Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on NAINEN, jolla on etäiset välit muiden, erityisesti naisten kanssa?

Vierailija
19.02.2021 |

??

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä työssään, joka on jo alaltaan poikkeava perinteisiin naisten aloihin nähden, tästä syystä myöskin paremmin palkattu.

Harrastukset toiset kuin muilla

Ei lapsia

Hyvä, pitkä liitto miehensä kanssa

Vierailija
2/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut niin paljon selkäänpuukotusta muiden naisten taholta, ettei enää luota muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanna-be queen-bee. Elää miesten huomiosta, pitää kaikkia muita naisia kilpailijoina. Hyvin hankala työkaverina, yhteistyökyvytön.

Vierailija
4/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näitä jotka mielistelevät kaikkia miehiä ja saavat miehet mielistelemään takaisin. Katkeroituu keski-iässä kun miehet ei enää kiinnostu eikä palvo.

Vierailija
5/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka kokee muut naiset kilpailijoina. Haluaa olla se ainoa nainen kaveriporukassa. Todennäköisesti hänellä saattaa olla muita naisia kohtaan selllainen "halveksiva" ajattelutapa, miten "muut" naiset ovat hirveitä selkäänpuukottajia ja juoruämmiä, mutta hän on erilainen. Ei siedä lainkaan sitä, että joku toinen nainen on häntä parempi.

Vierailija
6/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanna-be queen-bee. Elää miesten huomiosta, pitää kaikkia muita naisia kilpailijoina. Hyvin hankala työkaverina, yhteistyökyvytön.

Olen itse aloituksen kaltainen nainen, enkä nimenomaan pidä minkäänlaisesta huomiosta.

En yhtään pidä minkäänlaisesta draamasta.

ap

Vierailija
7/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti kömpelö, ehkä asperger-piirteitä. Normaalin ihmisen kanssakäyminen ei ole sukupuoliriippuvaista.

Vierailija
8/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ajattelevat ovat yleensä niitä selkäänpuukottajia.

Mielipide perustuu mutuun, ei todellisiin tapahtumiin.

Tuollaiset ajavat jotkut naiset miesten seuraan töissä, koska naisista ei saa juttukaveria.

Vierailija
9/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aloituksen kaltainen nainen, enkä nimenomaan pidä minkäänlaisesta huomiosta.

ap

Miksi ihmeessä luokittelet ihmiset sukupuolen mukaan? Ihmiset on yksilöitä. Ei pitäisi riippua sukupuolesta tuleeko toimeen vai ei. Oletko jotenkin heti puolustuskannalla naisten kanssa jonkun menneisyyden trauman vuoksi?

Vierailija
10/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka kokee muut naiset kilpailijoina. Haluaa olla se ainoa nainen kaveriporukassa. Todennäköisesti hänellä saattaa olla muita naisia kohtaan selllainen "halveksiva" ajattelutapa, miten "muut" naiset ovat hirveitä selkäänpuukottajia ja juoruämmiä, mutta hän on erilainen. Ei siedä lainkaan sitä, että joku toinen nainen on häntä parempi.

En myöskään yhtään välitä kilpailusta. Teen omaa juttuani, mahdollisimman hyvin ja se riittää minulle.

Muut tehköön omaansa, ei mitään syytä vertailla.

Vierailija
11/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ihmeessä luokittelet ihmiset sukupuolen mukaan? Ihmiset on yksilöitä. Ei pitäisi riippua sukupuolesta tuleeko toimeen vai ei. Oletko jotenkin heti puolustuskannalla naisten kanssa jonkun menneisyyden trauman vuoksi?

Näin hieman vastaavan ketjun miehistä ja sain siitä idean. Ei ole mitään muuta syytä.

Vierailija
12/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ajattelevat ovat yleensä niitä selkäänpuukottajia.

Mielipide perustuu mutuun, ei todellisiin tapahtumiin.

Tuollaiset ajavat jotkut naiset miesten seuraan töissä, koska naisista ei saa juttukaveria.

Tulin uutena nuorempana työpaikalle ja tuollainen "kuningatar" aloitti välittömästi selkäänpuukotuksen minun suuntaani koska pelkäsi minun vievän huomiota häneltä. Ei halunnut neuvoa työtehtäviä ym. Oli tehnyt saman muillekin uusille.

Vierailija
13/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronitse ap mitä epäilet syyksi? Huono äitisuhde? Joku kiusaamiskokemus nuoruudessa?

Vierailija
14/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti, joka tietää että naiset juoruaa kaikki asiat eteenpäin.

Miehet juoruaa vielä enemmän.

Insinöörinainen

Vierailija
15/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä tarkoitetaan "etäisillä" väleillä? Jonkun mielestä välit ovat etäiset jo siinä tapauksessa, jos naisella ei ole mitään bestisporukkaa tms. ympärillä vaikka sinänsä tulisikin kaikkien kanssa mainiosti toimeen. Toiset taas laskevat etäisiksi väleiksi sen, että nainen ei ole erityisen pidetty ja on jostain syystä onnistunut polttamaan siltoja vähän joka suuntaan.

Etäisten välien naisia on yhtä paljon kuin käsityksiäkin heistä. Joku pysyy itse etäisenä huonojen kokemusten ja ympäristöön verrattuna liian erilaisen persoonallisuuden takia. Toiseen pitävät muut etäisyyttä, joko siksi, että katsovat tämän olevan liian outo tai siksi, että kyseessä on oikeasti ns. hankala tyyppi.

Minä olen tavallisesti melko etäinen sen vuoksi, että ystävyyskäsitykseni eivät usein ole sopineet yhteen monien muiden naisten kanssa. Olen monesti kokenut naisten välisen ystävyyden rajattomana "toisen tontilla sähläämisenä" ja lähes parisuhteenomaisena symbioosina, minkä koen ahdistavana. Tiedän - koska siitä on minulle suoraan sanottu - että olen tämän takia saanut kylmän, oudon ja vaikean ihmisen maineen mutta se oli odotettavissa. Perusystävällinen ja huomaavainen pyrin olemaan aina. Mielestäni se kuuluu ihan itsestäänselviin käytöstapoihin eikä vaadi mitään erityistä "sidettä" osapuolten välillä.

Vierailija
16/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sulla syynä ap, omasta mielestäsi? Oletko jotenkin väärällä alalla? Ei synkkaa sen alan ihmisten kanssa?

Ei pelkän sulupuolen pitäisi olla noin ratkaisevaa.

Esim. itse tulen paremmin toimeen ns. nörttityylisten ihmisten kanssa, sukupuolella ei merkitystä.

Vierailija
17/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä tarkoitetaan "etäisillä" väleillä? Jonkun mielestä välit ovat etäiset jo siinä tapauksessa, jos naisella ei ole mitään bestisporukkaa tms. ympärillä vaikka sinänsä tulisikin kaikkien kanssa mainiosti toimeen. Toiset taas laskevat etäisiksi väleiksi sen, että nainen ei ole erityisen pidetty ja on jostain syystä onnistunut polttamaan siltoja vähän joka suuntaan.

Etäisten välien naisia on yhtä paljon kuin käsityksiäkin heistä. Joku pysyy itse etäisenä huonojen kokemusten ja ympäristöön verrattuna liian erilaisen persoonallisuuden takia. Toiseen pitävät muut etäisyyttä, joko siksi, että katsovat tämän olevan liian outo tai siksi, että kyseessä on oikeasti ns. hankala tyyppi.

Minä olen tavallisesti melko etäinen sen vuoksi, että ystävyyskäsitykseni eivät usein ole sopineet yhteen monien muiden naisten kanssa. Olen monesti kokenut naisten välisen ystävyyden rajattomana "toisen tontilla sähläämisenä" ja lähes parisuhteenomaisena symbioosina, minkä koen ahdistavana. Tiedän - koska siitä on minulle suoraan sanottu - että olen tämän takia saanut kylmän, oudon ja vaikean ihmisen maineen mutta se oli odotettavissa. Perusystävällinen ja huomaavainen pyrin olemaan aina. Mielestäni se kuuluu ihan itsestäänselviin käytöstapoihin eikä vaadi mitään erityistä "sidettä" osapuolten välillä.

Tuollainen symbioosi liittyy nuorten naisten suhteisiin, harvemmin enää yli kolmikymppisillä on mitään tuollaista, kun on jo omat perheet jne.

Vierailija
18/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat naiset haukkuvat ja arvostelevat tuttaviaan silloin kun ko. henkilö ei ole itse paikalla. Edellisestä on helppo päätellä että olen itse kritiikin kohde kun en ole mukana. Sellanen tympäsee ja saa pitämään etäisyyttä. Ja pitämään suhteet pintapuolisina, ei kannata avautua liikaa ihan kaikille. Oma mies on parasta juttuseuraa.

Vierailija
19/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii rauhasta ja hiljaisuudesta.

Vierailija
20/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä. Mä viihdyn naisporukoissa, miesporukoissa, sekaporukoissa ja yksin. Ihme lokerointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän