Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh-heh, elotollo vinkuu nyt, kun jäi työpaikka saamatta elotolloilun vuoksi.

Vierailija
06.06.2025 |

Kyynel.

"Markus sai sakot Elokapina-niskuroinnista, menetti huippupestin"

"Elokapinaan osallistunut mies kysyy, onko oikein torpata nuorten aktiivien työllistymistä pienten sakkojen takia."

https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000011267467.html

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se darwin-kommentti tähän. Osuu kohdilleen.

Vierailija
2/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin oikeutta muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syyskuussa 2021 hän oli yksi yli sadasta mielenosoittajasta, jotka poliisi kantoi pois ajoradalta Eduskuntatalon edestä. Markus myönsi syyllistyneensä niskoitteluun poliisia vastaan ja sai Helsingin käräjäoikeudessa 10 päiväsakkoa."

Kyllä jokainen työnantaja haluaa palkata henkilön, jota poliisit on joutuneet kantamaan pois kadulta...

Vierailija
4/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah

Vierailija
5/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten Markus ottaa yhteyttä hesariin kertoakseen kokemaansa vääryyttä, vaikka tietää olevansa yhteiskuntajärjestystä uhmaava rikollinen.

Vierailija
6/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua 🤣

Vierailija
7/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimapulaa on vaikka metsurialalla.

Vierailija
8/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivistille valkeni seuraukset kansalaistottelemattomuudesta yrittäessään päästä töihin valtiolle jonka sääntöjä ei halunnut totella.

SO SAD!

Vierailija
9/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten Markus ottaa yhteyttä hesariin kertoakseen kokemaansa vääryyttä, vaikka tietää olevansa yhteiskuntajärjestystä uhmaava rikollinen.

Vihervassu-Hesari nyt kannattaa tuota elotolloiluporukkaa, sehän on tiedossa...

Vierailija
10/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs niskuroi. 

Kun luonnon puolesta voi protestoida järkevämmin - mutta kun siinä joutuu tekemään hommia niin ei viitsitä. Minä ainakin näen, että voisivat vaikka järjestää pitkän marssin tai istuttaa tuhat puuta/tyyppi ja hakea julkisuutta sillä. Sillä saa kyllä julkisuutta kun vaan järjestää että saa. Roskien keruu  puistoista ja sitten kuva kasseista someen, se aiheuttaisi pelkkää ihailua. Mutta eihän sellaista voi tehdä, missä pitäisi vaivaakin nähdä niin keksitään tekosyynä p e r seily. 

Keräänkö  itse roskia? Kyllä. Olenko isuttanut puita? En viime aikoina, nuorempana kyllä. Olenko kävellyt? No en huomionhakuisesti, mutta en koskaan käytä autoa jos voin pyöräillä tai kävellä ja kävelen pitkiäkin matkoja, vaikka olen jo 60 ja jaloissa on nivelrikkoakin. 

Vierailija
11/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia, jos olet lievästi hölmöilyt joskus 15-vuotiaana, siitä ei ehkä pidä enää rangaista aikuisiällä työpaikkaa hakiessa, mutta tuo oli yli 20-vuotias tuolloin, jolloin pitäisi olla jo ns. järkeä päässä.

Vierailija
12/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhaha haaa haa 🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏👏

Vierailija
13/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minun omien tekojeni seurauksia.

En minäkään käy väkivalloin retuuttamaan Elokapinallisia, vaikka mieli tekisi. Työpaikka siinä menisi.

Harmi, että sama koskee poliiseja.

Vierailija
14/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla otetaan turvallisuusselvitykset hyvin vakavasti. Poliisia vastaan niskurointi on virkamiehelle pahempi asia kuin parkkisakko.

Vierailija
15/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksi, kikkelis kokkelis nii. Suuta hevosenkengälle vaan nii.

Vierailija
16/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi minun omien tekojeni seurauksia.

En minäkään käy väkivalloin retuuttamaan Elokapinallisia, vaikka mieli tekisi. Työpaikka siinä menisi.

Harmi, että sama koskee poliiseja.

Sama juttu, mielelläni lisäisin liikenteen sujuvuutta poistamalla hippejä ajoradalta, mutta työttömäksi en halua.

Vierailija
17/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs niskuroi. 

Kun luonnon puolesta voi protestoida järkevämmin - mutta kun siinä joutuu tekemään hommia niin ei viitsitä. Minä ainakin näen, että voisivat vaikka järjestää pitkän marssin tai istuttaa tuhat puuta/tyyppi ja hakea julkisuutta sillä. Sillä saa kyllä julkisuutta kun vaan järjestää että saa. Roskien keruu  puistoista ja sitten kuva kasseista someen, se aiheuttaisi pelkkää ihailua. Mutta eihän sellaista voi tehdä, missä pitäisi vaivaakin nähdä niin keksitään tekosyynä p e r seily. 

Keräänkö  itse roskia? Kyllä. Olenko isuttanut puita? En viime aikoina, nuorempana kyllä. Olenko kävellyt? No en huomionhakuisesti, mutta en koskaan käytä autoa jos voin pyöräillä tai kävellä ja kävelen pitkiäkin matkoja, vaikka olen jo 60 ja jaloissa on nivelrikkoakin. 

no hyi,menää nyt metsään itikoiden syötäviksi kun on niin coolimpaa istua ajotiellä ja syödä pizzaa ja juoda cocacolaa, eku...

Vierailija
18/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tolle pellelle. Ja kehtaa vielä mennä hs ulisemaan ja hs tietenkin eloapinoitten kannattajana julkaisee jutun.

Vierailija
19/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva nähdä, millaisia työuria täällä ilkkujilla itsellään on, ja millaisista seikoista on työn saaminen jäänyt kiinni. Ja olisi myös mielenkiintoista nähdä, mitä historia ajattelee tästä tyypeistä ja toisaalta hänen ivaajistaan. Ei mulla muuta.

Vierailija
20/189 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii katsoa vaan peiliin tässä tapauksessa. Perheille yhteiskuntaa vastaan yleensä kostautuu jossain vaiheessa. Ai että mä nautin tämmöisestä uutisesta 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme