymiseen, koska se on iso valhe.

Raamatussa on kerrottu totuus, siihen uskon.

Vierailija
57/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule jälkeläisiä, että lyhyeksi jää pirstoutunut elämäni.

Vierailija
58/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan usko jälleensyntymiseen, koska se on iso valhe.

Raamatussa on kerrottu totuus, siihen uskon.

Kaikki on hyvin niin kauan kuin et tyrkytä muille sitä.

Vierailija
59/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me olemme eläneet satoja ellei tuhansia kertoja ja tulemme elämään uudelleen taas. Sekä oppimisen että vaihtelun vuoksi.

Vierailija
60/104 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule jälkeläisiä, että lyhyeksi jää pirstoutunut elämäni.

Vain tässä elämässä. Seuraavassa taas uudet mahdollisuudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme