Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehen älykkyys kiinnosta?

Vierailija
16.02.2021 |

Tulin tänään nettiin ja ensimmäinen keskustelu jonka näin, oli ketju missä naiset inisivät nykyisten ja edellisten miestensä peniksistä ja kuinka "harmittaa kun exällä oli isompi niin ei tunnu enää missään :(".
Raivostuin tästä. Niin typerää ja pinnallista miehen esineellistämistä.

Olen kolmekymppinen mies jolla on tutkinto teoreettisesta fysiikasta. Koskaan en ole seurustellut elämäni aikana, vaikka omasta puolestani olen aina halunnut. Tuntuu, ettei hyvillä ominaisuuksillani ole mitään väliä. Älykkyysosamäärä on jossain 130-140 välimaastossa. Harrastan myös pianonsoittoa, runojen kirjoittamista ja olen raitis sekä savuton.
Millään näillä ominaisuuksilla ei ole näköjään arvoa vuonna 2021. Jos olisin lätkänpelaaja isolla munalla, olisin todennäköisesti jo naimisissa.

Älykkyys ei selvästikään ole lisääntymisvaltti, vaikka monesti kuulee sanottavan miten älykkyys on seksikästä. Eipä tuo sanonta näy todellisessa elämässä. Naiset eivät ole koskaan juosseet matemaatikkojen ja nörttien perässä. Ehkä jotkut sanoo arvostavansa älykkyyttä vain siksi, että tämän sanominen saa sanojan vaikuttamaan hienostuneelta vaikkei sitä todellisuudessa olisi.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älystä ei ole yhtään mitään hyötyä naisten kanssa, jos sosiaaliset taidot (romanttisessa mielessä, flirrtailut yms.) ovat surkeat kuten minulla.  Näissä tapauksissa kyseessä on autisminkirjolla tai sitä hyvin lähellä oleva henkilö.

Tulen todella hyvin toimeen ihmisten kanssa yleisellä tasolla, mutta kanssakäyminen väsyttää ja lopulta tarvitsen omaa rauhaa. Minut on jopa joskus valittu vuoden tiimiläiseksi työpaikalla. Mutta mitä tulee sitten naisten kanssa asiointiin "siinä mielessä", niin minun päässäni lyö tyhjää. Ei ole mitään hajua miten pitäisi puhua tai elehtiä. En kyllä yhtään ihmettele miksi olen vieläkin sinkkuna.

Noh, näillä eväillä on mentävä.

Vierailija
82/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Hyvä, että tuot asian esille. Kyllä minustakin naisena on viehättävempää älykkyys, kuin vain se peeniksen koko. Sitäpaitsi.. vaikka olisi kuinka iso, niin ei sitä välttämättä osaa naista miellyttävästi käyttää.

Minua kuitenkin ihmisessä kinnostaa älykkyyden ohella arvot. Millaiset arvot kenelläkin on. Mitä kannustaa, mitä ei. Kiinnostaa esim. ostatko kaupasta luomuruokaa ja mitä ajattelet nykyisestä maailmanmenosta... Ovatko nämä rajoitustoimet menneet sinustakin liian pitkälle? Seuraatko myös muiden maiden tilanteita Suomen ohella? Oletko luonnonsuojelija, joka inhoaa luonnon roskaamista ja tekee myös itse jotain sen asian eteen, eli ei itse roskaa, kierrättää, ei kuluta turhaan ja poimii vaikka muidenkin roskia kävelylenkillään roskiksiin...? Nyt on noita kasvomaskeja joka kadun varrella, mikä itseäni ainakin inhottaa. Inhottaako sinua? Tälaiset asiat merkkaavat ainakin minulle pljon... Sananvapaus.. Mitä ajattelet siitä? Politiikka? Uskonnot? Ideologiat? Eriarvoisuus? Tasa-arvo? Demokratia? Henkinen kasvu? Tutkiminen? Kiusaaminen? Pelkillä ulkonäöllisillä asioilla ei minuun ainakaan tehdä vaikutusta, vaikka toki se on plussaa, jos mies miellyttää myös silmää ja vetovoima on kunnossa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi