Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää, jos miehesi pettää

Vierailija
14.03.2021 |

Kertokaa onko parempi vaieta iäksi vai paljastaa vaimolle miehen pettäminen? Aloitin suhteen tietämättömänä vaimosta (+3 lasta), paljastui jossain kohdin. Lopetin kuukausia jatkuneen suhteen. Mies yrittää edelleen pitää yhteyttä, väittää rakastavansa ja ehdottaa yhteistä tekemistä. Itse en kyseistä miestä itselleni halua enkä siksi halua paljastusta. Kävi mielessä, että kerron vaimolle, mutta eihän toisten suhteen tila kuulu minulle. Vai olisiko se palvelus vaimolle? Miehen pettäminen jatkunee, sillä tinderissä tuli vastaan.

Surettaa vielä, ettei vaimo ymmärrä mitä miehen pitkien työpäivien ja muiden menojen taustalla on. Seksitön suhde ja aikaa menee lapsiperhearjen pyörittämiseen.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en pätkääkään ukosta piittaisi, niin ei kiinnosta.

Jos olen hulluna mieheeni, vielä vähemmän kiinnostaa.

Jos joku mokomasta juoruaisi, miettisin juoruämmän motiiveja. Joko hän haluaisi loukata minua, tai sitten hän haluaa mieheni itselleen rikkomalla suhteeni, joten saatan vetäistä turpaan.

Sun kannattaa pitää ukkos tyytyväisenä ettei vieraisiin pöytiin vilkuile. 

Vierailija
82/130 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele! Totta Kai ! Saatana ! Ja Olkoot lapsia Ja Heidän Tähren Pitää Tietää Millainen kusipää Petturi Heidän Isä On ! Ei saa Antaa Väärää Kuvaa

Heidän Isästään Mitä Oikein Ajattelit!

Ajattele Nyt Jos Lapsesi Ystävät näkisi että Lapsesi Isä Pussailee Vaikka Suhmuran Stantran Kanssa , Ja kertoisi Tästä Havainnoistaan Lapsillesi.

" Mepä Nähtiin Sun Isän Pussailevan Suhmuran Stantran Kanssa tuolla puistossa "

.. Sekä oisko tämäkään Kivaa? . Aina Ne juorut rupeaisi leviämään Selkäsi takana supateltaisiin

" .. Juu Nii- on mä näkkiin kun se Hallan Keke se käy sitä Möttösen Vanhaa Piika Fiijua käy riiamas" sanois juoruaja toiselle , toinen jatkaisi ja päivittelisi " No voe! Niinkö se on Herran - e Aika ja Eikö Heillä oo niitä Lapsiakin " sanois toinen .

No jos lapsesi Ystävät ei yllättäisi miehesi Pussailevan Vierasta naista ja tiedottais Havainnoistaan Lapsillesi ..

Niin Totuus Tulee Lasten Suusta.

Onko Todellakin tarkoitus Elää Valheessa ja se sellainen Ainainen Valhees Eläminen On Raskas Taakka Kantaa Vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa pitkään jatkuneessa salasuhteessa: kyllä haluaisin tietää. Yksittäisestä hairahduksesta en haluaisi tietää. (Ja aidosti yksittäisestä, yksittäinen ei ole joka viikko vaihtuva uusi yksittäinen seksikumppani :D) En näe, että kymmenen vuoden suhdetta pitäisi kaataa yhteen yöhön jonkun tuntemattoman kanssa.

Vierailija
84/130 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän näitä pikkurouvia on, jotka ottavat mielellään vaivattoman, taloudellisesti turvatun elämän, keskittyvät lapsiinsa, harrastuksiinsa, ym. ja sulkevat silmänsä siltä, että hyvin tienaava mies viettää illat panemassa muita.

Itsekin olen tällaiselle rouvalle kerran itsestäni ilmoittanut ja vastaus oli kehottaa jättää hänet rauhaan. Ja seuraajani sai vastaavan kommentin. Eli rouvaa häiritsi lähinnä se, että miehensä hoidot soittelivat hänelle, ei niinkään pettäminen.

Ne kulissit, ne kulissit. Tietyissä ns. paremmissa piireissä etenkin nainen on mieluummin vaikka kynnysmatto kuin eronnut.

Eipä se ilmoittajalle kuulukaan, mitä petetty " pikkurouva" tiedolla tekee.

Etkä mitenkään voi tietää,mikä pikkurouvaa lopulta häiritsi.

Eikä sitäkään voi tietää, mihinkä ratkaisuun pikkurouva loppujen lopuksi ajan kanssa päätyy.

Eli mielestäni teit kuitenkin oikein.

Petetty vaimo( tai mies) päättää sitten ihan itse mitä tekee ja missä aikataulussa.

Minä itse haluaisin tietää ja olen ehdottomasti sitä mieltä että ne ,jotka täälläkin jankkaavat avoimesta suhteesta , eivät ota sitä huomioon, että se avoimuus kuuluisi myös sille " toiselle" naiselle.

Hänellä pitäisi olla oikeus päättää, haluaako olla toinen nainen ja se pitäisi saada tietää heti ensi tapaamisella.

Muuten ei ole kyse aidosti avoimesta suhteesta.

Uskon että ilmoittajalla voi olla useitakin motiiveja sille että kertoo vaimolle.

Voi olla kosto miehelle, mikä on ihan ok.

Miksi pitäisi saada perseillä monen elämällä?

Samaan aikaan voi olla aito myötätunto petettyä vaimoa kohtaan.

Varmaan on niitäkin, jotka kertovat siksi, että saisivat miehen.

Näitä käy lähinnä sääliksi.

Taistelevat saadakseen pettävän pelkuri miehen. Ei käy kateeksi.

Vierailija
85/130 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluaisin tietää. Se on sitten eri asia, mitä sillä tiedolla teen, mutta pahin petos on se, että suunnittelen elämääni ihmisen kanssa, jota en oikeasti tunnekaan. Ehkä minäkin haluaisin käydä vieraissa, tai sitten ottaa tilalle korkeampimoraalisen ukon.

Joskus tämä voi olla suhteen pelastuskin, ystävälläni oli mennyt pitkään huonosti liitossaan ja lopulta sai tietää miehensä salasuhteesta. Kyllähän se satutti mutta hänen tapauksessaan se oli suhteelle tarpeellinen kriisi joka sai molemmat havahtumaan ja oikeasti tekemään töitä liittonsa eteen, nyt heillä menee paremmin kuin koskaan. En tiedä, tuleeko tämä vielä myöhemmin puremaan persauksiin, mutta toistaiseksi pettämisestä kiinni jääminen näyttäisi heille olleen onnenpotku.

Vierailija
86/130 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhde riippuvainen, joten haluaisin aivan ehdottomasti tietää. Kelpuutan vain täydellisen suhteen, eli että hyviä aikoja on enemmän ja hankalina aikoina kannatellaan toisiamme ja puhutaan asiat halki. Jos mieheni ei tähän kykene ja ajautuisi pettämään, niin avioliittomme olisi siinä. Viihdyn itseni kanssa enkä "pelkää" sinkkuutta.

Vierailija
87/130 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin tietää.

Etukäteen en pysty sanomaan, että eroaisinko vai en. Ehkä eroaisin, tai sitten en, mutta kokisin, että minullakin on jatkossa oikeus sivusuhteisiin. Nimittäin ei se seksi mielestäni ihan täydellistä ole ja ehkä joku toinen mies voisi antaa sellaista, mitä haluaisin, mitä oma mieheni ei tee.

Vierailija
88/130 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on psykologinen suojamekanismi,ettei halua tietää.

Vertaan tilanteeseen, ettei halua avata ikäviä kirjeitä. Sitten asiat kasaantuvat ja jossain kohdin pakko kohdata totuus.

Pelko purkautuu raivona viestintuojaan, kun perusturva horjuu.

Moni saattaa epäillä pettämistä,muttei uskalla kysyä. Lohduton tilanne.

Hyvän itsetunnon omaavat kestävät ja toipuvat ikävistä asioita paremmin ja nopeammin. Pystyvät jatkamaan omaa elämää yksinäänkin.

Vierailija
89/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka epäilette toisen motiiveja kertoa vaimolle. Jos minä kertoisin, omat motiivini olisivat seuraavat: 1) haluaisin että vaimo tietää jotta tietää millaisen miehen kanssa elää (hänen sen jälkeiset ratkaisunsa eivät luonnollisesti minulle kuulu), 2) haluaisin että mies jättäisi minut rauhaan, 3) haluaisin eroon myrkyllisestä suhteesta ja tunteeni olisivat niin vahvat etten muutoin eroon pääsisi, mutta kertomalla vaimolle mies luultavimmin suuttuisi minulle ja hänellä olisi muuta todella tähdellisempää tekemistä kun roikkua minussa ja viestitellä ja järjestellä viikoittaisia tapaamisia.

Vierailija
90/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi suhde, jossa olisi tunteet mukana (kuten aloituksen tapauksessa), niin haluaisin tietää. Yksittäistä panoa en. Sellainen ei elämääni kaataisi, mutta jos saisin taudin tuliaisina niin sitten hieman horjuttaisi.

Ymmärrän nämä viestintuojan am pu miset, koska tietysti parisuhteessa mieluummin uskoo sitä omaa puolisoaan kuin jotain random naista. Ja on tapahtunut myös sellaista, että on vain kateuksissaan haluttu rikkoa toisten liitto, kun on esimerkiksi haluttu suhteen mies itselle. Vaatisin siis varmaankin todisteita ilmiannetusta suhteesta, ennen kuin uskoisin. Esim. viesteistä ruutukaappausta.

Vierailija
91/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee inhimillistä haluta toisillekin tuskaa jos itselle on paljastunut omasta rakkaasta toinen elämä, jolloin voidaan suruissaan ja vihoissaan haluta rikkoa toisten "onni". Onni tässä on tietysti vähän sarkastinen ilmaisu, koska nähdäkseni petoksen kannattamana onni ei tavallaan ole todellista suuntaan eikä toiseen. Ehkäpä halutaan rikkoa illuusio. Ajatus että jos teet noin minulle minä teen samoin sinulle. Rakkautta se ei ehkä ole, vaan pelkoa ja surua ja sen kanavoitumista. Mutta rakkaus on se mikä saa ihmisen tekemään hulluja asioita.

Omalla kohdalla haluaisin tietää kumppanistani nämä asiat, koska en haluaisi tauteja, vierasta flooraa enkä kykene olemaan intiimisti ihmisen kanssa jolla on intiimi suhde toisen kanssa. On muiden ja itsensä pettämistä jättää kertomatta ettei halua olla suhteessa vain yhden ihmisen kanssa. Selkärankaisin teko olisi selvittää itsensä kanssa mitä haluaa ja olla siitä rehellinen myös muille. Sitä voisi kunnioittaa. Toisten ajan, ehkä jopa vuosien, ja elämän varastaminen on raukkamaista.

Vierailija
92/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi suhde, jossa olisi tunteet mukana (kuten aloituksen tapauksessa), niin haluaisin tietää. Yksittäistä panoa en. Sellainen ei elämääni kaataisi, mutta jos saisin taudin tuliaisina niin sitten hieman horjuttaisi.

Ymmärrän nämä viestintuojan am pu miset, koska tietysti parisuhteessa mieluummin uskoo sitä omaa puolisoaan kuin jotain random naista. Ja on tapahtunut myös sellaista, että on vain kateuksissaan haluttu rikkoa toisten liitto, kun on esimerkiksi haluttu suhteen mies itselle. Vaatisin siis varmaankin todisteita ilmiannetusta suhteesta, ennen kuin uskoisin. Esim. viesteistä ruutukaappausta.

En lähtisi kertomaan tuollaista pommia ilman todisteita, ellen olisi aivan täysin varma asiastani. Ilman todisteita kertominenkin voi jättää särön, mutta sitä voi olla hankala tosiaan ottaa täysin tosissaan. Mutta jos vaimo on huomannut miehen käytöksessä ja puheissa kummallisuuksia, epäjohdonmukaisuuksia tai selittämättömiä asioita, hänelle tämä voi olla herätys. Tietysti jos vaimo on fiksu, hän antaa miehelle sen verran siimaa, että mies luottaa vaimon sanaan ja vapautuu tekemään sitä mitä haluaa ja menee minne haluaa, ja antaa löysiä sen verran että voi yllättää miehen joskus vähän epäsopivana aikana. Esim ilmoittaa jonkin aikaa hyvin tarkasti minne menee ja koska tulee, ja tekee niin. Ottaa vähän omaa aikaa ja harrastuksia ja tekee omia reissuja. Käy muutamia pistokäyntejä kotona tai siellä missä miehen pitäisi olla, väärään aikaan, mutta niin ettei mies huomaa, koska eihän tätä voi jättää yhden pistokäynnin varaan. Tai seuraa miestä, kun mies sanoo menevänsä paikkaan x. Niin ettei mies huomaa. Kun on tarpeeksi vankat todisteet että jotain on tapahtumassa, sitten ilmestyy kotiin tai johonkin muuhun paikkaan liian aikaisin. Tätä viimeistä kohtaa ei voi tehdä liian aikaisin, muuten miehelle paljastuu että vaimo voikin tulla kotiin koska tahansa, ja alkaa taas peittelemään jälkiään. Ainoa keino saada mies kiinni on luoda miehelle ensin tunne, että hän voi luottaa vaimon poissaoloon ja että vaimo ei epäile edes mitään. Jos mies ajattelee, että vaimo epäilee, hänkin on varuillaan. Jos hän ei ole varuillaan ja rentoutuu, vapautuu, asioita voi paljastua puheistakin ihan yllättävänkin helposti. 

Vierailija
93/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. 

Ei ole sinun asiasi rikkoa toisten ihmisten perhettä!!

On miehen oma asia kertooko vai ei. 

Sitäpaitsi et voi tietää minkälainen keskenäinen sopimus heillä on avioliitossaan.

Minä olen työpaikallani joutunut seuraamaan perheiden rikkoontumisia, niin omalle miehelleni olen sanonut, että jos ikinä maailmassa hairahtuu, niin minulle ei saa kertoa. 

En pääsisi konkreettisen asian yli jälkikäteen. Mutta näin etukäteen mielikuvissani voin antaa anteeksi.

En halua tietää. Jos mies kuitenkin valitsee ydinperheenä pysymisen, niin jollekin pikku sivusuhteelle on ihan sama. 

Vaikka se kestäisi vuosia? Vaikka mies viestittelisi ja soittelisi tälle toiselle päivittäin ja tapaisi tiheään? Silti ummistaisit mieluummin silmät?

Tällaista kuviota sivusta seuranneena. Tekisi mieli avata suu ja kertoa vaimolle mutta en ole vielä saanut aikaiseksi, ampuu varmaan viestintuojan.

Ei ole sun asiasi puuttua toisen elämään.

En halua, että tulet sisustamaan kotiani, vaikka se olisi mielestäsi tyylitön. En halua, että tulet neuvomaan minulle terveellisempiä ruokailutapoja. En halua, että puutut sanallakaan parisuhteeseeni.

Menikö perille?

Vierailija
94/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluan tietää. Kerro heti!

En halua elää elämääni löyhässä hirressä enkä jalkavaimopiikana. Sellainen valehteleva ukko saa todellakin häipyä mun elämästä.

Vierailija
95/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua elää elämääni löyhässä hirressä enkä jalkavaimopiikana. Sellainen valehteleva ukko saa todellakin häipyä mun elämästä.

Jos et itse pysty selvittämään asioita ilman ulkopuolisten puuttumista, niin oot kantesi valinnut.

Vierailija
96/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti, nyt, ei vasta huomenna! Odotan viestiä tms. enkä ammu viestintuojaa. Naiset toistensa tukena, tässäkin asiassa🌸

Vierailija
97/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pettää, joka on naimisissa ja panee väärää ihmistä (joku muu kuin oma puoliso).

En anna tippaakaan sääliä naisille, jotka tahallaan kieltäytyvät uskomasta totuutta (mies pettää) ja raivoavat ulkopuoliselle taholle, joka paljasti miehen salasuhteen.

Hyvin sanottu. Totuutta ja omaa tappiota on usein vaikea niellä. Satuttaa ja raivo purkautuu viestintuojaan,koska joku vihankohde pitää löytää ja syyllinen,joka on pilannut suhteen.

Miksi ei uskalleta raivota miehelle? Pelkona,että suuttuu ja menettää tällaisen petturin rinnaltaan. Olisin onnellinen totuudesta.

Olisitko yhtä onnellinen totuudesta, jos joku random tulisi kertomaan, että kasvatat lapsiasi aivan väärin?

Vierailija
98/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et itse pysty selvittämään asioita ilman ulkopuolisten puuttumista, niin oot kantesi valinnut.

Ja sinä valitset valehtelun, salailun, petoksen.. hyysäät kieroa sutki äijää🤮

Vierailija
99/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. 

Ei ole sinun asiasi rikkoa toisten ihmisten perhettä!!

On miehen oma asia kertooko vai ei. 

Sitäpaitsi et voi tietää minkälainen keskenäinen sopimus heillä on avioliitossaan.

Minä olen työpaikallani joutunut seuraamaan perheiden rikkoontumisia, niin omalle miehelleni olen sanonut, että jos ikinä maailmassa hairahtuu, niin minulle ei saa kertoa. 

En pääsisi konkreettisen asian yli jälkikäteen. Mutta näin etukäteen mielikuvissani voin antaa anteeksi.

En halua tietää. Jos mies kuitenkin valitsee ydinperheenä pysymisen, niin jollekin pikku sivusuhteelle on ihan sama. 

Vaikka se kestäisi vuosia? Vaikka mies viestittelisi ja soittelisi tälle toiselle päivittäin ja tapaisi tiheään? Silti ummistaisit mieluummin silmät?

Tällaista kuviota sivusta seuranneena. Tekisi mieli avata suu ja kertoa vaimolle mutta en ole vielä saanut aikaiseksi, ampuu varmaan viestintuojan.

Ei ole sun asiasi puuttua toisen elämään.

En halua, että tulet sisustamaan kotiani, vaikka se olisi mielestäsi tyylitön. En halua, että tulet neuvomaan minulle terveellisempiä ruokailutapoja. En halua, että puutut sanallakaan parisuhteeseeni.

Menikö perille?

Sano toi sama miehellesi ettei hommaa ketään kolmansia tai muita osapuolia suhteeseen puuttumaan. Just saying.

Vierailija
100/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluan tietää!

Järjestetään viestintuojan kanssa järkky- yllätys valehtelevalle pettäjä-äijälle, luovuudessa kyllä löytyy!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi