Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri katselee aina peppuani takaapäin. Ei tiedä että olen huomannut sen. Ällöttää, miten mainita asiasta?

Vierailija
28.02.2021 |

Olen melko varma, että hän on ihastunut minuun ja aina kun tulemme samaan aikaan kahviautomaatilta takaisin työpisteelle niin hän kävelee AINA takanani, avaa oven minulle ja kävelee perässä. Tiedän, että katselee takapuoltani. Miten mainitsen asiasta hänelle? Ällöä kun miettii että työkaveri haaveilee työaikana jotain kaksimielistä.

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ratkonut kaikki lähentelyt sillä että kerran: älä tee noin tai ilmoitan sinusta.

Sitten on saanut olla rauhassa. Toistaiseksi riittänyt.

lol kuka tässä on lähennellyt ja ketä? Ap LUULEE, että joku katselee hänen hanuriaan, joten tottakai varmuuden vuoksi kannattaa laittaa kaverille jauhot suuhun ja tuhota hänen työuransa.

Vierailija
42/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny yllättäen, ja katso häntä järkyttyneenä. Ei tarvitse sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ratkonut kaikki lähentelyt sillä että kerran: älä tee noin tai ilmoitan sinusta.

Ap:n tapauksessa kukaan ei ole lähennellyt ketään.

Jos joku kuolaa sinun persettä joka kerta kun käännät selän, lasketaan se jo lähentelyksi. Jos ei toivottu huomio menee yli, voidaan näitä noteerata rikoslaillisesti myös. Menkää takas sinne laudalle läähättämään.

Sinäkin varmaan kokisit eläkeikäisen naistyökaverin tuijotuksen ihan imartelevana?

Vierailija
44/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa iso lappu ahteriisi - My boyfriend eyes only!

Vierailija
45/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tunika tai pitkä löysä villatakki, niin perse ei loista kilometrin päähän

Vierailija
46/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lol kuka tässä on lähennellyt ja ketä? Ap LUULEE, että joku katselee hänen hanuriaan, joten tottakai varmuuden vuoksi kannattaa laittaa kaverille jauhot suuhun ja tuhota hänen työuransa.

Ihan itse se mies on uraansa hassaamassa jos sille linjalle lähtee. Ja neuvo oli että huomauttaa kerran ensin ihan avoimesti. Eipä ole minun tarvinnut kertaakaan viedä asiaa työsuojeluun asti, yksi avoin kommentti on riittänyt. Monen työkaverin kanssa olen myös pysynyt hyvissä asiallisissa väleissä tuon jälkeen. Sinä täällä teet kärpäsestä härkästä nyt. Naisella on oikeus olla työpaikalla rauhassa myös katseilta.

Vierailija
47/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokaisisin joku kerta, kun olisin varma, että tuijottelee peppua, että "hei, mun silmät on täällä" ja hymyilisin. Jos ei noin suoria sanoja ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.

No johan se työkaveri katsoo ap:n silmään.

Vierailija
48/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tunika tai pitkä löysä villatakki, niin perse ei loista kilometrin päähän

Ja Crocsit.

Vierailija
49/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katselen aina miesten etumukset ja takamukset. En tiennyt, että en saisi :(

Vierailija
50/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikea olla mies tässä maassa. Haukutaan, jos ei ole kohteilias, ja viedään oikeuteen, jos on kohtelias.

Jos asetelma olisi toisin päin, siis ap olisi mies ja työkaveri nainen, tuskin olisi mitään ongelmaa. Ap ei olisi huomannut koko asiaa tai jos hän nostaisi mekkalan, hänellä olisi todennäköisesti enemmänkin mielenterveyshuolia. Itse asiassa aloituksestahan ei käy ilmi, mitä sukupuolia ap ja työkaveri ovat. Ehkä hän on ahdistunut muunsukupuolinen lepsu, joka kuvittelee kaikkien tuijottavan hänen ahteriaan.

Vierailija
51/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärähdin, saakeli.

Ajattelin, että et huomaa tuijotustani.

On vielä mainittava, että oikein mukavan näköinen tarakka sinulla ja huomenna maanantaina taas

töissä nähdään.

Tuijottelemisiin.

Vierailija
52/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse se mies on uraansa hassaamassa jos sille linjalle lähtee. Ja neuvo oli että huomauttaa kerran ensin ihan avoimesti. Eipä ole minun tarvinnut kertaakaan viedä asiaa työsuojeluun asti, yksi avoin kommentti on riittänyt. Monen työkaverin kanssa olen myös pysynyt hyvissä asiallisissa väleissä tuon jälkeen. Sinä täällä teet kärpäsestä härkästä nyt. Naisella on oikeus olla työpaikalla rauhassa myös katseilta.

Huomauttaa, koska edelleen olettaa ja luulee, että työkaveri katselee persettä. Ei pysty edes todistamaan vaan luulee itsestään liikoja.

Vierailija
53/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaat itsesi omalla kuvitelmallasi.Luulet liikoja , tai peräti toivot , jotain ...

Vierailija
54/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ongelmaa kehitellään. Olen alkanut lenkkeillä ja tehdä persausjumppaa muutaman kuukauden monta kertaa viikossa kunnonkohotus-/painonpudotustarkoituksessa ja haaveilen että peffani muotoutuisi läskien sulaessa pisteeseen jossa se alkaisi kiinnostaa erästä miespuolista työkaveria.

Vierailija
55/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös miehellä pitäisi myös olla oikeus olla tulematta seksuaalisesti provosoiduksi naisoletettujen työkavereiden häiritsevän kevytkenkäiseltä pukeutumiselta.  Työpaikalla tulisi olla selkeät ohjeet ja säännöt miten naisten tulee pukeutua jotteivät häiritse miesten keskittymistä työntekoon. Töissä ollaan töissä eikä iskemässä tulevaa aviosiippaa.

Vierailija
56/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

Tiedän, että katselee takapuoltani.

Niin mistä tiedät sen? Tuijotatko takaperin kävellessäsi vai onko sinulla peili? Älä ainakaan kävele katsomatta eteesi. Se on vaarallista. Joku voi vaikka tuijotella tissejäsi, etkä huomaa sitä yhtään.

Oikeasti, on erittäin hankala todeta mihin joku toinen ihminen katsoo. Silmät voivat näyttää katsovan johonkin suuntaan tai jollekin korkeudelle, mutta et voi tietää mihin silmät todellisuudessa tarkentavat. Ja miksi et hae mallin töitä jos sinun ahterisi on NIIN hemmetin lumoava että siitä ei saa katsettaan irti, ja pitää oikein availla ovia vain, että pääsisi näkemään vilauksen.

Vierailija
57/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli joskus ketju missä yksi #metoo-hörhö kertoi kuinka tarkoituksellisesti laittaa epämukavia, seksikkäitä vaatteita kesällä töihin, jotta pääsee huomauttamaan miehille.

Vierailija
58/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kirjoitti:

Tiedän, että katselee takapuoltani.

Niin mistä tiedät sen? Tuijotatko takaperin kävellessäsi vai onko sinulla peili? Älä ainakaan kävele katsomatta eteesi. Se on vaarallista. Joku voi vaikka tuijotella tissejäsi, etkä huomaa sitä yhtään.

Oikeasti, on erittäin hankala todeta mihin joku toinen ihminen katsoo. Silmät voivat näyttää katsovan johonkin suuntaan tai jollekin korkeudelle, mutta et voi tietää mihin silmät todellisuudessa tarkentavat. Ja miksi et hae mallin töitä jos sinun ahterisi on NIIN hemmetin lumoava että siitä ei saa katsettaan irti, ja pitää oikein availla ovia vain, että pääsisi näkemään vilauksen.

Kyllä naiset huomaa koska te jonnet kuolaatte peppujamme.

Vierailija
59/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tulisi toimia niin, että antaisivat miehille luvan suudella peppuaan, mutta ei koskea. Tämä osoittaisi miehelle paikan.

Vierailija
60/155 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naiset pukeudu sen takia paljastavasti, että miehet katsoisi ja myös vähän koskettelisi!