Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon aina lauantaisin viinipullon kestääkseni seksittömässä avioliitossa

Vierailija
13.02.2021 |

Edes jotakin omaa aikuisen nautintoa minäkin ansaitsen vastapainoksi perhearjen ja palkkatyön jaksamisesta. Piste.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on kivempaa kuin naidessa. Känni kestää monta tuntia, mutta pano vain 5 min.

Vierailija
22/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[qwuote=Vierailija]Oletteko kropaltanne hoikkia ja timmejä te jotka ette saa seksiä?[/quote]

Ihan kuin sillä olisi väliä. Minulta vaan loppuivat halut jo ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, joka on hyvässä kunnossa ja kohtelee minua paremmin kuin kukaan. En kieltäydy seksistä eikä se ole vastenmielistä, mutta tuntuu pahalta, kun kyllähän sen minusta huomaa, että en ole itse innoissani. Ennen teki mieli koko ajan ja on ollut pullukoitakin kumppaneita pari. Tämä on ihan hirveää, en tiedä tekeekö ikä vai onko nykyisin syömilläni verenpainelääkkeillä vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä itsesäälissä rypevä. Ei muka mitään vaikutusvaltaa omaan elämään. Miten luulet, että joku nainen voisi haluta tuollaista alkoholilta haisevaa kutaletta? Oot varmaan turvonnutkin.

Miksi oletat minun olevan mies??

Juon sen viinin la päivällä ja muina päivinä en lainkaan. Tuskin kovin pahasti haisen enää edes yöllä. Turvonnut en todellakaan ole lainkaan mistään kohtaa. Ap

Vierailija
24/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pian vuoden ollut etätöissä, kulkee kaikki päivät ja illat boxereissa karvainen maha vilkkuen. Valittaa sotkuista. Ei tee mitään kotitöitä. Minä teen työt, hoidan lapsen koulut ja kodin. Ei ole mitään kivaa odotettavissa, ei jaksa laittautua vaan kotona. Jotta tässä olisi jotain haluja pitäisi saada etäisyyttä. Olen miettinyt yksiön vuokraamista missä oltaisiin vuoroviikoin ja toinen hoitaa kodin....ehkä sitten kohtaamisissa olisi vielä jotain sen jälkeen...

Vierailija
25/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä itsesäälissä rypevä. Ei muka mitään vaikutusvaltaa omaan elämään. Miten luulet, että joku nainen voisi haluta tuollaista alkoholilta haisevaa kutaletta? Oot varmaan turvonnutkin.

Juon sen viinin la päivällä ja muina päivinä en lainkaan. Tuskin kovin pahasti haisen enää edes yöllä. Turvonnut en todellakaan ole lainkaan mistään kohtaa. Ap

No erehdyin pitämään sinua miehenä. Sillä välin, kun kirjoitin vastaustani, kävikin ilmi, että olet nainen ja vielä luuviulu. Mutta itsesäälissä ryvet ja taatusti röyhtäilysi haisevat.

Vierailija
26/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän aloittaa vastaava tapa minunkin, viinistä en välitä, mutta onhan noita juomia...

Seksiä ollut viimeksi 3,5v sitten, mies ei halua minua.

Vierailija
27/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero heti, sulla on vain tämä yksi elämä. Mä roikuin tollasessa monta vuotta ja jätkä osoittautui ihan joksikin muuksi, kun luulin.

Ratsaa sen puhelin, niin asia selviää mikä se on miehiään.

Vierailija
28/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No erehdyin pitämään sinua miehenä. Sillä välin, kun kirjoitin vastaustani, kävikin ilmi, että olet nainen ja vielä luuviulu. Mutta itsesäälissä ryvet ja taatusti röyhtäilysi haisevat.

Sinä taas kuulostat semmoiselta tolkun ihmiseltä :D

Ap

Vierailija
29/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan provo, mutta kysytään kuitenkin nyt vielä niistä lapsistakin. Kiva pian nähdä sun sössötystä?

Vierailija
30/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut pelailemaan taas pleikkaria ja katsomaan urheilua tellkarista pitkälle yöhön viikonloppuisin kun vaimoa ei kiinnosta. Saan sitten ainakin jostain tyydytystä.

Vierailija
31/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan provo, mutta kysytään kuitenkin nyt vielä niistä lapsistakin. Kiva pian nähdä sun sössötystä?

En sössötä viinipullollisen jälkeen, puheestani tai mistään muustakaan ei edes huomaa että olisin humalassa. Toki itse tunnen saavani hieman helpotusta seksittömyyden aiheuttamaan ahdistukseen. Ap

Vierailija
32/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu, ikä, lapsia?

Kiinnostaisiko sekstailla 43v miehen kanssa?

Vaimo täysin kieltäytynyt seksistä ja kaikesta läheisyydestä, terrorisoi koko perhettä.

En ole alkanut juomaan, siitä tulee vaan paskempi fiilis, mutta voidaan lähteä mökille, vähän juopotella paneskella ym.

Vierailija
33/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo täysin kieltäytynyt seksistä ja kaikesta läheisyydestä, terrorisoi koko perhettä.

En ole alkanut juomaan, siitä tulee vaan paskempi fiilis, mutta voidaan lähteä mökille, vähän juopotella paneskella ym.

No ei kiinnosta, jos kiinnostaisi niin olisin jo alkanut hoitaa asiaa Tinderissä. Enkä haluaisi seksiä kenen tahansa kanssa vaan sellaisen jonka kanssa on molemminpuolista vetovoimaa. Ap

Vierailija
34/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ikävystyttävimpiä ihmistyyppejä on se, joka vapaaehtoisesti valitsee tavan elää, josta sitten valittaa. Ja kun toiset neuvovat niin sitten kitisee, että ei voi kun lapset, talo jne. Mutta on niin kiva uhriutua. En saa, mutta en eroa.

Toiset joutuu vankilaan, toiset rakentaa sen itse. Älä valita, sitä on maailmassa jo tarpeeksi.

Vierailija
35/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä on kivempaa kuin naidessa. Känni kestää monta tuntia, mutta pano vain 5 min.

Mulla panon kesto vaihtelee. Harvoin noin nopeesti kuin 5 minuuttia. Lähdin viime vuonna sattumalta karkauspäivänä kun seksin puute oli jo liikaa. En ole vielä edes yrittänyt löytää uutta naista. Voi olla etten enää yritä. Käsi on aina valmis ja silläkin selviää.

Vierailija
36/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa 10 tuntia viikossa, lauantai pöhnässä ja sunnuntai krapulassa. Etpä ole henkisesti läsnä lapsillesi kovinkaan paljoa.

Mutta voi voi rassua, kun et seksiäkään saa. Se kyllä oikeuttaa mielestäsi kaiken.

Vierailija
37/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kyselee, miksi sitä olutta pitää juoda aina viikonloppuisin.

Vastaan, että kun ei juuri muita nautintoja ole elämässä, kun makuuhuoneessa ei saa vastakaikua, vaikka miten yrittäisi.

Pullo tai kaksi erikoisIPAa tai APAa tai STOUTtia saunan päälle. Siinä ne on elämännautinnot työviikon jälkeen.

Ymmärrän hyvin AP tilanteen.

Vierailija
38/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kiinnosta, jos kiinnostaisi niin olisin jo alkanut hoitaa asiaa Tinderissä. Enkä haluaisi seksiä kenen tahansa kanssa vaan sellaisen jonka kanssa on molemminpuolista vetovoimaa. Ap

Kokeilematta et voi tietää olisiko vetovoimaa.

Vierailija
39/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ei ole seksiä koska mies tekee viikot töitä, iltaisin juo olutta eikä jaksa naida. Viikonloput sitten kiskoo sitä bisseä tosissaan, haisee, mongertaa ja silmät lupsuu. Silloin kyllä haluaisi, minä en.

Silloin harvoin kun seksiä on, se on surkeaa räpellystä ilman esileikkejä puolilöysän munan kanssa.

Kas kun mua ei enää kiinnosta. Voisin lähteä Alkoon.

Vierailija
40/117 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sekstailen mun lelujen kanssa. Varma saanti. Mies saa pihdata kun kerran siitä jotain iloa saa.

Toki minäkin, en tosin usein, kun ei se korvaa seksiä toisen ihmisen kanssa ol len kaan.

Ap

No jos ei aitoa tavaraa voi saada, niin täytyy mennä sillä millä voi saada. Lauloihan se Marion jo aikoinaan, että rakkauden tunteita, kosketuksen puutetta mikään ei voi korvata. Mut minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän