Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen Sauli Paavola, 43, ei ole koskaan pitänyt ketään kädestä ja toive rakkauden löytymisestä on hiipunut

Vierailija
21.03.2021 |

Korona-aika on helpottanut Sauli Paavolan oloa, sillä nyt muutkin tietävät, millaista hänen elämänsä on ollut jo vuosikymmeniä.

https://yle.fi/uutiset/3-11845838

Kommentit (586)

Vierailija
161/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että jos olisin mies niin olisin samassa tilanteessa. Mutta naisena olen aina kelvannut ja saanut seuraa, ulkonäkö ilmeisesti riittä siihen.

Olen vetäytyvä hissukka. En hakeudu luonnostani muiden joukkoon eikä minua voi tituleerata hyväksi seuraksi. Olen oppinut tulemaan toimeen ihmisten kanssa kopioimalla muiden normaalia käytöstä. Silti olen koko aikuisikäni seurustellut ja naimissakin ollut jo pitkän aikaa. Jos olisin mies niin tuskinpa kukaan olisi minua pokaillut ja olisin ihan helposti sulautunut tapettiin.

Sinäpä sen sanoit. Naisten on niin paljon helpompi pariutua kuin miesten.

Älä yleistä. Hänhän sanoi ulkonäkönsä olevan asiassa merkityksellinen. Itse olen tavismaatuska ja ei tulla pokailemaan.

Vierailija
162/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulissa on paljon tyypillisen incelin piirteitä, mutta silti se on jotenkin sympaattinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saulille sellaisia vinkkejä, että kaikilla seurustelusuhteet etenevät noin, että sanotaan jotain pölöä ja toinen loukkaantuu. Se tapahtuu väistämättä enemmin tai myöhemmin.

Minusta on vain kuitenkin outoa, että miten se toinen voi loukkaantua aina niin verisesti jostain sanomastani tai tekemästäni. Kyllähän hänkin minulle välillä sanoo jotain jotka vähän saa silmät pyöreeksi ja niskakarvat pystöön, mutten minä nyt toiselle niistä katso aiheelliseksi alkaa räyhäämään kuitenkaan.

Tarvitaanhan sitä joustoa molemmin puolin, muuten ei tule mitään.

Vierailija
164/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä Sauli tavoittelee heti parisuhdetta? Opettelisi ensin sosiaalista kanssakäymistä ystävyyssuhteissa. Oman sukupuolen kanssa on mutkattomampaa olla ja siksi helpompaa.

Vierailija
165/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies. Hieman  kylläkin vatsakas ja pukeutuu vanhatavasti. Hieman kun laihduttaa ja pukeutuu nuorekkaammin, on vielä komeampi. 

En taidai han uskoa että olisi niin kokematon kuin kertoo....?

Vierailija
166/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että jos olisin mies niin olisin samassa tilanteessa. Mutta naisena olen aina kelvannut ja saanut seuraa, ulkonäkö ilmeisesti riittä siihen.

Olen vetäytyvä hissukka. En hakeudu luonnostani muiden joukkoon eikä minua voi tituleerata hyväksi seuraksi. Olen oppinut tulemaan toimeen ihmisten kanssa kopioimalla muiden normaalia käytöstä. Silti olen koko aikuisikäni seurustellut ja naimissakin ollut jo pitkän aikaa. Jos olisin mies niin tuskinpa kukaan olisi minua pokaillut ja olisin ihan helposti sulautunut tapettiin.

Älä yleistä. Hänhän sanoi ulkonäkönsä olevan asiassa merkityksellinen. Itse olen tavismaatuska ja ei tulla pokailemaan.

Niin? 99,99 % miehistä ei tulla pokailemaan ikinä. Miesten on itse oltava aloitteellisia, jos haluavat parisuhteen. Valtaosalle naisista riittää, kun vain odottavat miesten lähestymisiä ja valkkaavat mielestään parhaimman.

Vierailija
167/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? 99,99 % miehistä ei tulla pokailemaan ikinä. Miesten on itse oltava aloitteellisia, jos haluavat parisuhteen. Valtaosalle naisista riittää, kun vain odottavat miesten lähestymisiä ja valkkaavat mielestään parhaimman.

Miten se minua auttaa että muita naisia pokaillaan? Oletko simppeli pimppeli?

Vierailija
168/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä häntä ei olla ohjattu diagnosoitavaksi ja avun piiriin. Ilmiselvä Asperger. Ja kyllä, minullakin on Asperger.

Kyllä Sauli on avun piirissä. Se on kerrottu Kodin Kuvalehdessä, jossa on juttu samasta henkilöstä. Asperger-diagnoosista en tiedä. Vaikka sellainen olisikin, ei sitä välttämättä kerrota.

Diagnoosin saaminen ei muuta asioita yhtään sen paremmiksi.

Vierailija
169/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä Sauli tavoittelee heti parisuhdetta? Opettelisi ensin sosiaalista kanssakäymistä ystävyyssuhteissa. Oman sukupuolen kanssa on mutkattomampaa olla ja siksi helpompaa.

Ei ystävyyssuhteiden löytäminen ole välttämättä yhtään sen helpompaa, saattaa olla jopa vaikeampaakin, vaikka voi tuntua paradoksaaliselta.

Vierailija
170/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tekisit sitten niin, kuin 99,99% miehistä joutuu tekemään, ja olisit itse aloitteellinen...?

Vierailija
171/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on hyvä esimerkki miesten hyysäämisestä. Ketju on täynnä myötätuntoa ja tsemppausta. Silloin kun henkilö on ollut nainen, viestit ovat täysin päinvastaisia.

En tunne minkäänlaista myötätuntoa Saulia tai muita hyysättyjä miehiä kohtaan.

Naiset eivät saa ikinä mitään myötätuntoa keneltäkään.

MIKSI miehiä paapotaan ja hyysätään?

Vierailija
172/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tekisit sitten niin, kuin 99,99% miehistä joutuu tekemään, ja olisit itse aloitteellinen...?

No kuule tehty on. En muutu miesten silmissä kauniimmaksi vaikka itse heitä lähestyisin, päinvastoin joittenkin kohdalla ("mikähön vika tuossa on kun joutuu vastoin yleistä käytäntöä itse minua lähestymään")

Vierailija
173/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan ja ulos opettelemaan taitoja.

Terapiaan ei niin vain mennä. Terapia on kallista. Ei Saulin tapaisella työttömällä ole siihen varaa. Kela ei korvaa ainakaan Saulin tilanteessa olevan naisen terapiaa, toivottavasti ei miestenkään. Terapeuteista on lisäksi pulaa.

Kuinka todennäköistä muutenkaan on, että yli 40-vuotias oppii taitoja noin vain ulos menemällä? Tuolla tavalla oppii viisivuotias.

Vierailija
174/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin hyvännäköinen mies ja kotikin näyttää olevan siisti. Mutta varmaan on jokin neurokirjon häiriö, jota mm. koulukiusaaminen on pahentanut. Omaisuus ja työssäkäynti ei ole mikään ihmisarvon mittari, mutta toivottavasti löytää tarkoituksen elämään ja kumppanin, jonka kanssa jakaa arjen.

Kodin on käynyt äiti siivoamassa.

Vierailija
175/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänestä tehtiin toinen samanlainen juttu? 

Vierailija
176/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger

Aika asiatonta leimata ihmisiä aspergereiksi. Jätetään diagnoosien teko ammattilaisille.

Vierailija
177/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa. Itse olen. 46 v. nainen joka ei ole myös ikinä saanut ensisuudelmaa eikä kokemusta suhteista miehiin. Mutta mun tilanne paljon parempi siinä että mulla on työpaikka enkä ole muuten sosiaalisesti avuton. Olen vaan lihava ja ruma ja tosikko eikä siksi miestä ole löytynyt.

Jokainen nainen saa heti halutessaan miehen. Laitat vaikka tinderiin nyt heti kuvattoman profiilin ni jo on geelitukkaa jonossa

Aika harva nainen saa heti halutessaan miehen.

Ja miksi profiilin pitää olla kuvaton? Entäs siinä vaiheessa kun miehen pitäisi antaa munaa? Siinähän mies näkee naisen, mitä jos mies alkaa sitten nirsoilla?

Vierailija
178/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nauttia yksinolostaan epävarmoja suhteita/ ihmisiä enemmän.

Vierailija
179/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 32 v NAINEN (!) jonka tulevaisuus näyttää samalta kuin Saulilla. Seurustelut kokematta, kavereita viimeksi 18-vuotiaana. Diagnoosina vaikea masennus.

Vierailija
180/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa. Itse olen. 46 v. nainen joka ei ole myös ikinä saanut ensisuudelmaa eikä kokemusta suhteista miehiin. Mutta mun tilanne paljon parempi siinä että mulla on työpaikka enkä ole muuten sosiaalisesti avuton. Olen vaan lihava ja ruma ja tosikko eikä siksi miestä ole löytynyt.

Jokainen nainen saa heti halutessaan miehen. Laitat vaikka tinderiin nyt heti kuvattoman profiilin ni jo on geelitukkaa jonossa

Aika harva nainen saa heti halutessaan miehen.

Ja miksi profiilin pitää olla kuvaton? Entäs siinä vaiheessa kun miehen pitäisi antaa munaa? Siinähän mies näkee naisen, mitä jos mies alkaa sitten nirsoilla?

Plus yleensä naisten unelma ei ole että joku naureskeleva jonne käy heittänässä rojut ränniin baari-illan jälkeen ja katoaa sitten ikiajoiksi- tuollaisia kokemuksia saa tosiaan helposti mutta mieluummin työnnän vaikka tulitikkuja kynsien alle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi