Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää, jos miehesi pettää

Vierailija
14.03.2021 |

Kertokaa onko parempi vaieta iäksi vai paljastaa vaimolle miehen pettäminen? Aloitin suhteen tietämättömänä vaimosta (+3 lasta), paljastui jossain kohdin. Lopetin kuukausia jatkuneen suhteen. Mies yrittää edelleen pitää yhteyttä, väittää rakastavansa ja ehdottaa yhteistä tekemistä. Itse en kyseistä miestä itselleni halua enkä siksi halua paljastusta. Kävi mielessä, että kerron vaimolle, mutta eihän toisten suhteen tila kuulu minulle. Vai olisiko se palvelus vaimolle? Miehen pettäminen jatkunee, sillä tinderissä tuli vastaan.

Surettaa vielä, ettei vaimo ymmärrä mitä miehen pitkien työpäivien ja muiden menojen taustalla on. Seksitön suhde ja aikaa menee lapsiperhearjen pyörittämiseen.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti.

Vierailija
22/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moro.Kiitos ja näkemiin jos pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten tähden en kertoisi.

Lasten takiako on hyvä antaa toisen elää fantasiamaailmassa, sen sijaan että kertoisi toisen pettävän? Kertokaa AINA. Aina. Minä haluaisin tietää ja ansaitsisin tietää, kuten kaikki muutkin puolisot.

Vierailija
24/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää.

Usein petetyillä saattaa olla jo jonkilainen aavistus ja epäily asiasta, mutta todisteet puuttuvat. Pettäjät ovat yleensä myös hyviä manipuloimaan ja kääntämään asian niin, että epäilijä on vainoharhainen jne. Tällainen epävarmuudessa elo se vasta kamalaa onkin.

Kertomalla teet palveluksen petetylle puolisolle.

Vierailija
25/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, mutta loppu viimein kyllä.

En haluaisi elää harhassa loppuelämääni. Uskoisin, että ero tulisi joka tapauksessa myöhemmin, koska hommat jatkuisivat taatusti kolmannen ja neljännen kanssa. Tilaisuuksia tulee ja naisia riittää aina.

Parempi saada tietää, kun itsellä olisi vielä mahdollisuus onneen.

Vierailija
26/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää.

Hän ei kuitenkaan pystyisi olemaan kertomatta, joten kaataisi pahan olonsa minun niskaani.

Vierailija
27/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ehdottomasti. Itsekin 3lapsen äiti ja pettämistä pitkään pimittäneen miehen ex- vaimo. Ja tosiaan sen pettämisen jollain tapaa vaistoaa, mutta eihän pettäkä sitä tietenkään myönnä. Hyvä kuin silloinkaan kun on jäänyt kiinni.

Pariskunta itse päättää siitä miten jatkavat. Mutta uskon että tämä petetty vaimo on jonain päivänä kiitollinen sinulle että kerroit.

Vierailija
28/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua kuulla sinulta yhtään mitään. Mun ja puolisoni välit kuuluu vain ja ainoastaan mulle, ja sun ei tarvitse välittää siitä, mitä minä tiedän tai olen tietämättä.

Vierailija
29/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi asiallista mainita asiasta.

Vaimoparka voi kantaa tietämättään ties mitä tauteja, jos mies on kovin vapaamielinen.

Tieto pettämisestä voi herättää keskustelun suhteen tilasta, mikä on lopulta parempaa kuin vastuiden pakoilu.

Vaimo on autonominen, itsellinen ihminen, jolla on oma pää ja omat mielipiteet. On alentuvaa päättää naisen puolesta, miten hän reagoi tietoon pettämisestä. Tuleeko ero? Meneekö pariskunta terapiaan? Sitä ei voi päättää toisen puolesta!

Suosittelen silti ilmoittamaan asiasta esimerkiksi feikki-facebook-tunnuksella tai kirjeellä. Osa petetyistä puolisoista hyökkää silmityömän raivon vallassa viattoman viestintuojan kimppuun, vaikka todellinen vikapää asuisi oman katon alla.

Vierailija
30/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten takiako on hyvä antaa toisen elää fantasiamaailmassa, sen sijaan että kertoisi toisen pettävän? Kertokaa AINA. Aina. Minä haluaisin tietää ja ansaitsisin tietää, kuten kaikki muutkin puolisot.

Kaikki eivät ole sinä. Millä h-tin oikeudella joku tulee kertomaan tuollaisia asioista, jotka ei hänelle kuulu! Kyllä niin ampuisin viestintuojan.

Vierailija
31/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjien vaimot kyllä tietävät, koska miehet ovat jääneet jo aiemmin kiinni. On kaksi vaihtoehtoa: joko hyväksyä tilanne tai ottaa ero. Kaikki eivät valitse jälkimmäistä.

Vierailija
32/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden siitä, että pettäjä määrittelee teollaan suhteen säännöt uusiksi. Toisin sanoen, hän avaa suhteen, joka alun alkaen oli yksiavioinen. Myös toisen osapuolen tulee tietää, jotta hänkin voi käyttää uutta oikeuttaan käydä vieraissa. Ja tietenkin suojautua taudeilta. 

Siksi on kerrottava, jos pettäjä itse unohtaa kertoa.

Vierailija
33/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden siitä, että pettäjä määrittelee teollaan suhteen säännöt uusiksi. Toisin sanoen, hän avaa suhteen, joka alun alkaen oli yksiavioinen. Myös toisen osapuolen tulee tietää, jotta hänkin voi käyttää uutta oikeuttaan käydä vieraissa. Ja tietenkin suojautua taudeilta. 

Siksi on kerrottava, jos pettäjä itse unohtaa kertoa.

Suhde voi olla myös avoin. Jos mies pelaa avoimin kortein, niin viesti kakkosnaiselta voi laittaa vain vauhtia pelehtimiseen. Olisi aika outoa, jos mies esittelee genitaalejaan vieraille ihmisille, muttei ole nolouksissaan käynyt juuri TÄTÄ keskustelua puolisonsa kanssa 💁

Vierailija
34/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin. Megafonilla kuulutettuna, että kylässä raikuu.

Vierailija
35/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on fantasia siitä että mun puoliso ei koskaan voisi pettää vai mitä tarkoitat, minulla ainakaan ei sellaista fantasiaa ole.

Vierailija
36/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin.

Valitettavasti ensimmäisellä kerralla en uskonut. Naisen aviomies viestitti miehelleni, että jätä vaimo rauhaan. Valitettavasti uskoin miestä, kun hän sanoi ettei siinä ole mitään perää, mikä hullu lienee.

Kuitenkin kun näitä tuli lisää, muistin myös sen ensimmäisen, ja ymmärsin että sekin oli totta.

Vierailija
37/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta vain ja ainoastaan mieheltä itseltään.

Olin itse aikoinaan tietämättäni varatun miehen FWB-suhde. Ei tullut pieneen mieleenikään rikkoa hänen perhettään siinä vaiheessa, kun selvisi, että hänellä on vaimo ja vauva. Silloin lopetin seksisuhteemme, siinä kaikki.

Vierailija
38/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haluaisin tietää.

Parisuhteessa tulee olla molemminpuolinen kunnioitus.

Pettäjää en voi kunnioittaa.

Vierailija
39/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. En koe sen kuuluvan minulle. Jos ei tuo seksitauteja, niin sama se on. Jos lapsia siittää, niin huolehtii sitten elareista.

Miehellä on lupakin "pettää". En pidä seksiä niin vakavana asiana.

Vierailija
40/130 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää. On törkeää mieheltä pitää se vaimo kodinkoneena ja henkilökohtaisena palvelijana kotona samalla kun itse hoitelee muita naisia. Monesti miehet alkavat vasta eron jälkeen tehdä itsekin kotona jotain ja omat lapsetkin alkaa taas kiinnostaa, kun niidenkin olemassaolo oli päässyt unohtumaan.

Minkä ihmeen takia nainen alun alkaenkaan olisi kodinkone ja palvelija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan