Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
701/984 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Siinä ei ole mitään hyvää eikä se ole mulle mikään ongelma joten asialle en tule tekemään yhtään mitään:)

Vierailija
702/984 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hoikat sääret, pyöreä takamus, timmi vyötärö, kiinteät rinnat, pitkät hoikat kädet, kaunis hartialinja ja solakka kaula-leukalinja. Tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/984 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska syön ja juon vain senverran mitä tarvitsen. Olen järkyttynyt katsottuani sitä nakutreffiohjelmaa miten välinpitämättömiä naiset ovat omasta kehostaan. Ja puhutaan kehopositiivisuudesta. Lihavuudessa ei ole mitään positiivista. Moni on niin lihava että vatsa peittää tuheron täysin. Miehet taas pääosin itsestään huolta pitäviä.

Vierailija
704/984 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä naiset 172cm/62kg kolmeekymppiä vuotta lähenevästä jätkästä, ei ''skinny-fat'' vaan urheilullinen. ihan vaan näin kroppaa ajatellen, noilla mitoilla. pidempiä naisia tuskin miellyttäisi, mutta entäpä lyhyemmät?

Vierailija
705/984 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ja siitä huolimatta olen saanut hyvännäköisen miehen.

Vierailija
706/984 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis on ollut ihan nuoresta pitäen.

Vierailija
707/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hoikka ja hyvännäköinen vartalo. Naama taas ei niinkään..

Vierailija
708/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen lyhyt keski-ikäinen perustantta. Ihan sama. Mulle kelpaa. Jos miehelle ei kelpaa niin tietää missä on ovi. Mies on pitkä ja hoikka.

Vierailija
709/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, mutta ei pahakaan. Itselleni kelpaa kyllä, kunhan on terve. Ei ole ylipainoa, mutta polvissa kulumaa.

Vierailija
710/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyypillinen suomalaisnaisen persjalkanen vartalo.

Pitkät sääret, vyötärö 60cm D-cup.

Parasta on nuo ja hiukset.

Vierailija
711/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lihotin lääkärin kehotuksesta 30 kiloa ja nyt on kurvit kohdillaan.

Vierailija
712/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tojota, ei sekään ole erityisen kaunis mutta arkisesta suorituskyvystä luotettavuudestaan tunnettu peli yli kylien.

Olen minä nähnyt niitä italian alfaroomeoitakin, ei niillä tee arkielämässä mitään, tukehtuu vaan lumeen, eikä lähe käyntiinkään kun hellepäivänä ja rupsahtaa jo nuorena.

Vierailija
713/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole enää tyytyväinen. Mulle on ollut hyvin tärkeätä ulkonäkö, pukeutuminen, hyvä draivi. Olen mies. Lääkitys teki pahan tepposen. Olin 184 cm ja paino oli 67 kg aina kolmekymppiseksi saakka. Paino on nyt 100 kg +. Tyytyväinen olen jalkojen pituuteen ja voimaan, mikä on tullut massan mukana.

Vierailija
714/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Liian laiha ruipelo.

Vierailija
715/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteet_kiinnostaisi kirjoitti:

Mitä mieltä naiset 172cm/62kg kolmeekymppiä vuotta lähenevästä jätkästä, ei ''skinny-fat'' vaan urheilullinen. ihan vaan näin kroppaa ajatellen, noilla mitoilla. pidempiä naisia tuskin miellyttäisi, mutta entäpä lyhyemmät?

Liian ruipelo ja lyhyt. Lyhyillä miehillä tulee olla todella lihaksikas vartalo edes jotenkin erottuakseen.

Vierailija
716/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielipiteet_kiinnostaisi kirjoitti:

Liian ruipelo ja lyhyt. Lyhyillä miehillä tulee olla todella lihaksikas vartalo edes jotenkin erottuakseen.

Kauniit kasvot ovat ehkä kaikkein tärkeimmät (on muuten tutkittu). Mielenkiintoinen naama miehellä.

Vierailija
717/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa on. Peppu on pienipyöreä luonnostaan, sääret on lihaksikkaat muttei liian isot ja vyötäröä löytyy. Kun vertailen itseäni samanikäisiin tai jopa nuorempiin niin täytyy todeta että joo, mulla on hyvä vartalo.

718/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehuttu. Olen pitkäjäseninen. Keskivartaloon on kertynyt vähän ylimääräistä eikä se millään ruokavaliolla lähde pois, mutta ei paljoa väliäkään.

Vierailija
719/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.

Miten kukaan haluaisi olla lyhyempi :o ? 

Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o

Nyt kirjoitat täysin puppua. Tarkistapa Googlesta.

Vierailija
720/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo, että heillä on pitkät jalat. Aikanaan fillareita myyneenä tarkistin inseamin (jalan sisäpituus) ja koko pituuden. Hyvin, hyvin harvalla oli pitkät jalat. Sitten kun jalan sisäpituus on 50 % koko pituudesta voidaan puhua pitkistä jaloista. Saksalaisen otannan mukaan ihmisten jalan sisäpituus on keskimäärin n. 45-47 % koko pituudesta. Naisten ja miesten jalkojen pituus on sama, tai miehellä aavistuksen pidemmät, toisin kun moni luulee. Pitkähköt jalat ovat merkki hyvistä geeneistä ja terveydestä. Pitkähköt jalat yli 47 % koko pituudesta. Sen haluan selventää kun jalan sisäpituutta mitataan, nostetaan esim. kirja niin ylös kuin mahdollista perineumiin ja ilman kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan