Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on NAINEN, jolla on etäiset välit muiden, erityisesti naisten kanssa?

Vierailija
19.02.2021 |

??

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat naiset haukkuvat ja arvostelevat tuttaviaan silloin kun ko. henkilö ei ole itse paikalla. Edellisestä on helppo päätellä että olen itse kritiikin kohde kun en ole mukana. Sellanen tympäsee ja saa pitämään etäisyyttä. Ja pitämään suhteet pintapuolisina, ei kannata avautua liikaa ihan kaikille. Oma mies on parasta juttuseuraa.

Miehet tekee ihan samaa. Pilkataan vaimot, autot ja harrastukset.

Vierailija
22/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitko ap nyt vain saada aikaiseksi naisten haukkumisketjun? Et pysty reflektoimaan mikä itsessäsi vialla? Koko naissukupuoli vain on huono? Itseäsi lukuunottamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt henkilöitä jotka tulevat toimeen vain miesten tai vain naisten kanssa. Eihän toisen ihmisen luonne sukupuolesta riipu. Täytyy olla sukupuolifobia, -viha tai vähintään joku vahva epäluulo jos tyrmää ihmiiset heti sukupuolen perusteella.

Vierailija
24/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä työelämässä ja useammassa työpaikassa olleena olen vain tullut siihen tulokseen, että naisten kanssa on huomattavasti hankalampi tehdä töitä. Miesvaltaisessa paikassa sovitaan raamit ja aletaan tekemään, naisvaltaisessa puidaan ja puidaan ja palaveerataan ja vatvotaan ja lopulta ei ehditä tekemään projektia määräajassa jonka jälkeen aletaan etsimään syyllisiä eli kaikkia muita paitsi itseään

Vierailija
25/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellainen, harva nainen on järkevä, en jaksa sellaista turhanpäiväistä länkytystä, enkä arvosta laiskoja tai sellaisia jotka ei kykene tekemään "miesten" töitä , kanalauma on hyvä sana kuvaamaan inhokki naisia.

Sulla on sitten kovin suppeat piirit. Itse työskentelen luonnontieteiden alalla, eikä naiset ole ollenkaan tuollaisia.

Vierailija
26/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi työyhteisöni ainut nainen.

Vierailija
27/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen puolierakko, en välitä miehistä sen enempää. Puoliso ja aikuinen lapsi löytyy, he riittävät.

Vierailija
28/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusitko ap nyt vain saada aikaiseksi naisten haukkumisketjun? Et pysty reflektoimaan mikä itsessäsi vialla? Koko naissukupuoli vain on huono? Itseäsi lukuunottamatta?

Miksi kuvittelisinkaan tietäväni minkälaisena muut näkevät tietynlaiset ihmiset?

Kuvitteletko itse tietäväsi kaiken? Kysymättä.

Vierailija
29/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27, suppeat ?? Kyllä on ikävä kyllä aika isot piirit ja akateemiset naiset varsinkin on juuri noita tyhjänlänkyttäjiä. Ei niitä jaksa kovin moni muukaan paitsi ne ketkä ovat itse samanlaisia .

Vierailija
30/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä työssään, joka on jo alaltaan poikkeava perinteisiin naisten aloihin nähden, tästä syystä myöskin paremmin palkattu.

Harrastukset toiset kuin muilla

Ei lapsia

Hyvä, pitkä liitto miehensä kanssa

Juuri näin. Kauan sitten hoksannut ettei viitsi pitää yhteyttä hankaliin ihmisiin vain koska ovat samaa sukupuolta.

Vierailija
31/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tullut enemmän naisten kanssa juttuun ja luotan heihin lähtokohtasesti enemmän, vaikka erilaiset ämmälaumat mua kiusasikin kouluaikoina. Kyllä miehetkin sen kiusaamisen osaa ja jopa julmempana. Ei miehiin voi tukeutua, jos joku on hätänä.

Voi siinä olla sekin, että en tiedä miltä tuntuu olla kaunis ja hoikka nainen, niitä miehet kohtelevat aina hyvin. Meitä lihavia ja ei niin nättejä naisia miehet kohtelevat kuvottavasti.

Vierailija
32/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti. Minulla on etäiset suhteet kaikkiin miestäni lukuunottamatta. Työkavereiden kanssa tykkään puhua työjutuista.

Kouluaikoinani minua kiusattiin tyttöjen toimesta pahasti, ja siksi pelkään naisporukoita vähän edelleen. Yksittäin naiset ovat ihan mukavia.

Vierailija
33/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset kertovat sen näköjään ihan itse tässä ketjussa. He luokittelevat ihmiset juoruilevaksi selkäänpuukottavaksi kanalaumaksi pelkän sulupuolen vuoksi. Onko sitten ihme jos eivät pysty luomaan ystävyyssuhteita?

Vierailija
34/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelisinkaan tietäväni minkälaisena muut näkevät tietynlaiset ihmiset?

Kuvitteletko itse tietäväsi kaiken? Kysymättä.

Miksi ap et sitten vastaa kysymykseen? Mitä itse epäilet syyksi ettet tule toimeen? Miksi luokittelet ihmiset ennalta pelkän sukupuolen vuoksi? Et anna mahdollisuutta? Mikä on johtanut tuollaiseen tilanteeseen?

Vierailija
35/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan valitsee juttuseuraansa täysin sukupuolen perusteella. Päinvastoin: se juttuseura yleensä valitsee sukupuolen perusteella, ettei halua jutella.

Voiko olla epäloogisempaa tekstiä? 😅

Vierailija
36/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kohdannut sellaisia juoruilevia miespuolisia kanoja, että oksat pois. Ei mitään rehtiä naamatusten kettuilua, vaan todella ilkeää kaverille luotettujen yksityisasioiden levittelyä ja vääristelyä, ja yritystä udella toisilta vielä lisää. Naisilla on kuitenkin jonkinlainen kyky myötätuntoon.

Vierailija
37/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronitse ap mitä epäilet syyksi? Huono äitisuhde? Joku kiusaamiskokemus nuoruudessa?

Hah, en ole ap, mutta minulla on juuri nämä syynä.

Oma äitini lähti, kun olin noin kymmenen vuotias. Ihmiset, jotka siinä tilanteessa ja vuosia jälkeenpäinkin väänsivät veistä haavassa, olivat naisia.

Koulussa jäin kaiken ulkopuolelle. Haukuttiin, nolattiin, hakattiin.

Ihmisten kanssa on ihan mukava jutella joskus, mutta mihinkään syvälliseen en pysty. Parisuhteessa olen, ihme ja kumma. Mutta en ole helppo puoliso, eikä minulla ole helppoa itseni kanssa.

Joskus olen kuullut, että minua pidetään oman tien kulkijana, etäisenä ja ylpeänä. Minusta tämä on koomista. Minut kiusattiin rikki, ja sitten kun yritän elää asian kanssa, nekin ihmiset jotka eivät ole olleet kiusaajia, pitävät minua liian erilaisena.

Vierailija
38/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanna-be queen-bee. Elää miesten huomiosta, pitää kaikkia muita naisia kilpailijoina. Hyvin hankala työkaverina, yhteistyökyvytön.

Jos koen jonkun kilpailijaksi, se ei liity sukupuoleen. En elä miesten huomiosta, miten voisinkaan, olen ruma läski! En ole hankala työkaveri, päinvastoin, moni kehunut, naiset myös. En ole yhteistyökyvytön. Miesten kanssa on vaan rennompi olla.

Vierailija
39/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27, suppeat ?? Kyllä on ikävä kyllä aika isot piirit ja akateemiset naiset varsinkin on juuri noita tyhjänlänkyttäjiä. Ei niitä jaksa kovin moni muukaan paitsi ne ketkä ovat itse samanlaisia .

Akateemiset naiset tyhjänlänkyttäjiä? Olisipa hauska tietää mitkä keskustelunaiheet on sun mielestä niitä tärkeitä ja parempia...

Vierailija
40/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näitä jotka mielistelevät kaikkia miehiä ja saavat miehet mielistelemään takaisin. Katkeroituu keski-iässä kun miehet ei enää kiinnostu eikä palvo.

Harvemmin musta on kukaan kiinnostunu nuorenakaan, palvonta on jo ajatuksena ällö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi