Juon aina lauantaisin viinipullon kestääkseni seksittömässä avioliitossa
Edes jotakin omaa aikuisen nautintoa minäkin ansaitsen vastapainoksi perhearjen ja palkkatyön jaksamisesta. Piste.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua myös suututtaa mieheni vähä seksuaalisuus. Ei 2-3 kertaa kuukaudessa riitä. T. Ammattivalittaja
No jopas. Mun mies ei ole halunnut vuoden 2002 jälkeen.
Siis ja yhdessä yhä asustatte? Mikä pitää yhdessä?
En kestäisi.
Seksi on rajusti yliarvostettua. Meillä ehkä kerran vuodessa eikä kukaan kiristele hampaita eikä juo viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Särkeekö APn päätä?
Joo on ollut krapula koko päivän. Varmaan eniten siksi että meni ruokahalut eilen kaikista ilkeistä kommenteista täällä. Kannattanee jatkossa juoda se pullollinen jaettuna kahdelle päivälle eikä ihan joka viikonloppu ollenkaan. Ap
Päätin etten koske enää alkoholiin ennen kuin minulla taas on seksielämä. Miltä kuulostaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Päätin etten koske enää alkoholiin ennen kuin minulla taas on seksielämä. Miltä kuulostaa? Ap
Kuulostaa todella tylsältä elämältä.
Pukeudut vielä säkkiin ja ripottelet tuhkaa päälle?
Jos viini on henkireikä muuten nihkeässä elämässä, pidä toki siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Joisipa akka edes joskus, ei olisi sitten niin kiukkuinen ja kunnon krapulassa saakin sitten painaa kuin tulpatonta mopoa joka paikkaan ja kaikissa asennoissa.
Kun kertoo juovansa seksittömyyden takia niin saa haukut, kun kertoo ettei aio enää juoda seksittömyyden takia saa haukut. Tällä palstalla oikein rakastetaan haukkua ihmistä jonka aviopuoliso ei halua seksiä. Ap
En ihmettele, ettei seksiä ole jos olet juoppo. Et tunnu toivovan edes seksiä, muuten etsisit toimivia ratkaisuja se sijaan että etsit tekosyitä juopotella.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oikein hyvältä. Kannattaa myös keskustella miksi seksi loppui, eikä vain odotella muutosta.
Ehkä täältä voi löytyä jotain ammennettavaa: https://www.teekutsuilla.fi/
Suosittelen muutenkin ehkä jotain pariterapiaa.
Tajuat kai, että jos joku ei halua sänkyyn kanssasi, syy on siinä että olet huono seksissä. Turha täällä uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä täältä voi löytyä jotain ammennettavaa: https://www.teekutsuilla.fi/
Suosittelen muutenkin ehkä jotain pariterapiaa.
Kiitos, lukaisin läpi.
”Kontula puhuu usein siitä, kuinka seksi on kuulemma erityisesti miehille merkki rakkaudesta ja täten seksin puuttuminen edustaa miehelle rakkauden puuttumista.”
Minä koen kuin mies tämän asian.
Ap
No jopas. Mun mies ei ole halunnut vuoden 2002 jälkeen.