Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työttömällä köyhällä miehelle ei mahdollisuutta perustaa perhettä -Milloin tähän epäkohtaan puututaan?

Vierailija
15.02.2021 |

Milloin saavutetaan se tasa-arvo että työttömällä köyhällä miehellä on sama mahdollisuus perheeseen kuin naisellakin

Kommentit (220)

Vierailija
141/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ahaa. Se on taas tämä geje täällä. Kohta alkaa ininä siitä, kun joutui joskus 90- luvulla armeijaan, joten kyllä nyt kaikilta naisilta pitäisi viedä äänioikeus ja naisten pitäisi tätä miestä palvoa, kun hän uhrasi 6kk elämästään tyhjånpäiväiseen pjaskaan....hohoijakkaa.

Vierailija
142/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhe= äiti (isä)+(isä/toinen äiti)+ lapsi/lapsia

Perheen hankkiminen= hankii joko lapsen/lapsia tai puolison,jonka kanssa hankkii lapsia. AP on mies, ja ilmeisesti kiinnostunut naisista jolloin perhe= tyttöystävä, jonka kanssa hankkii lapsen.

Tämä ei ole kiellettyä työttömiltä tai köyhiltä. Jos et, ap, itse kykene hankkimaan tyttöystävää, joka haluaa lapsia kanssasi, niin sitten ei kenenkään muunkaan tarvitse tehdä asialle yhtään mitään, ja se ei ole yhteiskunnallinen ongelma, johon pitäisi puuttua.

Tämä.

Asia on täysin ap:n ja kaltaistensa miesten oma vika. Miksi tätä pidetään jonain yhteiskunnallisena ongelmana? Jos ei kykene elämään kuin normaali asiansa hoitava mies niin ei tätä pidä muiden korjata tai avustaa luuseria pois kuopasta. Mikään ei ällötä enempää kuin miesten ja miesjärjestöjen kitinä siitä, että syrjäytyneitä, yksinäisiä tai työttömiä miehiä ei huomioida tai että heidän kohtalonsa olisi joku yhteiskunnan ongelma. News flash, se ei ole kenenkään muun ongelma kuin sen miehen itse. Suurin osa miehistä on töissä ja pariutuu. Jos sinä et siinä onnistu niin se on sinun vikasi. Ei kenenkään muun.

Hommaa se elämä, työpaikka ja perhe itse omilla ansioillasi äläkä oleta muiden tekevän sitä puolestasi

Juuri näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ahaa. Se on taas tämä geje täällä. Kohta alkaa ininä siitä, kun joutui joskus 90- luvulla armeijaan, joten kyllä nyt kaikilta naisilta pitäisi viedä äänioikeus ja naisten pitäisi tätä miestä palvoa, kun hän uhrasi 6kk elämästään tyhjånpäiväiseen pjaskaan....hohoijakkaa.

Ja kuitenkin tuo on sille cvsdä plussaa ja automaattisesti valtion hommissa yksi palkka luokka ylöspäin heti kättelyssä.

Vierailija
144/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi heti, seuraavilla ehdoilla:

- hyvä yleistieto ja keskustelukyky

- hyvä hygienia ja terveys sekä hyvät elämäntavat ja elämänhallinta

- kaikki tarvittavat kyvyt hyvään vanhemmuuteen

- yksimielisyys sopimuksesta, jossa minä teen uraa ja mies työllistää itsensä koti-isänä vastaten lastenhoidosta ja kodin ylläpidosta. 

Vierailija
145/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain naisen kun olin videovuokraamossa töissä 6e tunti noin kymmenen vuotta sitten. Työnteko ei silloinkaan kannattanut, mutta tosi paljon kävi yksinäisiä naisia vuokraamassa elokuvia ja minä sitten aina juttelin ja lohduttelin asiakkaita.

Videovuokraamon työntekijän pesti on oikeastaan paras pesti maailmassa, mutta alkaa olla sekin menneen maailman ammatti kuten levykaupan tyyppikin.

Työttömänä ei saa naisia. Pitää mennä jonnekin duuniin ja vasta sitten saa naisen. Sen jälkeen voi tehdä laskelmat siitä voiko työelämässä oleva viihdyttää naista. No ei voi, siksi pitää jäädä työttömäksi!

Sitten kun tili on tyhjä niin homma alkaa alusta. Daa

Vierailija
146/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan videovuokraajan roolia kirjoitti:

Itse sain naisen kun olin videovuokraamossa töissä 6e tunti noin kymmenen vuotta sitten. Työnteko ei silloinkaan kannattanut, mutta tosi paljon kävi yksinäisiä naisia vuokraamassa elokuvia ja minä sitten aina juttelin ja lohduttelin asiakkaita.

Videovuokraamon työntekijän pesti on oikeastaan paras pesti maailmassa, mutta alkaa olla sekin menneen maailman ammatti kuten levykaupan tyyppikin.

Työttömänä ei saa naisia. Pitää mennä jonnekin duuniin ja vasta sitten saa naisen. Sen jälkeen voi tehdä laskelmat siitä voiko työelämässä oleva viihdyttää naista. No ei voi, siksi pitää jäädä työttömäksi!

Pitäisikö saada yhden naisen vai kokonaisen legioonan naisia? 

Vierailija
147/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaipaan videovuokraajan roolia kirjoitti:

Pitäisikö saada yhden naisen vai kokonaisen legioonan naisia? 

Neljää naista on mahdollista käytännössä pyörittää ja seurustella samassa kaupungissa.

Parempi keskittyä yhteen niin ei mene nimet sekaisin.

Vierailija
148/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP lle ja muille vastaaville pitäisi ilmeisesti valtion toimesta tuoda vaimo kotiin, joka on valmis synnyttämään tälle lapsen

Pitäisi ilmeisesti valtion toimesta tuoda = Pitäisi ilmeisesti valtion tuoda.

Mikä ihme sinua vaivaa, kun et osaa kirjoittaa suomea?

Ihan hyvin kirjoitettu jos suomi on kakkoskieli tai kolmaskieli.

Kyllä valtio voisi tuoda kehitysmaista naisia näille miehille laivalasteittain. Rekkakuormittain.

Menikö hiekkaa giguliin, vai mikä vtuttaa? Et näköjään ymmärrä sarkasmia. Minäpä selitän : jonkun toimesta= kapulakieltä,virallista kieltä.

Ohis

Minut on ympärileikattu. Ei mene hiekkaa pippeliin :)

Se on hyvä toimenpide.

Vierailija
149/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista ratkaisua fe mnistit ehdottavat asiaan?

He kuulemma ovat kummankin sukupuolen asialla.

Koska Suomessa on lukemattomia köyhiä miehiä, joilla on perhe, avauksen väite ei ole validi, vaan kyse on ap:n henkilökohtaisista ominaisuuksista. Niiden kannalta ehkäisevä mielenterveystyö, erilaiset työllistämisvalmennukset ja poikien kannustaminen jo nuorena harrastuksiin pois koneen ääreltä ovat parhaat menetelmät, mitä minulle tulee mieleen. Viimeisin ei auta enää ap:ta mutta auttaisi lukemattomia tulevia nuoria miehiä.

Olen koittanut sanoa meidän pojille, että pysyvät kaukana autoista, traktoreista ja muistakin laitteista (koneista). Tästä on hyvä jatkaa?

Vierailija
150/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko ap todella valmis pilaamaan elämäsi jonkun tämänkin ketjun naisten kaltaisen tapauksen kanssa? Nauti vapaudestasi, moni perheellinen mies kadehtii sinua.

Ei koskaan ohjeisteta muita eikä itsekään tajuta nauttia ja panostaa siihen perhe-elämään. Ei sekään hyvä tule ansiotta/tuurilla, vaan vaatii (yhteis)työtä, kompromisseja, joustamista, ratkaisuja, empatiaa, jne.

Rutinasta päätellen ei olisi kannattanut moisen rutisijaröllin kanssa perheellistyä. On syytä tosiaan aina katsoa eli seurustella/tutustua riittävän kauan, jotta mahd. larppauskulissit kaatuvat _ennen_ kuin katuu.

Vastaavasti moni perheetön mies kadehtii silti myös perheellisiä (huom, jälleen ko. u l i aloitus), molemmilla reppanoilla lienee yliromantisoitu utopiakuva toisistaan ja yhteistä taas on kyvyttömyys elämänhallintaan.

Tervehenkinen, tasapainoinen ja normiälyinen ei koskaan kadehdi muita, vaan keskittyy ohjakset tiukasti omissa käsissään omaan elämäänsä, joka siksi kukoistaa, on omannäköistä, nautinnollista ja mielekästä.

Vierailija
151/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi heti, seuraavilla ehdoilla:

- hyvä yleistieto ja keskustelukyky

- hyvä hygienia ja terveys sekä hyvät elämäntavat ja elämänhallinta

- kaikki tarvittavat kyvyt hyvään vanhemmuuteen

- yksimielisyys sopimuksesta, jossa minä teen uraa ja mies työllistää itsensä koti-isänä vastaten lastenhoidosta ja kodin ylläpidosta. 

Annat turhan paljon ehtoja. Kukaan ei täytä noita kaikkia . En ole tavannut tuollaista miestä tai naista koskaan.

Vierailija
152/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP lle ja muille vastaaville pitäisi ilmeisesti valtion toimesta tuoda vaimo kotiin, joka on valmis synnyttämään tälle lapsen

Kyllä valtio voisi tuoda kehitysmaista naisia näille miehille laivalasteittain. Rekkakuormittain.

Ja mitä sitten kun ne ei haluakaan niitä miehiä joille ne tuotiin? Vai tarkoititko että diiliin kuuluu ettei ne naiset saa itse valita?

Vierailija
153/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eivät ikinä saa perhettä. Köyhän lapsen elämä on yhtä helvettiä.

Niinpä ja siihen helvettiin pitäisi vielä väkisin monistaa helvetin huonoilla hylkiörappiopatogeeneillään lisää kärsijöitä? Tämän mahdollistaisi ja maksaisi täsmätilaustoimeksiantona yhteiskunta? Ap äkkiä holhoukseen?

Ei mitään kysymysmerkkiä vaan ap hoitoon ja äkkiä. Tämmöistä naisvihamielistä roskaa näiltä työttömiltä luuserimiehiltä saa lukea, joka päivä. Eivät ole tyytyväisiä, että yhteiskunta elättää heidät ja mahdollistaa heidän elämisensä vaan sen lisäksi vaativat kaikkea muutakin, jota eivät ihmisroskina kykene ikinä saavuttamaan. Oi miten toivonkaan, että sosiaalituet lopetettaisiin ja nämä miehet joutuisivat tuonne pakkaseen miettimään elämän realiteettejä ja ehkä tekemään jotain omalle surkeudelleen.

Samaa mieltä. Olen muuten mies. Siinä vaiheessa kun meikän verovaroilla aletaan pakottamaan nuoria naisia (omia ja tuttavaperheitteni tyttäriä) jollekin kävelevälle ylijäämägeenivarastolle synnytys- ja seksikoneeksi, en pelkästään lakkaa veroja maksamasta vaan tartun vaikka aseeseen. Kyllä hävettää oman sukupuoleni puolesta nämä jutut. 

Vierailija
154/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli työtön ja rutiköyhä kun perustettiin perhe. Kannattaa vaan olla vastustamattoman komea ja yrittäjähenkinen, sillä voi saada anteeksi työttömyyden ja köyhyydenkin ja perheen vielä harvinaisen nätin ja kivankin naisen rinnalleen. Jopa elätin meidän monilapsista perhettä ja tuin rahallisesti miehen yrittämistä muutaman vuoden. Toki hän jo tienaa niin paljon, että voisin lopettaa työt jos haluaisin, ehkä jos rohkaistun hakemaan opiskelemaan (edellyttäisi muuttoa). Pystyykö kaikki köyhät työttömät samaan, en tiedä, mutta jos on komea ja edes kiva niin helposti saa mahdollisuuksia.

Vierailija
155/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten kun ne ei haluakaan niitä miehiä joille ne tuotiin? Vai tarkoititko että diiliin kuuluu ettei ne naiset saa itse valita?

Eivät naiset (samalla tasolla korkeintaan koiran kanssa) mitään valitse, ovat miehen omaisuutta, esineitä, orjia ja alistuvat. Kun naiset saavat vapaasti valita, niin kukaan ei ikinä kelpuuta kelvottomia jämä-ap:ita, saati perusta kanssaan perhettä. Siihen hulluuteen haikailevat toivottavasti turhaan naisvihamielipuolet.

Se ei ole mikään sopimus, kun toinen osapuoli vastentahtoisesti pakotetaan johonkin ilman vaihtoehtoa. Taloudelliset (riippuvuus)syyt usein ulkomaalaisen naisen ja suomalaisen vaimoshoppailijamiehen liitossa.

Vierailija
156/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ja siihen helvettiin pitäisi vielä väkisin monistaa helvetin huonoilla hylkiörappiopatogeeneillään lisää kärsijöitä? Tämän mahdollistaisi ja maksaisi täsmätilaustoimeksiantona yhteiskunta? Ap äkkiä holhoukseen?

Ei mitään kysymysmerkkiä vaan ap hoitoon ja äkkiä. Tämmöistä naisvihamielistä roskaa näiltä työttömiltä luuserimiehiltä saa lukea, joka päivä. Eivät ole tyytyväisiä, että yhteiskunta elättää heidät ja mahdollistaa heidän elämisensä vaan sen lisäksi vaativat kaikkea muutakin, jota eivät ihmisroskina kykene ikinä saavuttamaan. Oi miten toivonkaan, että sosiaalituet lopetettaisiin ja nämä miehet joutuisivat tuonne pakkaseen miettimään elämän realiteettejä ja ehkä tekemään jotain omalle surkeudelleen.

Samaa mieltä. Olen muuten mies. Siinä vaiheessa kun meikän verovaroilla aletaan pakottamaan nuoria naisia (omia ja tuttavaperheitteni tyttäriä) jollekin kävelevälle ylijäämägeenivarastolle synnytys- ja seksikoneeksi, en pelkästään lakkaa veroja maksamasta vaan tartun vaikka aseeseen. Kyllä hävettää oman sukupuoleni puolesta nämä jutut. 

Niin, että vieraat tyttäret kuitenkin vapaata riistaa? Hyi mikä nurkkakuntainen NIMBY puistatus!

Vierailija
157/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut mitään naisten pakottamisesta jollekin miehille synnytyskoneiksi? Mistä helvetistä tämän ketjun hysteria tulee?

Vierailija
158/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edullinen ulkonäkö ja nopeat hoksottimet eivät ole ansaittuja, vaan tuurilla saatuja ominaisuuksia. Yhteiskunnan pitäisi tasata tällaiset epätasa-arvoiset lähtökohdat. Jos vaikka pakkonaitettaisiin kolmikymppisiä sinkkuja keskenään, niin kaikilla olisi mahdollisuus perheen perustamiseen.

Tässä säälittävässä kieroutuneessa nurinkurisessa pöpikorahduksessa on kaikki väärin ja suorastaan sairasta. 

Vierailija
159/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia luonnonvalintaa. Luonnossakin luuserit jäävät lisääntymättä ja ihmisillä sentään pariutumista tapahtuu jopa kehitysvammaisten osalta joten jos tähänkään kategoriaan ei mahdu niin se on sitten sitä heikompaa hiihtokenkää.

Vierailija
160/220 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut mitään naisten pakottamisesta jollekin miehille synnytyskoneiksi? Mistä helvetistä tämän ketjun hysteria tulee?

Ap penää "puuttumista" (sekaantumista) "epäkohtaan" (valinnanvapaus), joka olisi väkisin pakottaminen.