Työkaveri katselee aina peppuani takaapäin. Ei tiedä että olen huomannut sen. Ällöttää, miten mainita asiasta?
Olen melko varma, että hän on ihastunut minuun ja aina kun tulemme samaan aikaan kahviautomaatilta takaisin työpisteelle niin hän kävelee AINA takanani, avaa oven minulle ja kävelee perässä. Tiedän, että katselee takapuoltani. Miten mainitsen asiasta hänelle? Ällöä kun miettii että työkaveri haaveilee työaikana jotain kaksimielistä.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Tokaisisin joku kerta, kun olisin varma, että tuijottelee peppua, että "hei, mun silmät on täällä" ja hymyilisin. Jos ei noin suoria sanoja ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.
Mikäs friikki sinä olet jos sulla on silmät perseen puolella?
Roikaiseeko selälle katseltuaan?
Vierailija kirjoitti:
Roikaiseeko selälle katseltuaan?
Pesulalasku vaan tuijottelijalle jakkupuvun puhdistamisesta. Ei tuollaista voi hyväksyä.
Onko pakko esitelläpaikkojaan työpaikalla?
Itsellä sama tilanne päällä. Meillä alkoi kokouksissa tulla siemennesteklönttejä sukille ja kengille kun työkaveri tuijotteli ja näpelöi itseään pöydän alla. Kerroin HR-henkilölle ja sopivat että hoitaa ne runkkaamishommat kotonaan tai lounastauon aikana vessassa.
Mistä ap tietää miehen katselevan persettä, kun mies kohteliaasti antaa hänen kävellä edellä? Onko ap:lla töissä pyllyhousut?
Jos apn peppu on valtava hölskyvä rasvamassa, se ymmärrettävästi herättää huomiota myös työtovereissa.
Ihmettelen miksi ei voi kulkea vierellä? Minulla on tällainen miespuolinen työkaveri, joka kulkee aina takanani. Erikseen jättäytyy jälkeen, vaikka yritän odotella jos vaikka palataan kokouksesta, ruokalasta tms. Olen tulkinnut hänen käytöksensä niin, että häntä ei kiinnosta jutella kanssani tai kokee, että emme ole tasa-arvoisia (ts. hän on mielestään arvokkaampi ihminen kuin minä). En ole tullut ajatelleeksi, että olisi millään tavalla kiinnostunut takapuolestani. Yleensä ihmiset asemasta riippumatta kulkevat samaan tahtiin ja juttelevat niitä näitä.
Ainahan se katselee peppua, niinpä niin...
Usei tuo kokouksen jälkeinen taakse jättäytyminen liittyy tuoksutteluun. Kun istutaan pitkään paikoillaan paikat hikoavat ja tuoksut leviävät paremmin.
Niin kauan kun ei kosketa sinua, niin ei voi oikein tehdä mitään. Kyllä tuo aikanaan ohi menee, kun töihin tulee joku nuorempi ja nätimpi.
Vierailija kirjoitti:
Usei tuo kokouksen jälkeinen taakse jättäytyminen liittyy tuoksutteluun. Kun istutaan pitkään paikoillaan paikat hikoavat ja tuoksut leviävät paremmin.
Juurikin näin, kiiruhtaa perässä ja nuuhkii kumarassa pää heiluen,
Mä sanoisin näin: "Sori, mutta on pakko kysyä. Mulla on se tunne, että sä kattelet usein mun peppua. Onks se niin? Jos on, niin tiedätkö, että se tuntuu minusta epämiellyttävältä". Jos tyyppi ei ymmärrä ystävällistä huomautusta niin sitten sanosin jo rumemmin.
Työskenteletkö koirien kanssa? Koirilla taipumus haistella peppuja.
Nyt ap otat tilanteen haltuun. Seuraavalla kerralla kun menette ovesta sanot tiukasti, että mene sinä edellä. Piste. Ei selityksiä, punastelua tai hymyilyä. Jos miehellä on mitään pelisilmää, tajuaa, mistä on kyse.
Miten miehet tajua, miten tökeröä käytöstä hanurin katselu on? Odottelen junaa aamuisin pitkällä laiturila, jos ohi menee nainen, miehet kääntyvät ympäri tsekatakseen takapuolen. Kerran eräs mies mies oli jo ohittanut arviolta 14v. teinityötön, jäi odottelemaan ja peittelemättä mitenkään tuijotti. Tyttö näytti kiusaantuneelta, teki mieli vetäistä ympäri korvia kyseistä äijää. Eikö äiti opettanut teille mitään tapoja?
Sulla täytyy olla per se paljaana ja pöllön silmä näkevä silmä kun oikein osaat sanoa että katselee sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitusta vaan kehiin. Nollatoleranssi
Miituun kasvatti se siinä.
Miituun kaksinaismoralisti juu. Ja tietenkin vielä vihreä.
Laita töihin tullessas Valmetin tumman sininen numeron 56 laiva-levyseppähitsarin haalari päälles.
Vilkuilee sittenkin - muttei persettäs.
Et ymmärrä huumoria :D Kommenttihan on loistava noin hölmöön kysymykseen. Ajatelkaa nyt: AP epäilee, että joku katsoo häntä!! :D jo on ongelmat!