Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Tykkään vartalostani noin pääasiallisesti. Kasvoihini verrattuna vartaloni on huomattavasti kauniimpi.
Vyötäröni on reilusti kapeampi kuin lantio ja rinnanympärys, eli näytän alasti aika naiselliselta vaikka minulla ei olekaan isoja rintoja. (Vaatteet päällä tämä ei valitettavasti juurikaan näy, koska olen niin mukavuudenhaluinen että pidän aina mahdollisimman löysiä vaatteita. Tämä on tietenkin sääli, sinkku kun olen ja miehen seuraa vailla.)
Olen aika lihaksikas vieläkin, pelasin teini-ikäisestä aikuisuuteen jääkiekkoa ja sen hyödyt näkyvät vieläkin vaikka en asian hyväksi ihan kauheasti enää teekään.
Rinnat ovat yhden lapsen imetyksen jäljiltä aika kauniit. Pienet ja suhteellisen kiinteät ja lähes yhtä pystyssä kuin ennen lasta.
Karvoituksestani en oikein pidä, varmaan liikaa jotain stressihormonia tai mieshormonia kehossa niin sen takia karvoitus. En sheivaa enkä myöskään tule sheivaamaan enää koskaan, ei ole sen vaivan arvoista.
Suurin kauneusvirhe kehossani on ehdottomasti vatsassani, painoin pahimmillaan yhdenksänkymmentä kiloa, nykyään enää melkein vain puolet siitä. Tämä valitettavasti näkyy hieman vatsanahassani, samoin raskaus.
Miksi nämä pitkäsääriset, tiimalasivartaloiset, kauniskasvoiset ja ties mitä mammat viettävät kaiken aikansa vauvapalstalla? Yleisillä paikoilla näkee vain pallomahaisia, persjalkaisia lylleröitä.
Riippuu mistä tykkää. Olen pitkä ja hoikka, joten jotkut pitävät hintelänä. Leveät hartijat kuitenkin tuo ryhtiä ja hiukan lihaksiakin on sentään kertynyt, etten ihan luuviulu ole. Jos rotevaa miestä kaipaa, niin en varmaankaan hänelle ole hyvännäköinen. Jos taas pitkä hoikka mies on mieleen, niin sitten kroppa näyttää varmaan ihan hyvältä. Vähäkarvainen olen ja pieni rasvaprosentti joten lihakset erottuu hyvin.
M38
Ei, pahasti ylipainoinen sellainen. Ylimääräinen rasvakudos näyttää karmealta miehellä. Kuvottaa kun näen peilistä.
T: Mies 32v
En ole. Raskausarpinen säkki roikkuu tossa mahassa ja muutenkin ylimääräinen ihra kerääntyy keskivartaloon. Ryhti on jo vähän kumarassa ja oon vaan kaikin puolin turvonneen ja väsähtäneen näköinen. Alle 40 v.
”Minulla on hyvä body. Sinulla on hyvä body. Meillä kaikilla on hyvä body.” Lainaus Tuomas Kyrö. Yksi tykkää jostain ja toinen jostain toisesta? Parisuhdetta ajatellen toisen "body" tulee myös ajatuksilla ja muulla olemuksella. Itse miehenä pidän sanoista "sopivasti pyöreä" ja "muodokas", tosin näitä sanoja joskus ehkä käytetään väärin. Sairaaloinen lihavuus ei ole muuta kuin sairaus ja jos naisella näkyy kylkiluut, ei sekään taida olla tervettä?
Mulle kelpaa varsin hyvin 😊 Muut voi olla toista mieltä, mutta onneksi sillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään vartalostani noin pääasiallisesti. Kasvoihini verrattuna vartaloni on huomattavasti kauniimpi.
Vyötäröni on reilusti kapeampi kuin lantio ja rinnanympärys, eli näytän alasti aika naiselliselta vaikka minulla ei olekaan isoja rintoja. (Vaatteet päällä tämä ei valitettavasti juurikaan näy, koska olen niin mukavuudenhaluinen että pidän aina mahdollisimman löysiä vaatteita. Tämä on tietenkin sääli, sinkku kun olen ja miehen seuraa vailla.)
Olen aika lihaksikas vieläkin, pelasin teini-ikäisestä aikuisuuteen jääkiekkoa ja sen hyödyt näkyvät vieläkin vaikka en asian hyväksi ihan kauheasti enää teekään.
Rinnat ovat yhden lapsen imetyksen jäljiltä aika kauniit. Pienet ja suhteellisen kiinteät ja lähes yhtä pystyssä kuin ennen lasta.
Karvoituksestani en oikein pidä, varmaan liikaa jotain stressihormonia tai mieshormonia kehossa niin sen takia karvoitus. En sheivaa enkä myöskään tule sheivaamaan enää koskaan, ei ole sen vaivan arvoista.
Suurin kauneusvirhe kehossani on ehdottomasti vatsassani, painoin pahimmillaan yhdenksänkymmentä kiloa, nykyään enää melkein vain puolet siitä. Tämä valitettavasti näkyy hieman vatsanahassani, samoin raskaus.
Hieno kuvaus siitä miten näet itsesi.
Olet aivan varmasti kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
”Minulla on hyvä body. Sinulla on hyvä body. Meillä kaikilla on hyvä body.” Lainaus Tuomas Kyrö. Yksi tykkää jostain ja toinen jostain toisesta? Parisuhdetta ajatellen toisen "body" tulee myös ajatuksilla ja muulla olemuksella. Itse miehenä pidän sanoista "sopivasti pyöreä" ja "muodokas", tosin näitä sanoja joskus ehkä käytetään väärin. Sairaaloinen lihavuus ei ole muuta kuin sairaus ja jos naisella näkyy kylkiluut, ei sekään taida olla tervettä?
Tiedoksesi, tuo kylkiluiden näkyminen riippuu ihan vartalonmallista, eikä ole aina merkki syömishäiriöstä. Esimerkiksi minä olin kerran vuosia sitten normaalipainon ylärajoilla, ja silti kylkiluuni näkyivät, koska minulla kaikki rasva kerääntyy takamukseen ja reisiin.
Mulla on naiselliset muodot, kapea vyötärö ja ylimääräinen kertyy ns. ”oikeisiin paikkoihin”. Pidän myös rinnoistani. Iän myötä olen oppinut rakastamaan ja arvostamaan kroppaani, salilta on tarttunut lihasta ja ei haittaa vaikka sitä selluliittiakin löytyy. Pidän mun kehosta ja viihdyn siinä! Pidän itsestäni huolta, mutta en laskemalla kaloreita tai dieettaamalla. Nautin elämästä, liikunnasta, ruuasta ja seksistä.
Ei, sanoisin että ihan tavallisennäköinen. Sääret eivät ole erityisen pitkät ja kroppa muutenkin aivan tavallisen mittainen. Pienet rinnat, iso takamus ja eikä vatsakaan ole täysin litteä.
N22
M 58v
30 vuoden lenkkeilyharrastus takaa sen, että saa ahtaa suuhunsa mitä tahansa ja kroppa pysyy jäntevänä ja kiinteänä. Melko tyytyväinen olen kroppaani - etenkin terveyteeni.
Ei enää. Eikä sillä ole mitään väliäkään. Nuorena olin ihan pikkusievä, tosin en tajunnut sitä itse. Pidin itseäni aina läskinä ja rumana. Silloin ei leveä ja notkoselän takia esiin työntyvä takapuoli ollut kovin kehuttu.
Pääasiallisesti olen tyytyväinen siihen mille näytän. Olen hoikka tai jäntevä vartaloltani. Kapea vyötärö ja leveä lantio, pienet rinnat.
Miinuksena selluliitti, jota on reisissä. Pepussa on raskausarpia ja alkaa olla kasvoissa esim. silmien ympärillä naururyppyjä. Nämä asiat ajoittain masentavat tai ainakin harmittavat minua.
Näytän ikäistäni nuoremmalle, mikä on hyvä juttu. Käyn ahkerasti liikkumassa ja olen tehnyt niin oikeastaan koko ikäni, tästä on varmasti nyt hyötyä kun olen 39v. Paino ollut jo nuoruudesta lähtien lähes vakio.
Olen ihan tyytyväinen vartalooni. Tiimalasivartalo pituus 174 cm ja paino 63 kg vatsalihakset näkyy sopivasti. Vyötärölle asti ulottuvat hiukset ja mallimaiset kasvonpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä pitkäsääriset, tiimalasivartaloiset, kauniskasvoiset ja ties mitä mammat viettävät kaiken aikansa vauvapalstalla? Yleisillä paikoilla näkee vain pallomahaisia, persjalkaisia lylleröitä.
olen minäkin täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kyllä näkyy kylkiluut vaikka BMI on 22 eli en ole erityisen hoikka. Rasva ei vaan kerry kylkiin, selkään eikä vyötärölle vaan enempi alavartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi, tuo kylkiluiden näkyminen riippuu ihan vartalonmallista, eikä ole aina merkki syömishäiriöstä. Esimerkiksi minä olin kerran vuosia sitten normaalipainon ylärajoilla, ja silti kylkiluuni näkyivät, koska minulla kaikki rasva kerääntyy takamukseen ja reisiin.
Naisia pitäisi kyllä tutkia enemmän, rikkovat kaikkia fysiikanlakeja jatkuvasti. "En ole syönyt vuoteen mitään ja silti paino vain nousee", "rasva kertyy vain takamukseen ja reisiin". Pahoittelut jos sinulla on joku sairaus mutta muuten epäilen että on taas näitä naisten tosi juttuja, jos sinulla olisi 50kg ylipainoa meinaat että takamuksesi raahaaisi maata pitkin.
Kyllä, jos kerran saa näin anonyymisti kehua. Pieni timmi tiimalasi. Luonnostaan pyöreä peppu. Lihakset erottuvat muutoinkin helposti, mutta saan ne näkyvimmiksi suhteellisen vähällä treenauksella. Kaunismuotoiset, pitkäripsiset silmät kauniissa kasvoissa. Pitkä luonnonkihara tukka. Olen päälle 40 v., mutta kukaan ei sitä ikinä usko. Voitin geenilotossa, mutta olen myös tehnyt työtä vartaloni eteen.