Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri katselee aina peppuani takaapäin. Ei tiedä että olen huomannut sen. Ällöttää, miten mainita asiasta?

Vierailija
28.02.2021 |

Olen melko varma, että hän on ihastunut minuun ja aina kun tulemme samaan aikaan kahviautomaatilta takaisin työpisteelle niin hän kävelee AINA takanani, avaa oven minulle ja kävelee perässä. Tiedän, että katselee takapuoltani. Miten mainitsen asiasta hänelle? Ällöä kun miettii että työkaveri haaveilee työaikana jotain kaksimielistä.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kirjoitti:

Tiedän, että katselee takapuoltani.

Niin mistä tiedät sen? Tuijotatko takaperin kävellessäsi vai onko sinulla peili? Älä ainakaan kävele katsomatta eteesi. Se on vaarallista. Joku voi vaikka tuijotella tissejäsi, etkä huomaa sitä yhtään.

Oikeasti, on erittäin hankala todeta mihin joku toinen ihminen katsoo. Silmät voivat näyttää katsovan johonkin suuntaan tai jollekin korkeudelle, mutta et voi tietää mihin silmät todellisuudessa tarkentavat. Ja miksi et hae mallin töitä jos sinun ahterisi on NIIN hemmetin lumoava että siitä ei saa katsettaan irti, ja pitää oikein availla ovia vain, että pääsisi näkemään vilauksen.

Kyllä naiset huomaa koska te jonnet kuolaatte peppujamme.

Uskon että sinä uskot että jonnet tekevät näitä asioita. Koetko että  sellainen jonne on tällä hetkellä huoneessa?

Vierailija
62/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ahdasmielinen ap:n aloitus. Olen aivan liekeissä kaikista jotka ihastuu tai katselee ympärilleen. Vähän pitää olla pilkettä silmäkulmassa, piristää kovin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa muttei koskea. Ei toisen katseille mitään voi ja jos sanot siitä niin teet itsestäsi pellen. Vältä tämän työkaverin seuraa.

Vierailija
64/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunelmoit vaan, että tuijoittais... Päästää sut edelle, koska oot sille täti-ikäinen mamma.

Vierailija
65/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita peppubikinit, niin voit tuntea voimaantumista samalla.

Vierailija
66/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla anustappi? Jos ei, kokeile sitä.

Vierailija
67/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän oli joskus ketju missä yksi #metoo-hörhö kertoi kuinka tarkoituksellisesti laittaa epämukavia, seksikkäitä vaatteita kesällä töihin, jotta pääsee huomauttamaan miehille.

Vähän niin kuin mä peppubikinit. Ja sitten saan nauraa koulaaville miehille ja hymähdellä mustis tyttöystäväoletetuille. 

Vierailija
68/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa sitä katsella pidit siitä tai et. Et voi asialle mitään. Ei ole laissa kiellettyä tuijottaa naista vaikka rintoihin tai jalkojen väliin sitenkään että nainen sen huomaa.

Vierailija
69/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteuttamisharha?

Vierailija
70/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aikamoisia asenteita täällä, ilmeisesti toisilta naisilta :( Neuvot luokkaa burkha päälle, se kun on naisen tehtävä ohjailla miehen katsetta. Ja selvennykseksi vielä, minustakin kaikki saavat katsoa mitä tahansa julkisessa tilassa olevaa. Mutta ohimennen katsomisessa ja häiritsevässä tuijotuksessa on ero. Ihan samoin kuin ei ole kohteliasta tuijottaa toisen luomea nenässä, ei ole normaalia käytöstä jäädä tuijottamaan toisen takapuolta. Ja miehet, samoin kuin kaikki muutkin, ovat täydellisen kykeneviä ohjaamaan omaa katsettaan. He ovat itse 100% vastuussa omasta käytöksestään, vaikka nainen ei olisikaan pitkää riepua laittanut peppua peittämään.

Mitä tulee varsinaiseen ongelmaan, suosittelen katsomaan takaisin. Yleensä ihmiset hämmentyvät jos jäävät pepun tuijotuksesta kiinni, ja normaaleihin tapauksiin tämän pitäisi riittää.

Vierailija
71/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin katselen aina miesten etumukset ja takamukset. En tiennyt, että en saisi :(

Mikäli olet nainen niin kyllä saat. Ei se sinulta ole kiellettyä, miehiltä ainoastaan. 

Vierailija
72/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko laittaa kuvan Persiistä, niin katsotaan onko sopimatonta.

Vierailija
73/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita seksuaalisena häirintänä hr pimuille

Eikös siitä voi ilmoittaa henkilöstöhallinnon äijillekin? He voisivat tarkistaa tilanteen onko siinä takamuksessa jotain ihmeellistä.

Vierailija
74/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin katselen aina miesten etumukset ja takamukset. En tiennyt, että en saisi :(

Mikäli olet nainen niin kyllä saat. Ei se sinulta ole kiellettyä, miehiltä ainoastaan. 

Nainen olen. Yhden työkaverin (mies) kanssa tehtiin niin, että vuorotellen mentiin rappusissa ekana niin toinen sai aina katsella toisen pyllyä. Ihan avoimesti siis ja kivaahan se. Molemmat tahoillaan suhteessa, eikä meidän välillä muuta ollut. Saahan sitä katsella.

Vierailija
75/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ällö myös. Miksi et soittanut heti 112?

76/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa hiihdin yhden naisen perässä, yhtäkkiä hän astui sivuun ja sanoi "Tällä perseellä et enää hiihdä"

Vierailija
77/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseella ahdistelu on ahdistelua. Nyt AP otat tilanteen haltuun. Näitä ei pidä edes päästää selän taa.

Ota hyvä ryhti, päättäväinen ilme, kun katsot sitä ajattele että sillä on persesilmä otsassa joka haisee, eikä sua voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
78/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä joku tietää oikeasti, katsotaanko hänen peppuaan takaapäin? Eihän sitä pysty näkemään. Ap voi hyvinkin kuvitella omiaan.

Vierailija
79/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas joku provo. Totuus on että miehen katse hakeutuu väkisin kauniin naisvartalon tiettyihin kohtiin, juurikin tisseihin ja peppuun. Olen ollut siinä luulossa että etenkin ne naiset jotka noita katseita ovat tottuneet keräämään osaavat käsitellä ongelman ilman että heidän mielensä pahoittuu yhtään, missään tilanteessa.

Ongelma syntyy jos nainen joutuu tilanteeseen jossa torjuntareaktio vaarantaa hänen asemaansa työpaikalla.

Vierailija
80/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kohteliaisuussääntö jonka minä tiedän miehenä siis, on että portaita noustessa miehen pitää kulkea ennen naista jos naisella on hame tai mekko. Se on hyvä muistisääntö, että naiset aina ensin paitsi portaissa ylöspäin mies menee ensin. Jos naisella on pitkät housut niin asia lienee yhdentekevää, mutta mies voi silti osoittaa että on hyvin kasvatettu ja toimia ko ohjeen mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi