Mikä on vanhin elokuva josta tykkäät niin paljon että katsonut sen useita kertoja?
Itsellä Planet of The Apes (1968)
Dawn of the Dead (1978)
Stalker (1979)
Bridge on the River Kwai (1957)
Kommentit (83)
Harmittaa, että Salaviinanpolttajat on hävinnyt. Haluaisin katsoa sen monta kertaa.
En mä katso elokuvia moneen kertaan. Kyllä ne kerran jälkeen on nähty joten miksi tuhlata elämäänsä uusintojen katsomiseen??
Charles Chaplinin elokuvat, kuten Kultakuume (1925).
Die hard - Vain kuolleen ruumiini yli (1988). Olen katsonut vähintään 50-60 kertaa.
Terminator 2 - Tuomion päivä (1991). Tämän olen katsonut vieläkin useammin. Kestää jokaisen katselukerran.
M36
Vasta 80-luvulla on alettu tekemään katsottavia elokuvia. Ennen sitä niin paskat tehosteet ja laatu ettei vaan pysty.
M34
Vierailija kirjoitti:
Die hard - Vai
n kuolleen ruumiini yli (1988). Olen katsonut vähintään 50-60 kertaa.Terminator 2 - Tuomion päivä (1991). Tämän olen katsonut vieläkin useammin. Kestää jokaisen katselukerran.
M36
Heitän listalle vielä Alien - kahdeksas matkustaja vuodelta 1979.
Sound of Music! <3
Katsonut n. 9 x,viime kerrasta kylläkin hyvin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Die hard - Vain kuolleen ruumiini yli (1988). Olen katsonut vähintään 50-60 kertaa.
Terminator 2 - Tuomion päivä (1991). Tämän olen katsonut vieläkin useammin. Kestää jokaisen katselukerran.
M36
Katsotko koskaan Terminatorin (1984)? Se on vielä tiukempi teos kuin jatko-osansa.
Vierailija kirjoitti:
Huuma. Pääosissa William Hurt ja Kathleen Turner. Tosi napakka ja ovela tarina!
Paras mindfuck-elokuva minkä tiedän
Tuulen viemää, 1939. Minulla on siitä neljän DVD:n erikoisboksi.
Huuma. Pääosissa William Hurt ja Kathleen Turner. Tosi napakka ja ovela tarina!