Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
281/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoo et iso osa miehistä on tollasia eikä kerro mitään ja jos selkeesti jää kiinni niin osatotuuksia. Munkaan mies ei ole koakaan ollut kenenkään muun kanssa. Seurusteltu lapsesta asti mut kappas vaan on selvinnyt kaikkea... Aina kehuu et hänen vehje ei ole kenenkään muun sisällä ollut yms. kuinka luotettava on. Ja meiltäkin löytynyt ties mitä alkkareit ja vaatteita. Eniten vituttaa upeat sirot pienet korkkarit. No erottu ei olla mut tietää et itsekin voi pitää hauskaa tilaisuuden tullen. Eipä täällä toista voi omistaa.

Ihmiset paljastavat itsestään kaikenlaista tahattomasti. Tuokin, että miehen pitää vakuutella sinulle, ettei hänen vehkeensä ole ollut muissa niin kuulostaa omaan korvaani juuri siltä, että näin ei ole. Samoin kuin väkivaltaiset alkuun selittävät, etteivät koskaan voisi lyödä naista ja pettäjät itse epäilevät toista jne. 

Miksi nainen ottaa miehen joka kelpaa muillekin naisille ja sitten valittaa kun tämä panee muita? Älä väistele kysmystä vaan vastaa. Tottakai miehen vehje on ollut muiden sisällä jos miehellä on komea naama ja tulee olemaan myös parisuhteen aikana. Miksi itsestäänselvyyksistä pitää väitellä?

Onko kyse naisen naiviudesta ja narsismista, halutaan valehdella itselleen, että on saatu komea sonni kesytettyä ja pystytään pitämään se uskollisena? Naisen on vaikea myöntää olevansa vain vakioreikä ja kodinkone.

Kyllä, ihan varmasti naiselle on vaikea myöntää olevansa vain seksilelu ja kodinkone, sillä vain erittäin pieni osa naisista lähtisi tuollaiseen suhteeseen. Eli suhteeseen on lähdetty toisin oletuksin ja joskus vaan on vaikea uskoa rakkaastaan sitä miten asiat oikeasti ovat. 

Ja kyllä naisilla on valinnanvaraa. Aina voi olla yksin, jos kaikki sopivat miehet ovat jo varattuina. 

Vierailija
282/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat todella mustasukkaiselta, ellet peräti vainoharhaiselta. Erityisesti kummastutti kertomuksesi tästä "entisestä parhaasta kaveristasi". Uhraatko ystävyyssuhteesi kahden pusun takia?? Tapahtuman konteksti jää muutenkin hämärän peittoon, ja kuulostaa siltä, kuin kuvittelisit ja suurentelisit mielessäsi vähintäänkin osan näistä tapahtumista.

Kieltämättä sellainen kutina jää, että asia on kerrottu yksipuolisesti, ja muutamassa kohdin joutuu kohottamaan kulmakarvojaan, kun kuulostaa niin omituiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ottaa miehen joka kelpaa muillekin naisille ja sitten valittaa kun tämä panee muita? Älä väistele kysmystä vaan vastaa. Tottakai miehen vehje on ollut muiden sisällä jos miehellä on komea naama ja tulee olemaan myös parisuhteen aikana. Miksi itsestäänselvyyksistä pitää väitellä?

Onko kyse naisen naiviudesta ja narsismista, halutaan valehdella itselleen, että on saatu komea sonni kesytettyä ja pystytään pitämään se uskollisena? Naisen on vaikea myöntää olevansa vain vakioreikä ja kodinkone.[/quote]

Pelkkä komea naama ei takaa parisuhde mahdollisuutta eikä useita panoja. Usein suhteissa on muutakin, mikä kiinnostaa kuin pelkkä ulkonäkö. Miestä ei myöskään tarvitse kesyttää. Naisen tehtävä ei ole pitää miestä uskollisena, se on miehen oma tehtävä jos niin on sovittu.

Kaksi viimeistä kuvausta naisesta kertoo sinun näkemyksestäsi, ei ole yleistettävissä.

Vierailija
284/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, hyvän tähden sentään. On toki hankala rasti alkaa touhuamaan eroa kun lapsetkin kuvioissa, mutta mieti millaisen mallin heille annat kun päästät pettävän ukon kuin koira veräjästä. On ilmiselvää että paikan päällä on ollut joku toinen nainen. Sama kai se tunnustaako vai ei. 

Laita nyt vielä villatakista kuva sosiaaliseen mediaan ja tiedustele tunnistaako kukaan omakseen. ja pyydä miestä jakamaan päivitys. 

Hyvä veto tuo passitus vierashuoneeseen. Näytä missä kaappi seisoo, ihan vaan lapsiesikin takia.

Vierailija
285/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on syytön, lavastettu tilanne.

Vierailija
286/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla, hyvän tähden sentään. On toki hankala rasti alkaa touhuamaan eroa kun lapsetkin kuvioissa, mutta mieti millaisen mallin heille annat kun päästät pettävän ukon kuin koira veräjästä. On ilmiselvää että paikan päällä on ollut joku toinen nainen. Sama kai se tunnustaako vai ei. 

Laita nyt vielä villatakista kuva sosiaaliseen mediaan ja tiedustele tunnistaako kukaan omakseen. ja pyydä miestä jakamaan päivitys. 

Hyvä veto tuo passitus vierashuoneeseen. Näytä missä kaappi seisoo, ihan vaan lapsiesikin takia.

Tän on pakko olla trolli, koska kukaan ei voi olla noin vainoharhainen.

Vierailija
287/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille pettäjille muistutuksena tapaus todellisuudesta:

Mies reissutöissä, hotelliyöpymisiä ym. Naisella heräsi epäily pettämisestä (pitkähkö tarina taustalla syistä), nainen päätti ottaa yhteyden yksityisetsivään.

Selvisi, että mies oli sopinut ” sugarbeiben” kanssa tapaamisen hotelliin. Sama toistui useamminkin. Myös muita ns. ” baaritiskilöytöjä” kuviossa mukana. Seurauksena todisteiden perusteella ero, oikeuden päätöksellä korvausvelvollisuus petosten aiheuttamasta henkisestä ym. kivusta, lasten viikonloppuisyys, omaisuuden jako jne.

Tämä on nykyaikaa, ja myös nykyteknologian avulla usein erittäin helposti toteutettavaa.

Tähänkö kaikkeen pettäjä on valmis? Raakaa peliä.

Jos on tarve muille suhteille, aikuinen ottaa vastuun seurauksista. Mieluiten, kertoo etukäteen, ettei roikoteta toista löyhässä hirressä, vietetä kaksoiselämää.

Vierailija
288/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomen nuorisopsykiatriset tapaukset päästetty hiihtolomille?

Vierailija
289/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lattialta löytyi koiran karvoja kun olin mökillä viikonlopun. Mies oli tuonut asuntoomme salahuoran ja sen koiran. Ero tuli ja sängyt lensi roskiin.

Vierailija
290/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omaan asuntooni ilmestyisi tyhjästä mikä tahansa esine niin totta vie ihmettelisin sitä ja yrittäisin selvittää sen alkuperää. Luonnollisin selitys on se, että esine on toisen taloudessa asuvan tai hänen vieraansa tuoma. Muut selitykset menevät ufo- tai rikososastolle.

Olet vainoharhainen. Sääliksi käy miestäsi jos jokainen vaatekappale pitää viedä rikoslabraan analyysiin ja jokaisesta pitää antaa selvitys seinähullun muijan takia.

Se villapaita on voinut tulla ihan mistä vaan, vain vainoharhainen luulee sen olevan merkki pettämisestä.

No annapa edes yksi uskottava esimerkki mistä se villatakki on tullut.

Voin antaa vaikka kaksi.

Mies on loman aikana siivonnut kaappeja/varastoja ja siivouksen yhteydessä jostain sieltä kaapin pohjalta on löytynyt vaate joka on ollut siellä vuosikausia.

Miehen luona on loman aikana käynyt kavereita ja jollain on jäänyt vaate teille.

Olkaa hyvät, mutta ei nämä seinähulluille kelpaa kun on jo etukäteen päätetty että mies pettää. Kokemusta on.

Toinen lause sun uskottavassa selityksessä kumoaa jo itse itsensä. Mies siivoaa naisen poissaollessa kaappeja/varastoja =D

Vierailija
291/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän tunnusta välttämättä koskaan. On tiettyjä

narsismiin taipuvaisia luonteita jotka pitää kiinni valheestaan loppuun saakka, koska alkavat matkan varrella itsekin uskoa siihen.

Miten tuo liittyy narsismiin millään tavalla?? Joka ikinen ihminen, joka kertoo valheen pitää siitä kiini loppuun saakka, muuten valhetta ei kannata kertoa. Tiedätkö edes mikä narsisti on?

Vierailija
292/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihtoi lakanat, jos ei yleensä ikinä tee sitä ? Tutki lakanat, jos pesi ne niin ????

Vierailija
293/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää aina

Näin miehenä voin sanoa että, kyllä ainakin tientynlaisia naisia voi pettää aina.

Vierailija
294/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli pitkät kynnen jäljet molemmissa olkapäissä. Siitä tiesin, että pettää.

Vierailija
295/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua, kuten monille täällä. Vahvasti suosittelen ap lähtemään suhteesta, odotat lopun elämääsi tunnustamista jos sen haluat.

