Miksei miehen älykkyys kiinnosta?
Tulin tänään nettiin ja ensimmäinen keskustelu jonka näin, oli ketju missä naiset inisivät nykyisten ja edellisten miestensä peniksistä ja kuinka "harmittaa kun exällä oli isompi niin ei tunnu enää missään :(".
Raivostuin tästä. Niin typerää ja pinnallista miehen esineellistämistä.
Olen kolmekymppinen mies jolla on tutkinto teoreettisesta fysiikasta. Koskaan en ole seurustellut elämäni aikana, vaikka omasta puolestani olen aina halunnut. Tuntuu, ettei hyvillä ominaisuuksillani ole mitään väliä. Älykkyysosamäärä on jossain 130-140 välimaastossa. Harrastan myös pianonsoittoa, runojen kirjoittamista ja olen raitis sekä savuton.
Millään näillä ominaisuuksilla ei ole näköjään arvoa vuonna 2021. Jos olisin lätkänpelaaja isolla munalla, olisin todennäköisesti jo naimisissa.
Älykkyys ei selvästikään ole lisääntymisvaltti, vaikka monesti kuulee sanottavan miten älykkyys on seksikästä. Eipä tuo sanonta näy todellisessa elämässä. Naiset eivät ole koskaan juosseet matemaatikkojen ja nörttien perässä. Ehkä jotkut sanoo arvostavansa älykkyyttä vain siksi, että tämän sanominen saa sanojan vaikuttamaan hienostuneelta vaikkei sitä todellisuudessa olisi.
Kommentit (82)
Kyllä miehen äly kiinnostaa. Varsinkin, jos sitä käyttää rahan tienaamiseen. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakkain älykkäin kirjoitti:
Väität olevasi älykäs mutta et selviäisi hengissä jääkiekkoilijalta kaukalossa.
Voima oli todellista älykkyyttä.
Älykkyys ei ole liian monimutkaista, vaan suoraviivaista. Älykkyys on elämää ja älykkyys ei ole kuolemaa.
Siksi on oikein että etsit kumppania ja haluat lisääntyä. Ilman lisääntymistä ja ihmistä ei älykkyyttä enää olisi.
Alapeukuttajat ovat sitä mieltä että heikko ja lähes halvaantunut on älykkäin.
Kyllä. Niin evoluutiokin näyttäisi aihe vapaalla etenevän.
Aika monet historian suurälyköt ovat itseasiassa olleet fyysisesti melko heikkoja. Usein pitkäaikaissairaita. On jäänyt aikaa lukemiselle ja ajattelemiselle.
Evoluution kanssa hieman varoisin. Aika yksinkertaistavaa soveltaa jotain apinoiden luonnonvalintaa ihmisiin.
Älykkyys on perinnöllistä. Lukeminen tai ajattelu ei tee kenestäkään älykästä.
Miksi sitten äo on vahvasti riippuvainen esim maan koulutustasosta? Esim länsimaissa äo nousi hurjasti läpi 1900-luvun vaikkei geenit varmasti oleellisesti muuttuneet.
Tyhmät kyselee tyhmiä, kun eivät tajua ja perustavat ymmärryksensä uskoon.
Sinä se uskot että lievästi kehitysvammainen parantuu kun hänelle antaa kirjan ja käskee ajattelemaan :D Totisesti olet tyhmä kuin saapas.
Jos olisit tässä vierelläni olohuoneessa, niin antaisin avokämmenläpsyn takaraivollesi.
Niin typerältä tuo kysymyksesi kuulosti.
Onhan ne ihan tutkittuja asioita että esim. lukemalla omalle lapselleen voi vaikuttaa tämän henkiseen kehitykseen. Varmasti myös lievästi kehitysvammaisen lapsen kehitykseen voi vaikuttaa positiivisesti järjestämällä oikeanlaisia virikkeitä. Ei hänestä ikinä varmasti neroa tulisi, mutta varmasti lievästi kehitysvammaisten terämpää kärkeä.
Ei älykkyyteen voi varsinaisesti vaikuttaa, mutta sen ilmentymistä voi nopeuttaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
urheilu on älykästä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ei ole liian monimutkaista, vaan suoraviivaista. Älykkyys on elämää ja älykkyys ei ole kuolemaa.
Siksi on oikein että etsit kumppania ja haluat lisääntyä. Ilman lisääntymistä ja ihmistä ei älykkyyttä enää olisi.
Jääkiekkoilijalta? Onko jääkiekkoilijat jotain taistelulajien harrastajia?
Kuka tahansa ammattiurheilija murskaa kenet tahansa, vaikka olisi harrastellut kamppailua.
Lihasvoimaa ei voita mikään. Fysiikka on fysiikkaa.
Siksi kamppailussakin nostellaan painoja ja harjoitellaan kestävyyttä.
Isku leukaan voittaa lihasvoiman.
Älykkyys on voittamista voimaa hyödyntäen.
Isku leukaan ei päde, jos voima uupuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat ovat sitä mieltä että heikko ja lähes halvaantunut on älykkäin.
Kyllä. Niin evoluutiokin näyttäisi aihe vapaalla etenevän.
Aika monet historian suurälyköt ovat itseasiassa olleet fyysisesti melko heikkoja. Usein pitkäaikaissairaita. On jäänyt aikaa lukemiselle ja ajattelemiselle.
Evoluution kanssa hieman varoisin. Aika yksinkertaistavaa soveltaa jotain apinoiden luonnonvalintaa ihmisiin.
Älykkyys on perinnöllistä. Lukeminen tai ajattelu ei tee kenestäkään älykästä.
Miksi sitten äo on vahvasti riippuvainen esim maan koulutustasosta? Esim länsimaissa äo nousi hurjasti läpi 1900-luvun vaikkei geenit varmasti oleellisesti muuttuneet.
Koska koulutetussa maassa on enemmän virikkeitä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö se sivistyksen ulkopuolella elänyt, jolla on enemmän aivokapasitettia pystyisi nopeasti kehittymään paremmaksi kuin keskiverto länsimaalainen.
Tämän näkee myös Suomessa tietyllä tasolla: älykäs amis saattaa nopeasti oppia paremmaksi tietyssä tehtävässä, kuin pitkälle samalla alla kouluttautunut...
Noniin eli sinulla on ihan omat määritelmät älykkyydelle. Uuden asian oppimisnopeuteen nyt vaikuttaa todella monet muut asiat kuin joku (perinteinen)älykkyys.
Ei vaan sinulla. Aivokapasitteetti on merkittävin tekijä, jos muuta väität niin et ymmärrä mitä oppimisrosessi, tai tai älykkyys on. Muuten, tuo lainaamani kommentti oli käytännössä lainaus erään älykkyystutkijan toteamuksesta...
No älykkyydelle nyt ei tänä päivänä oikein tunnu olevan mitään määritelmää. Siksi lisäsin että puhuin perinteisestä älykkyydestä. Oppiminenkin on aika monimuotoinen asia. Toiset on parempia oppimaan asioita nopeasti ja pinnallisesti toiset hitaammin ja syvällisemmin. Näitä on hieman hankala vertailla suoraan keskenään kumpi on parempi, se varmaan riippuu olosuhteista.
Niin no sinä puhut nyt älykkyyden soveltamistavasta oppimisessa, sen osalta olen samaa mieltä; ihmiset oppivat eri lailla kuvailemallasi tavalla.
Teoreettiset fyysikot ovat sangen haluttua seuraa fyysikko-naisten keskuudessa. Varsinkin, jos on selkeästi älykkäämpi kuin rivi-fyysikko.
Oma kilta, pienryhmän ohjaus, assarin pesti.. yliopistolla on monia tapoja tavata nais-fyysikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia enää oikeasti kannata tosissaan ottaa. Suurin osa vaatii liikaa, vaikka itse ovat pilalla.
Palstan miehillähän ei tietenkään mitään tämänsuuntaista taipumusta koskaan ole...
Millä vastaavalla tavalla miehet ovat pilanneet itsensä parisuhdekumppanina?
Vierailija kirjoitti:
Teoreettiset fyysikot ovat sangen haluttua seuraa fyysikko-naisten keskuudessa. Varsinkin, jos on selkeästi älykkäämpi kuin rivi-fyysikko.
Oma kilta, pienryhmän ohjaus, assarin pesti.. yliopistolla on monia tapoja tavata nais-fyysikkoja.
Kelpaako naisfyysikoille kouluttamaton (mutta toimeentuleva), mutta älykäs mies?
No, sekin vaikuttaa aika paljon asiaan, minkälaisen naisen sinä haluat.
Mitä ihmeen pinnallista siinä on että nainenkin haluaa nauttia seksistä? Joillekin yhdyntäkeskeisille naisille sillä peniksen koolla vain on väliä. Esim itselläni herkimmät paikat emättimen pohjassa. Jos vain tietyn kokoinen penis tuo tyydytyksen ei sille vain voi mitään. Naiset ovat erilaisia ja nauttivat eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia enää oikeasti kannata tosissaan ottaa. Suurin osa vaatii liikaa, vaikka itse ovat pilalla.
Palstan miehillähän ei tietenkään mitään tämänsuuntaista taipumusta koskaan ole...
Ethän sinäkään edes kertonut millä tavalla naiset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen älykkyys kiinnostaa naisia. Parhaat mahdolliset geenit lapselle tulee älykkäiltä miehiltä.
Täällä naiset vain vähättelevät miesten älykkyyden merkitystä, koska eivät tunne älykkäitä miehiä.
Ja niitäkin, joita muka tuntevat, niin niistäkin etsivät heti vain ne negatiivisimmat asiat.
Tämän palstan naisille tärkeintä on miehen komeus, pukeutuminen ja hiusmalli.
Paskat he piittavat siitä vaikka miehen korvien välissä olisi pelkkää sahajauhoa.
- olen nainen -
Itse asiassa nykytutkimuksen mukaan älykkyys periytyy voimakkaammin äidin älyn mukaan. Eli naisen älyllä on enemmän merkitystä, jos haluaa, että perilliset ovat älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
No, sekin vaikuttaa aika paljon asiaan, minkälaisen naisen sinä haluat.
Luulen että ongelma on usein siinä, että naista haetaan ulkonäkö edellä. Ehkä vois kuitenkin olla fiksumpaa keskittyä niihin omanlaisiin eli todella älykkäisiin naisiin, joilla on samoja kiinnostuksen kohteita. Siten voisi löytyä ihminen joka arvostaa älykkyyttä ja jonka kanssa synkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tulin tänään nettiin ja ensimmäinen keskustelu jonka näin, oli ketju missä naiset inisivät nykyisten ja edellisten miestensä peniksistä ja kuinka "harmittaa kun exällä oli isompi niin ei tunnu enää missään :("."
Onhan se nyt pidemmän päälle aika tärkeää että seksi on kivaa ja tyydyttävää suhteessa.
Hyvä syy tapailla vain neitseitä naisia.
Luultavasti sinun kannattaakin. Silloin sitä on tyytyväinen vähän vähempäänkin ainakin jonkin aikaa.
No jos ei kerskiverto kelpaa, niin jahdatkaa nyt sitten vaan niitä marginaalimulkkuja joukolla, jos se tekee teidät onnelliseksi. Itse en ainakaan huolisi naista, joka haikailee isojen mulkkujen perään.
Ei minua haittaa vaikka et 'huolisi' minua. Minulla on jo mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on molemmat, akateeminen loppututkinto, älykkyysosamäärä ~140 ja iso muna. Silti jos pitäisi valita, ottaisin älykkyyden koska vaan, koska se paitsi kiihottaa mua enemmän kuin iso muna, on myös hyödyllinen ja toivottava ominaisuus niin makuuhuoneessa kuin sen ulkopuolellakin. Eli älä lannistu, kyllä älyköistä pitäviä naisiakin on!
Miehelläsi ei taatusti ole isoa leukaa ja hyvää persettä.
Ne ovat myös tärkeitä ominaisuuksia.
Ai että jos on kyllästynyt louskuttamaan leukaperiä, niin voi töräytellä tuubaa vai?
Kyllä älykkyys kiinnostaa. Olen lempannut mukavia, komeita miehiä, koska heidän kanssaan ei voinut keskustella juuri mistään. Mutta täytyy miehen silti olla muutakin - miellyttävä luonne on ehdottomasti oltava. Ulkonäöllä on jotain merkitystä, mutta ei niin paljoa kuin moni luulee. Kunhan on jollain tavoin kivan näköinen, siihen riittää sekin jos on vaikka nätit silmät, niin rakastuneelle koko pakkaus on silloin komistus.
Riippuu siitä miten tuot älykkyytesi esille.
Valitettavasti olen vaatimaton suomalainen, joten liika itsensä kehuskelu, päteminen ja tietämyksensä esille tuominen on minulle iso punanen valo.
Mutta jos et älykkyyttäsi mitenkään mainosta ja ns. sulaudut joukkoon, sinulla on sosiaalisia taitoja ja olet mukava tyyppi, niin ihmettelen kyllä jos et ole löytänyt itsellesi puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Onkos aloittaja se sama mies, joka täällä viime vuonna joskus loppukesän tienoilla teki aloituksen siitä, kuinka hänestä ei "älykkyydestään" huolimatta kukaan nainen kiinnostu baareissa ja yökerhoissa, mutta sen sijaan hänen mukana oleva "tyhmä kaverinsa" saa kaikkien naisten huomion, ja kyseisen ketjun aloittaja tämän perusteella teki päätelmän että naisia ei mukamas kiinnosta miehen älykkyys ollenkaan?
Jutut vaan on tässä aika samantyylisiä.
En ole ap enkä osaa vastata kysymykseesi, mutta mulla on lähipiirissä kolme yliopiston käynyttä "älykkömiestä", jotka valittavat ihan samasta aiheesta. Lienee tyypillinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, eikö se ole itsestään selvää aloituksen huomioden...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, eikö se ole itsestään selvää aloituksen huomioden...?
Ei?
Unohdit pituuden ja lihavan lompakon. t. nainen -84