Merikarvian poikamiehet ihmettelevät mikä nykyajan naisia vaivaa: "ehkä heillä on korkeammat tavoitteet"
Merikarvialla sataa nuorta miestä kohden on 7180 samanikäistä naista. Samanlainen tilanne on Pomarkussa, Nakkilassa, Karviassa ja Kokemäellä.
Krister Ristimäki arvelee, että naiset lähtevät, koska he eivät löydä Merikarvialta mieleistään työtä.
Ehkä heillä on korkeammat tavoitteet ja he haluavat jollekin tietylle alalle. Täällä ei oikein ole palveluitakaan. Kela on hävinnyt ja nyt on enää pari kauppaa, pankki ja posti.
Me miehet ehkä tyydytään vähän vähempään. Ei niin kiinnosta tuo kaupunkilaiselämä.
Kommentit (1318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan off-topic, mutta miehet tekevät pilkkaa ”voimaantuneista” ja ”kehopositiivisista” naisista, koska oikeasti pelkäävät. Ne pelkää sitä kun nainen ei tarvitse enää miestä. Sitä kun naiset ei enää kuihduta itseään miesten vuoksi. Kaikki se saa loppua nyt.
Ihan totta. Mä olen 25v ja mun ikäiset joutuivat vielä teininä pakonomaisesti laihduttaa laihoiksi miesten ja poikien painostuksesta, mutta nykyään asiat ei enää ole noin paskasti. Mun 18v pikkusisko ja muut sen ikäiset ei enää yhtään mieti mitään itsensä kuihduttamista vaan keskittyvät itsensä rakastamiseen ja omaan tulevaan uraansa, opintoihin jne. Tämä on ihana asia mielestäni.
Se näkyy tilastoissakin.
Jo teini-iässä iso osa alkaa olemaan ylipainoisia.
Pop pop sanovat polvet vanhempina. Jo minun ikäisilläni alkaa olemaan vaivoja kuin entisajan seitsemänkymppisillä.
Ehdottomasti painoon tulisi kiinnittää entistä enemmän huomiota, mutta lähinnä terveyden takia. Mies on huono tekosyy
mikä helvetin painokeskustelu tästä nyt tuli? menkää tekemään oma ketjunne aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän kohtaa tuossa jutussa mies ihmetteli mikä nykyajan naisia vaivaa?
Ei yhtään missään. Siksi tämä ketju onkin mitä mainioin osoitus yhteiskunnan ja naisten rakenteellisesta vihasta miehiä kohtaan
No älkää ottako naista.
En yhtään ihmettele monien naisten leipääntymistä. Suosikaa niitä tuonteja, jotka pysyy kauniina, tottelee miestä ja tekee kotityöt.Nainenko otetaan?
Luulin että kyseessä on tasa-arvoinen kumppanuus
Meillä on eri käsitys tasa-arvosta. Tasa-arvoisessa suhteessa ei palvella ketään. Molemmat tekee osansa eikä käskytä.
Tekstisi ei kuulosta siltä kun puhut "naisen ottamisesta"
Sehän on palstamiesten unelmana. Ottaminen hoidetaan usein maksun kautta ts. ostamalla.
Pelkkää säästöä. Suomimatami syö miehen kuin miehen vuodessa konkurssiin, mutta eksoottinen nainen pärjää riisikipollisella kokonaisen viikon. Suomimatamilla paino samassa ajassa yleensä kaksinkertaistuu, kun taas eksoottinen nainen pysyy hoikkana.
Ennen sulkemisaikaa piti tietenkin tulla tänne heittämään yksi kulunut vitsi?
pelkkää faktaa siinä kirjoitettiin
Noni! Miksi sitten kiistätte ettette halua tuollaista vaimoa?
Etkö kaskelotti tajua yksilön ja "miesten" eroa?
Kuinka tyhmä kaskelotti voi oikein olla?
Sori, aika monen haaveena toi tuntuu olevan.
Sori, mikä sun otanta onkaan?
Tilastot kertoo. Tietyt maat esiintyvät siinä melkolailla vuodesta toiseen: http://www.stat.fi/tup/maahamuutto/perheet/solmitut-avioliitot.html (lisää n kirjain)
"Suomalaisten miesten ulkomaalaisten puolisojen kansalaisuuksissa on vähemmän hajontaa kuin suomalaisten naisten ulkomaalaisten puolisoiden. Ulkomaan kansalaisen kanssa naimisiin menneiden suomalaisten miesten puolisoista kolmannes oli kahdesta maasta vuonna 2019: Thaimaasta ja Venäjältä. Seuraavat, paljon pienemmät kansalaisuusryhmät olivat Viro, Filippiinit, Vietnam ja Kiina."eli 200 avioliittoa = kaikki miehet haluaa thaikun?
Miksi naisten tilastossa on "tuntematon" ja Irak ? Kaikki naiset haluavat mamun ?
Oikeasti, hanki apua harhoihisi
Taikkua sen olla pittää,
Tässä on nyt joku jääny thaikulle kakkoseksi :D
Kelatkaa, edes suomalainen juoppo ei ole tuota huolinut
Miksi kundit luulee naisten olevan kateellisia muualta tulleille? Usein noita haetaan erilaisten arvojen takia. Voihan Sirpatkin muuttaa USA:an ja Saksaan kotirouviksi.
Jostain syystä eivät muuta.Tämä arvio perustuu vain omaan kaveripiiriin, mutta nainen haetaan silloin muualta, kun halutaan varmasti rehellinen, uskollinen ja luotettava nainen vaimoksi. Lisäksi mukana tulee yleensä mukava luonne ja kiva ulkonäkö, sekä hyvin usein se, että suomalainen mies on naiselle ensimmäinen.
Millä neitsyys varmennetaan? Edes gynekologit eivät osaa varmuudella sanoa onko joku neitsyt vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan off-topic, mutta miehet tekevät pilkkaa ”voimaantuneista” ja ”kehopositiivisista” naisista, koska oikeasti pelkäävät. Ne pelkää sitä kun nainen ei tarvitse enää miestä. Sitä kun naiset ei enää kuihduta itseään miesten vuoksi. Kaikki se saa loppua nyt.
Ihan totta. Mä olen 25v ja mun ikäiset joutuivat vielä teininä pakonomaisesti laihduttaa laihoiksi miesten ja poikien painostuksesta, mutta nykyään asiat ei enää ole noin paskasti. Mun 18v pikkusisko ja muut sen ikäiset ei enää yhtään mieti mitään itsensä kuihduttamista vaan keskittyvät itsensä rakastamiseen ja omaan tulevaan uraansa, opintoihin jne. Tämä on ihana asia mielestäni.
Se näkyy tilastoissakin.
Pop pop sanovat polvet vanhempina. Jo minun ikäisilläni alkaa olemaan vaivoja kuin entisajan seitsemänkymppisillä.
Täähän on hyvä vaan. Teinitytöt eivät joudu enää jatkuvasti miettimään mistä kohtaa löytyy ylimääräistä ja tuskin sä olet enää teini niin miksipä sua teinien kropat edes kiinnostaa? Jokanen tekee keholleen mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näkyy tilastoissakin.
Täähän on hyvä vaan. Teinitytöt eivät joudu enää jatkuvasti miettimään mistä kohtaa löytyy ylimääräistä ja tuskin sä olet enää teini niin miksipä sua teinien kropat edes kiinnostaa? Jokanen tekee keholleen mitä haluaa.
Kiinnostaahan se kun me niiden lääkärikulut maksetaan
Vähän sama kuin juopot... tosin kehopositiiviset kuolee kivuliaammin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäällään aikamoinen ristiriita - miesten lompakolla lorvijoita haukutaan huoriksi, mutta toisaalta taas urakeskeistä naista pidetään epänaisellisena ja epänaisena, koska haluavat tehdä omat rahansa eikä olla riippuvaisia miehistä.
Ja miehille kelpaa naisista vain instamallit tai thaikut
Näin te niitä olkiukkoja rakentelette miesvihassanne
Ei tarvi rakentaa mitään kerta ite avautuvat asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin listata 10 syytä miksi tämä kirjoitus oli täysin idioottimainen.
Listaan alkuun kolme:
1. Kuihduttaminen tarkoittaa teidän kielessänne pysymistä normaalipainoisena ja terveissä mitoissa. Kehopositiivisuus tarkoittaa ylipainoa. Kuten huomaamme, kehopositiivisuus ei koske hoikkia joita pidät "kuihdutettuina".
2. Miehiä ei kiinnosta kehopositiiviset=ylipainoiset voimaantuneet feministit jotka vihaavat miehiä. On ihan sama mitä sinä haluat ja millaisia itkupotkuraivareita heität siellä näppiksen ja suklaan ääressä, miehiä ei kiinnosta.
3. Jos ette tarvitse miehiä, miksi olette jatkuvasti rutisemassa lisää verotusta ja miesten rahoilla kustannettuja palveluja? Tiesithän että miehet maksavat suuremman osan veroista? Te vasta tarvitsettekin miesten armeijaa kustantamaan infran ja palvelut. Toki nimettömästi koska sitten voitte raukkamaisesti esittää että rahat tulevat taikaseinästä eikä miehiltä.
Arvostan sun mielipidettä, saat olla juuri tuota mieltä kun olet, en yritä muuttaa sitä ja älä sinä myöskään mun. Mulle kehopositiivisuus kuuluu myös niille laihoille eli laihalla pitää myös olla oikeus rakastaan kroppaansa, mutta mä en myöskään halua, että yksikään nainen tarkotuksella kuihduttaa itsensä ALIPAINOISEKSI miesten vuoksi. Näitä nimittäin on ja paljon. Ja mä tiedän kyllä alipainon ja normaalipainon eron kun itse lihotin itseni alipainoisesta normaalipainoiseksi. Ja en siis itse ole ylipainoinen, nimenomaan tässä olisi vielä lihominen varaa kun BMI on edelleen alarajoilla.
Melko jännää, koska ihan katukuvassa näkyy vain virtahepojen kokoisia naisia, kaikkialla. -eri
Mä olen hoikka nainen, mutta en koskaan haluaisi sekaantua mieheen, joka vihaa naisia niin paljon, että kutsuu heitä virtahevoiksi tai muuksikaan eläimeksi. Kyllä voi ihminen olla inhottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka akateeminen hyväpalkkainen nainen olisi valmis miehen perässä muuttamaan tuppukylään, ei siellä yleensä ole samanhenkisiä ihmisiä. Lähäri-Pirjo ja Kaupankassa-Kaisa sulkevat välittömästi piirin ulkopuolelle.
Otetaan harrastuksena vaikka ratsastus. Kaupungeissa olet tottunut maksamaan yli 600e/kk tallivuokraa paikasta, jossa on siistit puitteet, maneesi ja kunnon säännöt. Ihmiset eivät juoruile muiden yksityiselämästä vaan tulevat liikuttamaan hevosensa ja lähtevät. Ihmiset ovat hyväpalkkaisia ja maksavat vuokransa mukisematta. Tallityöntekijät saavat asiallista kohtelua ja palkkaa.
Maalla jokaisella siivoojallakin on pakko olla oma hevonen. Maneesitallipaikka on alle 500e mutta siitäkin pitää valittaa ja yrittää alentaa kaikin mahdollisin keinoin. Muiden hevosista ja varusteista ollaan kateellisia. Rehuja varastetaan. Kaikkien yksityiselämää puidaan ja tietty aikuisten naisten klikkijengi vapaa-ajallaan naureskelee muille niin, että henkilön fb on auki niin kaikki voivat osoittaa ja nauraa. Jos tiedetään jonkun olevan hyväpalkkainen, siltä voidaan ottaa vähän korotettua maneesimaksua tmv. Tallityöntekijä on usein röökiä poltteleva alkoholisti, jolle voidaan jättää palkka maksamatta tai viivyttää jos vuokralaiset itse taas kitkuttelevat vuokranmaksussa.
Miksi tuo ei vastaa omia kokemuksiani maaseudusta vs kaupungista?
t. maaseudulla asuva akateeminen
Hyvä että ei vastaa. Itse olen työn puolesta käynyt tekemässä sijaisuuspätkiä kotiseudulla sekä muissa tuppukylissä. Akateemisilla on huomattavan paljon vähemmän seuraa ja kavereita. Yksikin vanhempi akateeminen työkaveri on ollut yli 30v töissä tuppulassa eikä hänellä ole ystäviä muuta kuin töiden kautta, vaikka on sosiaalinen. Hänen ydinporukkansa jonka kanssa tekee ulkomaanreissuja on se yli 30v takaa muodostettu opiskelijaporukka.
Toitottaako hänkin akateemisuuttaan 24/7 niin kuin sinä? Toistaako stereotypioita lähikaupan Pirjosta?
Ja yleensä ne "akateemiset", varsinkin jos ovat naisia, ovat pelkkiä käsienheiluttelijoita ja ollaan edetty VASTA maisteriksi, joka nyt ei ole yhtään mitään.
Keksi jo uusi. Käsienheilutus on niin kulunutta ja sekin lähti alunperin tuikkarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan alkuun kolme:
1. Kuihduttaminen tarkoittaa teidän kielessänne pysymistä normaalipainoisena ja terveissä mitoissa. Kehopositiivisuus tarkoittaa ylipainoa. Kuten huomaamme, kehopositiivisuus ei koske hoikkia joita pidät "kuihdutettuina".
2. Miehiä ei kiinnosta kehopositiiviset=ylipainoiset voimaantuneet feministit jotka vihaavat miehiä. On ihan sama mitä sinä haluat ja millaisia itkupotkuraivareita heität siellä näppiksen ja suklaan ääressä, miehiä ei kiinnosta.
3. Jos ette tarvitse miehiä, miksi olette jatkuvasti rutisemassa lisää verotusta ja miesten rahoilla kustannettuja palveluja? Tiesithän että miehet maksavat suuremman osan veroista? Te vasta tarvitsettekin miesten armeijaa kustantamaan infran ja palvelut. Toki nimettömästi koska sitten voitte raukkamaisesti esittää että rahat tulevat taikaseinästä eikä miehiltä.
Arvostan sun mielipidettä, saat olla juuri tuota mieltä kun olet, en yritä muuttaa sitä ja älä sinä myöskään mun. Mulle kehopositiivisuus kuuluu myös niille laihoille eli laihalla pitää myös olla oikeus rakastaan kroppaansa, mutta mä en myöskään halua, että yksikään nainen tarkotuksella kuihduttaa itsensä ALIPAINOISEKSI miesten vuoksi. Näitä nimittäin on ja paljon. Ja mä tiedän kyllä alipainon ja normaalipainon eron kun itse lihotin itseni alipainoisesta normaalipainoiseksi. Ja en siis itse ole ylipainoinen, nimenomaan tässä olisi vielä lihominen varaa kun BMI on edelleen alarajoilla.
Ja höpön löpön.
Mikään tutkimus ei osoita että miehet suosisivat alipainoisia naisia.
Itse asiassa kun asiaa on tutkittu, naisten oma kauneusihanne oli huomattavasti laihempi kuin miesten, jotka suosivat kurvikkaampaa ja terveempää naisvartaloa (lue: reisissä ja peffassa lihaksia). Mallitkin ovat langanlaihoja koska naisten vaatteet myyvät paremmin kun mallit ovat alipainon rajoilla tai alipainoisia.
Jos katsoo katokuvaa, ylipainoisia on puolet. Alipainoisia vain muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nuori mies kertoi, että ei häntä oikein mikään kiinnosta. Vapaa-aika menee parkissa kavereiden kanssa istuessa tai autoja rassatessa.
Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta seuralta keskiverto nuorelle naiselle.
joo se keskiverto nuori nainen haluaa somettaa rallikuskijääkiekkoilijaitmiljonäärin maksamasta ökykämpästä, etelänmatkoilta ja miehen luottokortilla tehdyiltä shoppailureissuilta
Itse olen yliopistossa opiskeleva nuori nainen. Avopuoliso taas "vain" ammattikoulun käynyt ja rakennusalalla. Ei ole väliä tuolla hänen ammatilla pätkän vertaa, mutta kyllä huomaan että välillä, tai aika usein, vaikea keskustella hänen kanssaan ihan perus maailman menosta ja vaikka yhteiskunnallisista asioista. Kun ei hän halua niistä keskustella. Puheen aiheet pääsääntöisesti hänen kanssaan aika yksinkertaisia. Tämä välillä häiritsee, kun haluaisi muistakin asioista jutella.
Eli se on naisille heitä kouluttamattomampien miesten kohdalla se yhteisten keskustelunaiheiden puute ja ajatusmaailmojen ero, joka häiritsee. Ei raha.
Niin joten miksi oletkaan sen miehes kanssa?
€tt€i vain oli$i ky$€ to$irakkaud€sta, mutta mihin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan alkuun kolme:
Melko jännää, koska ihan katukuvassa näkyy vain virtahepojen kokoisia naisia, kaikkialla. -eri
Mä olen hoikka nainen, mutta en koskaan haluaisi sekaantua mieheen, joka vihaa naisia niin paljon, että kutsuu heitä virtahevoiksi tai muuksikaan eläimeksi. Kyllä voi ihminen olla inhottava.
Jätä se sika-huutelu on tietenkin täysin eri asia?
Kommentti joita on miljoonia palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näkyy tilastoissakin.
Se on se ja sama kuinka sinnikkäästi jaksatte jankata tota samaa ”me maksetaan” paskaanne, koska yksikään läski ei edelleenkään ole sulle mitään velkaa. Yritätkö sä saada lihavan tuntemaan itsensä syylliseksi? Tiedätkö mitä silloin käy? Ei ainakaan inspiroi ketään laihtumaan. Ei alkoholistille tai anorektikollekaan auta ”me kustannetaan sun terveyskulut!” mantrat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka akateeminen hyväpalkkainen nainen olisi valmis miehen perässä muuttamaan tuppukylään, ei siellä yleensä ole samanhenkisiä ihmisiä. Lähäri-Pirjo ja Kaupankassa-Kaisa sulkevat välittömästi piirin ulkopuolelle.
Otetaan harrastuksena vaikka ratsastus. Kaupungeissa olet tottunut maksamaan yli 600e/kk tallivuokraa paikasta, jossa on siistit puitteet, maneesi ja kunnon säännöt. Ihmiset eivät juoruile muiden yksityiselämästä vaan tulevat liikuttamaan hevosensa ja lähtevät. Ihmiset ovat hyväpalkkaisia ja maksavat vuokransa mukisematta. Tallityöntekijät saavat asiallista kohtelua ja palkkaa.
Maalla jokaisella siivoojallakin on pakko olla oma hevonen. Maneesitallipaikka on alle 500e mutta siitäkin pitää valittaa ja yrittää alentaa kaikin mahdollisin keinoin. Muiden hevosista ja varusteista ollaan kateellisia. Rehuja varastetaan. Kaikkien yksityiselämää puidaan ja tietty aikuisten naisten klikkijengi vapaa-ajallaan naureskelee muille niin, että henkilön fb on auki niin kaikki voivat osoittaa ja nauraa. Jos tiedetään jonkun olevan hyväpalkkainen, siltä voidaan ottaa vähän korotettua maneesimaksua tmv. Tallityöntekijä on usein röökiä poltteleva alkoholisti, jolle voidaan jättää palkka maksamatta tai viivyttää jos vuokralaiset itse taas kitkuttelevat vuokranmaksussa.
Hyvä että ei vastaa. Itse olen työn puolesta käynyt tekemässä sijaisuuspätkiä kotiseudulla sekä muissa tuppukylissä. Akateemisilla on huomattavan paljon vähemmän seuraa ja kavereita. Yksikin vanhempi akateeminen työkaveri on ollut yli 30v töissä tuppulassa eikä hänellä ole ystäviä muuta kuin töiden kautta, vaikka on sosiaalinen. Hänen ydinporukkansa jonka kanssa tekee ulkomaanreissuja on se yli 30v takaa muodostettu opiskelijaporukka.
Toitottaako hänkin akateemisuuttaan 24/7 niin kuin sinä? Toistaako stereotypioita lähikaupan Pirjosta?
Ja yleensä ne "akateemiset", varsinkin jos ovat naisia, ovat pelkkiä käsienheiluttelijoita ja ollaan edetty VASTA maisteriksi, joka nyt ei ole yhtään mitään.
Keksi jo uusi. Käsienheilutus on niin kulunutta ja sekin lähti alunperin tuikkarista.
Kyllä voi olla kova päähänpinttymä jollakin keksitystä olkiukostaan. -ohis ja eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näkyy tilastoissakin.
Se on se ja sama kuinka sinnikkäästi jaksatte jankata tota samaa ”me maksetaan” paskaanne, koska yksikään läski ei edelleenkään ole sulle mitään velkaa. Yritätkö sä saada lihavan tuntemaan itsensä syylliseksi? Tiedätkö mitä silloin käy? Ei ainakaan inspiroi ketään laihtumaan. Ei alkoholistille tai anorektikollekaan auta ”me kustannetaan sun terveyskulut!” mantrat.
Ole ystävällinen, ja tee oma ketjusi aiheesta. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei tarvitse koskaan mainita kun tuppulan naiset tietävät sen etukäteen ja mainostavat jo toisilleen miten se on niin olevinaan rehevää ja nokka pystyssä. Sen maineen sain jo lapsena kun en tarttunut röökiin ja kaljapulloon takapihalla ja sain stipendejä koulussa.
Noniin täydelliset ihmiset!! Lopetetaan läskien, laihojen, alkoholistien, narkkareiden, rikollisten ja mielenterveyspotilaiden hoito!!! Tää maailma on vain täydellisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan alkuun kolme:
Jotenkin arvaan, että neuvola- ja päivähoitopalvelut on sinun mielestä juuri naisille kohdennettuja palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan alkuun kolme:
Jotenkin arvaan, että neuvola- ja päivähoitopalvelut on sinun mielestä juuri naisille kohdennettuja palveluja.
Eikös ne sitten ole? Maksaisitko täyden hinnan siitä?
Entä jos julkisen liikenteet tuet poistettaisiin ja autoilua ei verotettaisi niin törkeästi?
Vierailija kirjoitti:
Ja taas, viimeiset 3 sivua pelkkää mieshäiriköiden asiaan kuulumatonta pashkanjauhamista ja naisten kokemusten alapeukuttamista, olipa se "mi esviha"trollikin taas paikalla. YLLÄPITO HOI, ihan oikeasti poistakaa nämä keskusteluja sotkevat äijä jankuttajat vai tarkoituksellako pidätte ne täällä närpimässä naisia ja kuolettamassa oikeita keskusteluita?
Nämä paviaanithan ovat ihan ammattilaisia tässä toiminnassa, ovat saaneet tuhottua monia palstoja ja häädettyä naisia pois..
Oletko se joka käskee miesten hakea thaikkuja?
Tämä arvio perustuu vain omaan kaveripiiriin, mutta nainen haetaan silloin muualta, kun halutaan varmasti rehellinen, uskollinen ja luotettava nainen vaimoksi. Lisäksi mukana tulee yleensä mukava luonne ja kiva ulkonäkö, sekä hyvin usein se, että suomalainen mies on naiselle ensimmäinen.