Ex-mieheni käytöksessä oli myös jatkuvasti viitteitä pettämisestä, oli mm. nukkunut vieraan naisen kanssa samassa hotellihuoneessa baarireissun päätteeksi (kuulemma käytännönjärjestely vaan), epämääräisiä viestejä, joita en kuitenkaan nähnyt kun vilaukselta, koska poisti viestit heti. Ja kyllä häpeäkseni myönnän kaivaneeni hänen puhelinta, kun epäilyt kasvoivat riittävän suuriksi. Kerran hän unohti puhelimen auki baaripöydälle, jolloin kuulin hänen iskeneen vierasta naista "moikka kaunotar, mitäs sinä täällä yksin teet, kelpaisiko seura", oli myös suudellut/yrittänyt suudella ystäviäni. Roikkui paljon yökerhoissa eikä monesti tullut kotiin yöksi. Vastaavia tapauksia sattui todella paljon vuosien varrelle, muttei silti koskaan jäänyt kiinni. On kuitenkin jäänyt kiinni siitä, että laittoi kaverinsa valehtelemaan puolestaan esimerkiksi olinpaikastaan. Yhdessä meitä piti nuorena saatu lapsi.

Minä olin aina hullu mustasukkainen akka vain, vaikka hän oli itse aiheetta HYVIN mustasukkainen. Onneksi tajusin hakea avioeroa ihan vain tuon baareissa ravaamisen ja runsaan juomisen takia. Hän oli nuorena ollut komea mies, jolla oli naisia riittänyt. Luultavasti haki siis itsetuntoboostia, tai oli muuten vain itseään täynnä oleva kusipää.

Nyt olen avoliitossa aivan ihanan miehen kanssa, johon on täysi luotto. Kummasti ei ole sattunut mitään vastaavia kummalisia "sattumia" mitä exän kanssa. On hieno tunne olla suhteessa, jossa ei tarvitse epäillä eikä penkoa tai kuulustella. On myös ihanaa tuntea olevansa se ainoa kiinnostava nainen miehelleni vielä näin vuosien jälkeenkin.

Vierailija
296/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä tekee miehen syyllisyydestä selvän? Tuolilta löytynyt neuletakki ei ole "savuava ase".

Ota tästä oppia itsellesi, kun petät seuraavaa vaimoasi, älä tee sitä niin tyhmällä tavalla, että jäät siitä kiinni. Sillä erohan siitä seuraa, vaikka kuinka yrittäisit vauva-palstalla pestä itseäsi puhtaaksi.

Ja petetty vaimo voi ottaa oppia, ettei ota seuraavaksi miehekseen sellaista, joka kelpaa muillekin naisille.

Miksi naiset täällä välttelevät omaa vastuutaan? Jos nainen on valinnut miehen, joka saa muitakin naisia niin tällöin vastuu pettämisestä on naisella eikä pitäisi tulla yllätyksenä.,

Ruman, kenellekään kelpaamattoman neitsytsedän fantasia.

Vierailija
297/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siivosin niin meidän sängyn alta löytyi aivan järkyttävän suuri kondomi, arviolta tripla kokoinen

normi sulttaaniin verrattuna ja möykky pureskeltua ruohoa ilmeisesti khattia.

Epäilen jotta vaimolla on käynyt joku kylässä kun mä olen ollut töissä.

Vaimo ei muka tiedä mistä ne on sängyn alle tullut muttei osaa kertoa mitään selitystäkään.

Oonko mä vainoharhainen?

Vierailija
298/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jonkun palstailijan katkera ex täällä tykittämässä noita vainoharhaisuusviestejä :D Vinkkinä, ehkä ne hienot naiset ei katoa elämästä kun kohtelee niitä hyvin, ei sitten tarvii olla katkera. Itse ainakin tiedän omat vaatteeni kyllä, ja mikäli uusi vaate materialisoituisi kotiini ilman että kukaan siitä tietää niin alkaisi kiinnostaa, pitäisi varmaan teleporttia alkaa seuraavaksi etsiskellä kotoa..

Vierailija
299/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä ollut siellä plusmalli vai maavalas?

Vierailija
300/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset anna vaan olla? Jos villatakkia ei olisi löytynyt niin et tietäisi asiasta mitään ja eläisitte sopuisasti kuten ennenkin. Ihmetyttää naisten tarve tonkia paskakasaa kun eteenpäin menemällä kaikki toimisi paremmin t mies

Mikset anna vaan olla? Jos et olisi tavannut vaimosi exää niin et epäilisi ettei lapsesi olekaan sinun ja eläisitte sopuisasti kuten ennenkin. Ihmetyttää miesten tarve tonkia paskakasaa kun eteenpäin menemällä kaikki toimisi paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi