Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
1/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ylipitkä selkä, vartalo yhtä tasapaksua pötkylää, litteät rinnat ja takapuoli, töppöjalat. Parasta on ehkä hartialinja.

Vierailija
2/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska se on mun. Jos minä en sitä arvosta, niin kuka sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On upea ja runsas.

On isoa kaikki, tissit, maha, perse.

Vierailija
4/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aika sama vastaus kuin ensimmäisellä kommentoijalla. En oikein osaa löytää enää mitään erityisen kaunista vartalostani. 

Vierailija
5/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varsin kiva. Olen hoikassa kunnossa, nätti kaula ja niska, hyvä olkapäälinja.

"Strategiset mitat" on 88-65-92. Olen varsin tyytyväinen, kun on melko erottuva vyötärö.

Nilkat ja ranteet on hyvin kapeat. Jalka pieni.

Jos saisi toivoa ihmeparannusta johonkin, niin rinnat voisivat olla vähän kiinteämmät. Ne on ihan jees nytkin, mutta ikä alkaa jo vaikuttaa kai, olen 40+.

Jalat on ihan jees, mutta voisivat olla pidemmät. Ei ne lyhyetkään ole, mutta ei erityisen pitkätkään. Reisistä vois ottaa pikkasen rasvaa pois.

Vierailija
6/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.

Vierailija
7/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä. Parasta on peppu ja reidet, huonointa lordoosi ja yliliikkuvuus

Vierailija
8/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, jos lihon niin paino tosin pakkautuu perseeseen ja takareisiin ja siitä en tykkää. Nyt olen kokoa 161/51 ja mitat ry/vy/ly 80/58/84. Mielellään saisin isommat lihakset, mutta ei ne oikein toivomalla kasva, joten kai olen tyytyväinen. Kehonkoostumus on sinänsä kyllä hyvä. Tissit on lempiosani vartaloa, varsinkin lasten saannin jälkeen kun ovat nyt myös sopivan kevyen tuntuiset, ettei ole "roikkuva olo" ilman rintsikoita. Kuitenkin pyöreät eikä ns. nahjapussit. Navan päälle on tullut kyllä pieni ryppy jos kyyristyy, mutta kyllä mä tavallaan tykkään siitäkin. Vähän voisin ottaa lisää pituutta koska olen nuoreksi naiseksi kuitenkin vähän lyhyt, mutta ihan sama se kai on. Kuitenkin olen niin hoikka, etten näytä persjalkaiselta. Obviously itsetuntoni ei kyllä ole niin rautainen, että pystyisin olemaan tyytyväinen kovin runsaaseen vartaloon, olin myös lapsena pullea ja sen vuoksi ulkopuolinen, joten sekin vaikutti siten siihen että aloin omatoimisesti hoikistua ja jäin vähän pienemmäksi. Ei pituusgeenejä kyllä suvun naisilta tainnut muutenkaan olla mahdollista periä. Jalat ja kädet on nätit ja nivelet pienet ja sirot. Eli on ihan kiva kroppa, naamasta pidän eniten huulista, silmistä ja posikipäistä. Ripsiä ja kulmia ei juurikaan ole, mutten pidä itseäni rumana tällä naamalla silti, vähintään nättinä. Jalkapohjiin tulee nopeasti kovettumia. Joillekin kuten miehelleni niitä ei tule yhtään, johtuuko se sit kengistä vai verenkierrosta vai mistä? Kuitenkin olisi kiva jos jalkapohjat pysyisi pehmeinä ihan itsestään, ihan viikossa on ihan kovaa koppuraa iho. 😅

Vierailija
9/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan oletko sitä tätä tai tuota. 

Vierailija
10/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan oletko sitä tätä tai tuota. 

?

Vierailija
11/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Minulla on tällainen pitkänhuiskea italialaistyylinen vartalo, jota naiset oikein kilvan palvoo.

M 45

Vierailija
12/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.

Vierailija
13/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.

Miten kukaan haluaisi olla lyhyempi :o ? 

Vierailija
14/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.

Mulla ei ole mitään noista :'(

Vierailija
15/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbi

Vierailija
16/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja pitkäraajainen, tykkään.

Vierailija
17/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. tanssijan vartalo. Vinkki: sellaisen saa liikuntaa harrastamalla.

Vierailija
18/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o

Vierailija
19/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o

En minä vaan pidä. Koko ikäni olen valehdellut pituuteni yläkanttiin koska olin hieman kateellinen luokkamme 177cm tytölle. Valheesta tuli lopulta totuus ja se lukee lääkäreiden papereissakin. En arvosta mitään ominaisuutta jonka liitän fyysiseen heikkouteen ja kyvyttömyyteen.

Eri

Vierailija
20/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa olen kuin Marilyn Monroe edestä vähän peikkonainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme