Haittaako miehiä kainalokarvat?
En ole koskaan seurustellut miehen kanssa niin en tiedä pitääkö ajella
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat yksilöitä, ei voi vastata kaikkien puolesta.
No suurin osa?
Häritsee. Ei oo naisellinen nainen jo on paljo karvoja.. T. Mies 28v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hyi.
No ajele ne sit pois jos häiritsee itseäsikin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hyi.
No ajele ne sit pois jos häiritsee itseäsikin :D
Olen eri mutta ajan miehenäkin kainalokarvat, vähentää ainakin itsellä myös hienhajua.
Vierailija kirjoitti:
Häritsee. Ei oo naisellinen nainen jo on paljo karvoja.. T. Mies 28v
Kuulostat aivopestyltä
Naisella sallitaan kauniit kulmakarvat, tuuheat hiukset ja trimmattu tupsu häpykummulla. Kaikki muut karvat ovat turn off.
Hiki haisee. Kanalokarvat ei kuulu naisille. Minäki miehenä pidän kaavat lyhkäsenä. On näin hygienisempaa 👍🏻
Mies myös enkä pidä kainalokarvoista naisella enkä itselläni.
Kainalokarvat on ihania nuuhkia ja pyöritellä sormen ympärille. Voisin maata vaimoni kainalossa lopun ikääni.
Vierailija kirjoitti:
Hiki haisee. Kanalokarvat ei kuulu naisille. Minäki miehenä pidän kaavat lyhkäsenä. On näin hygienisempaa 👍🏻
Jännää sikäli, että olen parikymmentä vuotta harrastanut hikiliikuntaa kuutena päivänä viikossa ja karvoissani ei ole juurikaan tuoksua. Ehkä se hiki haisee pahemmalta ihmisissä, jotka eivät liiku.
Ei saa ajaa karvoja ne on. Ihania
Kyllä niistä tulee ensimmäisenä mieleen romanialainen kuulantyöntäjä.
Älä ajele karvoja tai tee muutakaan sen perusteella, mitä miehet haluaa.
Jos mies meinaa oikeasti dumpata kainalokarvojen takia niin omapahan on valintansa. Oma mieheni ei ole kainalokarvoista välittänyt.
Ei se ole niin, että luonnolliset karvaiset kainalot on vain miehille ja naisten "luonnollinen" tila on joka päivä sheivaus.
Vierailija kirjoitti:
pitkät hiukset tai tikku kädet ei kuulu miehelle. Myöskään ei pieni muna.
Olen nainen, ja periaatteessa olen sitä mieltä, että jokainen saa itse päättää poistaako karvansa vai ei, mutta minä ainakin sokeroin sääret ja kainalot ja bikinirajan, koska se on kauniimpaa.
Itse pidän, muista en tiedä. Tosin ei sillä ole mitään merkitystä kun en tule koskaan pariutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies myös enkä pidä kainalokarvoista naisella enkä itselläni.
Ahaa sielläkin yksi aivopesty
Vierailija kirjoitti:
Älä ajele karvoja tai tee muutakaan sen perusteella, mitä miehet haluaa.
Jos mies meinaa oikeasti dumpata kainalokarvojen takia niin omapahan on valintansa. Oma mieheni ei ole kainalokarvoista välittänyt.Ei se ole niin, että luonnolliset karvaiset kainalot on vain miehille ja naisten "luonnollinen" tila on joka päivä sheivaus.
Okei :)
T. Ap
Miehet ovat yksilöitä, ei voi vastata kaikkien puolesta.