Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britanniasta on tullut täysin poliisivaltio, Israelissa fasismi noussut, Espanja sakottaa koronarokotteesta kieltäytyjiä

Vierailija
24.02.2021 |

Siellä poliisit ratsaavat ihmisten koteja yli kuuden hengen kokoontumisten varalta. Sen seurauksena on sitten alettu perustamaan mm. salakapakoita.

Israel otti käyttöön rokotepassin ja nyt vain rokotetuilla on oikeus yhteiskunnan palveluihin. Maan hallitus uhkailee lähettävänsä poliiseja rokottamattomien koteihin ja yllyttää ihmisiä ilmiantamaan toisiaan.

Espanjan Galiciassa voi saada jopa 60 000 euron sakot jos ei suostu rokotettavaksi.

Ja te olette sitä mieltä että tämä kaikki on hyvä juttu ja meidän parhaaksi?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NWO

On hyvä asia.

Perusteet?

Vierailija
22/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä melkoiset sivilisaationtuhoamistalkoot käynnissä. Ja perusteluna on se, ettei epäonnisten ihmisten pieni vähemmistö menetä henkeään tai vammaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkako Israelissa siis juutalaisvainot?

Juutalaiset ei oo näköjään kovin reiluja edes toisilleeb.

Vierailija
24/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleepa kyllä Toisen Maailmansodan aikaiset ajat mieleen, silloinkin ajateltiin tiettyjen toimien olevan oikeutettuja...

Samaa olen miettinyt.

Hyvin liberaalissa Euroopassa muuttui iso määrä maita oikeisto d i k t a t u u r e i k s i. Poikkeus oli itänaapurimme, joka mennä hilpaisi ihan toiseen äärimmäisyyteen.

Samanlainen suuntaus näyttäisi nyt olevan Euroopassa. Eikä USAssakaan kovin lujaa mene.

Sanoo kapitalismin tekopyhä kommunisti.

Vierailija
25/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole vai?

Vierailija
26/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NWO

On hyvä asia.

Perusteet?

Eikö teillä ole sensuroituna niitä perusteita teidän arkistossanne?

Vierailija
27/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseenalaistat enää mitään, olet debiili vähintään, vaikka itse eivät enää edes huomaisi, vaikka mikä ilmiö manifestuisi suoraan heidän eteensä, sekin olisi normaalimpaa,kuin kyseenalaistaa mitään järjestelmässä. Sanon asian näin vähän erikoisesti.

Vierailija
28/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseenalaistat enää mitään, olet debiili vähintään, vaikka itse eivät enää edes huomaisi, vaikka mikä ilmiö manifestuisi suoraan heidän eteensä, sekin olisi normaalimpaa,kuin kyseenalaistaa mitään järjestelmässä. Sanon asian näin vähän erikoisesti.

Mitä tarkoittaa debiili ja miten voi olla vähintään debiili?

Vierailija
29/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Intiassa poliisit hakkaa kepeillä ihmisiä jotka rikkoo koronarajoituksia vastaan. Mutta se ei ole mitään uutta, on ne poliisit ennenkin kepeillä ihmisiä hakannut, nyt vain on eri syy kuin ennen.

Tahdoin laittaa tähän jonkin youtube videon missä tuota hakkaamista näytetään, mutta en viitsi laittaa koska niissä kaikissa on näköjään korkea ikäraja. Niitä videoita on youtubessa paljon, katsokaa ;)

Vierailija
30/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NWO ja ihmiskunnan äänestys. Tämä on ensisijaisen tärkeä asia. En tiedä tulevaisuudesta, tiedän vain tästä hetkestämme.

Vihaajat vihaa.

Vierailija
31/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. EU-kansalaisia ei saa sakottaa siitä, että he kieltäytyvät ottamasta rokotusta.

Tästä on jo päätös tehty EU:n tuomioistuimessa. Päätös ei muutu, vaikka hysteeriset espanjalaiset poliisit ja virkamiehet ovat ryhtyneet "rokotenatseiksi".

Tulemme vielä näkemään monta oikeusjuttua, joissa Espanjan valtio saa turpiinsa EU:n ihmisoikeustuomioistuimelta. 

Vierailija
32/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NWO

On hyvä asia.

Perusteet?

Ei minua tarvitse teititellä. Olen kiinnostunut juuri sinun perusteistasi, kun tulit asiaa julkisesti tukemaan.

Vierailija
33/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NWO

On hyvä asia.

Perusteet?

Ei minua tarvitse teititellä. Olen kiinnostunut juuri sinun perusteistasi, kun tulit asiaa julkisesti tukemaan.

Ai sen takia että voisit vihata mielipidettäni väittämällä minua mielenterveysongelmaiseksi vihapuhujaksi jota pitää alanuolittaa, syystä että?

Vierailija
34/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, vaikkette astrologiaan "uskokaan".

Meneillään on ns. Suuri Murros, jota pohjusti Uranuksen&Pluton neliö viimeiset 10 vuotta, 1/2020 tapahtunut Pluton&Saturnuksen yhtymä, joulukuussa tapahtunut Jupiterin&Saturnuksen yhtymä ja tänä vuonna vallitseva Uranuksen ja Saturnuksen neliö. Ne ovat valtavia muutosenergioita; kaikki menee uusiksi. Rakenteiden kuolema ja syntymä.

Asiasta kiinnostuneet voivat perehtyä esim. historioitija ja filosofi Richard Tarnasin tutkimuksiin (Passion of the Western Mind, Cosmos and Psyche), jossa hän käy läpi historian suurtapahtumia ja planeettojen liikkeitä. Ei sattumaa, että Pluton ja Saturnuksen kova kulma oli läsnä 1. ja 2. maailmansodassa, Uranus ja Saturnuksen (=uuden ja vanhan järjestyksen) aspekti 30-luvun lamassa jne.

Voitte toki myös tirskua vapaasti :) vaan se ei asioita muuta. Hyvä tieto on, että tämän(kin) vaikean vuoden jälkeen asiat pikkuhiljaa paranevat ja suuri murros on ohi n. v. 2025.

Tämän voi kopioida, ja palatan sitten.

Vierailija
35/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole vai?

Kyllähän se niin on, että juutalaisten sisäpiiriä ei kovin paljon kiinnosta juutalaisten enemmistön hyvinvointi paitsi silloin, kun se edistää tämän eliittivähemmistön omia etuja.

Vierailija
36/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa ollaan kohta siinä pisteessä että joku maskiton raasu piestään porukalla kaupan pihassa, niin vihaista tuijotusta ja jopa huutelua maskillisilta tulee. Tästähän oli täällä av:lla poistunut ketju.

Vierailija
37/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, vaikkette astrologiaan "uskokaan".

Meneillään on ns. Suuri Murros, jota pohjusti Uranuksen&Pluton neliö viimeiset 10 vuotta, 1/2020 tapahtunut Pluton&Saturnuksen yhtymä, joulukuussa tapahtunut Jupiterin&Saturnuksen yhtymä ja tänä vuonna vallitseva Uranuksen ja Saturnuksen neliö. Ne ovat valtavia muutosenergioita; kaikki menee uusiksi. Rakenteiden kuolema ja syntymä.

Asiasta kiinnostuneet voivat perehtyä esim. historioitija ja filosofi Richard Tarnasin tutkimuksiin (Passion of the Western Mind, Cosmos and Psyche), jossa hän käy läpi historian suurtapahtumia ja planeettojen liikkeitä. Ei sattumaa, että Pluton ja Saturnuksen kova kulma oli läsnä 1. ja 2. maailmansodassa, Uranus ja Saturnuksen (=uuden ja vanhan järjestyksen) aspekti 30-luvun lamassa jne.

Voitte toki myös tirskua vapaasti :) vaan se ei asioita muuta. Hyvä tieto on, että tämän(kin) vaikean vuoden jälkeen asiat pikkuhiljaa paranevat ja suuri murros on ohi n. v. 2025.

Tämän voi kopioida, ja palatan sitten.

Tiedän tästä enemmän kuin mitä kirjoitit. T: NWO tukija.

Vierailija
38/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naulan kantaan

Vierailija
39/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NWO

On hyvä asia.

Perusteet?

Heh!

Vierailija
40/77 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NWO

On hyvä asia.

Perusteet?

Ai sen takia että voisit vihata mielipidettäni väittämällä minua mielenterveysongelmaiseksi vihapuhujaksi jota pitää alanuolittaa, syystä että?

Ollaanpas sitä nyt herkkänä... En vihaa kenenkään mielipiteitä. Voin olla samaa tai eri mieltä, riippuen mielipiteestä ja sen perusteista. Oleta, että olen aidosti kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän