Paljonko on insinöörimiehesi palkka?
Oma mies 31v, valmistui AMK:sta 8 vuotta sitten, tienaa 4100e/kk. Olen sanonut että kannattaa vaihtaa työpaikkaa, koska alaa olla jo palkkakuopassa. Miten teidän miehillänne?
Kommentit (159)
No mun mies konnari, mutta mulla on 3300€. Joo on huono, mutta elintarvikealalla on toimihenkilöillä huonot palkat.
5300e, projektipäällikkönä. Valmistui 1997.
Minä olen AMK-insinööri, mutta nainen. Tienaan 30-vuotiaana 4900€/kk. Se on käsittääkseni AMK-inssille ihan ok liksa! En tiedä mitä AMK-inssin sitten muka pitäisi tienata? Ei päälle 4000€ palkalla olla palkkakuopassa tällä tutkinnolla. Jos haluaa lisää liksaa niin vaativampiin tehtäviin ja enemmän koulutusta.
Mitä te maisterinaiset sitten ansaitsette?
Siis mihin maailma on mennyt, kun amk-pelleille maksetaan tuollaisia satupalkkoja? Sopiva liksa olisi ehkä 2400e/kk
Vierailija kirjoitti:
5800e, AMK inssi myös, ikää tosin 38.
Minkä alan insinööri ja mitä tekee työkseen?
Vierailija kirjoitti:
Siis mihin maailma on mennyt, kun amk-pelleille maksetaan tuollaisia satupalkkoja? Sopiva liksa olisi ehkä 2400e/kk
Yyh snif. Toivottavasti saat unta ensi yönä.
Ei nosta firmastaan kuukausipalkkaa. Osinkoina kerran vuodessa noin 100 000 e.
N, 7900 euroa. Myynti-insinööri, päivärahat sun muut hlökunta etuudet lisäksi.
Harvoin kotona.
Vain lomat pyhitetty perheelle.
Käytännössä olen yksinhuoltaja, mies aina matkoilla, niissä maissa jos yrityksellä on asiakkaita.
Meillä on yksi lapsi ja itse toimin julkisen sektorin ylempänä toimihenkilönä.
Vähän alle sata tuhatta vuodessa.
Saan itse 3000 euroa brutto, mutta teen vähän alle koulutustasoni töitä pikkuruisessa firmassa. Sitä otin mitä sain, sillä ikä estää saamasta parempaa ja valmistuin aika vanhana alanvaihtajana. Kyllä mä osaisin tehdä, mutta kun ei saanut sellaista, missä olis päässyt näyttämään, niin teen mitä saan. Mun työnkuva on pitkälti dokumentointia ja toimistotöitä, aiemman koulutuksen perusteella. Mies saa vähän vajaa 5000 koodarina, työkokemus 30 vuotta.
Mun mies on amk inssi ja jotain it kehityshommia tekee, en tiedä eikä kiinnosta sen tarkemmin. En tiedä paljon sillä on bruttopalkka, mutta tilille tulee yli 4000 euroa kuukaudessa ja kerran vuodessa bonukset jotka on vaihdelleet nettona 3000 - 12000 välillä.
Ihan hyvin tuo mielestäni tienaa, paljon paremmin kuin minä.
Täällä dippainssi, 11v sitten valmistunut ja 3 450 eur palkkaa vedetään. Pirkanmaa
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa olla jo aika sopiva netto, mutta tällaiselle AMK-pellelle jääkin aikalailla tasan 3000€ käteen! Kyllä tuolla 2400€ netollakin pärjäilisi mutta kun maksavat enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Täällä dippainssi, 11v sitten valmistunut ja 3 450 eur palkkaa vedetään. Pirkanmaa
Oletko oman alan töissä? Mitä teet?
DI-mieheni (31v.) tienaa noin 4250€/kk (ei sisällä lomarahoja).
T. Insinöörin rouva
Di 47v 4300. It-alalla. Surkea palkka mutta syy on se että tykkää työpaikasta eikä ole halunnut vaihtaa. Jos jumahtaa yhteen hommaan niin palkka ei kehity ollenkaan. Ollut siis ”iän päivän” samassa firmassa.
Nainen insinööri, 42v, palkka 5000€/kk
AMK-inssi, Palkka brutto 5650 €/kk. kehityshommissa.
5800e, AMK inssi myös, ikää tosin 38.