Haittaako miehiä kainalokarvat?
En ole koskaan seurustellut miehen kanssa niin en tiedä pitääkö ajella
Kommentit (167)
Jos alkaa saamaan "kilometrikorvausta" niin sitten voisi ajella....
Muuten ei niin väliä.
Haittaa. Ja ajan omatkin kainalokarvat pois, hien haju väheni heti ja ne tuntuu kaiken lisäksi oudolta, sellaiset märät narut kainaloissa yök.
Osaa häiritsee, osaa ei. En voi sanoa kenenkään puolesta. Itseäni ei haittaa, heilani saa itse päättää mitä tekee.
M33
Vierailija kirjoitti:
Hiki haisee. Kanalokarvat ei kuulu naisille. Minäki miehenä pidän kaavat lyhkäsenä. On näin hygienisempaa 👍🏻
Hiki todellakin haisee, mutta ei karvat lisää hien eritystä. Hiki haisee myös karvattomilla. Hygieniasta pidetään huolta peseytymällä, huolestuttavaa jos et tätä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiki haisee. Kanalokarvat ei kuulu naisille. Minäki miehenä pidän kaavat lyhkäsenä. On näin hygienisempaa 👍🏻
Hiki todellakin haisee, mutta ei karvat lisää hien eritystä. Hiki haisee myös karvattomilla. Hygieniasta pidetään huolta peseytymällä, huolestuttavaa jos et tätä tiennyt.
Suurin osa ei tiedä tuota ja kun eivät viitsi pestä kainaloitaan, niin sitten sitä pistävää hienlöyhkää peitetään hajusteilla ja tuloksena on oksettava lemu.
Minua ei haittaa karvat naisella. Sellainen karvattomaksi kynitty pi**u ei ole mielestäni eroottisen näköinen.
Ei missään tapauksessa naisella saa olla kainalokarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää sikäli, että olen parikymmentä vuotta harrastanut hikiliikuntaa kuutena päivänä viikossa ja karvoissani ei ole juurikaan tuoksua. Ehkä se hiki haisee pahemmalta ihmisissä, jotka eivät liiku.
Ruokavaliolla on myös suuri vaikutus, kuten aineenvaihdunnalla ylipäänsä. Ei kaikkien hiki haise. Eikä kainalokarvat ole tosiaan syy miksi hiki haisee. 😅
Karvoilla ei ole niinkään väliä, kunhan nyt hygienia on kunnossa. Ainoastaan jos karvankasvu on poikkeuksellisen runsasta, harkitsisin ajoittaista trimmausta. Muutoin on tärkeintä tehdä niin kuin itsestä parhaalta tuntuu.
- Mies
Sinä päätät itse kehostasi.
Kukaan mies/nainen ei sitä saa koskaan tehdä.
Miesten tapa kontrolloida naista, varsinkin nuoria ja kokemattomia, on esim. ala_pään karvojen poistattaminen. Tämä on suoraa käytösmallia por__ sivustoilta, joissa naista saa käyttää hyväksi miten miehet haluaa.
Miksi edes mietit tuollaista? Kunnioita itseäsi ja kehoasi, ei ne karvat turhaan kasva. Niillä on yhä tärkeä tehtävä ihmiskehossa.
Olen aikuinen nainen ja olen seurustellut ja harrastanut seksiä jo kymmenien miesten kanssa.
Ikinä en aja karvojani mistään. En sääristä en alapäästä en kainaloista en kulmakarvoisa. .
Hiuksetkin on hyvin pitkät ja paksut , leikkaan hiuksia harvoin.
Ei ole tullut edes mieleeni miettiä tai ihmetellä tykkäätkö miehet mun karvoista. Kaikki on halunneet olla mun seurassa uudestaankin.
En viitsi ketään mielistellä. Olen aito oma itseni . Ja kaikille olen sellaisena kelvannut ja nyt naimisissa ja kaksi lastakin.
Häpykarvoilla on muuten tärkeä tehtävä. Ne suojaa emätintä hankaukselta esim polkupyörällä ajaessa ja huolehtii ilmanvaihdosta. Pöpöt eivät pesiydy ja haavat paranee kun ilmaa ja happea läsnä.
Karvainen mies on maskuliininen ja seksikäs.
Ei tulis mieleenkään haluta seksiä jonkun karvattoman pikkupojan kanssa.
Tykkään kunnon miehistä enkä pikkupojista jotka ajelee karvojaan. Ja miehen kainaloon hiki- aah se on kiihottavaa jos kemiat sopii yhteen
Vierailija kirjoitti:
Karvoilla ei ole niinkään väliä, kunhan nyt hygienia on kunnossa. Ainoastaan jos karvankasvu on poikkeuksellisen runsasta, harkitsisin ajoittaista trimmausta. Muutoin on tärkeintä tehdä niin kuin itsestä parhaalta tuntuu.
- Mies
Noh, mun karvat on vaaleita ja ei edes kasva paljo :D
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät itse kehostasi.
Kukaan mies/nainen ei sitä saa koskaan tehdä.Miesten tapa kontrolloida naista, varsinkin nuoria ja kokemattomia, on esim. ala_pään karvojen poistattaminen. Tämä on suoraa käytösmallia por__ sivustoilta, joissa naista saa käyttää hyväksi miten miehet haluaa.
Miksi edes mietit tuollaista? Kunnioita itseäsi ja kehoasi, ei ne karvat turhaan kasva. Niillä on yhä tärkeä tehtävä ihmiskehossa.
Kai se on se paine kun tulee mainoksia missä naiset sheivaa jne. Äitinikin sheivaa ja kerran kysyi multa MIKSEN mä koskaan sheivaa :D
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa karvat naisella. Sellainen karvattomaksi kynitty pi**u ei ole mielestäni eroottisen näköinen.
No siis P*mppi karvoja en koskaan ajelisi, mun mielestä ne ainakin suojaa tulehduksilta tai mitä oon lukenut. Ja tuntuu kivalle.
t. AP
Ei tietenkään haittaa, mutta tatskat ja posliini ovat yökkä!
Kerran ajoin kainalokarvat pois ja hienhajun suhteen ero oli kyllä selvä. Ilman karvoja kesti huomattavasti kauemmin, että hiki alkoi haista. En silti ole nähnyt vaivan arvoisena ajella niitä säännöllisesti eivätkä haittaa naisella.
En nyt lemppaisi ehkä karvojen takia ekana, jos joskus naista saisi kokea, t nelisenkymmentä vuotta selibaatissa ollut heettero
Ei olekaan. Olen myös mies joka ajaa kainalokarvat pois, näyttää paremmalta ja on hygieenisempää. Karvaisista naiskainaloista tulee mieleen Itä-Euroopan urheilijat.