Britanniasta on tullut täysin poliisivaltio, Israelissa fasismi noussut, Espanja sakottaa koronarokotteesta kieltäytyjiä
Siellä poliisit ratsaavat ihmisten koteja yli kuuden hengen kokoontumisten varalta. Sen seurauksena on sitten alettu perustamaan mm. salakapakoita.
Israel otti käyttöön rokotepassin ja nyt vain rokotetuilla on oikeus yhteiskunnan palveluihin. Maan hallitus uhkailee lähettävänsä poliiseja rokottamattomien koteihin ja yllyttää ihmisiä ilmiantamaan toisiaan.
Espanjan Galiciassa voi saada jopa 60 000 euron sakot jos ei suostu rokotettavaksi.
Ja te olette sitä mieltä että tämä kaikki on hyvä juttu ja meidän parhaaksi?
Kommentit (77)
Ei noita toimia tarvittaisi, jos kaikenmaailman öyhöttäjät suostuisivat ottamaan rokotteen ja noudattamaan muutenkin ohjeita.
En ota kantaa Israelin ja Espanjan pakkorokotuksiin, mutta kotibilekiellon ja sen valvomisen ymmärrän kyllä hyvin.
Aikansa kestää, että psykoosi hellittää. Perusmömmöt voisi laittaa vesijohtoveteen, että harhaisimmatkin alkaisivat palailla maan pinnalle.
Tuleepa kyllä Toisen Maailmansodan aikaiset ajat mieleen, silloinkin ajateltiin tiettyjen toimien olevan oikeutettuja...
Minä en ole tajunnut tätä koronahysteriaa missään vaiheessa, mutta nyt olen sitä mieltä, että rokotteet pitäisi hankkia hinnalla millä hyvänsä pronto! Jos oikeasti joudutaan kökkimään ensi kesäkin kotimaassa, menee järki.
Ja mitä ihmeen pointtia on olla muka rikas länsimaa, jos ei prkl tosipaikan tullen saa edes rokotteita, joita näyttää muille riittävän erinomaisesti.
Espanjassa korkeampi oikeus tulee tuomareineen ja dumppaa Galician laittoman rokotuspakon roskikseen, eli sinne mihin se kuuluukin.
Vetelät menossa housuun.
Tätä en tahtonut, vaan tahdoin nopean tukahduttamisen, jotta tältä vältyttäisiin.
Paksupää kirjoitti:
Ei noita toimia tarvittaisi, jos kaikenmaailman öyhöttäjät suostuisivat ottamaan rokotteen ja noudattamaan muutenkin ohjeita.
Kai käsität että jossain se raja menee? Jos tilanne saa jatkua ja mennä eteenpäin, ihmiset nousevat lopulta kapinaan. Voima synnyttää aina saman suuruisen vastavoiman. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tajunnut tätä koronahysteriaa missään vaiheessa, mutta nyt olen sitä mieltä, että rokotteet pitäisi hankkia hinnalla millä hyvänsä pronto! Jos oikeasti joudutaan kökkimään ensi kesäkin kotimaassa, menee järki.
Ja mitä ihmeen pointtia on olla muka rikas länsimaa, jos ei prkl tosipaikan tullen saa edes rokotteita, joita näyttää muille riittävän erinomaisesti.
Muuta sinne ihannevaltioos!
Vierailija kirjoitti:
https://koronarealistit.com/keskeneraisten-rokotteiden-riskeista/
Ihan puppua. Laitosvanhukset kuolevat joko koronaan tai rokotteeseen. Jos rokotteeseen, silloin ainakin ollaan tiellä, jossa työikäiset ja terveemmät vanhukset edes jossain vaiheessa pystyvät palaamaan normaaliin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta sinne ihannevaltioos!
Ja mikähän se olisi? Sukulaisia asuu paljon Englannissa, ja heistä jo melkein kaikki on rokotettu. Olisihan se kiva jos suomalaisetkin saisivat jotain etua muka korkeasta elintasostaan, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
NWO
On hyvä asia.
Joo ei tuollaista tänne, kiitos. En kyllä ota rokotetta edes 60K sakon uhalla, ei mulla ole edes mitään mistä sitä ulosmitata.
Alkako Israelissa siis juutalaisvainot?
Vierailija kirjoitti:
Tuleepa kyllä Toisen Maailmansodan aikaiset ajat mieleen, silloinkin ajateltiin tiettyjen toimien olevan oikeutettuja...
Samaa olen miettinyt.
Hyvin liberaalissa Euroopassa muuttui iso määrä maita oikeisto d i k t a t u u r e i k s i. Poikkeus oli itänaapurimme, joka mennä hilpaisi ihan toiseen äärimmäisyyteen.
Samanlainen suuntaus näyttäisi nyt olevan Euroopassa. Eikä USAssakaan kovin lujaa mene.
15, ei ole, rokotevalmistajatkaan eivät takaa turvallisuutta. Mutta tuo korona psykoosi kun uppoaa tyhmiin ja heikkoihin niin ottakaa ihmeessä kokeelliset rokotteet, älkääkä valittako sitten jälkeenpäin kun tulikin automimmuunisairaus.
Suomessa lapsiperheitä yllytetään ilmiantamaan toisiaan lasulle.
Mopo on karannut käsistä kuka sen pysäyttäisi.