Paljonko on insinöörimiehesi palkka?
Oma mies 31v, valmistui AMK:sta 8 vuotta sitten, tienaa 4100e/kk. Olen sanonut että kannattaa vaihtaa työpaikkaa, koska alaa olla jo palkkakuopassa. Miten teidän miehillänne?
Kommentit (159)
Olen itse nainen ja insinööri. Oma palkkani vaihtelee riippuen tulos- ja osakepalkkioista sekä bonuksista noin 120.000 - 160.000 euroa vuodessa. Osakepalkkioiden arvo on tuossa laskettu niiden myöntämishetken hintaan. Kokonaisuushan realisoituu vasta, kun myyn ne.
Oma mieheni, myös insinööri, tienaa noin 80.000 - 85.000 euroa vuodessa.
2700e, konealalla, työkokemusta kohta 6 v
DI-mieheni palkka n. 6000 eur/kk. Itse olen juristi ja oma palkkani on n. 6500 eur/kk. Olemme jo viisissäkymmenissä, joten työvuosia takana jo aika paljon.
Teen hommia automaatioalalla, AMK koulutus, töissä 1,5 vuotta palkka 4260 e/kk. Miestä ei ole.
Insinöörimiehen palkasta en tiedä, mutta insinööri vaimoni tienaa n. 3500 €/kk.
Runsaan 20v kokemuksella vaativassa ja vastuullisessa esimies tehtävässä yamk ins brutto 6100/kk. Tuttu samalla koulutuksella ja kokemuksella just valtion hommissa brutto 4000/kk. Hajontaa siis paljon riippuen tehtävistä ja työnantajasta..
Minun mies on diplomi-insinööri, alalla 15 vuotta, töissä esimiesasemassa. Palkka hieman alle 4500e/kk brutto.
Olen AMK inssi ja olen kokenut softakehittäjä. 5000 €/kk.
Tiedostan, että konsulttina tuloni voisi olla 6000-8000 €/kk, mutta se ei ehkä olisi minun juttuni.
Tää kysymyksen asetteluhan on ihan naurettava!! :D miks ap ei vaan kysy: "insinöörit, paljonko tienaatte" :D Ihan kuin vain miehet kävis töissä. Ei me missää 1800-luvulla eletä paitsi ilmeisesti ap! T. tietotekniikan inssi ja olen siis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N, 7900 euroa. Myynti-insinööri, päivärahat sun muut hlökunta etuudet lisäksi.
Harvoin kotona.
Vain lomat pyhitetty perheelle.
Käytännössä olen yksinhuoltaja, mies aina matkoilla, niissä maissa jos yrityksellä on asiakkaita.
Meillä on yksi lapsi ja itse toimin julkisen sektorin ylempänä toimihenkilönä.
Tsemppiä! Jaksoin tuollaista kahdeksan vuotta.
Tsemppiä! Jaksoin tuollaista 20 vuoden ja 3 lapsen verran.
DI (nainen) 20 vuoden työkokemuksella palkka n. 5800 e /kk brutto (enimmäkseen koodaushommia teen).
3500e, Oulu. Kuullut huhua että Etelä-Suomessa maksetaan paremmin, mutta elintaso on ok täällä pohojosessa.
DI-mieheni tienaa noin 11 400 euroa/kk + bonukset.
Itse nainen, DI, tienaan 9000 euroa/kk + bonukset.
Ikää molemmilla +50 vuotta, uramme huipulla, eläkevuosia odotellessa. Lapset aikuisia.
8500/kk + bonukset, rivi-insinööri pienessä alihankkijafirmassa
Mä tienaan jo tradenomina enemmän. Ja olen vielä matalapalkka-alalla, jossa insinööritkään ei isosti tienaa.