Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään
Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.
Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.
Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.
Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.
Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.
Kommentit (427)
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tuli kerran töistä kotiin ja olkapäällä oli pitkä valkoinen hius.
Minä olen punapää.
Lähti mies vaihtoon.
Te, miehenne jättäneet olette kyllä kaikki provo-hörhöjä.
Ei kai kukaan jonkun hiuksen tai koirankarvojen takia ota eroa?!
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tämän asian filosofian tunnilla yli opistossa,miksi toiset miehet eivät "saa" naista vaikka haluasivat.
he ovat tarpeiltaan kuitenkin ihmisiä niin kuin minä.
minä saan naisia koska haluan naisia. ja tiedän miten naisia tai naista saadaan.
He eivät halua naista samalla tavalla-miksi-koska eivät ole saaneet naista.-koska eivät tiedä miten naista saadaan.
tämä kehäpäätelmä. voisi helposti ajatella että on 3 vaihdetta 1 haluan 2 miten haluan 3 miten saan mitä haluan.
kun tämä tahto-saada haluamansa -tavalla jonka osaa toteuttaa ei toteudu esierkiksi ennen 30+ ikä vuotta on henkilö mahdollisesti menettänyt halun -ja tietoisen taidon saada sitä mitä haluaa.
kyse ei ole tahdosta. vaan ajasta jonka normaalissa kehityksessä kuuluisi aktivoida haluan sinua niin paljon että tiedän miten saan sinut.
hieman kuin metsästys vietti joka ei ole aktivoitunut häkissä olevalla leijonalla
Yliopistoon ei pääse jos kirjoittaa yli opisto ;)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jonkun palstailijan katkera ex täällä tykittämässä noita vainoharhaisuusviestejä :D Vinkkinä, ehkä ne hienot naiset ei katoa elämästä kun kohtelee niitä hyvin, ei sitten tarvii olla katkera. Itse ainakin tiedän omat vaatteeni kyllä, ja mikäli uusi vaate materialisoituisi kotiini ilman että kukaan siitä tietää niin alkaisi kiinnostaa, pitäisi varmaan teleporttia alkaa seuraavaksi etsiskellä kotoa..
Edellisiltä tai sitä edellisiltä asukkailta oli jäänyt joku korsetintapainen naistenvaate yhden eteisen kaapin hyllylle. Laitettiin itse samaiselle hyllylle taaperon ulkohousuja. En tiedä miksi, mutta joku päivä vaimo sai siivousvimman ja heitti hyllyltä kaiken pyykkikoneeseen, siis myös sinne jääneen korsetin. Mä laitoin sitten nuo vaatteet narulle kuivumaan ja myöhemmin siitä narulla kaappiin. Enhän mä ajatellut, ettei se yks korsetti ollut vaimon. Meni joku puoli vuotta ja vaimo sai taas siivousvimman. Tällä kertaa omaan kaappiin. Ei muistanut, että oli tuo korsetti ollut silloin pyykissä. Kyllä vähän aikaa ihmeteltiin, että miten oli eteisen kaapista siirtynyt makuuhuoneeseen. No lopulta onneksi muistin, että olin unohtanut, ettei se ole vaimon ja vahingossa laittanut sen hänen kaappiin. Oli siis vielä suurinpiirtein sellaista kokoa, että olisi silloin voinut olla vaimolle sopiva...
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ottaa miehen joka kelpaa muillekin naisille ja sitten valittaa kun tämä panee muita? Älä väistele kysmystä vaan vastaa. Tottakai miehen vehje on ollut muiden sisällä jos miehellä on komea naama ja tulee olemaan myös parisuhteen aikana. Miksi itsestäänselvyyksistä pitää väitellä?
Yksi asia, jonka olen elämäni aikana oppinut, on se, että jos joku sanoo "Kaikki tekevät näin", niin se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että sanoja tekee niin.
Sinä nait kaikkea, mikä kulkee kahdella jalalla, ja kuvittelet, että kaikki tekevät niin.
Olet väärässä.
Meitä miehiä on moneen junaan. Minä olen nyt ollut puolisoni kanssa yhdessä 24 vuotta, ja sinä aikana en ole pettänyt häntä kertaakaan. Enkä aio pettää vastaisuudessakaan. Eikä se ole pelkästään tilaisuuden puuttumisesta ollut kiinni, nuorempana kävi kaksi kertaa niin, että joku naisihminen tuli juhlissaa ehdottelemaan, kun olin yksin liikkeellä puolison ollessa työmatkalla ulkomailla. En lähtenyt kummankaan mukaan.
haittaako se sinun uutta elämääsi
Miehelläsi on fetissi XL-naisiin, mutta tämänhän jo tiesitkin.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla, hyvän tähden sentään. On toki hankala rasti alkaa touhuamaan eroa kun lapsetkin kuvioissa, mutta mieti millaisen mallin heille annat kun päästät pettävän ukon kuin koira veräjästä. On ilmiselvää että paikan päällä on ollut joku toinen nainen. Sama kai se tunnustaako vai ei.
Laita nyt vielä villatakista kuva sosiaaliseen mediaan ja tiedustele tunnistaako kukaan omakseen. ja pyydä miestä jakamaan päivitys.
Hyvä veto tuo passitus vierashuoneeseen. Näytä missä kaappi seisoo, ihan vaan lapsiesikin takia.
Idiootit. Lasten onkin hyvä tutkitusti kasvaa nöyryytyksen ja koston ilmapiirissä. Kostetaan vielä somessakin jotta naapurin harakatkin nauraa ja varikset toiselta puolen kaupunkia. Ei saakeli. Oppivatpahan hekin olemaan ja oppii mieskin. No kuule tuskin oppivat. Parasta olisi koittaa selvittää asia kuin aikuiset ja jos ei onnistu niin jatkaa elämää. Opettaa lapsille että rehellisyys ja uskollisuus on arvokasta, ja että valheella on lyhyet jäljet, siitä jää aina kiinni. Aina. Miten olis kerrankin seisominen omilla jaloillaan. Sillähän se ukkokin oppii vastuuta kun näkee että teoilla on seuraukset, jos pettää niin suhde päättyy. Piste. Ei mitään väljähtyneitä kiukuttelu- ja kostoseurauksia jotka ei edes tunnu missään. Enemmän tuntuu se kun jatkat elämää. Mutta turha ihmetellä miksi puoliso pettää jos kotona on toinen umpityhmä tollo joka kerta toisensa jälkeen antaa pyyhkiä itsellään lattian.
Mitä sitten?
Jatkakaa elämistä, kuten ennenkin.
Jos pettämistä oli ollut 100% varmuudella, niin lienee pettänyt ennenkin.
Tauteja et liene ole aikaisemminkaan saanut, niin mitä sitten ihan oikeasti? Jatka elämää ja unohda moinen turha mustasukkailu.
Itsekin petän sillointällöin ja mikään ei ole muuttunut, kun kukaan ei tiedä mitään.
Kaikenmaailman korkkiruuviakin kierommat miehen irvikuvat täällä yrittävät selittää, että vieraita vaatekappaleita voi ilmaantua ihmisten koteihin ihan tuosta vaan, eikä kukaan osaa selittää miksi. Huhhuh, mitä surkimuksia. Harvassa on todelliset miehet, joiden selkä on niin suora ettei tarvitse mitään epämääräisiä sotkuja selvitellä suhteessa.
Tiedättekö mitä se tekee ihmisen psyykelle oikeasti jos toinen pettää ja toinen näkee merkkejä, joiden merkitys selviää vasta ehkä myöhemmin. Ja ne tajuaa sitten. Vieraita esineitä kotona tai autossa. Vieraita tuoksuja puolison vaatteissa, iholla, vieraita hiuksia puolison vaatteissa, ehkä jopa kotona. Puhelin mukana kaikkialla. Omituisia menoja. Ensin sitä ajattelee vain että olen varmaan vainoharhainen ja selittää kaiken itselleen parhain päin. Koko ajan tunne ettei kaikki ole kohdallaan tai puheet ei täsmää tms. Kunnes sitten paska lävähtää tuulettimeen ja sitten kaikki paljastuu ja kaikessa onkin yhtäkkiä taas järkeä. Jokainen joka joutuu tämän paskan tarpomaan läpi, uskokaa vaistojanne. Jos tuntuu että jotain on pielessä, yleensä on. Puhukaa, älkää syyttäkö. Kysykää, älkää huutako. Oman mielenterveytenne takia tehkää päätökset. Toinen vaihtoehto on ajatella että ette voi tilanteelle mitään, mutta ennen pitkää kaikki paljastuu. Siihen asti pitäkää huolta itsestänne ja omista asioistanne.
En aio myöntää. Myönnän täällä mutta en ikinä tule myöntämään. Se on Kaisan villatakki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Jatkakaa elämistä, kuten ennenkin.
Jos pettämistä oli ollut 100% varmuudella, niin lienee pettänyt ennenkin.
Tauteja et liene ole aikaisemminkaan saanut, niin mitä sitten ihan oikeasti? Jatka elämää ja unohda moinen turha mustasukkailu.
Itsekin petän sillointällöin ja mikään ei ole muuttunut, kun kukaan ei tiedä mitään.
Luulet ettei kukaan tiedä, mutta teidän "viritykselle" ja kulissille nauraa kaikki. Ja säälivät vaimoasi. Luulet ettei mikään ole muuttunut mut voin kertoa, on vaan et ole vaan huomannut. Sori mutta se on totuus. Ja sinun naamasta näkee jokainen mikä valehtelija häntäheikki olet, ja sun pelleilylle nauraa kaikki. Sun sanomisia ei usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttua, kuten monille täällä. Vahvasti suosittelen ap lähtemään suhteesta, odotat lopun elämääsi tunnustamista jos sen haluat.
Ex-mieheni käytöksessä oli myös jatkuvasti viitteitä pettämisestä, oli mm. nukkunut vieraan naisen kanssa samassa hotellihuoneessa baarireissun päätteeksi (kuulemma käytännönjärjestely vaan), epämääräisiä viestejä, joita en kuitenkaan nähnyt kun vilaukselta, koska poisti viestit heti. Ja kyllä häpeäkseni myönnän kaivaneeni hänen puhelinta, kun epäilyt kasvoivat riittävän suuriksi. Kerran hän unohti puhelimen auki baaripöydälle, jolloin kuulin hänen iskeneen vierasta naista "moikka kaunotar, mitäs sinä täällä yksin teet, kelpaisiko seura", oli myös suudellut/yrittänyt suudella ystäviäni. Roikkui paljon yökerhoissa eikä monesti tullut kotiin yöksi. Vastaavia tapauksia sattui todella paljon vuosien varrelle, muttei silti koskaan jäänyt kiinni. On kuitenkin jäänyt kiinni siitä, että laittoi kaverinsa valehtelemaan puolestaan esimerkiksi olinpaikastaan. Yhdessä meitä piti nuorena saatu lapsi.
Minä olin aina hullu mustasukkainen akka vain, vaikka hän oli itse aiheetta HYVIN mustasukkainen. Onneksi tajusin hakea avioeroa ihan vain tuon baareissa ravaamisen ja runsaan juomisen takia. Hän oli nuorena ollut komea mies, jolla oli naisia riittänyt. Luultavasti haki siis itsetuntoboostia, tai oli muuten vain itseään täynnä oleva kusipää.
Nyt olen avoliitossa aivan ihanan miehen kanssa, johon on täysi luotto. Kummasti ei ole sattunut mitään vastaavia kummalisia "sattumia" mitä exän kanssa. On hieno tunne olla suhteessa, jossa ei tarvitse epäillä eikä penkoa tai kuulustella. On myös ihanaa tuntea olevansa se ainoa kiinnostava nainen miehelleni vielä näin vuosien jälkeenkin.
Marko?
Totta ja vielä kun tiedät sen,että nasaalirokote ja anaalirokotteita pidetään tehokkaampina kuin perinteinen rokotus. Testi on se rokote ja tutkimustietoa löytyy. Tutki: CRISPR-vaccines ja tetradripper vaccines. Alkaa sitten miettiminen tuliko otettua nenäonteloon 20-30 erilaista rokotetta eli medicine on demand. Kaikki data löytyy. T. Virologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jonkun palstailijan katkera ex täällä tykittämässä noita vainoharhaisuusviestejä :D Vinkkinä, ehkä ne hienot naiset ei katoa elämästä kun kohtelee niitä hyvin, ei sitten tarvii olla katkera. Itse ainakin tiedän omat vaatteeni kyllä, ja mikäli uusi vaate materialisoituisi kotiini ilman että kukaan siitä tietää niin alkaisi kiinnostaa, pitäisi varmaan teleporttia alkaa seuraavaksi etsiskellä kotoa..
Edellisiltä tai sitä edellisiltä asukkailta oli jäänyt joku korsetintapainen naistenvaate yhden eteisen kaapin hyllylle. Laitettiin itse samaiselle hyllylle taaperon ulkohousuja. En tiedä miksi, mutta joku päivä vaimo sai siivousvimman ja heitti hyllyltä kaiken pyykkikoneeseen, siis myös sinne jääneen korsetin. Mä laitoin sitten nuo vaatteet narulle kuivumaan ja myöhemmin siitä narulla kaappiin. Enhän mä ajatellut, ettei se yks korsetti ollut vaimon. Meni joku puoli vuotta ja vaimo sai taas siivousvimman. Tällä kertaa omaan kaappiin. Ei muistanut, että oli tuo korsetti ollut silloin pyykissä. Kyllä vähän aikaa ihmeteltiin, että miten oli eteisen kaapista siirtynyt makuuhuoneeseen. No lopulta onneksi muistin, että olin unohtanut, ettei se ole vaimon ja vahingossa laittanut sen hänen kaappiin. Oli siis vielä suurinpiirtein sellaista kokoa, että olisi silloin voinut olla vaimolle sopiva...
Tässäkin varmasti ihmiskohtaisia eroja - itse olen kaikki asuntoni hyllyineen siivonnut tarkasti ennen sisäänmuuttoa koska haluan asua varmasti puhtaassa kodissa, jotain pientä itselläkin sieltä löytynyt edellisten asukkaiden jäljiltä. Pääpointtina se, että ihan aidosti moni ihminen elää niin, että tuntee oman kotinsa ja tavaransa eikä ole vainoharhaa alkaa ihmetellä sinne materialisoituvia asioita joista kukaan ei tiedä mitään.
Ei tuu tunnustamaan. Lähe helvettiin sieltä
Kaksi kertaa olen pettänyt kotonani rakastajattaren kanssa ja hyvällä onnella olen välttänyt paljastumisen. Kyllä se on herkumpaa aviovuoteessa toisenkin kanssa. Jälkimmäisellä kerralla oli korvis tippunut, mutta onneksi satuin siivoon joka paikan. Juu ja lakanat piti pyykätä myös ja sauna pestä. Todennäköisesti koru oli tiputettu eikä tippunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa olen pettänyt kotonani rakastajattaren kanssa ja hyvällä onnella olen välttänyt paljastumisen. Kyllä se on herkumpaa aviovuoteessa toisenkin kanssa. Jälkimmäisellä kerralla oli korvis tippunut, mutta onneksi satuin siivoon joka paikan. Juu ja lakanat piti pyykätä myös ja sauna pestä. Todennäköisesti koru oli tiputettu eikä tippunut.
Kylläpä naiset on katalia kun tiputtelevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin varmasti ihmiskohtaisia eroja - itse olen kaikki asuntoni hyllyineen siivonnut tarkasti ennen sisäänmuuttoa koska haluan asua varmasti puhtaassa kodissa, jotain pientä itselläkin sieltä löytynyt edellisten asukkaiden jäljiltä. Pääpointtina se, että ihan aidosti moni ihminen elää niin, että tuntee oman kotinsa ja tavaransa eikä ole vainoharhaa alkaa ihmetellä sinne materialisoituvia asioita joista kukaan ei tiedä mitään.
Meidänkin kotoa löytyi vaatekaapista edellisen asukkaan bikinien yläosa. Ei alettu hillota sitä siellä vaan meni roskiin.
No ehkä jätä tämä idiootti.