Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
261/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin pahaan vainoharhaiseen  mustasukkaisuuteen tarvitsee ja myöskin saa, apua ammattiauttajilta!

Mitä sitten, jos joku "täti" on ollutkin kylässä? Ethän sinä ole jäänyt mitään ilman, paitsi nyt omaa harhaisuuttasi.

Vierailija
262/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se toinen nainen saa hänet jopa siivoamaan joskus! Kannataa nähdä asiat myönteisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan lisäksi tämän ystävän suukottelu humalassa ap:n silmien alla, haloo. Vain sokea läheisriippuvainen tollo jää "keräämään lisää todisteita". Tack och adjö sanoisin miehelle. Ap oli tässäkin tapauksessa heivannut vain ystävän elämästään, ei miestä. Nyt valoja päälle.

Katsoin Ruudusta USA Vieraissa ja siinä psykologit mainitsivat tästä, että nainen heittää syyllisyyden täysin vieraan naisen niskoille eikä miehen, jonka käytökseen olisi syytä puuttua. 

Näinhän se useimmiten menee vaikka pahiten se oma ukko"kulta" loukkaisi. Ollaan sokeita että jos puoliso ei tekisi mitään väärää, ketään ei sattuisi. Mutta ei, syytetään kaikkia muita ja roikutaan miehen lahkeessa ja kytätään ja keksitään jekkuja viimeiseen hengenvetoon. Varmaan se tosiaan kaatui kolme vuotta peräkkäin monta kertaa viikossa sen toisen naisen päälle hassusti.

Vierailija
264/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään armoa.

Jätä se sika.

Vierailija
265/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tuli kerran töistä kotiin ja olkapäällä oli pitkä valkoinen hius.

Minä olen punapää.

Lähti mies vaihtoon.

Vierailija
266/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Pahanhajuisen naisen kanssa pettäminen on hiukan epätodennäköistä etenkin ellet itse haise vielä pahemmalle.

Vierailija
267/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata alkaa kysellä jos epäilee pettämistä vaan alkaa seurata miehen/naisen käytöstä.

Jos ilmaisee, että epäilee pettäjä alkaa varoa.

Itse haluan olla varma tai lähes varma pettämisestä ennenkuin alan kysellä.

Asiaa se ei muuta, mutta ei käy niin, että alankin epäillä omia päätelmiäni. Tai toinen puhuu mustan valkoiseksi.

Harvoin pettäjät tunnustavat elle ole pakko.

Ainoastaan silloin kun ovat itse valmiita tunnustamisen seurauksiin. Joko keskustelemaan ja selvittämään asiat jos se on mahdollista tai sitten haluavat suoraan erota.

Aloittaja tuskin nyt enää mieheltään saa selvyyttä vilkatakista. Ellei mies sitten joskus päätä tunnustaa ja lähteä suhteesta.

Naiselle seksi ei ole pettämistä jos kyseessä on vain fyysinen pano eli kassien tyhjennys. Naiselle pettämistä on vain seksi jos siinä on tunteet mukana eli se on intiimiä. Tämän takia naiset yleensä painavat villaisella jos mies käy maksullisissa koska fyyseisestä panosta siinä vain on kyse.

Vierailija
268/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tuli kerran töistä kotiin ja olkapäällä oli pitkä valkoinen hius.

Minä olen punapää.

Lähti mies vaihtoon.

Mies oli varmasti tyytyväinen, että pääsi vainoharhaisesta hullusta akasta eroon.

Vierailija
269/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan lisäksi tämän ystävän suukottelu humalassa ap:n silmien alla, haloo. Vain sokea läheisriippuvainen tollo jää "keräämään lisää todisteita". Tack och adjö sanoisin miehelle. Ap oli tässäkin tapauksessa heivannut vain ystävän elämästään, ei miestä. Nyt valoja päälle.

Katsoin Ruudusta USA Vieraissa ja siinä psykologit mainitsivat tästä, että nainen heittää syyllisyyden täysin vieraan naisen niskoille eikä miehen, jonka käytökseen olisi syytä puuttua. 

Näinhän se useimmiten menee vaikka pahiten se oma ukko"kulta" loukkaisi. Ollaan sokeita että jos puoliso ei tekisi mitään väärää, ketään ei sattuisi. Mutta ei, syytetään kaikkia muita ja roikutaan miehen lahkeessa ja kytätään ja keksitään jekkuja viimeiseen hengenvetoon. Varmaan se tosiaan kaatui kolme vuotta peräkkäin monta kertaa viikossa sen toisen naisen päälle hassusti.

Myös se vieras nainen on ihan samalla tavalla syyllinen pettämiseen ja ansaitsee rangaistuksen. Miehelle on vain kelvannut helppo pillu eli vika ei ole miehessä.

Vierailija
270/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisa kirjoitti:

Naisessa on kolme kiinnostavaa asiaa ja yksikään niistä ei liity älyyn :)Mitä enemmän niitä on käyttänyt sitä vähemmän haluaa olla yhden kanssa.

Vaikka tuo pätisi niihin naisiin, joiden kanssa sinä olet tekemisissä, ei se päde kaikkiin. 

No eihän sitä voi tyhmältä odottaa, että hän arvostaisi älyä, tuntee vaan itsensä huonommaksi tai vähintään erilaiseksi. Voi sitten omissa miesporukoissaan kuvitella, että heillä on siellä joku fiksujen rinki (kaikki yhtä tampioita keskenään). 

Ainut asia mikä on nolompi kuin nainen, joka luulee olevansa älykäs, on nainen joka luulee, että miestä kiinnostaa hänen "älynsä"

Vierailija
271/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Heikko esitys. 

Vierailija
272/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisa kirjoitti:

Naisessa on kolme kiinnostavaa asiaa ja yksikään niistä ei liity älyyn :)Mitä enemmän niitä on käyttänyt sitä vähemmän haluaa olla yhden kanssa.

Vaikka tuo pätisi niihin naisiin, joiden kanssa sinä olet tekemisissä, ei se päde kaikkiin. 

No eihän sitä voi tyhmältä odottaa, että hän arvostaisi älyä, tuntee vaan itsensä huonommaksi tai vähintään erilaiseksi. Voi sitten omissa miesporukoissaan kuvitella, että heillä on siellä joku fiksujen rinki (kaikki yhtä tampioita keskenään). 

Ainut asia mikä on nolompi kuin nainen, joka luulee olevansa älykäs, on nainen joka luulee, että miestä kiinnostaa hänen "älynsä"

Kuule nolo, on ihan oikeasti miehiä, joita kiinnostaa naisen äly ja älylliset keskustelut. 

Huvitti, kun olin nettipelisivustolla, missä pelattiin älypeliä randomin vastustajan kanssa. Moni mies kiinnostui minusta ja yhtenä oleellisena syynä se, että voitin heidät aina. 

273/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin selviä merkkejä pettämisestä

Anneli

Vierailija
274/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoo et iso osa miehistä on tollasia eikä kerro mitään ja jos selkeesti jää kiinni niin osatotuuksia. Munkaan mies ei ole koakaan ollut kenenkään muun kanssa. Seurusteltu lapsesta asti mut kappas vaan on selvinnyt kaikkea... Aina kehuu et hänen vehje ei ole kenenkään muun sisällä ollut yms. kuinka luotettava on. Ja meiltäkin löytynyt ties mitä alkkareit ja vaatteita. Eniten vituttaa upeat sirot pienet korkkarit. No erottu ei olla mut tietää et itsekin voi pitää hauskaa tilaisuuden tullen. Eipä täällä toista voi omistaa.

275/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko tosissasi, että miehesi olisi niin typerä, että jättäisi päällimmäisenä näkyvissä olevan paidan löydettäväksesi, jos hänellä olisi ollut toinen nainen siellä? Jos sillä olisi toinen nainen, niin kai hän nyt yrittäisi sentään jäljet siivota ja hävittää?

Mä luulen että mies ei ole hoksannutkaan että sen vaatepinon joukkoon on tullut yksi musta vaate lisää. Ei hän myöskään sillä tavalla osaa edes erottaa onko joku villatakki mun vai ei, ei hän muista mun vaatteita niin tarkkaan. Petivaatteet oli vaihdettu ja muutakin pientä siivoiltu mutta se vaatekasa oli paikoillaan.

Ap

Selviä merkkejä . Moni ei vaan ota uskoakseen vaikka on selvät merkit

Anneli

Vierailija
276/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoo et iso osa miehistä on tollasia eikä kerro mitään ja jos selkeesti jää kiinni niin osatotuuksia. Munkaan mies ei ole koakaan ollut kenenkään muun kanssa. Seurusteltu lapsesta asti mut kappas vaan on selvinnyt kaikkea... Aina kehuu et hänen vehje ei ole kenenkään muun sisällä ollut yms. kuinka luotettava on. Ja meiltäkin löytynyt ties mitä alkkareit ja vaatteita. Eniten vituttaa upeat sirot pienet korkkarit. No erottu ei olla mut tietää et itsekin voi pitää hauskaa tilaisuuden tullen. Eipä täällä toista voi omistaa.

Ihmiset paljastavat itsestään kaikenlaista tahattomasti. Tuokin, että miehen pitää vakuutella sinulle, ettei hänen vehkeensä ole ollut muissa niin kuulostaa omaan korvaani juuri siltä, että näin ei ole. Samoin kuin väkivaltaiset alkuun selittävät, etteivät koskaan voisi lyödä naista ja pettäjät itse epäilevät toista jne. 

Vierailija
277/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä erittäin erikoista, että joku kirjoittaja (toivottavasti heitä ei ole monta, vaikka viesteistä voisi saada sellaisen käsityksen) pitää ap:ta vainoharhaisena ja hulluna, kun ap ihmettelee makuuhuoneeseensa ilmestynyttä esinettä. Erittäin paljon oudompaa olisi olla sitä ihmettelemättä. 

ap on hullu, vainoharhainen. Pelottaa muuttaa koskaan naisen kanssa yhteen jos jokainen ylimääräinen pölyhiukkainen asunnossa on "selvä merkki pettämisestä".

Mittaako seinähullu nainen myös raollaan olevan ikkunan, että se on millintarkasti yhtä raollaan lähtiessä ja tullessa ettei vain vieras nainen ole kiivennyt siitä sisään?

Pelkosi on turhaa. Naisvihaiset passiivisaggressiiviset trollit eivät ole kovin suosittuja parisuhdemarkkinoilla.

Mutta kun naisilla ei ole valinnanvaraa.

Vierailija
278/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset paljastavat itsestään kaikenlaista tahattomasti. Tuokin, että miehen pitää vakuutella sinulle, ettei hänen vehkeensä ole ollut muissa niin kuulostaa omaan korvaani juuri siltä, että näin ei ole. Samoin kuin väkivaltaiset alkuun selittävät, etteivät koskaan voisi lyödä naista ja pettäjät itse epäilevät toista jne. 

Miksi nainen ottaa miehen joka kelpaa muillekin naisille ja sitten valittaa kun tämä panee muita? Älä väistele kysmystä vaan vastaa. Tottakai miehen vehje on ollut muiden sisällä jos miehellä on komea naama ja tulee olemaan myös parisuhteen aikana. Miksi itsestäänselvyyksistä pitää väitellä?

Onko kyse naisen naiviudesta ja narsismista, halutaan valehdella itselleen, että on saatu komea sonni kesytettyä ja pystytään pitämään se uskollisena? Naisen on vaikea myöntää olevansa vain vakioreikä ja kodinkone.

Vierailija
279/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella mustasukkaiselta, ellet peräti vainoharhaiselta. Erityisesti kummastutti kertomuksesi tästä "entisestä parhaasta kaveristasi". Uhraatko ystävyyssuhteesi kahden pusun takia?? Tapahtuman konteksti jää muutenkin hämärän peittoon, ja kuulostaa siltä, kuin kuvittelisit ja suurentelisit mielessäsi vähintäänkin osan näistä tapahtumista.

Vierailija
280/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä haittaa jos keski-ikäinen nainen on jonkun toisenkin pantavana. Kaverini pettää naistaan jatkuvasti ja sanoi, että ei häntä haittaa jos se vaimo siellä(levin reissulla) jollekin muullekin antaa. 

Kuka sitä nyt vanhasta värkistä enää niin tarkka olemaan. Eri asia oli kun vaimo oli kaunis 19v heidän mennessään naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän