Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon aina lauantaisin viinipullon kestääkseni seksittömässä avioliitossa

Vierailija
13.02.2021 |

Edes jotakin omaa aikuisen nautintoa minäkin ansaitsen vastapainoksi perhearjen ja palkkatyön jaksamisesta. Piste.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viikonloppuna 16 - 24 tölkkiä kaljaa kestääkseni seksittömän elämän.

Vierailija
42/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mittään viinin litkuja vaan kunnon Viru Valge 60%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa 10 tuntia viikossa, lauantai pöhnässä ja sunnuntai krapulassa. Etpä ole henkisesti läsnä lapsillesi kovinkaan paljoa.

Mutta voi voi rassua, kun et seksiäkään saa. Se kyllä oikeuttaa mielestäsi kaiken.

Kuka menee pöhnään jos hitaasti tissuttelee yhden pullon viiniä? Saati saa krapulaa siitä. Kysyy aikuinen nainen joka juo harvemmin kuin kerran viikossa ja kestää kyllä helposti viinipullollisen.

Vierailija
44/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli alkoholisti, kun puolisosta ei ollut panemaan. En juonut vain

1x viikossa, pikemminkin joka päivä.

Älä pilaa elämääsi kuten minä tein, hae itsellesi mies, joka panee sua, älä tuhlaa elämääsi, se ei siitä enää miksikään muutu.

Mä tein sen virheen, että odotin ja toivoin asian korjaantuvan. Pahemmaksi meni.

Kaikenlaisia syitä sitä juopottelulle keksitään, ilmeisesti itse niihin jopa uskotaan.

Vierailija
45/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on, että te juotte viiniä ja kaljaa, jotta teidän ei tarvitsisi harrastaa seksiä. Ette uskaltaisi tehdä sitä selvin päin, koska silloin joutuisitte liian lähelle toista ihmistä.

Vierailija
46/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa 10 tuntia viikossa, lauantai pöhnässä ja sunnuntai krapulassa. Etpä ole henkisesti läsnä lapsillesi kovinkaan paljoa.

Mutta voi voi rassua, kun et seksiäkään saa. Se kyllä oikeuttaa mielestäsi kaiken.

Kuka menee pöhnään jos hitaasti tissuttelee yhden pullon viiniä? Saati saa krapulaa siitä. Kysyy aikuinen nainen joka juo harvemmin kuin kerran viikossa ja kestää kyllä helposti viinipullollisen.

Nimenomaan. Tällä palstalla nyt vain aina siis usein naiset haluavat lyödä lyötyä. Ei yllätä että miehiltä heruu enemmän ymmärrystä. Ap

Vierailija
47/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on, että te juotte viiniä ja kaljaa, jotta teidän ei tarvitsisi harrastaa seksiä. Ette uskaltaisi tehdä sitä selvin päin, koska silloin joutuisitte liian lähelle toista ihmistä.

Tämä ei todellakaan ole totuus. Olin juuri 2kk tipaton - ei seksiä. Ap

Vierailija
48/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maksullisissa.

Vierailija
49/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo viiniä viikossa ei ole mitään. Meillä menee pari-kolme pulloa viikossa ihan ruoan kanssa. Mies on Italiasta, joten kuuluu hänen kulttuuriin.

Vierailija
50/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, alkoholisteilla on aina syy juomiselle: kurja lapsuus, ilkeät vanhemmat, huono pomo, tylsä työ, surkea puoliso, töykeä kaupan kassa, seksitön liitto, *keksi tähän oma syysi*.

Meillä ei ole liitossa ollut seksiä kymmeneen vuoteen, enkä silti juo.

Vierailija
51/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tinderistä tai jostain muusta nettideittimestasta löydy jotain vakipanoa, missä voisit käydä nautiskelemassa?

Vierailija
52/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, alkoholisteilla on aina syy juomiselle: kurja lapsuus, ilkeät vanhemmat, huono pomo, tylsä työ, surkea puoliso, töykeä kaupan kassa, seksitön liitto, *keksi tähän oma syysi*.

Onneksi olkoon, oletpa hyvä ihminen. Saatko nautintosi lähinnä muiden arvostelemisesta? Ap

Vierailija
53/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juo pullon viiniä viikossa, en kyllä puhuisi alkoholismista.

Vierailija
54/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset juo?

Vierailija
55/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttikin auttaa, ei sen aina tarvitse alkoholihuumetta olla.

Väitän, että sillä lauantaiarki tuntuu huomattavasti paljon paremmalta kuin selvinpäin tai alkoholin vaikutuksen alaisena. Toki kevyesti voi yhdistää oluen kanssa.

Vierailija
56/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin nuuskaavasta alkoholin suurluluttajasta. Ei ollu vetovoimaa, läheisyyttä, pilkettä silmäkulmassa tai kuumia suudelmia.

No nyt on, sukat pyörii jaloissa kun toinen edes katsoo, suudelmat niin intohimoisia, että poskia punoittaa, en voinut kuvitella et joku mies osaa koskettaa tällä tavalla.

Että silleen, elämä on valintoja.

Vierailija
57/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kuulostaa tutulta. Minullakin menossa tässä pullo. Mies pelaa CS kavereidensa kanssa. Todetaan yhdessä vähän väliä, että seksielämä täytyisi saada kuntoon. Siihen toteamukseen se jääkin. Yhdessä 13v. 

Meillä ehkä yksi ongelmista se, että mies kokee hirveitä paineita seksin suhteen. Seksi on tällöin molemmista hyvin mekaanista ja suorituskeskeistä. Mutta minkäs teet, jos en saa orgasmia, mies kokee epäonnistuneensa jne. En oikein tiedä mikä ratkaisuksi, kun tantraseksit ja muut ei ainakaan miestä innosta. Itselläni ehkä se, etten usko olevani miehen silmissä myöskään haluttava, kun viimeksi seksiä viime kesäkuussa. 

Vierailija
58/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sekstaile vaan juot?

Kenen kanssa sekstailisin kun puoliso ei halua? Ap

Yksin? Olen sinkkunainen ja järjestän itselleni nautinnollisia soloseksisessioita. Paljon parempaa kuin keskinkertaonen duoseksi.

Vierailija
59/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseriittoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sekstaile vaan juot?

Kenen kanssa sekstailisin kun puoliso ei halua? Ap

Yksin? Olen sinkkunainen ja järjestän itselleni nautinnollisia soloseksisessioita. Paljon parempaa kuin keskinkertaonen duoseksi.

Toki sitä teen mutta ei se korvaa seksiä kumppanin kanssa. Ja mielestäni parisuhteeseen kuuluu säännöllinen yhteinen seksi. Ap

Vierailija
60/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni eron jälkeen sinkkuna eläessä kaipasin ihan muita parisuhteen asioista kuin seksiä. Olen hyvin seksuaalinen, mutta siihen en tarvitse toista ihmistä, jos sitä ei ole tarjolla. Tietysti henkisesti on hankalaa, jos odottaa siltä toiselta jotain, mutta ei saa. Yh:na helpotti, kun lopetin itse mielessäni toivomusta saavani apua lasten isältä. Jos parisuhteessa oppii itse tyydyttämään itsensä, niin kaikki parisuhteen seksi onkin jo ylimääräistä lisänautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä