Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää, jos miehesi pettää

Vierailija
14.03.2021 |

Kertokaa onko parempi vaieta iäksi vai paljastaa vaimolle miehen pettäminen? Aloitin suhteen tietämättömänä vaimosta (+3 lasta), paljastui jossain kohdin. Lopetin kuukausia jatkuneen suhteen. Mies yrittää edelleen pitää yhteyttä, väittää rakastavansa ja ehdottaa yhteistä tekemistä. Itse en kyseistä miestä itselleni halua enkä siksi halua paljastusta. Kävi mielessä, että kerron vaimolle, mutta eihän toisten suhteen tila kuulu minulle. Vai olisiko se palvelus vaimolle? Miehen pettäminen jatkunee, sillä tinderissä tuli vastaan.

Surettaa vielä, ettei vaimo ymmärrä mitä miehen pitkien työpäivien ja muiden menojen taustalla on. Seksitön suhde ja aikaa menee lapsiperhearjen pyörittämiseen.

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yli 24 vuotta (olen 43-vuotias) ja haluaisin kyllä tietää. Itse en ole koskaan pettänyt, eikä tietääkseni ole miehenikään. En tietystikään voi olla täysin varma asiasta. En ole ihan varma, miten tilanteessa toimisin parisuhteemme osalta, mutta haluaisin silti tietää.

Vierailija
102/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen haluaa tietää, sairas haluaa sairastaa liittoaan pettäjän iloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on psykologinen suojamekanismi,ettei halua tietää.

Vertaan tilanteeseen, ettei halua avata ikäviä kirjeitä. Sitten asiat kasaantuvat ja jossain kohdin pakko kohdata totuus.

Pelko purkautuu raivona viestintuojaan, kun perusturva horjuu.

Moni saattaa epäillä pettämistä,muttei uskalla kysyä. Lohduton tilanne.

Hyvän itsetunnon omaavat kestävät ja toipuvat ikävistä asioita paremmin ja nopeammin. Pystyvät jatkamaan omaa elämää yksinäänkin.

Olisi kyllä outoa elää suhteessa jossa joutuu pelkäämään puolisoa oli kyse sitten pettämisestä tai jostain muusta. Tai pelätä puolison reaktiota jos kysyy pettämisestä tai kertoo epäilyksistä. On selvää että tuollaisessa suhteessa ei ole luottamusta eikä sen myötä avoimuuttakaan puolisoa kohtaan.

Vierailija
104/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtinut samaa, onko liian julmaa rouvaa kohtaan... Haluaisin käräyttää erään herrasmiehen kunnolla hyvien todisteiden kera. Ei jäisi rouvalle mietittävää, voiko olla totta vai ei. Opetus miehelle tässä motiivina.

Vierailija
105/130 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti haluan tietää. Kerro heti!

En halua elää elämääni löyhässä hirressä enkä jalkavaimopiikana. Sellainen valehteleva ukko saa todellakin häipyä mun elämästä.

Jos et itse pysty selvittämään asioita ilman ulkopuolisten puuttumista, niin oot kantesi valinnut.

Ja sinä valitset valehtelun, salailun, petoksen.. hyysäät kieroa sutki äijää🤮

Minkä ihmeen valehtelun, salailun, petoksen jne?

Jos joku kännipano sattuu, niin sou wot? Ei se oo multa pois. Ei ole tarvetta kysellä, ei tarvetta valehdella.

Vierailija
106/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua elää elämääni löyhässä hirressä enkä jalkavaimopiikana. Sellainen valehteleva ukko saa todellakin häipyä mun elämästä.

Jos et itse pysty selvittämään asioita ilman ulkopuolisten puuttumista, niin oot kantesi valinnut.

Jos joku kännipano sattuu, niin sou wot? Ei se oo multa pois. Ei ole tarvetta kysellä, ei tarvetta valehdella.

Tässä ei taidettu puhua kertaluontoisesta kännipanosta ihan alun alkujaan. Kyse oli pidempiaikaisesta selvin päin tapahtuvasta ja toistuvasta ja jatkuvasta toiminnasta, ehkä jopa pitkästä vuosien suhteesta, josta joku oli tietämätön.

Moni keskustelussa on kyllä maininnut ettei kertaluontoisesta känni"mokasta" haluaisi tietää. Mutta mitäpä veikkailet, jos kerran kännissä läpällä lipsahtaa niin voiko siitä tulla helposti tapa? 

Vierailija
107/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin haluaisin. Mielestäni se olisi suorastaan sen toisen osapuolen velvollisuus kertoa, varsinkin, kun ei ole itse tiennyt asioiden todellista laitaa ja vaikuttaa että sama touhu jatkuu. Ota toki yhteyttä vaimoon.

Vierailija
108/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli!! Pettäjät selittelee kännipanoilla ja antaa itselleen luvan tehdä mitä vaan, milloin vaan!

Hoh hoijaa, kännipettäjien ikuinen valehtelukierre!

Et sitten juo mitään, jos et kykene olemaan kunnioittava omaa puolisoasi kohtaan!

Ymmörretty??

Vierailija
109/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

”Kännipanoja sattuu”

Miten niitä aina vaan sattuu just sulle??? Kuka niitä tekee, ellet juuri sinä itse!

Kuka sitä viinaa kaataa sun kurkuus, ellet sinä?

Kuka flirttailee, käpälöi, lähtee hotellihuoneeseen panolle, ellet sinä aivan itse?

Känni se ei ole, vaan SINÄ, joka huo... aa ja pettää!

Et voi syyttää ketään ulkopuolista siitä, että sinä paneskeket ympäriinsä!

Vierailija
110/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni meni naimisiin parikymmentä vuotta sitten melkoisen draamakuningattaren kanssa. Ystäväni kuitenkin kävi avioliiton alkuaikoina muutamia kertoja sutaisemassa eksänsä kanssa, kun vaimo oli raskaana ja alituiseen huonovointinen. Ei tullut mieleenkään kertoa. Ja oikein tein, nyt kumpikin on rauhoittunut ja aikuistunut, ihanat teini-ikäiset lapset ovat alituinen ylpeydenaihe vanhemmilleen. Mies ei ole pettänyt sittemmin. 

Vierailija
111/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka et kerro pettämisestä tietämättömälle puolisolle, olet rikoskumppani!

Otat siis omalletunnollesi kaiken sen, mitä tämä pettäjä aiheuttaa joka suuntaan:

pettää puolisoaan

pettää lapsiaan

pettää sinua

pettää itseään

pettää tuttujaan

pettää sukulaisiaan

pettää työkavereitaan

pettää.... niin, kierre on loppumaton, seuraukset karmeat.

Vierailija
112/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohtinut samaa, onko liian julmaa rouvaa kohtaan... Haluaisin käräyttää erään herrasmiehen kunnolla hyvien todisteiden kera. Ei jäisi rouvalle mietittävää, voiko olla totta vai ei. Opetus miehelle tässä motiivina.

Todellakin tee se!

Keinoja kyllä löytyy, luovuutta kehiin, ellet päin naamaa uskalla kertoa.

Ja, muista todisteet esiin myös! Muuten menee juupas- eipäs väittelyksi.

Respect! Ole rohkea, toisella osapuolella on oikeus tietää! 👍

Vierailija
113/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kännipano saattaa tartuttaa sinuun vaikkapa jonkun taudin. Se kännipano saattaa tehdä lehtolapsen miehellesi. Jos sinulta ei ole pois se että mies panee jotain kännissä, niin mitä ihmettä sinua sitten haittaa siitä saada tietääkään? Vai haittaako se siltikin...

Vierailija
114/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pettää tai edes yrittää pettää se on moro välittömästi.

Kommentissasi on nyt 11 alanuolta. Kiinnostaisi, että 11 ihmistäkö siis ei jättäisi pettävää puolisoa (välittömästi) vai mitä tuon kommentin alanuolittamisella halutaan tarkoittavan? Itse ylänuolen laitoin, koska toimisin samoin kuin ko. kommentin kirjoittaja. Tuntuisi oudolle, jos ei haluaisi jättää pettävää puolisoa, jos nuo alanuolet tarkoittaa sitä, ettei alanuolittaja itse jättäisi.

Vierailija
115/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on useita "mitä jos"-heittoja siitä, että jospa heillä on avoin suhde. Kyllä sellasesta pitää kertoa salasuhteellekin, ja etenkin siitä että on perheellinen ihminen - ei esiintyä sinkkuna, kuten ap:n tapauksessa on tehty. Mielestäni se on petos kumpaakin naista kohtaan. 

Kyllä kertoisin aloittajan tilanteessa asiasta miehen vaimolle, toki todisteiden kera. Itsekin haluaisin tietää, jos oma mieheni on rakastunut toiseen naiseen ja haluaa olla sen kanssa, eikä minun.

Vierailija
116/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko keskustelua, joten en tiedä oletko jo antanut tietoa miten olet kenties kertonut vaimolle jos olet siis kertonut.

Mutta vastaus kysymykseesi on: kyllä, ehdottomasti haluaisin tietää.

Vihaan pettäjiä, en niinkään niitä jotka ovat sinun sijassasi kun et edes tiennyt toisesta suhteesta.

Kertoisin myös hänen vaimolleen, että nyt hän on Tinderissäkin. Jos ei usko, niin sano, että menee tinderiin ja katsoo.

Älä pelkää, et ole suhteen rikkoja. Todellinen suhteen rikkoja on hänen miehensä, joka juoksee vieraissa ja pettää omaa vaimoaan.

Vierailija
117/130 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kännipano saattaa tartuttaa sinuun vaikkapa jonkun taudin. Se kännipano saattaa tehdä lehtolapsen miehellesi. Jos sinulta ei ole pois se että mies panee jotain kännissä, niin mitä ihmettä sinua sitten haittaa siitä saada tietääkään? Vai haittaako se siltikin...

Tämäpä.

Vierailija
118/130 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tilanne itsellä. Tätä ketjua lukiessa olen saanut rohkeutta vihjata vaimolle.

Ehkä ensi viikolla lähestyn häntä jollain tapaa.

Korona-aika ei ole hidastanut miehen liikkeitä. Illanviettoja vähemmän sekä työmatkoja.

Vierailija
119/130 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä pettää aina. Edes pandemia ei estä.

Vierailija
120/130 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystäväni meni naimisiin parikymmentä vuotta sitten melkoisen draamakuningattaren kanssa. Ystäväni kuitenkin kävi avioliiton alkuaikoina muutamia kertoja sutaisemassa eksänsä kanssa, kun vaimo oli raskaana ja alituiseen huonovointinen. Ei tullut mieleenkään kertoa. Ja oikein tein, nyt kumpikin on rauhoittunut ja aikuistunut, ihanat teini-ikäiset lapset ovat alituinen ylpeydenaihe vanhemmilleen. Mies ei ole pettänyt sittemmin. 

Mistä sinä tiedät, mitä draamailun taustalla oli? Oliko mies pettänyt jo aiemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi