Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
681/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen vartalooni. Tiimalasivartalo pituus 174 cm ja paino 63 kg vatsalihakset näkyy sopivasti. Vyötärölle asti ulottuvat hiukset ja mallimaiset kasvonpiirteet.  

Mieheksi olet melko hernekeppi vai kirjoittaako nainen näin?

Vierailija
682/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka välittää muitten vähättelevistä mielipiteistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole hyvännäköinen vartalo. Ikää on 48, ylipainoa noin 30 kiloa, iso vatsa, roikkuvat rinnat. Nuorena ja vielä 10 vuotta sitten oli mielestäni kaunis vartalo, ei ollut ylimääräistä 10 kiloa ja harrastin urheilua.

Ei liity tähän, mutta olen ollut kahden miehen kanssa pitkässä suhteessa, eikä kumpikaan juuri kehunut silloin vartaloani, joka joskus oli ihan nätti.

Vierailija
684/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen olen. Perus tasapaksu suomalainen pötkö muuten paitsi tissit on isohkot, joten jotain mielenkiintoista löytyy. En ole kovin ulkonäkökeskeinen. En haluaisi olla mikään instapersemalli enkä mitenkään outo rumiluskaan. Keskijanalla on hyvä.

Vierailija
685/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun maha on vähän pienentynyt, pidän itsestäni suuresti. Nuorempana olin aina tyytymätön, mutta nyt kun voin verrata itseäni lihavaan versioon itsestäni, näkökulma on toinen. Luulen, että monen mielestä olen mitättömän näköinen, mutta se ei vaikuta siihen, pidänkö itse siitä miltä näytän. 

Ajattelen usein myös, että wau, koska tuo vartalo seisoo peilin edessä, se on siis edelleen elossa. Ihmeellistä ja hienoa!

Vierailija
686/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt koko ikäni rinnattomuudesta (kehityshäiriö), mutta jos nyt keski-ikäisenä saisin vaihtaa isoihin painaviin rintoihin, niin tuskin vaihtaisin. Sanoisin, että olen tyytyväinen vartalooni, vaikken pidä sitä kauniina. Onneksi vaatteet on keksitty. 

Vierailija
687/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on erinomaisen hyvä. Kaula kuin kirahvilla, iho alabasteria, rinnat tymäkän pulleat, lantion kaaren seuraaminen vaatii 5g:n voimat, koivet kuin pylväät ja kaiken kruununa perät kuin perään viskatut.

Vierailija
688/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva paketti. Olen tyytyväisempi vartalooni kuin koskaan ennen. Nyt olen jotenkin naisellisemman näköinen synnytysten jälkeen, vaikka kiloja ei tullutkaan lasten jälkeen lisää.

Pidän erityisesti lihaksikkaasta pyöreästä pepustani, korkeista poskipäistäni, pienistä kevyistä semisti roikkuvista rinnoistani, naisellisesta lantiostani ja paksuista huulistani. Vatsakin on kivan litteä: siinä tosin näkyy jälkiä leikkauksista, mutta se on ihan ok. Hiukset on myös kivat! Univelat näkyy kasvoissa näin kahden pienen lapsen äitinä, mutta ehkä tästä jossain vaiheessa vähän piristytään.

Rakastan voimaharjoittelua ja erityisesti pakara-reisi-vatsa-treeniä ja se saattaa jonkin verran näkyä kropassakin. Voimaharjoittelusta tulee seksikäs olo!

N30

Vierailija
689/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian pitkä. Psoriasis ja luomia ihan törkeän paljon :(

Vierailija
690/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan veistoksellinen kalusto. Pussit on täyteläisen pyöreät ja siitin on paksu ja täysin suora, 19,2 senttiä pitkä työkunnossa.

Vierailija
691/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan veistoksellinen kalusto. Pussit on täyteläisen pyöreät ja siitin on paksu ja täysin suora, 19,2 senttiä pitkä työkunnossa.

Voin tulla veitsellä vähän veistämään, saadaan pusseista kuutiot ja siittimestä prinssinakki!

Vierailija
692/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Minulla on hyvä body. Sinulla on hyvä body. Meillä kaikilla on hyvä body.” Lainaus Tuomas Kyrö. Yksi tykkää jostain ja toinen jostain toisesta? Parisuhdetta ajatellen toisen "body" tulee myös ajatuksilla ja muulla olemuksella. Itse miehenä pidän sanoista "sopivasti pyöreä" ja "muodokas", tosin näitä sanoja joskus ehkä käytetään väärin. Sairaaloinen lihavuus ei ole muuta kuin sairaus ja jos naisella näkyy kylkiluut, ei sekään taida olla tervettä?

Tiedoksesi, tuo kylkiluiden näkyminen riippuu ihan vartalonmallista, eikä ole aina merkki syömishäiriöstä. Esimerkiksi minä olin kerran vuosia sitten normaalipainon ylärajoilla, ja silti kylkiluuni näkyivät, koska minulla kaikki rasva kerääntyy takamukseen ja reisiin.

Naisia pitäisi kyllä tutkia enemmän, rikkovat kaikkia fysiikanlakeja jatkuvasti. "En ole syönyt vuoteen mitään ja silti paino vain nousee", "rasva kertyy vain takamukseen ja reisiin". Pahoittelut jos sinulla on joku sairaus mutta muuten epäilen että on taas näitä naisten tosi juttuja, jos sinulla olisi 50kg ylipainoa meinaat että takamuksesi raahaaisi maata pitkin.

Okei, nillittäjä. Korjataan puhekielinen sanonta siten, että rasva kertyy pääasiassa takamukseen ja reisiin. 50 kg:n ylipainolla aivan taatusti muuallekin.

Kaikki ymmärsivät aivan hyvin, mitä tarkoitin, joten pilkun n***imisesi oli aivan turhaa ja epäolennaista tässä keskustelussa.

Vierailija
693/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Olen 170cm pitkä nainen, painoa 61 kg. Huonoa on pienet rinnat (a-kuppi), ja lihaksia voisi olla enemmän. Hyvää on sirous sekä hyvät mittasuhteet, minulla on pitkät raajat, jotka tekevät hoikan vaikutelman. Ikää on 40v.

Vierailija
694/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Minulla on hyvä body. Sinulla on hyvä body. Meillä kaikilla on hyvä body.” Lainaus Tuomas Kyrö. Yksi tykkää jostain ja toinen jostain toisesta? Parisuhdetta ajatellen toisen "body" tulee myös ajatuksilla ja muulla olemuksella. Itse miehenä pidän sanoista "sopivasti pyöreä" ja "muodokas", tosin näitä sanoja joskus ehkä käytetään väärin. Sairaaloinen lihavuus ei ole muuta kuin sairaus ja jos naisella näkyy kylkiluut, ei sekään taida olla tervettä?

Tiedoksesi, tuo kylkiluiden näkyminen riippuu ihan vartalonmallista, eikä ole aina merkki syömishäiriöstä. Esimerkiksi minä olin kerran vuosia sitten normaalipainon ylärajoilla, ja silti kylkiluuni näkyivät, koska minulla kaikki rasva kerääntyy takamukseen ja reisiin.

Naisia pitäisi kyllä tutkia enemmän, rikkovat kaikkia fysiikanlakeja jatkuvasti. "En ole syönyt vuoteen mitään ja silti paino vain nousee", "rasva kertyy vain takamukseen ja reisiin". Pahoittelut jos sinulla on joku sairaus mutta muuten epäilen että on taas näitä naisten tosi juttuja, jos sinulla olisi 50kg ylipainoa meinaat että takamuksesi raahaaisi maata pitkin.

Okei, nillittäjä. Korjataan puhekielinen sanonta siten, että rasva kertyy pääasiassa takamukseen ja reisiin. 50 kg:n ylipainolla aivan taatusti muuallekin.

Kaikki ymmärsivät aivan hyvin, mitä tarkoitin, joten pilkun n***imisesi oli aivan turhaa ja epäolennaista tässä keskustelussa.

Eli se pari kiloa ei mennyt juuri niihin paikoihin mihin halusit ja tämä dileema kaatoi maailmasi. Enkä minä halua pilkkua n......... vaan mukavaa ja mukavan pyöreää naista. Ja tuskin sinulla kylkiluut näkyy jos olet mukavan pyöreä, minun makuun?

Vierailija
695/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain on, olen tiimalasivartaloinen, 160 cm ja 60 kg, jäntevä ja hoikka vaikka painoa on tuon verran. Raskausarpia tai selluliittiä ei ole, vaikka on kolme lasta ja ikääkin 35 v. Hyvä perse ja kiinteät D-kupin rinnat.

Jalat ovat liian lyhyet ja sääret länget, niistä en tykkää.

Vierailija
696/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm / 78kg. Harrastan pikajuoksua ja kroppa on kutakuinkin kuin TV:ssä ko. lajia harrastavilla yleensä on. Kroppa on siis hyvä, mutta valitettavasti naama ja miehiset mitat ei ihan yhtä hyvät. Bokserit jalassa ja paperipussi päässä varmasti monen mieleen.

M27v

Vierailija
697/984 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180cm / 78kg. Harrastan pikajuoksua ja kroppa on kutakuinkin kuin TV:ssä ko. lajia harrastavilla yleensä on. Kroppa on siis hyvä, mutta valitettavasti naama ja miehiset mitat ei ihan yhtä hyvät. Bokserit jalassa ja paperipussi päässä varmasti monen mieleen.

M27v

Sulla on paljon mitä monella ei ole. Omissa kasvonpiirteissään moni näkee enemmän vikaa kuin niissä ulkopuolisen näkökulmasta onkaan. Ja ne miehiset mitat… se on myös oikeasti pienin murhe, vaikka itse toisin luulet.

Eli sulla on pullat hyvin uunissa. 😘

Vierailija
698/984 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on koko ajan hyväileämässä ja suukottelemassa joka paikkaa, joten kai vartaloni kaunis on.

Minulla on hyvä ryhti, aika ryhdikkäät rinnat ja vartalo on tiimalasi, vaikka olen mielestäni liian pullea.

Vierailija
699/984 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se pari kiloa ei mennyt juuri niihin paikoihin mihin halusit ja tämä dileema kaatoi maailmasi. Enkä minä halua pilkkua n......... vaan mukavaa ja mukavan pyöreää naista. Ja tuskin sinulla kylkiluut näkyy jos olet mukavan pyöreä, minun makuun?

En ymmärrä mitä sönkötät, minulla ei ole ylimääräisiä kiloja, enkä ole niin sanonutkaan. Ja kaatoi maailmani? En ole sellaistakaan sanonut. Olet itseksesi omassa päässäsi keksinyt nuo asiat, ja tulet väittämään niitä minun sanomisikseni. Ei taida olla kaikki kotona tällä kaverilla.

Ja luojan kiitos en ole sinun makuusi!

Vierailija
700/984 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Olen kyllä hoikka, jalat ja kädet ovat kauniit ja sirot ja vyötärö selvästi lantiota kapeampi. Mutta lyhyt selkä, helposti pömpöksi turpoava maha, ruma napa ja olemattoman pienet rinnat taas ovat niitä mistä en pidä. Varsinkin ne rinnat. Ja takamukseen on viime vuosina kertynyt muutama ylimääräinen kilo, tosin ei niitä taida kukaan muu huomata kuin minä itse. Oikeilla vaatevalinnoilla vartaloni on todella kaunis, mutta bikineissä tai epäsopivissa vaatteissa ei niinkään. Kokonaisuudessaan olen kuitenkin ihan tyytyväinen, aikuisen synnyttäneen naisen vartaloksi tämä on kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi