Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri katselee aina peppuani takaapäin. Ei tiedä että olen huomannut sen. Ällöttää, miten mainita asiasta?

Vierailija
28.02.2021 |

Olen melko varma, että hän on ihastunut minuun ja aina kun tulemme samaan aikaan kahviautomaatilta takaisin työpisteelle niin hän kävelee AINA takanani, avaa oven minulle ja kävelee perässä. Tiedän, että katselee takapuoltani. Miten mainitsen asiasta hänelle? Ällöä kun miettii että työkaveri haaveilee työaikana jotain kaksimielistä.

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokaisisin joku kerta, kun olisin varma, että tuijottelee peppua, että "hei, mun silmät on täällä" ja hymyilisin. Jos ei noin suoria sanoja ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.

Mikäs friikki sinä olet jos sulla on silmät perseen puolella?

Sinä sen sijaan et ole tainnut koskaan kuulla perseensilmästä!

Vierailija
102/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi junttia käytöstä kyllä. Jotkut miehet vaan ovet tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaisi: Liisa kulta tuo on pelkkää toiveajattelua, olen sitä paitsi likinäköinen, en näe ilman laseja juuri mitään.

Vierailija
104/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän miehet tuijottaa. En ole koskaan nähnyt naisen syylllistyvän vastaavaan. On enemmän sellaista vilkuilua.

Vierailija
105/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esittelet persettä? Laita pitkä paita päälle niin että perse peittyy ja ongelma on ratkaistu.

Tuohan ei käy, koska sitä persettä halutaan esitellä komeammille ja statuksekkaammille miehille. Plus sillä saa palveluksia miehiltä.

Ap vain haluaisi rajata kuka sitä persettä saa katsella.

Vierailija
106/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän miehet tuijottaa. En ole koskaan nähnyt naisen syylllistyvän vastaavaan. On enemmän sellaista vilkuilua.

Testosteroni.

Vierailija
107/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoivoi! Kunpa saisi nuolaista toimistotypykän kiinteänä hieman värisevää trikoopeppua!

Vierailija
108/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi esittelet persettä? Laita pitkä paita päälle niin että perse peittyy ja ongelma on ratkaistu.

Tuohan ei käy, koska sitä persettä halutaan esitellä komeammille ja statuksekkaammille miehille. Plus sillä saa palveluksia miehiltä.

Kyllä on taas katkeraa puhetta.

Vierailija
109/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nais työkaveri puristi perseestä firman juhlissa. En tehnyt rikosilmoitusta. M38

Vierailija
110/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usei tuo kokouksen jälkeinen taakse jättäytyminen liittyy tuoksutteluun. Kun istutaan pitkään paikoillaan paikat hikoavat ja tuoksut leviävät paremmin.

Siis itsellä vai niillä muilla?

Vierailija
111/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kohteliaisuussääntö jonka minä tiedän miehenä siis, on että portaita noustessa miehen pitää kulkea ennen naista jos naisella on hame tai mekko. Se on hyvä muistisääntö, että naiset aina ensin paitsi portaissa ylöspäin mies menee ensin. Jos naisella on pitkät housut niin asia lienee yhdentekevää, mutta mies voi silti osoittaa että on hyvin kasvatettu ja toimia ko ohjeen mukaan. 

Tästä syystä kuljen aina poikkeuksetta naisen/ naisten takana portaissa.

Olen työskennellyt työyhteisöissä, joissa on paljon kauniita naisia.

Ja paljon portaita.

Kivaa on ollu ja kukaan ei ole koskaan loukkaantunut, sillä olen kuitenkin hoitanut kyseisen

toimenpiteen kohteliaasti ja herrasmiesmäisesti.

Vierailija
112/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää vain turvaväliä, kun kuljette siellä työpaikan leveillä käytävillä.

Anna hänen ottaa ensin kahvinsa ja odottele kunnes on mennyt. Vetoa turvaetäisyyteen.

Kai teillä on edes maskit.

Meillä on etätyöt nyt muodissa. Ei ole työpaikalla paljon muuta tuijotettavaa kuin oman päätteen ruutu.

Vierailija
113/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen edellä portaissa on elämän pieniä iloja.

Vierailija
114/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miehiä vai naisia?

Työkaveri on Marko ja minä olen Juhani.

Ap

Vierailija
115/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miettisit pukeutusmityylisi. Mitä se viestii sinusta?

Vierailija
116/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut että yksi mies töissä vilkuilee välillä noin, mutta ihan kiva vaan.

Vierailija
117/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa miettisit pukeutusmityylisi. Mitä se viestii sinusta?

Uskis much?

Vierailija
118/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Ei tasan saa palveluksia vaan lähinnä inhoa sellaisilta naisilta ja miehiltä kuin sinä. Siltikään en anna sinun rajoittaa oikeuttani pukeutua asiallisesti tyköistuvaan jakkupukuun ja hameeseen työaikana, koska pidän naisellisista vaatteista ja siitä, että olen kaunis ja huoliteltu. Itselleni väljät vaatteet eivät sovi, koska olen ryntävä ja persevä. En todellakaan ala rumentamaan itseäni siksi, että joku toimistomirkku siitä kauhistuu. Ei haittaa jos joku tuijottaa, kunhan ei kiinni käy. Eikä tähän päivään mennessä ole käynyt. Sitäpaitsi, jos joku muu pistäisi samat vaatteet yllensä kuin minä, ei kukaan pitäisi vaatteita tyrkkyinä. En vaan mahda ruumiinrakenteelleni mitään. Olen jo niin laiha kuin normaalipainoisena voi olla. Teitä katkeria ja muita lyttääviä työpaikkakiusaajia kyllä maailmaan mahtuu. Onneksi on myös kivoja, joilla on muutakin tekemistä kuin kytätä millainen hame minulla on päälläni ja käyttää työ/vapaa-aikaa siitä juoruamiseen.

Vierailija
119/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten prsettä voi katsoa edes välillä edestäpäin? 

Vierailija
120/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo tulee, kun lääkityksellä saadaan hormonit tasoihin kaikilla.

Kyllä naisten silmätkin osuu P......., mutta harvemmin.

Tai Kiinasta valvontakamerat.