Juon aina lauantaisin viinipullon kestääkseni seksittömässä avioliitossa
Edes jotakin omaa aikuisen nautintoa minäkin ansaitsen vastapainoksi perhearjen ja palkkatyön jaksamisesta. Piste.
Kommentit (117)
Sen juomisen takia en halua sinua lähellekään haisemaan😝
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi saa himot hyrräämään mutta herkkyys katoaa. Yrtti vain herkistää lisää ja tarjoaa aivan uuden tason seksuaalisuudesta.
Tämäkin on totta, mutta; ei sitä tällä palstalla saa sanoa. Poltat vaikka piipullisen lauantai-iltaisin kun lapset nukkuvat, olet narkkari. Jep. Jos kerran viinipullo viikossa tekee alkoholistin. Ei sillä ole mitään merkitystä ettei kukaan edes huomaa sinun nauttineen mitään ja koko ajan olet täysin toimintakuntoinen.
Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli alkoholisti, kun puolisosta ei ollut panemaan. En juonut vain
1x viikossa, pikemminkin joka päivä.Älä pilaa elämääsi kuten minä tein, hae itsellesi mies, joka panee sua, älä tuhlaa elämääsi, se ei siitä enää miksikään muutu.
Mä tein sen virheen, että odotin ja toivoin asian korjaantuvan. Pahemmaksi meni.
Mä teen tätä just. Tai laitan juomiseni sen syyksi. No, alkoholisti keksii aina syyn.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies, ap`?
Onko sillä merkitystä? Miksi? Kyllä se tulee ilmi jos ketjun lukee läpi. Ap
Ymmärrän, että naiset pihtaa, mutta että MIEHET? Eikö miesten just pitäis panna mitä tahansa reikää kunhan sitä vaan saa? Ovat niin seksuaalisia olentoja, aina seksi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Min avioliitto taas on seksitön, koska mies juo aina sen pullonsa ja sitten se on niin vastenmielinen ettei sen kanssa voi sekstata.
Onneksi on sormet.
Sama täällä. Tai se juo siis olutta ja siideriä. Lähes joka ilta. Yököttää se haju...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että naiset pihtaa, mutta että MIEHET? Eikö miesten just pitäis panna mitä tahansa reikää kunhan sitä vaan saa? Ovat niin seksuaalisia olentoja, aina seksi mielessä.
Näinhän ei todellakaan ole. Tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia ollenkaan. Moni mies on haluton. Ap
Terveellisempää olisi keksiä jotain muuta.Käy vielä niin ettei viininlipittäjästä enää olisi pelimieheksi vaikka tilaisuuden saisikin😁
Kaverini juoksi. Kymmenien kilometrien lenkkejä aina kun puutos iski. Sitten maratoneja. Lopulta meni polvet eikä vieläkään saa kotoa mitään:)
Vierailija kirjoitti:
Terveellisempää olisi keksiä jotain muuta.Käy vielä niin ettei viininlipittäjästä enää olisi pelimieheksi vaikka tilaisuuden saisikin😁
Kaverini juoksi. Kymmenien kilometrien lenkkejä aina kun puutos iski. Sitten maratoneja. Lopulta meni polvet eikä vieläkään saa kotoa mitään:)
Oletat että Ap on mies? Ja selvästi et ole lukenut koko ketjua. Ap kuntoilee 10 tuntia viikossa.
Miksi roikut huonossa avioliitossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies, ap`?
Onko sillä merkitystä? Miksi? Kyllä se tulee ilmi jos ketjun lukee läpi. Ap
En jaksa lukea noin pitkää ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi roikut huonossa avioliitossa?
Koska koko elämä on tässä ja toivon puolison vielä kiinnostuvan seksistä. Ap
Mä harvemmin rentoilen alkoholin kanssa, joskus tietenkin kunnon hauskanpito nollaa aika hyvin stressiä, mutta tämän kyseisen vaivan iskiessä mä otan oikein kunnon runkun, eli vessaan vaan, ilman mitään kiirettä tulla sieltä kohtuu ajassa ulos, ja sitten vaan fantasioimaan. Lievittää ongelmaa, vaikka, niinkuin on usein kuultu, siitä puuttuu jotain oleellista, mutta menee se näinkin ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletat että Ap on mies? Ja selvästi et ole lukenut koko ketjua. Ap kuntoilee 10 tuntia viikossa.
Entä jos kuntoilis vähempi ja keskittys viettelyyn enempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kuntoilis vähempi ja keskittys viettelyyn enempi?
Miksi minun pitäisi alentua epätoivoiseen viettely-yritykseen? Ap
Minä juon viiniä, että kestäisin jokaviikkoista 2min. velvollisuus nylkytystä.
Miten saat sen pullon survottua kurkusta läpi? Eikö siinä ole suuri vaara, että pullo särkyy ja sirpaleet repivät kurkkusi haavoille?