Saako tänään imuroida kerrostalossa?
Kommentit (16)
Pilven päällä asuva parrakas yliluonnollinen olento suuttuu!!
Jos epäilyttää, olet oikeilla jäljillä - älä imuroi tänään.
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilyttää, olet oikeilla jäljillä - älä imuroi tänään.
Vastauksella ei ole mitään väliä koska aloittajaa ei oikeasti kiinnosta, kunhan huvikseen taas kyselee ihan randomeita typeryyksiä.
Mä ainakin aion imuroida tänään. Pyykkiä pesen myös.
On mentävä omakotitaloon imuroimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pesin pyykkiä. Naapurista kuuluu myös pyykkikoneen linkouksen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja molempien koneiden äänet kuuluvat siihen kotiin, jonne on ehkä kutsuttu läheisiä pääsiäislounaalle.
Jos olet ateisti tai muslimi, niin ei kai sinua voi kieltääkään?
Moderni nykysuomalainen nauttii vapauksistaan, joihin kuuluu oikeus imuroida ja pestä pyykkiä pääsiäisenä sekä käydä ostamassa uusi kahiseva tuulitakki Prismasta sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja molempien koneiden äänet kuuluvat siihen kotiin, jonne on ehkä kutsuttu läheisiä pääsiäislounaalle.
Erikoinen ajatus, että sulla on valta vaatia, ettei naapuri saa tehdä tavallisia kodinaskareita silloin, kun sulla sattuu olemaan kutsuvieraita.
Jos esimerkiksi lasi menisi rikki, olisi vastuutonta olla imuroimatta kunnolla. Meillä on kissa.
Kannattaa mennä ulos jonkin matkan päähän imuroimaan, ettei tuoksu leviä naapuriasuntoihin. Tiskata voi aivan hyvin jos kuurin jälkeen on jäänyt paljon jauhoisia pusseja.
Imuroinnista ei kovin kova ääni lähde muutenkaan, ehkä mitään äänekästä remonttia ei tarvitsisi tehdä.