Haluaisitko tietää, jos miehesi pettää
Kertokaa onko parempi vaieta iäksi vai paljastaa vaimolle miehen pettäminen? Aloitin suhteen tietämättömänä vaimosta (+3 lasta), paljastui jossain kohdin. Lopetin kuukausia jatkuneen suhteen. Mies yrittää edelleen pitää yhteyttä, väittää rakastavansa ja ehdottaa yhteistä tekemistä. Itse en kyseistä miestä itselleni halua enkä siksi halua paljastusta. Kävi mielessä, että kerron vaimolle, mutta eihän toisten suhteen tila kuulu minulle. Vai olisiko se palvelus vaimolle? Miehen pettäminen jatkunee, sillä tinderissä tuli vastaan.
Surettaa vielä, ettei vaimo ymmärrä mitä miehen pitkien työpäivien ja muiden menojen taustalla on. Seksitön suhde ja aikaa menee lapsiperhearjen pyörittämiseen.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Se pettää, joka on naimisissa ja panee väärää ihmistä (joku muu kuin oma puoliso).
En anna tippaakaan sääliä naisille, jotka tahallaan kieltäytyvät uskomasta totuutta (mies pettää) ja raivoavat ulkopuoliselle taholle, joka paljasti miehen salasuhteen.
Hyvin sanottu. Totuutta ja omaa tappiota on usein vaikea niellä. Satuttaa ja raivo purkautuu viestintuojaan,koska joku vihankohde pitää löytää ja syyllinen,joka on pilannut suhteen.
Miksi ei uskalleta raivota miehelle? Pelkona,että suuttuu ja menettää tällaisen petturin rinnaltaan. Olisin onnellinen totuudesta.
Miten musta tuntuu, että vaan jäävuoren huippu paljastuu
Haluaisin tietää vain jos se jatkuu pidempään, jotkut yhden kerran jutut tyyliin kerran kahteen vuoteen ei oikeastaan kiinnosta. Olen itsekin pettänyt (ei seksiä mutta jonkinlaista läheisyyttä) yhdessä aiemmassa suhteessa, enkä olisi halunnut tuolloin erota. Oman kokemuksen myötä en siis eroaisi ihan pienestä jos suhde on muuten hyvä ja toinen tekee selväksi että haluaa jatkaa. Mutta se mitä en anteeksi anna, on jos toinen osapuoli tartuttaa muhun sukupuolitaudin silkkaa ajattelemattomuuttaan tai laiskuuttaan, tai siis että on vaikka pannut ilman ehkäisyä eikä jaksa käydä testeissä. Toisen terveyden vaarantaminen on mulle aika lailla pahin.
Jos en pätkääkään ukosta piittaisi, niin ei kiinnosta.
Jos olen hulluna mieheeni, vielä vähemmän kiinnostaa.
Jos joku mokomasta juoruaisi, miettisin juoruämmän motiiveja. Joko hän haluaisi loukata minua, tai sitten hän haluaa mieheni itselleen rikkomalla suhteeni, joten saatan vetäistä turpaan.
Kenenkään avioliittoa ei kannata rikkoa puuttumalla heidän asioihinsa.
Ainoastaan voi jotenkin puhumalla ja "vihjailemalla" yrittää tälle petetylle naiselle viestittää, että hän perehttyisi huolella omaan perhe-elämäänsä ja puolisoonsa.
Naisella on aina kädet täynnä työtä lapsiperheessä ja lisäksi vielä oma työnsä työpaikalla.
Kuka perus luottavaine ja itse kunnollinen nainen, osaisi edes ajatella, että tuo minun mies ja lasteni isä pettää minua röyhkeästi.
Olisi osattava johdattaa nainen itse huomaamaan, että mies saattaa pettää.
Missään nimessä ei kenenkään pidä paukuttamaan suoraan vasten kasvoja, että miehelläsi on toinen nainen.
Seuraukset saatavat olla katastrofaaliset, niin kuin monista perheturmista nähty.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, mutta vain ja ainoastaan mieheltä itseltään.
Olin itse aikoinaan tietämättäni varatun miehen FWB-suhde. Ei tullut pieneen mieleenikään rikkoa hänen perhettään siinä vaiheessa, kun selvisi, että hänellä on vaimo ja vauva. Silloin lopetin seksisuhteemme, siinä kaikki.
Siis jätit sen vaimon ja vauvan paatuneen pettäjämiehen armoille? Ai kauheaa. Se mies ottaa taas uuden fwb suhteen ja sitä seuraavan.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään avioliittoa ei kannata rikkoa puuttumalla heidän asioihinsa.
Ainoastaan voi jotenkin puhumalla ja "vihjailemalla" yrittää tälle petetylle naiselle viestittää, että hän perehttyisi huolella omaan perhe-elämäänsä ja puolisoonsa.
Naisella on aina kädet täynnä työtä lapsiperheessä ja lisäksi vielä oma työnsä työpaikalla.
Kuka perus luottavaine ja itse kunnollinen nainen, osaisi edes ajatella, että tuo minun mies ja lasteni isä pettää minua röyhkeästi.
Olisi osattava johdattaa nainen itse huomaamaan, että mies saattaa pettää.
Missään nimessä ei kenenkään pidä paukuttamaan suoraan vasten kasvoja, että miehelläsi on toinen nainen.
Seuraukset saatavat olla katastrofaaliset, niin kuin monista perheturmista nähty.
Musta on ihan itsestään selvää että onnellisessa parisuhteessa ollaan kiinnostuneita parisuhteen tilasta. Väitän myös että olen omasta parisuhteeni tilasta paremmin selvillä kuin se mahdollinen pettämisen ilmiantaja olisi
Tämän ketjun perusteella suurin osa haluaisi tietää ainakin pitkään jatkuneista rinnakkaissuhteista.
Olen samaa mieltä, miestäni en tietämättäni haluaisi jakaa kenenkään kanssa. Mikäli en riittä hänelle naisena, eiköhän oikea mies jossain minullekin ole.
Tiedän että on silti olemassa lukuisia puolisoita jotka ovat autuaan tietämättömiä puolisonsa pitkäaikaisesta useita vuosia kestäneestä salasuhteesta. Mitä järkeä siinä on ja miten noin voi käydä?! Jokaisella silmät kiinni?! Vai tietääkö kaikki muttei voi ”luovuttaa”?
Perhelomat, treffi-illat, laatuaikaa perheen ja puolison kanssa. Ja silti. Kuka hullu ei ottaisi selvää tai haluaisi tietää, kuka haluaa jäädä tuollaiseen? Miksi ummistaa silmät?
Turpaan vetämisellä toki uhkaillaan kun on paniikki ja todellinen pelko, henkiinjäämistaisto. Kannattaa olla sit varma vastapuolesta ettei käy omaan nenään.
”Laatuaikaa” eli välttämätön ettei epäilykset herää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että on silti olemassa lukuisia puolisoita jotka ovat autuaan tietämättömiä puolisonsa pitkäaikaisesta useita vuosia kestäneestä salasuhteesta. Mitä järkeä siinä on ja miten noin voi käydä?! Jokaisella silmät kiinni?! Vai tietääkö kaikki muttei voi ”luovuttaa”?
Perhelomat, treffi-illat, laatuaikaa perheen ja puolison kanssa. Ja silti. Kuka hullu ei ottaisi selvää tai haluaisi tietää, kuka haluaa jäädä tuollaiseen? Miksi ummistaa silmät?
Turpaan vetämisellä toki uhkaillaan kun on paniikki ja todellinen pelko, henkiinjäämistaisto. Kannattaa olla sit varma vastapuolesta ettei käy omaan nenään.
Mä tiedän ainakin useamman joka tietää ja hyväksyy sen. Arkeen sillä ei ole käytännössä mitään merkitystä.
Arki varmaan rullaa, mutta jättää henkisen katkeruuden. Jos parisuhde on naiselle vaan arkea ja tyytymistä kulissiin, saatan jopa ymmärtää, miksi pettäminen on niin yleistä.
Haluan tuntea olevani rakastettu ja haluttu. En tyytyisi arkivaimon rooliin.
Haluaisin tietää enkä elää valheellista elämää tietämättömänä. Ero tulisi välittömästi.
Kyllähän näitä pikkurouvia on, jotka ottavat mielellään vaivattoman, taloudellisesti turvatun elämän, keskittyvät lapsiinsa, harrastuksiinsa, ym. ja sulkevat silmänsä siltä, että hyvin tienaava mies viettää illat panemassa muita.
Itsekin olen tällaiselle rouvalle kerran itsestäni ilmoittanut ja vastaus oli kehottaa jättää hänet rauhaan. Ja seuraajani sai vastaavan kommentin. Eli rouvaa häiritsi lähinnä se, että miehensä hoidot soittelivat hänelle, ei niinkään pettäminen.
Ne kulissit, ne kulissit. Tietyissä ns. paremmissa piireissä etenkin nainen on mieluummin vaikka kynnysmatto kuin eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää lähinnä, että miten voi olla tapailla toista kuukausia ilman taustojen tsekkausta. Naiset on aika sinisilmäisiä näköjään. No kai pakko olla kun niitä unelmamiehiä jahtaa...nehän pelästyy ja karkaa jos alkaa liikaa kyselemaan.
Naisen vika? Tässä syyllistä haetaan toisesta naisesta,joka vielä lopettanut suhteen. Olisi se hurjaa,heti epäillä huijausta ja pommittaa deittiä piilovaimoista.
Eiköhän tämä mies tässä ole väärin toiminut. Tämän myötä ainakin, välitön ilmianto vaimolle. Tuollaiset miehet kun saataisiin kitkettyä pois deittimarkkinoilta,voisi keskittyä aitoihin miehiin.
Oletko sä tosissasi että ilmiantamalla saisi noi kitkettyä deittimarkkinoilla? Juuri tän takia en haluaisi tietää, ilmiatajat on aina vähän yksinkertaisia ja naiveja.
Hei, ei kukaan ole viemässä sulta sitä pettävää ukkoasi vaikka tietäisitkin, saat kyllä pitää ja jatkaa kulissielämääsi.
Aika moni haluaisi tietää, minä myös. Arvostan itseäni sen verran etten katselisi hetkeäkään enää pettävää ukkoa.
Haluaisin tietää. Mielestäni olet sen velkaa vaimolle, että kerrot, hänellä on oikeus saada päättää tulevaisuutensa rehellisin perustein, eikä elää valheessa. Haluaisitko itse elää valheessa?
Ainahan nuo pettäjien suhteet on muka seksittömiä. Niilläkin, joille syntyy lapsia ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin haluaisin tietää.
Parisuhteessa tulee olla molemminpuolinen kunnioitus.
Kukaan ei ansaitse pettävää puolisoa. Pettäjä ei välitä vaikka menettäisi perheensä ja puolisonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää lähinnä, että miten voi olla tapailla toista kuukausia ilman taustojen tsekkausta. Naiset on aika sinisilmäisiä näköjään. No kai pakko olla kun niitä unelmamiehiä jahtaa...nehän pelästyy ja karkaa jos alkaa liikaa kyselemaan.
Naisen vika? Tässä syyllistä haetaan toisesta naisesta,joka vielä lopettanut suhteen. Olisi se hurjaa,heti epäillä huijausta ja pommittaa deittiä piilovaimoista.
Eiköhän tämä mies tässä ole väärin toiminut. Tämän myötä ainakin, välitön ilmianto vaimolle. Tuollaiset miehet kun saataisiin kitkettyä pois deittimarkkinoilta,voisi keskittyä aitoihin miehiin.
Oletko sä tosissasi että ilmiantamalla saisi noi kitkettyä deittimarkkinoilla? Juuri tän takia en haluaisi tietää, ilmiatajat on aina vähän yksinkertaisia ja naiveja.
Hei, ei kukaan ole viemässä sulta sitä pettävää ukkoasi vaikka tietäisitkin, saat kyllä pitää ja jatkaa kulissielämääsi.
Aika moni haluaisi tietää, minä myös. Arvostan itseäni sen verran etten katselisi hetkeäkään enää pettävää ukkoa.
Oletusten tekeminen ihmisistä harvoin johtaa mihinkään.Tekemällä oletuksia kerrot eniten itsestäsi. Ei tällä hetkellä ole kumpaakaan ei ukkoa ei akkaa ei pettävää eikä uskollista.
Haluan tietää. Tiedän silloin myös, että avioliittosopimus uskollisuudesta on alunperinkin ollut yksipuolinen. Mies- ei jatkoon!!
Se pettää, joka on naimisissa ja panee väärää ihmistä (joku muu kuin oma puoliso).
En anna tippaakaan sääliä naisille, jotka tahallaan kieltäytyvät uskomasta totuutta (mies pettää) ja raivoavat ulkopuoliselle taholle, joka paljasti miehen salasuhteen.