Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on NAINEN, jolla on etäiset välit muiden, erityisesti naisten kanssa?

Vierailija
19.02.2021 |

??

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En jaksa yhtään mitään mukahauskaa piikittelyä ja hiljaista ulossulkemista. Tykkään rehdistä, reiluista ja aidoista ihmisistä sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
82/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen? Vahva?

Vaikka tiedän että yritit kaivaa esiin kommentteja, joissa haukutaan kyseiset naiset.

Kaiken voi kääntää päinvastoin, mutta totuus on se, että vahvat ihmiset pärjäävät itsekseen. Heikot eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhdepelien pelaamista kammoan yli kaiken. Väistyn välittömästi kun aistin pelaamista, huumorin varjolla piikittelemistä ja selän kääntämistä. Lyhyesti sanottuna kaihdan kieroutta.

Vierailija
84/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka on kyllästynyt muiden draamaan. Draamaan, joka _aina_ liittyy miehiin, parisuhteisiin tai muihin kaverisuhteisiin. Tuntemani naiset ovat olleet myös kovia juoruilemaan ja puhumaan pahaa muista naispuolisista kavereistaan. Ei kiinnosta sellainen. Kokemukseni mukaan miesten kanssa voi puhua enemmän järkiasioita.

Tämä voi johtua siitä, että naiset sosiaalistetaan määrittelemään itsensä muiden ihmisten kautta. Nainen on ensijaisesti aina äiti, tytär, tyttöystävä, vaimo, ystävätär jne. mutta harvemmin oma yksilöllinen itsensä. Hyvällä ja onnistuneella naisella on aina laaja kaveripiiri, puoliso (mieluiten mies) sekä lapsia. Yksin viihtyvää ja/tai yksinäistä naista pidetään yhä edelleen helposti säälittävänä tai epäilyttävänä, vanhanapiikana, mielenterveysongelmaisena tai autistisena.

Helpoin tapa saada sosiaalista suosiota ja hyväksyntää on monien mielestä kampittaa "kilpailijoita", mistä tuo inhottava käytös yleensä juontuu. Siitä on mahdollista päästä eroon mutta se vaatisi näiltä naisilta rehellistä itsetutkiskelua sekä oman identiteetin uudelleen määrittelyä. Nainen voi olla ja on hyvä tyyppi, vaikka ei olisi suosittu ja sosiaalinen, parisuhteessa tai äiti. Uskon, että moni ei edes tiedosta omaksumiaan asenteita eikä siksi pysty niitä muuttamaan. Olen tavannut yllättävän paljon itseään feministeinä pitäviä ja päällisin puolin menestyneitä naisia, joilla on silti ollut tapana levittää ilkeitä huhuja muista naisista, piikitellä ja kiusata heitä sekä arvostella heitä mm. lapsettomuuden tai parisuhteettomuuden takia.

Vierailija
85/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua maksaa sellaista hintaa "suosiosta" ja porukassa pysymisestä, että alkaisin kiusata joitakin helppoja kohteita tai yleensäkään ketään. Olen mieluummin vaikka yksin tai oikeasti hyvissä ja rehellisissä ihmissuhteissa. Minulla on hyviä läheisiä ystäviä, mutta kartan negatiivisesti leimautuneita naisporukoita.

Vierailija
86/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sellanen että sillä on etäiset välit muiden naisten kanssa. Mikä asia tässä on se mitä sä et niinku hiffaa????

Vierailija
87/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että moni ei huomaa omaa epäsuoruuttaan ja kierouttaan. Tämä on tullut ilmi kun olen suuttunut ja laittanut tällaisen ihmisen ojennukseen ja hän on pahanpäiväisesti säikähtänyt minua ja reaktiotani.

