Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri katselee aina peppuani takaapäin. Ei tiedä että olen huomannut sen. Ällöttää, miten mainita asiasta?

Vierailija
28.02.2021 |

Olen melko varma, että hän on ihastunut minuun ja aina kun tulemme samaan aikaan kahviautomaatilta takaisin työpisteelle niin hän kävelee AINA takanani, avaa oven minulle ja kävelee perässä. Tiedän, että katselee takapuoltani. Miten mainitsen asiasta hänelle? Ällöä kun miettii että työkaveri haaveilee työaikana jotain kaksimielistä.

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porrastreenit ja ohueksi venyneet jumppatrikoot. Jep siinä näkyy stringit ja siivekkeelliset siteet läpi. En ymmärrä miksei naisilla ole pitkiä paitoja, jos käyttävät noin kireitä trikoita.

Vierailija
122/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitusta vaan kehiin. Nollatoleranssi

Hmm. Siis mistä?

Eikun jättäydyt ite sinne taakse. Sillähän siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse piiloon pidemmän jakkupuvun takin alle. Itse provosoit, älä sitten valita.

Vierailija
124/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitten? Olisiko se parempi, että hän katselisi reisiä, nilkkoja, niskaa vai katselisi ihan laipiota? 

No sitten tietenkin valittaisit, että työkaveri katselee sinut nähdessään kattoa.

Vierailija
125/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja muissa islamilaisen kulttuurin maissa on naisen on pukeuduttava peittävästi tai mies ei mahda itselleen mitään.

Vierailija
126/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun katselee, niin päästä pitkä pieru. Herkeää katsomasta.

Vierailija
127/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla kun katselee, niin päästä pitkä pieru. Herkeää katsomasta.

Olipa hauska.

Vierailija
128/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi kuvan siitä ja voisi laittaa kehyksiin seinälle niin sit vois ihailla sitäkin.

Vierailija
129/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin joskus rappusissa vastaan tullessa jotkut naiset kattelee mun jalkojen väliin kun tulee vastaan.

Tuntuu ihanalta.

Vierailija
130/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi esittelet persettä? Laita pitkä paita päälle niin että perse peittyy ja ongelma on ratkaistu.

Tuohan ei käy, koska sitä persettä halutaan esitellä komeammille ja statuksekkaammille miehille. Plus sillä saa palveluksia miehiltä.

Ap vain haluaisi rajata kuka sitä persettä saa katsella.

No Ei tasan saa palveluksia vaan lähinnä inhoa sellaisilta naisilta ja miehiltä kuin sinä. Siltikään en anna sinun rajoittaa oikeuttani pukeutua asiallisesti tyköistuvaan jakkupukuun ja hameeseen työaikana, koska pidän naisellisista vaatteista ja siitä, että olen kaunis ja huoliteltu. Itselleni väljät vaatteet eivät sovi, koska olen ryntävä ja persevä. En todellakaan ala rumentamaan itseäni siksi, että joku toimistomirkku siitä kauhistuu. Ei haittaa jos joku tuijottaa, kunhan ei kiinni käy. Eikä tähän päivään mennessä ole käynyt. Sitäpaitsi, jos joku muu pistäisi samat vaatteet yllensä kuin minä, ei kukaan pitäisi vaatteita tyrkkyinä. En vaan mahda ruumiinrakenteelleni mitään. Olen jo niin laiha kuin normaalipainoisena voi olla. Teitä katkeria ja muita lyttääviä työpaikkakiusaajia kyllä maailmaan mahtuu. Onneksi on myös kivoja, joilla on muutakin tekemistä kuin kytätä millainen hame minulla on päälläni ja käyttää työ/vapaa-aikaa siitä juoruamiseen.

"Ei haittaa jos joku tuijottaa, kunhan ei kiinni käy."

Mitä sitten valitat täällä?

Vierailija
131/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana jos joku katsoisi ja voisin tuntea olevani hyvän näköinen ja haluttava. Kun ikää tulee niin joskus vielä kaipaat niitä päiviä kun joku katsoi,

Vierailija
132/155 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ratkaisin ongelman siten, että käskin sen ottaa kuvan siitä niin ei tarvitse tuojottaa livenä. Niin se sitten ottikin, pidin toista polvea työtuolilla ja voin sanoa että sukkiksen sauma kun näkyi hameen reunan alapuolella... 

on aika hyvä perse, ei ihme että tuojotti

Vierailija
133/155 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä anusburläskitwerkkaushytkymisellä edellisissä pikkujouluissa saattaa olla tekemistä asian kanssa. Ai et muista, no ne muut muistavat-valitettavasti.

Vierailija
134/155 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotaisiko tenasi? Sitä ehkä katsoo.

Vierailija
135/155 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän taas nousis huutoparku jos mies kohtelisi kuin ilmaa. Vai mitä?

Vierailija
136/155 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilo lisää sekä vaatteet missä et ole eduksi. Äläkä missään nimessä keinuta ahteriasi kävellessäsi. Problem solved.

Vierailija
137/155 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies hieman vanhempi, ja ei niin hyvännäköinen? Muuttuisiko tilanne jos tyyppi olisi n.s. "kansikuvapoika"?

Vierailija
138/155 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kohteliaisuussääntö jonka minä tiedän miehenä siis, on että portaita noustessa miehen pitää kulkea ennen naista jos naisella on hame tai mekko. Se on hyvä muistisääntö, että naiset aina ensin paitsi portaissa ylöspäin mies menee ensin. Jos naisella on pitkät housut niin asia lienee yhdentekevää, mutta mies voi silti osoittaa että on hyvin kasvatettu ja toimia ko ohjeen mukaan. 

Ainoa kohteliaisuussääntö minä tiedän on se, että naiset ensin vaikka heikoille jäille ja etenkik sinne.

Vierailija
139/155 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry Tenoihin. Oot ehkä naureskellut Sirpan kanssa niin, että tuli pissat housuun, tai sun paikat on muuttunut niin ohuiksi, että kävelet oudosti lailla vammaisen. 👌🏻

Vierailija
140/155 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kävelemään takaperin. Jos työkaveri siirtyy edelleen perseen puolelle niin ikään takaperin, voit vasta olla varma asiasta.