Juon aina lauantaisin viinipullon kestääkseni seksittömässä avioliitossa
Edes jotakin omaa aikuisen nautintoa minäkin ansaitsen vastapainoksi perhearjen ja palkkatyön jaksamisesta. Piste.
Kommentit (117)
Lähde siitä liitosta, teet palveluksen molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Itseriittoinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sekstaile vaan juot?
Kenen kanssa sekstailisin kun puoliso ei halua? Ap
Yksin? Olen sinkkunainen ja järjestän itselleni nautinnollisia soloseksisessioita. Paljon parempaa kuin keskinkertaonen duoseksi.
Toki sitä teen mutta ei se korvaa seksiä kumppanin kanssa. Ja mielestäni parisuhteeseen kuuluu säännöllinen yhteinen seksi. Ap
Kyllä, mutta jos sitä ei ole, niin ei sitä voi vaatia tai seksittömyydessä ryvetä. Itse olen sitä mieltä, että omat seksitarpeet hoidetaan itse. Ideaali tilanteessa parisuhteessa seksihalut käy yhteen. Mutta monessa suhteessa ollaan epätasapainossa. Ei se toivomalla parane. Eikä toista voi muuttaa. Voit vain muuttaa omia toimintatapojaan. Se on pariterapian paikka tai sitten kumpikin hoitaa omat tyydytyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ap, et ole vieläkään vastannut siihen, että mitä ne lapsesi tykkäävät sinun jokalauantaisesta viinin tissuttelustasi. Vai etkö ole vielä kehitellyt tätä osaa provotarinastasi? Seksikuvauksia odottelet vesi (sic!) kielellä.
Kuten joku toinenkin totesi, ei pullollisesta tule sellaiseen känniin että sitä kukaan edes huomaisi. Joten vastaus on että se ei heitä haittaa yhtään. Varmaan parempikin etten ole niin synkeä lauantaisin kuin muina päivinä seksittömyyden takia saatan välillä olla. Ap
Alkoholi saa himot hyrräämään mutta herkkyys katoaa. Yrtti vain herkistää lisää ja tarjoaa aivan uuden tason seksuaalisuudesta.
Hei sinä sielun siskoni. Itse teen ihan samaa. Lähes seksitön avioliitto, mutta silti olen ja tulen aina olemaan uskollinen miehelleni. Aina kuitenkin ollut todella onnellinen avioliittomme aikana etenkin henkisesti. Turha siitä on muiden kommentoida negatiivisesti. Itse tiedän mieheni äidin nujertaneen uskonnollisilla puheillaan kaiken seksuaalisuuden miehestäni. Meillä on kivaa kunhan vain jaksan nähdä vaivaaa "lämmittämiseen", mutta aina ei jaksa stresseissä ja silloin on kiva juoda pullo hyvää viiniä. Älä stressaa itseäsi tai puolisoasi asialla nauttikaa toisistanne ja asiat alkavat hiljalleen loksahtaa paikoilleen.
Onko ne miehet ihan seksittömiä, vai oletteko edes yrittäneet vietellä niitä? Itse tykkään järjestellä yllätyksiä miehelleni. Ja olen opetellut viettelyn taidon. Yhdellä exllä oli fantasia "putkimies yllättää kotirouvan". Sitä oli hauskinta varioida. Vähän seksikästä päälle ja paplarit päähän, niin Johan pomppasi😂
Miksi sun on kestettävä seksittömyyttä? Alkoholisti tyypillisesti selittelee juomisen ja usein ne syyt löytyy muista. Sitä ei myönnetä että sillä pyritään ratkaisemaan omia ongelmia joita ei osata eikä haluta ratkaista muilla tavoin.
Seksittömissä liitoissa elävät: lähtekää, ette ansaitse sitä että koko elämä pilalla ton asian takia. Itse erosin viime vuonna ja sittemmin harrastanut parasta seksiä mitä vaan ikinä voi kuvitella. Olen löytänyt itsestäni uusia puolia ja kumppanin, joka jakaa samat ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun on kestettävä seksittömyyttä? Alkoholisti tyypillisesti selittelee juomisen ja usein ne syyt löytyy muista. Sitä ei myönnetä että sillä pyritään ratkaisemaan omia ongelmia joita ei osata eikä haluta ratkaista muilla tavoin.
Tosiaan, aina löytyy syy juomiseen
Vierailija kirjoitti:
Onko ne miehet ihan seksittömiä, vai oletteko edes yrittäneet vietellä niitä? Itse tykkään järjestellä yllätyksiä miehelleni. Ja olen opetellut viettelyn taidon. Yhdellä exllä oli fantasia "putkimies yllättää kotirouvan". Sitä oli hauskinta varioida. Vähän seksikästä päälle ja paplarit päähän, niin Johan pomppasi😂
Minkäs takia mies on ex jos niin hyvin seksikin sujui? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseriittoinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sekstaile vaan juot?
Kenen kanssa sekstailisin kun puoliso ei halua? Ap
Yksin? Olen sinkkunainen ja järjestän itselleni nautinnollisia soloseksisessioita. Paljon parempaa kuin keskinkertaonen duoseksi.
Toki sitä teen mutta ei se korvaa seksiä kumppanin kanssa. Ja mielestäni parisuhteeseen kuuluu säännöllinen yhteinen seksi. Ap
Kyllä, mutta jos sitä ei ole, niin ei sitä voi vaatia tai seksittömyydessä ryvetä. Itse olen sitä mieltä, että omat seksitarpeet hoidetaan itse. Ideaali tilanteessa parisuhteessa seksihalut käy yhteen. Mutta monessa suhteessa ollaan epätasapainossa. Ei se toivomalla parane. Eikä toista voi muuttaa. Voit vain muuttaa omia toimintatapojaan. Se on pariterapian paikka tai sitten kumpikin hoitaa omat tyydytyksensä.
Joo olen kyllä samaa mieltä tästä, mutta jos haluan rypeä niin sitten ryven. Puoli pulloa juotu jo! Ap
Itse laitoin valkkaripullon kylmään tunti sitten.
Koska ilta menee kuitenkin tylsästi telkkua katsellessa, sama istua sen ääressä viiniä siemaillen.
Kuulostaa kissahiiri leikiltä. Kommunikaatio puuttuu. Kukaan ei tiedä syitä, eikä oikein missä mennään avioliitossa. Onko se kulissiliitto? On hyviä syitä miksi ei ole seksiä enää OK, mutta aika hiljaista on noin muuten. Hienotunteisuus on hyvä asia, mutta onko se viinin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kissahiiri leikiltä. Kommunikaatio puuttuu. Kukaan ei tiedä syitä, eikä oikein missä mennään avioliitossa. Onko se kulissiliitto? On hyviä syitä miksi ei ole seksiä enää OK, mutta aika hiljaista on noin muuten. Hienotunteisuus on hyvä asia, mutta onko se viinin arvoinen.
Viini on ihanaa. Raskaan viikon kestää kun on jotain odotettavaa. Kun tosiaan seksiäkään ei ole luvassa. Ap
Lopeta ruikutus, kun itse valitsit perheelämän.
Niin, ap, et ole vieläkään vastannut siihen, että mitä ne lapsesi tykkäävät sinun jokalauantaisesta viinin tissuttelustasi. Vai etkö ole vielä kehitellyt tätä osaa provotarinastasi? Seksikuvauksia odottelet vesi (sic!) kielellä.