Britanniasta on tullut täysin poliisivaltio, Israelissa fasismi noussut, Espanja sakottaa koronarokotteesta kieltäytyjiä
Siellä poliisit ratsaavat ihmisten koteja yli kuuden hengen kokoontumisten varalta. Sen seurauksena on sitten alettu perustamaan mm. salakapakoita.
Israel otti käyttöön rokotepassin ja nyt vain rokotetuilla on oikeus yhteiskunnan palveluihin. Maan hallitus uhkailee lähettävänsä poliiseja rokottamattomien koteihin ja yllyttää ihmisiä ilmiantamaan toisiaan.
Espanjan Galiciassa voi saada jopa 60 000 euron sakot jos ei suostu rokotettavaksi.
Ja te olette sitä mieltä että tämä kaikki on hyvä juttu ja meidän parhaaksi?
Kommentit (77)
Nyt meitä opetetaan tulevan maailmanvaltion komentoon. Kiristetään energialla ja ruoalla sekä liikkumisen rajoituksilla ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NWO
On hyvä asia.
Perusteet?
Eikö teillä ole sensuroituna niitä perusteita teidän arkistossanne?
Ei minua tarvitse teititellä. Olen kiinnostunut juuri sinun perusteistasi, kun tulit asiaa julkisesti tukemaan.
Ai sen takia että voisit vihata mielipidettäni väittämällä minua mielenterveysongelmaiseksi vihapuhujaksi jota pitää alanuolittaa, syystä että?
Ollaanpas sitä nyt herkkänä... En vihaa kenenkään mielipiteitä. Voin olla samaa tai eri mieltä, riippuen mielipiteestä ja sen perusteista. Oleta, että olen aidosti kiinnostunut.
Eli kerjäät vastausta etkä kysy mitään koska et kirjoittanut edes kysymysmerkkiä. Etkö sinä ole herkkä? Minä olen herkkä ihminen ja aivan syystä!
Selaa keskustelua taaksepäin, jos ehdit jo unohtaa mitä kannatit ja mitä kysyttiin. Siellä se on, ja ihan kysymysmerkkikin löytyy.
Miksi en unohtaisi? Ihminen on vapaa kuin ei ajattele mitään, miksi en voisi olla vapaa?
Argumenttisi ovat, eittämättä, todella vahvoja. On suoranainen ihme, miksi kannattajajoukot eivät kokoonnu ovesi taakse.
Vierailija kirjoitti:
Aikansa kestää, että psykoosi hellittää. Perusmömmöt voisi laittaa vesijohtoveteen, että harhaisimmatkin alkaisivat palailla maan pinnalle.
Päinvastoin. Lakatkaa juomasta sitä hanavettä ja vaihtakaa fluorittomaan hammastahnaan.
Olen alkanut seurata USAn survival-keskusteluja ja ohjeita. Kovat ajat ja komento on edessä. On aika oppia irrottautumaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut seurata USAn survival-keskusteluja ja ohjeita. Kovat ajat ja komento on edessä. On aika oppia irrottautumaan siitä.
Hauska juttu amerikan lainsäädännöstä. Hallitus saa ottaa haltuunsa ihmisiltä kaiken ruuan ja omaisuuden katastrofi tilanteessa. Tämä laki tuli voimaan Obaman aikana. Kannattaa siis piilotta ne ruoka ja asevarastot huolella.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta menoa maailmalla.
On kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska juttu amerikan lainsäädännöstä. Hallitus saa ottaa haltuunsa ihmisiltä kaiken ruuan ja omaisuuden katastrofi tilanteessa. Tämä laki tuli voimaan Obaman aikana. Kannattaa siis piilotta ne ruoka ja asevarastot huolella.
En usko. Tulee melkoisia ongelmia jos hallitus rupee repimään meksikolaisten muinaisia chililajikkeita.
Ja yllätyksenäkö tämä joillekin tuli, Suomeenkin ajetaan samaa saksan ja brittien mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkako Israelissa siis juutalaisvainot?
Juutalaiset ei oo näköjään kovin reiluja edes toisilleeb.
Täytyy erottaa toisistaan ne maailmanpankkiirit, ja sitten nuo tavalliset juutalaiset, jotka ovat ihan tavallisia ihmisiä. Pankkiirit eivät tunne sääliä ketään kohtaan.
Siksi on hyvä, että Suomen hallitus ei ole kovin innoissaan poikkeusoloista ja valmiuslaista.
No tämähän tiedettiin, mutta meitä haukuttiin vain salaliitto hörhöiksi. No jaa pilkka osuu sitten kai omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
No tämähän tiedettiin, mutta meitä haukuttiin vain salaliitto hörhöiksi. No jaa pilkka osuu sitten kai omaan nilkkaan.
Salaliittohörhöksi haukkuminen, salaliittoteorioista syyttely, tai millä nimellä tätä kutsutaankin, on jo sellaisenaan yksi nykytodellisuuden kaikkein yleisimmistä olkiukoista.
Taloudellinen valta on todellisuudessa keskittynyt niin harvoihin käsiin, että maailman tanssimiseen näiden pillien tahdissa ei enää tarvita mitään eriskummallista suurten päättäjäjoukkojen salaista yhteisymmärrystä. Heidän ylivaltansahan ei horju edes tavoitteiden julkistamisesta avoimesti (NWO, great reset, 2030...).
Pandemia ei ole salaliitto. Ne tahot, joille taloudellinen valta oli keskittynyt jo ennen pandemiaa, ovat sen sijaan tehneet kaikkensa hyödyntääkseen myös pandemiaa siinä tarkoituksessa, että poliittiset päätöksentekijät hyväksyisivät erilaisia asioita, joilla kansalaiset alistetaan entistä tehokkaammin it-alan, finanssialan ja terveysalan suuryritysten totaaliseen valvontaan. Eivät hallitukset näitä puuhaa omaksi huvikseen vaan juuri näiden elinkeinoalojen sätkynukkeina.
Tarvittiin Vastaamo-skandaali, että edes osa kansalaisista heräsi Ruususen unesta. Pahaa pelkään, että liian myöhään. Ne, jotka reagoivat tähän mielipiteeseen tempaisemalla taas kerran esiin foliohattu-kortin, ovat joko täydellisen sinisilmäisiä urpoja tai sitten edellä mainittujen etutahojen asialla olevia trolleja. Ne, joilla ei ole omasta mielestään mitään salattavaa, voivat aloittaa julkistamalla luottokorttinsa numeron.
Näin sitä koronapetoksella maailmaan asetetaan NWO, petovalta syntyy.
Se on menoa nyt, entinen normaali ei enää palaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tajunnut tätä koronahysteriaa missään vaiheessa, mutta nyt olen sitä mieltä, että rokotteet pitäisi hankkia hinnalla millä hyvänsä pronto! Jos oikeasti joudutaan kökkimään ensi kesäkin kotimaassa, menee järki.
Ihan koronasta riippumatta saattaa kyllä olla että tulevaisuudessa ei enää juurikaan matkustella. Aika moni asia menisi parempaan suuntaan kun ihmiset pysyisivät kotimaissaan.
Missä muka näin on? Itse en ainakaan ole huomannut mitään tuijotellua, (ja en tosissaan käytä maskia koska terveydelliset syyt)