Britanniasta on tullut täysin poliisivaltio, Israelissa fasismi noussut, Espanja sakottaa koronarokotteesta kieltäytyjiä
Siellä poliisit ratsaavat ihmisten koteja yli kuuden hengen kokoontumisten varalta. Sen seurauksena on sitten alettu perustamaan mm. salakapakoita.
Israel otti käyttöön rokotepassin ja nyt vain rokotetuilla on oikeus yhteiskunnan palveluihin. Maan hallitus uhkailee lähettävänsä poliiseja rokottamattomien koteihin ja yllyttää ihmisiä ilmiantamaan toisiaan.
Espanjan Galiciassa voi saada jopa 60 000 euron sakot jos ei suostu rokotettavaksi.
Ja te olette sitä mieltä että tämä kaikki on hyvä juttu ja meidän parhaaksi?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NWO
On hyvä asia.
Perusteet?
Eikö teillä ole sensuroituna niitä perusteita teidän arkistossanne?
Ei minua tarvitse teititellä. Olen kiinnostunut juuri sinun perusteistasi, kun tulit asiaa julkisesti tukemaan.
Ai sen takia että voisit vihata mielipidettäni väittämällä minua mielenterveysongelmaiseksi vihapuhujaksi jota pitää alanuolittaa, syystä että?
Ollaanpas sitä nyt herkkänä... En vihaa kenenkään mielipiteitä. Voin olla samaa tai eri mieltä, riippuen mielipiteestä ja sen perusteista. Oleta, että olen aidosti kiinnostunut.
Eli kerjäät vastausta etkä kysy mitään koska et kirjoittanut edes kysymysmerkkiä. Etkö sinä ole herkkä? Minä olen herkkä ihminen ja aivan syystä!
Eikö voitaisi kannattaa puolueen perustamista ihmisoikeuksien tehostuneeseen valvontaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, vaikkette astrologiaan "uskokaan".
Meneillään on ns. Suuri Murros, jota pohjusti Uranuksen&Pluton neliö viimeiset 10 vuotta, 1/2020 tapahtunut Pluton&Saturnuksen yhtymä, joulukuussa tapahtunut Jupiterin&Saturnuksen yhtymä ja tänä vuonna vallitseva Uranuksen ja Saturnuksen neliö. Ne ovat valtavia muutosenergioita; kaikki menee uusiksi. Rakenteiden kuolema ja syntymä.
Asiasta kiinnostuneet voivat perehtyä esim. historioitija ja filosofi Richard Tarnasin tutkimuksiin (Passion of the Western Mind, Cosmos and Psyche), jossa hän käy läpi historian suurtapahtumia ja planeettojen liikkeitä. Ei sattumaa, että Pluton ja Saturnuksen kova kulma oli läsnä 1. ja 2. maailmansodassa, Uranus ja Saturnuksen (=uuden ja vanhan järjestyksen) aspekti 30-luvun lamassa jne.
Voitte toki myös tirskua vapaasti :) vaan se ei asioita muuta. Hyvä tieto on, että tämän(kin) vaikean vuoden jälkeen asiat pikkuhiljaa paranevat ja suuri murros on ohi n. v. 2025.
Tämän voi kopioida, ja palatan sitten.
Tiedän tästä enemmän kuin mitä kirjoitit. T: NWO tukija.
Hyvä ja minä tiedän myös enemmän kuin mitä kirjoitin.
Miksi et sitten kirjoita tähän ketjuun lisää siitä? Se rauhoittaa ihmisiä.
Me tarvittais filosofeja, jotka kertoo meille missä mennään. Ei mitään lukuja, ei mitään päivä- tai viikkokatsausta, vaan yleisesti ottaen miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö voitaisi kannattaa puolueen perustamista ihmisoikeuksien tehostuneeseen valvontaan?
Keskusta on olemassa! Tässä on lobbaamisen ulkopuolelta ja vastavoimaksi tuleva vankka mielipide!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NWO
On hyvä asia.
Perusteet?
Ei minua tarvitse teititellä. Olen kiinnostunut juuri sinun perusteistasi, kun tulit asiaa julkisesti tukemaan.
Ai sen takia että voisit vihata mielipidettäni väittämällä minua mielenterveysongelmaiseksi vihapuhujaksi jota pitää alanuolittaa, syystä että?
Ollaanpas sitä nyt herkkänä... En vihaa kenenkään mielipiteitä. Voin olla samaa tai eri mieltä, riippuen mielipiteestä ja sen perusteista. Oleta, että olen aidosti kiinnostunut.
Eli kerjäät vastausta etkä kysy mitään koska et kirjoittanut edes kysymysmerkkiä. Etkö sinä ole herkkä? Minä olen herkkä ihminen ja aivan syystä!
Selaa keskustelua taaksepäin, jos ehdit jo unohtaa mitä kannatit ja mitä kysyttiin. Siellä se on, ja ihan kysymysmerkkikin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa Israelin ja Espanjan pakkorokotuksiin, mutta kotibilekiellon ja sen valvomisen ymmärrän kyllä hyvin.
Et näe pienintäkään ongelmaa siinä, että valtio päättää keitä ihminen tapaa omassa kodissaan?
Yleensä länsimaissa on vaadittu epäilys erittäin vakavasta rikoksesta, että poliisit saavat tulla ratsaamaan kotisi. Niitä maita, missä näin ei ole ollut vaan poliisi on voinut tulla koska haluaa, on kutsuttu poliisivaltioksi.
Rokote on vapaaehtoinen, mutta kyllä Suomessakin saisi sakottaa Etelä-Suomen hiihtolomalaisia, jotka änkeää levittämään tautia muualle Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuleepa kyllä Toisen Maailmansodan aikaiset ajat mieleen, silloinkin ajateltiin tiettyjen toimien olevan oikeutettuja...
Tämän luokan rajoituksiahan oli lähinnä miehitetyissä maissa. Esim. Suomessa ei ollut missään vaiheessa ulkonaliikkumiskieltoa. Pimennysmääräykset oli, mutta siihen oli järkevä syy, kun vihulainen pommitti näköhavainnon perusteella.
Tanssit olivat kiellettyjä, mutta kieltoa ei ainakaan maaseudulla valvottu mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuleepa kyllä Toisen Maailmansodan aikaiset ajat mieleen, silloinkin ajateltiin tiettyjen toimien olevan oikeutettuja...
Niinpä. Silloinkin tehtiin ihmiskokeita. Nyt viruksella, silloin millä milloinkin.
Jos tukahdutettu olisi virus laajalti, ei sitä enää olisi ollut useaan kuukauteen.
Nyt jotkut kokeita kannattavat kampanjoivat rokotteita, maskeja jne. vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NWO
On hyvä asia.
Perusteet?
Selaa keskustelua taaksepäin, jos ehdit jo unohtaa mitä kannatit ja mitä kysyttiin. Siellä se on, ja ihan kysymysmerkkikin löytyy.
Miksi en unohtaisi? Ihminen on vapaa kuin ei ajattele mitään, miksi en voisi olla vapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt.
Hyvin liberaalissa Euroopassa muuttui iso määrä maita oikeisto d i k t a t u u r e i k s i. Poikkeus oli itänaapurimme, joka mennä hilpaisi ihan toiseen äärimmäisyyteen.
Samanlainen suuntaus näyttäisi nyt olevan Euroopassa. Eikä USAssakaan kovin lujaa mene.
Niin, suuntaus on sama kuin itänaapurissa silloin aikanaan. Jos muistat, niin vasemmistohallitukset näitä rajoituksia ajavat.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä melkoiset sivilisaationtuhoamistalkoot käynnissä. Ja perusteluna on se, ettei epäonnisten ihmisten pieni vähemmistö menetä henkeään tai vammaudu.
No, huonompikin peruste käy kun tulee taivaalta aseet käteen rajoittaa ihmisten oikeuksia ilman, että nämä panevat vastaan.
Kuka luulee, että koronan jälkeen palataan koskaan normaaliin? Ei ikinä. Pää on nyt auki, joten jatkossa aina vain pienempi ja pienempi syy riittää rajoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Me tarvittais filosofeja, jotka kertoo meille missä mennään. Ei mitään lukuja, ei mitään päivä- tai viikkokatsausta, vaan yleisesti ottaen miltä näyttää.
Uusi Avoin puolue perustella kuin tilauksesta.
Oikeiston nousu tulee nyt rytinällä. Pehmeät arvot jäävät unohduksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Silloinkin tehtiin ihmiskokeita. Nyt viruksella, silloin millä milloinkin.
Jos tukahdutettu olisi virus laajalti, ei sitä enää olisi ollut useaan kuukauteen.
Nyt jotkut kokeita kannattavat kampanjoivat rokotteita, maskeja jne. vastaan.
COVID-19 ei ole sellainen virus, jota voitaisiin tukahduttaa - ja tämä tiedettiin avrsin hyvin jo edellisvuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi Avoin puolue perustella kuin tilauksesta.
Jaa, en ole kuullutkaan. Kiitti vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka luulee, että koronan jälkeen palataan koskaan normaaliin? Ei ikinä. Pää on nyt auki, joten jatkossa aina vain pienempi ja pienempi syy riittää rajoituksiin.
Nimenomaan.
Hyvä ja minä tiedän myös enemmän kuin mitä kirjoitin.