Vierailija
88/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kokemukset ihmissuhteista. Sellainen joka ei jaksa jatkuvaa draamaa ja kiukuttelua, mitä useimpien naisten kanssa ns. ystävyys on. Miesten kanssa pärjää helpommin, koska ei tarvitse koko ajan varoa riitaa, jos jollain on kynsi katki. Toisaalta miesten kanssa ei voi olla samalla tavalla "läheinen" vaan tietty etäisyys ja kylmyys on säilytettävä, jos ei halua antaa ymmärtää asioita väärin. Siitäkin on kokemusta ettei monille miehille voi edes hymyillä normaalisti, koska luulevat sitä flirtiksi ja tietyt väärinymmärrykset ovat jättäneet myös pieniä traumoja.

Helpompi pitää etäisyyttä, niin ei tarvitse "selvitellä asioita".

Vierailija
89/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen, tavallista älykkäämpi, joustava, analyyttinen, pohdiskeleva, suora, rehti, avoin, luova, aktiivinen, tutkiva, syvällinen, aidosti rakastava,huumorintajuinen, moniosaaja, pelkäämätön, kaunis, empaattinen, näkee valheen läpi, tunnistaa epärehellisyyden ja kieroilun, perhekeskeinen, lapsirakas, pitää eläimistä ja luonnosta, kielitaitoinen, koulutettu ja sivistynyt, uskollinen, muita ihmisiä ja kulttuureja arvostava, maailmankansalainen, ambivalentti, rohkea, tavoitteellinen, ikuinen uuden oppija, liikunnallinen,osaa: leipoa, kokata, tehdä käsitöitä, remontoida, vaihtaa autonrenkaat, korjata pyöränkumin, vaihtaa vesihanan tiivisteet, siivota, soittaa soitinta/soittimia, laulaa, tanssia, piirtää, maalata tauluja, ommella vaatteita, pukeutua tyylikkäästi.

Tässä muutama asia näin aluksi.

Vierailija
90/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, jolle on aina uskoteltu, että "nainen on naiselle susi". Not like other girls. Totuus on kuitenkin se että suurin osa naisista on muille naisille kivoja ja muista naisista löytää valtavasti tukea, kun itse kukin uskaltaa laskea defenssinsä ja ennakkoluulonsa.

T. Entinen "not like other girls", nykyään naisten seura on ihan parasta!

Vierailija
91/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli semmonen oikeasti ihana nainen?

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen, tavallista älykkäämpi, joustava, analyyttinen, pohdiskeleva, suora, rehti, avoin, luova, aktiivinen, tutkiva, syvällinen, aidosti rakastava,huumorintajuinen, moniosaaja, pelkäämätön, kaunis, empaattinen, näkee valheen läpi, tunnistaa epärehellisyyden ja kieroilun, perhekeskeinen, lapsirakas, pitää eläimistä ja luonnosta, kielitaitoinen, koulutettu ja sivistynyt, uskollinen, muita ihmisiä ja kulttuureja arvostava, maailmankansalainen, ambivalentti, rohkea, tavoitteellinen, ikuinen uuden oppija, liikunnallinen,osaa: leipoa, kokata, tehdä käsitöitä, remontoida, vaihtaa autonrenkaat, korjata pyöränkumin, vaihtaa vesihanan tiivisteet, siivota, soittaa soitinta/soittimia, laulaa, tanssia, piirtää, maalata tauluja, ommella vaatteita, pukeutua tyylikkäästi.

Tässä muutama asia näin aluksi.

Vierailija
92/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa ei tarvitse kilpailla mistään.

Vierailija
93/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En jaksa yhtään mitään mukahauskaa piikittelyä ja hiljaista ulossulkemista. Tykkään rehdistä, reiluista ja aidoista ihmisistä sukupuolesta riippumatta.

Sukupuolesta riippumatta ja silti kerrot kuuluvasi joukkoon jolla on etäiset välit muihin naisiin...

Itse olen tuollaista kohtelua saanut vain miesporukassa (ja se yksi oikein kunnon meangirls porukka joskus muinoin). En kuitenkaan kuvittele että tulisin jotenkin erityisen huonosti miesten kanssa toimeen vaikka ikäviä kokemuksia joistain porukoista onkin.

Vierailija
94/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei jaksa näitä sukulaisakkojen seläntakana juoruamista ja äijiensä haukkumista. Elämä yhtä draamaa ja härdelliä tyyliin tempparit ja big brother!

Vierailija
95/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti heteronainen?? Ei ole ripustautuvaa sorttia muihin ihmisiin.

Vierailija
96/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka on kyllästynyt muiden draamaan. Draamaan, joka _aina_ liittyy miehiin, parisuhteisiin tai muihin kaverisuhteisiin. Tuntemani naiset ovat olleet myös kovia juoruilemaan ja puhumaan pahaa muista naispuolisista kavereistaan. Ei kiinnosta sellainen. Kokemukseni mukaan miesten kanssa voi puhua enemmän järkiasioita.

Naiset ELÄÄ draamasta. Naiset eivät pidä suorasta, rehellisestä naisesta, koska elävät juoruista ja pelien pelaamisesta (esim kilpailu miehistä toisten naisten kanssa). Kaikkia naisia ei kiinnosta juoruilla, ja sellaisia syrjitään usein. Syyn voi tietenkin pistää sen piikkiin, että tässä naisessa olisi jotain vikaa, vaikka todellisuudessa vika on niissä juoruakoissa jotka eivät kestä aitoa ja rehellistä kaveria. 

Oletko koskaan puhunut yli 16-vuotiaalle naiselle? Kuvailit nimittäin sellaisen oikein kunnon pissisteinin. Suurin osa teineistäkään ei ole sellaisia ja niistä pissiksistäkin iso osa kasvaa aikuisiksi ja lopettaa naurettavan draamailun. Toki poikkeuksiakin on.

Vierailija
97/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HäppäriBäbbäri.

Vierailija
98/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa kestää pitkään tutustua syvällisemmin ihmisiin, ujo, varovainen, yksityinen, valikoiva ihmissuhteissaan.

Tämä on osuva kuvaus, voisi olla itse kirjoittamani. En luule olevani mitenkään erikoinen tai parempi kuin kukaan muu(päinvastoin, itse asiassa) ja minulla ei ole mitään erityisiä ennakkoluuloja naisista tai miehistä, en vain osaa lähentyä hirveän nopeasti kenenkään kanssa sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
99/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti/psykopaatti. Kokemusta löytyy.

Vierailija
100/117 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin selkeästi sen takia, että mulla on äidin suhteen traumoja ja lisäksi mua on kiusattu ja aina naisten taholta. Tiedän itse etten käyttäydy millään tavalla siten, että se oikeuttaisi mihinkään huonoon kohteluun. Mun olemus (aitous) ehkä ärsyttää monia naisia. Siinäpä se, en halua sellaisia enää lähelleni kieroilemaan, kiusaamaan ja manipuloimaan.

Tämä ajatus että nämä eristäytyvät naiset haluaisivat miesten huomiota, on niin naurettava. Eivät he yleensä edes hakeudu miesten seuraan sen enempää, mutta toki miesten kanssa on paljon helpompaa tulla toimeen. Nuo naiset jotka väittävät noin, ovat yleensä niitä jotka itse ovat niitä vamppeja, mutta tarvitsevat myös sitä kanalaumaa kääntääkseen heidät jo valmiiksi kiusattua naista vastaan. Jos naiset on inhottavia, niin on ihan loogista että sitten sitä juttelee miesten kanssa. No brainer. Toki joukkoon mahtuu varmaan niitäkin naisia, jotka on inhottuja sen takia, että he esittävät kaveria ja yrittävät iskeä jokaista. Itsellä on vain yksi tällainen kokemus ja se koski miehen "ystävää" joka inhosi mua ei mistään syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän