Mikä on vanhin elokuva josta tykkäät niin paljon että katsonut sen useita kertoja?
Itsellä Planet of The Apes (1968)
Dawn of the Dead (1978)
Stalker (1979)
Bridge on the River Kwai (1957)
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Kid Auto Races at Venice
vuodelta 1914
Vanhin elokuva jota olen monet kerrat katsonut on Dumbo (1941). Lapsenahan sitä tuli katsottua vhs-kasetilta.
Näin aikuisena en ole samoja leffoja katsonut niin monia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Paistetut vihreät tomaatit 1991
Ihana leffa
Vierailija kirjoitti:
Piukat paikat 1959
Aivan mahtava! Ei kyllästy koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Die hard - Vain kuolleen ruumiini yli (1988). Olen katsonut vähintään 50-60 kertaa.
Terminator 2 - Tuomion päivä (1991). Tämän olen katsonut vieläkin useammin. Kestää jokaisen katselukerran.
M36
Iso Mies katselee lasten Elokuvia...
citizen kanen oon katsonut useampaan otteeseen. en tosin tiedä pidänkö siitä elokuvasta oikesati erityisen paljon, vai onko se vaan sellainen mitä lukioälykkönä katsoin ja koin olevani kovinkin intellektuelli verrrattuna luokkakavereihin jotka katselivat vaan typeriä uusia elokuvia (joista tietty jälkikäteen katsottuna moni osoittautuikin ihan hyväksi)
mikähän olis sellainen vähän vanhempi elokuva josta ihan aidosti oikeasti pitää ja sen vuoks on ne moneen kertaan katsonut. no ainakin apocalypse now tai terminator ykkönen. tuota vanhempien ilo tuntuu olevan lähinnä se fiilis siitä että ne on jotain niin täysin erilaista kuin uudemmat elokuvat ja voi mielessään matkata niihin menneisiin maailmoihin ja maisemiin
Hyvä kysymys. Ainakin vuoden 1931 Draculan olen nähnyt monta kertaa
Postimies soittaa aina kahdesti. PO: Jack Nicholson ja Jessica Lange
Samson and Delilah.
Ja siitä sen vanhin versio.
Dr. Strangelove ei oo taidettu vielä mainita.
Moskova ei usko kyyneliin vuodelta 1979. Voitti Oscarin.
Titanic, Forrest Gump, Kummisetä trilogia, Alien, onhan niitä , Scar face ja paljon muita.
Ohukainen ja paksukainen