Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
741/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hitokseen hyvät geenit (vähän yli 180 cm, tiimalasivartalo todella kapealla vyötäröllä, kuppikoko 65H) ja siihen päälle koko elämän jatkunut aktiivinen elämäntapa. Tein nuorempana vähän mallinkin töitä, mutta se oli sitä heroin chic -aikaa, joten mulle olisi ollut kysyntää vähän erilaisissa julkaisuissa kuin muotijutuissa.

Vierailija
742/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Väärät paksut sääret pilaavat kaiken. Kauniit kasvot pelastavat edes jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta somevapaa.🥰

Vierailija
744/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan! Puolipallohko mahan kohdalta. Oisko m<mma joka imis munaa?

Vierailija
745/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ylilihava lyhyt mies, jonka naama kuin olisi perse meinattu aluksi laittaa päähän.

Vierailija
746/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on uskominen muiden sanomiseen on herkkupeppu jota piilottelen koska mielestäni se on liian iso.

Rinnat ovat kasvaneet C-> D ja ampiaisvyötärö on parasta, sekä somat sääret.

Pituus 170cm paino 57kg.

Huonointa? Missä kehopositiivius.

Huonointa on vino vatsani koska tehtiin hätäsektio, muutoin pidän arvistani.

Vierailija
747/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mä olen ihana, mutta ei niin kaikki tietystikään ajattele koska jokaisella oma maku. Eniten tykkään vihreistä silmistäni, kasvojeni sirosta muodosta, tumman ruskeista paksuista hiuksistani ja pitkistä, sironmallisista sääristä. Rinnatkin on varsin kivan malliset, mutta voisivat olla vähän pienemmät. Nykyinen koko kyllä istuu hyvin mun vartaloon, mutta välillä hankaluuksia löytää istuvia mutta kauniita rintsikoita. Hartiat voisi olla kapeammat suhteessa kapeaan lantioon, mutta toisaalta vaatteet istuu kauniimmin / ryhti  näyttää paremmalta kun on hartiat.

Vierailija
748/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Leveät hartiat, löysä vatsa, muodoton takapuoli ja pienet rinnat. Ensimmäiselle ja viimeiselle ei voi mitään, mutta yritän juuri laihduttaa ja kiinteytyä. Harmi ettei vartaloa osannut arvostaa 5-10kg hoikempana - nyt siitä ajasta vain haaveilee. Kateeksi käy, kun osalla naisista on siro vartalo mutta silti kunnolliset rinnat.

Vierailija
749/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen, riittävän pitkät jalat. Ikäistäni paljon nuorekkaampi. Ei ole " selluiittia", ei rasvamakkaroita, hyvä iho ja hiukset

Vierailija
750/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tai ainakin olen itse tyytyväinen vartalooni. Olen suhteellisen lihaksikas ja luonnostaan minulla on sellainen pysty ja muodokas peppu, joka nyt on muotia. Nuorempana peppu aiheutti paljon epävarmuutta, kun ihannoitiin enemmän hoikkaa ja isorintaista naisvartaloa, mutta yhtäkkiä siitä tulikin tavoiteltava asia. Rinnat on pienet mutta kauniin malliset, eikä lihaksikkaaseen vartaloon sopisikaan mielestäni isot rinnat. Pitkät ja paksut hiukset ovat myös kivat.

Vierailija
751/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.

Miten kukaan haluaisi olla lyhyempi :o ? 

Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o

En minä vaan pidä. Koko ikäni olen valehdellut pituuteni yläkanttiin koska olin hieman kateellinen luokkamme 177cm tytölle. Valheesta tuli lopulta totuus ja se lukee lääkäreiden papereissakin. En arvosta mitään ominaisuutta jonka liitän fyysiseen heikkouteen ja kyvyttömyyteen.

Eri

Liität korkeamman syöpäriskin ja korkeamman riskin tuki- ja liikuntaelinten sairauksille vahvuuteen ja kyvykkyyteen? Anteeksi, että vastasin miksi joku muu voisi toivoa olevansa lyhyempi. Yleisemmin lyhyempiä naisia pidetään naisellisempina kuin pidempiä, sinun ei tietenkään tarvitse pitää, mutta sinä edustat vain yhtä ihmistä.

Olen keskimittainen nainen, mutta olen eri mieltä. Jos katsoo rikkaiden (niillä varaa valita) miehien vaimoja/tyttöystäviä, lähes poikkeuksetta kainalossa on pitkäsäärinen hoikka näyttävä nainen. Lyhyt nainen ei voi lyhyine säärineen (ja persjalkoineen) olla näyttävä. Painoakin kerääntyy helpommin ja pian on leveyttä kuin pituutta.

Ja kyllä, olisin mieluusti pidempi.

Pitkillä miehillä on pitkiä naisia. Kai ymmärrät, etteivät tavallista pidemmät miehet ole kaikki miehet ja kaikki ihmiset? Olet varmaan kuullut Gaussin käytöstä? Tietysti jos kiikarissa on nimenomaan rikas mies, jolla on varaa.. niin sitten on. Oliko vastaukseni siltikään väärä? Ei siinä asiavirheitä kyllä ole.

Olet väärässä sepustuksinesi! Mistä satukirjasta olet lukenut, että pitkillä ihmisillä olisi syöpää ja tules-sairauksia ja lyhyillä ihmisillä näitä ei olisi??? Lyhyillä ihmisillä on aivan samalla lailla kyseisiä sairauksia ja ne ovat aivan yhtä yleisiä heillä kuin pitkilläkin! Ja muuten pituuskasvuun vaikuttaa kasvuhormoni,ei testosteroni! Joten älä kirjoita tänne tuubaa! Mitä naisellisuuteen tulee,se ei ole pituudesta kiinni! Että tiedoksi vain! Taidat olla vain kateellinen pitkille ihmisille!

Vierailija
752/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja hoikka, 80 kiloa ja isot jalat ja pitkä tumma tukka ja iso tussupehko, aika kiva pakkaus.

Vierailija
753/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen seksikäs.

Vierailija
754/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. tanssijan vartalo. Vinkki: sellaisen saa liikuntaa harrastamalla.

Ei sillä ruumiinrakennettaan voi muuttaa. Tanssijoilla on esim. pitkät raajat, minkälaisella liikunnalla voit pidentää käsiä ja jalkoja?

Mistä repäisit? Ei tanssijoilla ole pitkiä sääriä, koska miestanssijoiden pitää ainakin vähän pystyä nostamaan niitä naisia. Miten 175 cm mies nostaa 180 cm pitkäkinttunaista?

Ballerinat on keskimittaisia, ja etenkin kiinalaisilla joita on nykyään paljon, on yleensä pitkä selkä.

Tanssilla saa kiinteän ja kauniin kehon. Mutta helpompi tietysti vaan uhriutua, eikä käyttää niitä mahdollisuuksia joita ON.

Ammattibalettitanssijaksi ei todellakaan ole mitään asiaa, jos on lyhyet jalat. Monet tanssijat (varsinkin aasialaistaustaiset) ovat lyhyitä, kyllä, mutta heillä on silti kehossaan oikeat mittasuhteet, eli kehon pituuteen nähden pitkät raajat. Ja sillä tosiaan ei voi minkäänlaisella treenillä tehdä yhtään mitään, valitettavasti. 

T. balettitanssijoiden kanssa työskentelevä, siellä ei persjalkaisia näe. 

Vierailija
755/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihmeen hyvännäköinen, mutta hyvin toimiva.

Vierailija
756/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen osittain. Parasta vartalossani on kaunis ja iso penis. Kaikki naiset jotka ovat siihen koskeneet ovat ihailleet sen kauneutta. Niin jykevästi seisova, suonikas, pitka ja paksu siitin. Vitjapallit kruuvat kokonaisuuden, ne lätkyttävät välilihaa kivasti kun nain.

Huonointa vartalossani on se että siinä on hivenen liikaa rasvaa. Mahaa on kertynyt. Ni toivotaan että keväällä liikuntakärpänen puraisee.

Vierailija
757/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, läsähtämyt löysä perusäkki

Vierailija
758/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo on hoikka ja vyötärö kapea. Löytyy kumminkin tissit ja pylly. Naama onkin sitten kuin petolinnun perä : D No onpahan edes jotain hyvää.

Vierailija
759/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun kroppaa eikä mikään siinä ei ole huonoa. Opetelkaa kiitollisuutta älkääkö etsikö vikoja kokoajan vai onko niin huono itsetunto?

Vierailija
760/984 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.

Miten kukaan haluaisi olla lyhyempi :o ? 

Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o

En minä vaan pidä. Koko ikäni olen valehdellut pituuteni yläkanttiin koska olin hieman kateellinen luokkamme 177cm tytölle. Valheesta tuli lopulta totuus ja se lukee lääkäreiden papereissakin. En arvosta mitään ominaisuutta jonka liitän fyysiseen heikkouteen ja kyvyttömyyteen.

Eri

Liität korkeamman syöpäriskin ja korkeamman riskin tuki- ja liikuntaelinten sairauksille vahvuuteen ja kyvykkyyteen? Anteeksi, että vastasin miksi joku muu voisi toivoa olevansa lyhyempi. Yleisemmin lyhyempiä naisia pidetään naisellisempina kuin pidempiä, sinun ei tietenkään tarvitse pitää, mutta sinä edustat vain yhtä ihmistä.

Olen keskimittainen nainen, mutta olen eri mieltä. Jos katsoo rikkaiden (niillä varaa valita) miehien vaimoja/tyttöystäviä, lähes poikkeuksetta kainalossa on pitkäsäärinen hoikka näyttävä nainen. Lyhyt nainen ei voi lyhyine säärineen (ja persjalkoineen) olla näyttävä. Painoakin kerääntyy helpommin ja pian on leveyttä kuin pituutta.

Ja kyllä, olisin mieluusti pidempi.

Pitkillä miehillä on pitkiä naisia. Kai ymmärrät, etteivät tavallista pidemmät miehet ole kaikki miehet ja kaikki ihmiset? Olet varmaan kuullut Gaussin käytöstä? Tietysti jos kiikarissa on nimenomaan rikas mies, jolla on varaa.. niin sitten on. Oliko vastaukseni siltikään väärä? Ei siinä asiavirheitä kyllä ole.

Olet väärässä sepustuksinesi! Mistä satukirjasta olet lukenut, että pitkillä ihmisillä olisi syöpää ja tules-sairauksia ja lyhyillä ihmisillä näitä ei olisi??? Lyhyillä ihmisillä on aivan samalla lailla kyseisiä sairauksia ja ne ovat aivan yhtä yleisiä heillä kuin pitkilläkin! Ja muuten pituuskasvuun vaikuttaa kasvuhormoni,ei testosteroni! Joten älä kirjoita tänne tuubaa! Mitä naisellisuuteen tulee,se ei ole pituudesta kiinni! Että tiedoksi vain! Taidat olla vain kateellinen pitkille ihmisille!

Se että jokin ominaisuus lisää syövän riskiä, ei tarkoita, että kaikilla, joilla on se ominaisuus, kehittyy syöpä. Ja päinvastoin, että kellään, jolta ominaisuus puuttuu, ei syöpää tulisi. Kyse on väestötason tutkimuksista. Väestötasolla esimerkiksi parsakaalin todetaan vähentävän syövän riskiä mutta yksilötasolla syöpä voi tulla, vaikka söisi päivittäin kilon parsakaalia.

Suomalaisissa valistusmateriaaleissa harvemmin törmää pituuden vaikutukseen esimerkiksi rintasyövissä. Ne ovat tietenkin monitekijäisiä, ja yksittäisen syövän syytä on mahdotonta tietää. Mutta tuossa esimerkki:

https://www.komen.org/breast-cancer/risk-factor/height/

Ja joo, itse olen lyhyt mutta sairastuin rintasyöpään. 

Eri