Haittaako miehiä kainalokarvat?
En ole koskaan seurustellut miehen kanssa niin en tiedä pitääkö ajella
Kommentit (167)
Nätimmät ne on karvat kainalossa kö tatskat kainalossa. Anna vain olla, kaljukainalo fakittaa silmää niin seevetisti ettet luultavasti uskokkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiki haisee. Kanalokarvat ei kuulu naisille. Minäki miehenä pidän kaavat lyhkäsenä. On näin hygienisempaa 👍🏻
pitkät hiukset tai tikku kädet ei kuulu miehelle. Myöskään ei pieni muna.
Kasvaako sulla kainaloista jotain teräsvillaa vai miten ominaisuudet johon ei pysty ilman melko äärimmäisiä toimenpiteitä vaikuttaa liittyy tähän?
Ei mun miestä ne ainakaan haittaa.
Älä ajele mitään muutakaan niin kyllä ne kainalokarvat menee siinä mukana. oikeastaan vaan rupee nyt suututtamaan kun ajattelee miltä kynitty kainalo nyttääkään
Ei tietenkään haittaa. Kainalokarvat on just kivat
T. Gay 24v
Minun miestäni ei minun karvani häiritse sen enempää kainaloissa kuin nilkoissakaan. Joskus suhteen alkuaikoina ajelin säärikarvat, ja mies valitti, että sänki kutittaa. No en sitten ajele ollenkaan.
Huoliteltuun ulkonäköön kainalokarvat ei naisella kuulu. Miettikää miltä näyttäisi häävieras hihattomassa juhlamekossa, tai vaikka kilpavoimistelija, balettitanssija ja kainalokarvat tursottaen. Näyttäisi pervolta, sori.
Mun miestä ei haittaa. Ajan ne pois koska hienhaju tarttuu niihin.
Ei häiritse, niitä on kiva nuuskutella, liekkö hormoneista kyse.
https://pbs.twimg.com/media/BeiCc3SCAAA3zFq.jpg Kun kainalokarvia esitellään ilman woke-aatetta, ne näyttävät näteiltä
Ei haittaa, jos peittää ne peittyy silloin kun vaatteet päällä. Sama säärikarvojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huoliteltuun ulkonäköön kainalokarvat ei naisella kuulu. Miettikää miltä näyttäisi häävieras hihattomassa juhlamekossa, tai vaikka kilpavoimistelija, balettitanssija ja kainalokarvat tursottaen. Näyttäisi pervolta, sori.
Ei näytä pervolta. Mutta ajetaan jos käyttää tuollaisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ajele karvoja tai tee muutakaan sen perusteella, mitä miehet haluaa.
Jos mies meinaa oikeasti dumpata kainalokarvojen takia niin omapahan on valintansa. Oma mieheni ei ole kainalokarvoista välittänyt.Ei se ole niin, että luonnolliset karvaiset kainalot on vain miehille ja naisten "luonnollinen" tila on joka päivä sheivaus.
Ei olekaan. Olen myös mies joka ajaa kainalokarvat pois, näyttää paremmalta ja on hygieenisempää. Karvaisista naiskainaloista tulee mieleen Itä-Euroopan urheilijat.
Aijaa. Mulle taas tulee mieleen kauniit ranskattaret ( karvaisia Itä-Eurooppalaisia en ole nähnyt kuin sketseissä). Vaimollani on usein nätti alle sentin sänki kainaloissa, eikä haise yhtään.
Tee itse niin kun haluat. Itse sokeroin pois kainalokarvat. En miesten takia. Mulla ei oo miestä ollut moneen vuoteen.
https://yt3.ggpht.com/ytc/AMLnZu8e8DFeUCN0aUXgIrqTna6OTSzcICYtIhO-y2A2=… TUolle jos eklle, sopisi tohon kainalokarvat...kin
Vierailija kirjoitti:
Häritsee. Ei oo naisellinen nainen jo on paljo karvoja.. T. Mies 28v
Väität siis, että jokaisen naisen pitäisi poistattaa kohtunsa?
Vierailija kirjoitti:
Se näyttäisi tasan siltä, että on kainalokarvat niinkuin ihmisillä kuuluukin olla.
En välitä mitä miehet ajattelevat. MINUA karvat eivät kiihota joten ajan ne :)