Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.
Miten kukaan haluaisi olla lyhyempi :o ?
Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o
Pituuskasvu testosteronista... Pituus ja syövät... Siis mitä ihmettä? Ihanko omasta päästäsi keksit nämä? Ei pidä yhtään paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole enää tyytyväinen. Mulle on ollut hyvin tärkeätä ulkonäkö, pukeutuminen, hyvä draivi. Olen mies. Lääkitys teki pahan tepposen. Olin 184 cm ja paino oli 67 kg aina kolmekymppiseksi saakka. Paino on nyt 100 kg +. Tyytyväinen olen jalkojen pituuteen ja voimaan, mikä on tullut massan mukana.
No kai voit muutoin hyvin?
Pituuteni 178cm painoa 55kg olen nainen, painoa tuli sairauden takia +10kg vaikka en syö yhtään enempää kuin ennenkään.
Olet vakavasti alipainoinen. Hakeudu hoitoon syömishäiriöstä, jos tahtoisit olla vielä laihempi.
Itselläni on mielestäni aina ollut todella kaunis vartalo. 167cm/66kg, treenattu, D kupin rinnat, litteä vatsa, kapea vyötärö, hyvä ryhti jne. Kääntäny aina miesten päät.
MUTTA sain kaksoset vuosia sitten ja nykyään jos minua katsoo alasti takaa päin tai sivusta, näytän edelleen aivan yhtä upealta, mutta edestä päin totuus paljastuu Vatsa on täynnä arpia navasta alaspäin. Siis niin täynnä, että on enemmän arpea, kuin ehjää ihoa.
Plastiikkakirurgi ei voi tehdä mitään, sillä vatsassa ei ole mitään "ylimäääristä" mitä vosi napsasta pois. Edelleen yhtä hoikka, eikä nahkakaan pahemmin roiku. Toki on löysempi iho, kuin ennen raskautta.
Tästä systä minulla on aina "huijari" olo, jos tapaan uuden miehen ja olisi tarkoitus harrastaa seksiä. Pelkään tuottavani järkyttävän pettymyksen ottamalla paidan pois.
Olen tyytyväinen. Tasapaksu, ei vyötäröä mutta ei leveää perääkään. Tissit sopivat, pitkät kauniit sääret. Ainakin kaksi miestä on niitä kehunut. Missikisoihin en ole hakenut.
On tytöt kehuneet krippaani. Pituus 188, paino 85. Leveä rintakehä, pitkät jalat. M 31
Pääasiallisesti olen tyytyväinen. Toki joskus on huonompia päiviä, ja vaikka jokin omasta mielestä epäedustava kuva saattaa laskea itsetunnon hetkeksi.
Olen 165/62kg, urheilullinen ja jonkin verran lihaksikas. Leveä lantio, kapea vyötärö, ihan kiva timmi takapuoli ja tosi pienet tissit. Toisin kuin voisi kuvitella, tisseihini olen erittäin tyytyväinen, sillä en ole koskaan halunnutkaan isompia. Muut kohdat vartalossa taas ovat joskus nuorempana aiheuttaneet epävarmuutta.
Voisin painasta kyllä ja useammankin kerran.
https://img.ilcdn.fi/MYGs5GEVl15z_armnrnKs-5966M=/1200x630/top/filters:…
Jep. 190cm+ 100kg+ synnynnäinen atleetti, jota kokoikäinen liikkumisen riemuun ja fyysiseen itsensä haastamiseen perustunut toiminta on vain jalostanut. Ikää yli 50 v., mutta vartalossa ei ikä näy. Naureskelen noille douppaaville rääpäleille, jotka yrittävät epätoivoisesti olla jotain muuta kuin ovat.
Ei. Paitsi isot terhakkaat tissit ja sirot pitkät sääret. Mutta sitten se kaikki läski on päättänyt asettua silleen oikein epäedustavasti keskivartaloon. Ja aina kun olen vetänyt kuntokuurin ja laihduttanut useita kiloja ties millä tekniikoilla niin ei se sieltä mihinkään lähde vaan kroppani päättää että vedetään hei loputkin pehmikkeet käsivarsista/jaloista samalla kun palvotaan sitä plottia tuossa keskellä. Niin ja kaksoisleuka ei kans halua lähteä mihinkään. Oli ylipainoa tai ei.
Ihan jees, vähän kun treenailen taas niin oikeen kiva
En ole. Olen 39-vuotias ja minulla on edelleen pienen ja laihan teinitytön vartalo, mutta naama ja kroppa alkaa valahtaa. Ketä ne upeat ja muodokkaat nelikymppiset puumat on? En minä ainakaan.
Ei ole. Nuorempana oli varmasti paremman näköinen, mutta ikinä en ole ollut tyytyväinen.
Ensinnäkin ihan jo rakenteellisina kauneusvirheinä leveä lantio, leveä selkä, leveät hartiat, leveät kasvot ja lyhyet jalat. Vaikka laihtuisin kuinka paljon, en ikinä tule olemaan siron näköinen. Vyötärö on suhteellisen kapea, mutta enemmän se vaan korostaa muun kropan leveyttä. Nyt on 4-5 kg ylipainoa, mutta roikkuva vatsa, selkäläskit ja allit on olleet riesana jo normaalipainon alarajoilla. Rinnat on valahtaneet, samoin naama, takapuoli on leveä ja lattana ja kaksoisleuka on aina, riippumatta painosta.
Vartaloani on lähinnä moitittu lapsesta pitäen. Ei ole kovin moni kumppanikaan löytänyt kivaa sanottavaa, paitsi ehkä rinnoista, mutta ei niissäkään enää ole mitään kehuttavaa.
Kadehdin tosissaan kaikkia kaunisvartaloisia ja ehkä jopa enemmän niitä, jotka ovat tyytyväisiä vartaloonsa sen ulkonäöstä riippumatta.
"Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?"
Parasta symmetrinen rektaali.
Huonointa ettei ole silmiä seljässä.
Ihan ok muuten mutta kun ikää tulee lisää, ei jaksa enää panostaa arkiliikuntaan niin kuin ennen.
Nyt pitää vissiin syömisten perään ruveta katsomaan enemmän ja toivoa että kroppa pysyy terveenä ja kunnossa vähemmällä liikkumisella.
Ikää jo yli 60, 2 lasta, painoa 51 ja lyhyys 163.
hieno on roppaseni. naama ei niinkään. näillä mennään! Ja kovaa! ilmeisesti vartaloni tekee hieman plösönäkin vaikutuksen kun sitä jaksetaan ihastella tai sitten miehet vaan on epätoivosia?? ei vaan, rakastan vartaloani ja ihailen sitä itsekin. olen todella tyytyväinen itseeni kaulasta alaspäin. kaulasta ylöspäin on sitten asiaa plastiikkakirurgille piakkoin. ei vaan, naamakin on ihan nätti. korvien välistä en tiedä, mutta näillä menään, mutta nämä ovat toissijaisia asioita. tärkeintä ihmisessä ja maailmassa on rauha , terveys ja rakkaus.
Ei ole mutta nuorella vaimollani on täydellinen vartalo. Ei selluliittia ja tissit ovat terhakkaat C kupit eivätkä roiku yhtään. Ei ole myöskään ylimääräistä ihokarvoitusta.
No on tietty, kuten kaikilla meillä vauvalaisilla!
155/125
Olin aikasemmin tyytyväinen mutta se on romuttunu kun selvisi että oma puoliso kuvakaappailee kaikenlaisia herutus kuvia toisista naisista. Jäi kiinni tästä ja riita oli valmis.
Ei kyl kaappaile enää mun tietääkseni mut jätti niin ison loven muhun et mun naisellisuus romuttui ja en ole enää sinut itseni kanssa. Lisäksi en sietänyt hänen kosketusta tän asian vuoksi ja siitä syntyi enempi riitaa..
Hän on alkanut tekemään peliä ja siihen tarvitsee malleja.. Mietin vain et miks sit kaappailee peliä varten semmosia kuvia joissa on selkeästi näkyvillä naisen tissit ja alapää ilman mitään rihmankiertämää..
Mutta, hänellä on myös herutus videoita..
Luotto menny kauan aikaa sitte ja tästä kaappaus asiasta on keskusteltu.
Hänellä oli myös joku filppari nainen netissä muutaman kk vaikka yhdessä asutaan.. Lähetelly tälle naiselle itsestään pusuvideon ja poseeraus kuvia..jopa Messenger puhelusta kuvakaappaus.
Tää asia selvisi kun puolison kaverit soitti kännissä ja kyseli asiasta..tämän asian kyllä kielsi.. Olemuksesta ja kehon kielestä päättelin että näin on käynyt
Puoliso oli työkomennuksella muutama viikkoa ja mulla todella epäileväinen olotila koronan lisäksi.
Yritti kyllä komennuksen jälkeen koskea ja korjata erossa olemista mut mulla oli muuri päällä ja edelleen välillä muuri tulee..
Meillä on-off suhde useampi vuosi ja tällä hetkellä kolmas kerta yhdessä asumista.
Kummallaki lapsia edellisien kanssa.
Tämmöset asiat on inhottavia ja jäivät kaihertamaan
No kai voit muutoin hyvin?
Pituuteni 178cm painoa 55kg olen nainen, painoa tuli sairauden takia +10kg vaikka en syö yhtään enempää kuin ennenkään.